Heel goedquote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog een 2e poging: Hoe bevalt je tablet?
hmmmm. misschien moet ik ook maar een tablet kopen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:44 schreef MadMaster het volgende:
Klinkt goed!
Heb vorige week voor het eerst een flink stuk geschreven/getypt (verslag van bezoek aan whisky distilleerderij in Spanje voor artikel in whisky blad!!) op mijn Samsung Tab(let) en dat was in het begin even wennen. Het toetsenbord is toch wel klein en met 10 vingers typen lukt me niet er op.
Veel typo's dus en dat irriteerde me behoorlijk...
Maar het blijft op zich wel een gemak, filmpje kijken in het vliegtuig, spelletje doen, onbeperkt boeken bij je hebben en dat zonder al te veel gewicht mee te zeulen en langere batterijduur...
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik weet vrij zeker dat typen met 10 vingers sneller gaat dan typen met 2 vingers![]()
Ben nog steeds heel blij dat ik op de middelbare een typecursus gevolgd heb
dan kan ze het niet maar doet ze het tochquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijd
Dat dan weer wel jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:03 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan kan ze het niet maar doet ze het toch
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was nogal moe geloof ik gisteren, ik ben om 23:00 naar bend gegaan en werd een half uur na mijn wekker pas wakker, om 08:25. Da's (best) lang voor mij.
Goedemorgen
Zo'n vermoeiende collega?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik was nogal moe geloof ik gisteren, ik ben om 23:00 naar bed gegaan en werd een half uur na mijn wekker pas wakker, om 08:25. Da's (best) lang voor mij.
Goedemorgen
ookquote:
leugenaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar Lotusss kan met tien vingers typen en er zitten dan zoveel spelfouten in dat ze steeds moet corrigeren, dat kost ook tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |