PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
quote:
quote:
Not sure..maar daar lag dit niet aan volgens mij. Kan het me niet voorstellen. Heb dit met Pascal ook gehad eerder.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar ik heb een rode kaart in mijn team, kan je dan wel een friendly spelen?
Nee lag het ook niet aan, was meer voor als we er wel in waren gekomen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Not sure..maar daar lag dit niet aan volgens mij. Kan het me niet voorstellen. Heb dit met Pascal ook gehad eerder.
Voor mij is dat Sam's Town. Hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Zhano het volgende:
Yo Reemster, wat is het beste album van de Killers?
Ben ff op muzikale ontdekkingsreis en dit stond nog op mijn lijstje om te proberenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ben ff op muzikale ontdekkingsreis en dit stond nog op mijn lijstje om te proberenMaar kon geen album kiezen om mee te beginnen, dus ik denk ik vraag ff de locale expert
Ja, zal er binnenkort weer eens naar kijken. Was toen een tijdje gefixed en van het ene op het andere moment weer verneukt. Pauperding.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef pascal08 het volgende:
Wefut mogen wel achterwege gelaten worden.
[ afbeelding ]
En Tim: fix je router eens. Ik wil ook een keer tegen je spelen.
Ja. En dan druk ik nog een keer.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je drukt om filmpjes door te spoelen voor en na de wedstrijd maar dat hij hem niet pakt? Dan laat ie even een groen vinkje zien en gaat ie daarna weer weg (zelfde filmpje dus)
Regelmatigquote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hebben jullie ook weleens dat je drukt om filmpjes door te spoelen voor en na de wedstrijd maar dat hij hem niet pakt? Dan laat ie even een groen vinkje zien en gaat ie daarna weer weg (zelfde filmpje dus)
Heb je nog steeds router achter router? Dat werkt vaak niet optimaal namelijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, zal er binnenkort weer eens naar kijken. Was toen een tijdje gefixed en van het ene op het andere moment weer verneukt. Pauperding.
WeFUT.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mc topic af en toequote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb VDM al een tijdje niet meer gezien.
Is hij vertrokken ofzo?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je nog steeds router achter router? Dat werkt vaak niet optimaal namelijk.
[..]
WeFUT.1 modem, 2 routers (afzonderlijke netwerken naast elkaar). Zit zelf ook niet rechtstreeks op de router maar via van die stroomtadapter-achtige dingen. Studentenhuisproblems.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Zie hem nog regelmatig online op XBL en ook in andere topics, maar hier niet meer nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is hij vertrokken ofzo?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Is hij vertrokken ofzo?
Jij hebt nog ff 50 packs extra geopendquote:
Ik heb nu de sif omdat ik die niet kan betalenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:08 schreef Lindgren. het volgende:
Wat een speler.
[ afbeelding ]
Nog twee klasses beter dan zijn SIF, waar ik al gek van was.
Ik verveelde mequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff 50 packs extra geopend? Zo gaat het wel hard ja
[ afbeelding ]
Wat een baas
Ik gebruik hem ook echt een baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt nog ff 50 packs extra geopend? Zo gaat het wel hard ja
[ afbeelding ]
Wat een baas
Ik weet niet wat je veel noemt. 40 wedstrijdjes afgelopen 7 dagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik gebruik hem ook echt een baas
Jij speel trouwens best veel fifa denk ?
kom dan dadelijk 1vs1 stoere pratertquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
TOTS El Shaarawy is ook wel echt een aanrader. Doet het bij mij op LM echt super
Ff kijken of ik DIV1 nog ff kan winnen, daarna is gutquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
kom dan dadelijk 1vs1 stoere pratert
Nicequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk eens wie daar de clubvalue top 100 binnen kruipt
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Autobuyer FC?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
GuRBuH, hij leeft nog!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:46 schreef Lindgren. het volgende:
Net met 3-1 verloren tegen een van de beste teams waar ik ooit tegen gespeeld heb denk ik.
[ afbeelding ]
Ben in totaal denk ik 3 keer door zijn defensie gekomen.Doelpuntje van Bony en eentje keihard op de lat. Was echt een heel goede speler.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
5k betalen voor een kit.Achja #yolo
En er dan achterkomen dat je een thuisshirt moet hebben in plaats van uit.
Pardon?quote:
Ja logisch ook.quote:
Morgenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:56 schreef Ajacied7 het volgende:
Een (bijna) volledig TOTS Serie A team van de mat gespeeld met mijn discardteam. Wat baal je dan als tegenstander.![]()
Iemand die het tegen mijn discardteam durft op te nemen?
hmm..dan kunnen we Lerra vergeten vrees ikquote:
Er komt een TOTT sowieso, denk dat Wijnaldum daar ook nog wel een plaatsje in krijgt, Fer zullen ze hem niet geven zolang hij steeds invaltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hmm..dan kunnen we Lerra vergeten vrees ik
Nah ik lig in bed nu, ben moequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:08 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom John eigenlijk MOTM die was echt niet de beste op het veld
TT Potje nu?
Geniaal jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat stukje over Adriano bij George
Cocky bij Valdivia ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Geniaal jaVond het een leuke aflevering weer.
Dat muziekje bij Adriano.quote:
Ik moet alleen lachen om die random shit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind de verhaallijn een beetje kut gewordenMaar de rest is weer hilarisch
Die laatste zin iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moet alleen lachen om die random shit.
"Can we make it like one good tackle or something? He's pretty fucking fat at the moment."
"Two goals with Adriano. Two won games. Or things will happen George."
"God damnit fuck me like a horse"
100 euro goedkoper. Dan nog eens niet betalen voor internet. Denk toch dat dit winnende argumenten gaan worden.quote:
Helemaal eensch! Plus het feit dat ik me ook wel gewoon een beetje ben gaan hechten aan dit ding, en een lichte aversie heb tegen Microsoftquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100 euro goedkoper. Dan nog eens niet betalen voor internet. Denk toch dat dit winnende argumenten gaan worden.
Vermoedelijk in deze: http://wefut.nl/squad/1922quote:
Wat wordt de launchprijs dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
100 euro goedkoper. Dan nog eens niet betalen voor internet. Denk toch dat dit winnende argumenten gaan worden.
399.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:05 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wat wordt de launchprijs dan?
Enige wat mij altijd van de ps afhoudt is die klote controller.
Gemist maar inderdaad goede argumenten om weer voor PS te gaan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Controller ziet er wel echt enorm kut uit.. Oké, dat went wel, maar dan nogquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het probleem is met die controllers. Ik vind ze prima spelen, en ik hoor soms van anderen dat ze ook prima te gebruiken zijn om mee te gooien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Controller ziet er wel echt enorm kut uit.. Oké, dat went wel, maar dan nog
Te klein. Krijg er kramp in mn handen van.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het probleem is met die controllers. Ik vind ze prima spelen, en ik hoor soms van anderen dat ze ook prima te gebruiken zijn om mee te gooien.
Ja, ik zei ook al wel dat het min of meer gewenning is. Want ik ben nu natuurlijk Xbox gewend. Een vriend van me heeft een PS3, ik bak er echt niks van daar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 08:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik snap niet wat het probleem is met die controllers. Ik vind ze prima spelen, en ik hoor soms van anderen dat ze ook prima te gebruiken zijn om mee te gooien.
Niets mis mee toch?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:57 schreef el-blanchito het volgende:
Als patje nou allemaal chicks zou posten ipv meloenen met katten.
Dit, opstarten enzo duurt ook zo ontzettend lang. Haal gewoon die bewegende shit enzo op de achtergrond weg. Nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:05 schreef Zhano het volgende:
Hoop wel dat de menus enzo wat soepeler lopen op de ps4
Ik las dat je playstation plus nodig had voor multiplayer. Valt daar online gaming niet onder?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Verder is bekend geworden dat online multiplayer voor PS4-games enkel mogelijk is wanneer spelers een Playstation Plus-abonnement hebben. Dit kost iets minder dan vijf euro per maand en geeft verder toegang tot het opslaan van savebestanden in de cloud en een selectie aan maandelijkse games die zonder extra kosten te downloaden zijn.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:15 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik las dat je playstation plus nodig had voor multiplayer. Valt daar online gaming niet onder?
Ja, een collega zag dat op nu.nl staan geloof ik. Dit gaat geen overtuigende overwinning worden voor xbox in elk geval. Benieuwd naar de presentatie en specsquote:
PS+ in dat geval wel duurder dan Xbox live per jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Verder is bekend geworden dat online multiplayer voor PS4-games enkel mogelijk is wanneer spelers een Playstation Plus-abonnement hebben. Dit kost iets minder dan vijf euro per maand en geeft verder toegang tot het opslaan van savebestanden in de cloud en een selectie aan maandelijkse games die zonder extra kosten te downloaden zijn.
Seems like it, to me...
Hoe duur is Xbox live?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:17 schreef Fuszy het volgende:
[..]
PS+ in dat geval wel duurder dan Xbox live per jaar.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:16 schreef Zhano het volgende:
Proberen mn ontbijt van nepbastognes binnen te krijgen/houden naast een arrogante 80-jarige parfumbom
quote:
Er valt hier een fanboy van zijn troonquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
PS4 goedkoper dan XBOX wat is deze
Dat Microsoft ff normaal gaat doen, we krijgen toch alle features niet dus laat ons dan ook ff minimaal 100 euro minder betalen (al betalen die dikke amerikanen maar 375 euro omgerekend
Precies, iedere maand games voor gratiesjquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Maar dan heb je dus een PS+ account, dus ook gratis games en exclusives.
Dat heeft Xbox live nu ook. 2 games, nu Assassins Creed II en Halo 3.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Dan heb je mijn posts hierover niet echt gevolgd. Echter ga ik nooit overstappen op PS want ik vind de controllers en het menu kut.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er valt hier een fanboy van zijn troon
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:25 schreef Lindgren. het volgende:
Ze zijn toch niet op de specificaties ingegaanquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef Lindgren. het volgende:
Hardware prima, 100 euro goedkoper, used games die je 'gewoon' kunt gebruiken.. Tsja.
Xbox 0 - 1 Sony.
Just kidding manquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts hierover niet echt gevolgd. Echter ga ik nooit overstappen op PS want ik vind de controllers en het menu kut.
Microsoft moet nog iets gaan doen want al die negatieve aandacht en die hogere prijs, dat wordt niks zo. Daarbij komt het toch pas eind november, en aangezien GTA en FIFA eind september resp begin oktober komen, hou ik het nog maar een jaartje vol met de 360
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet op de specificaties ingegaan?
Je bent geen fanboy maar je zegt wel FF dat Sony in de komende 80 jaar nooit een beter menu/controller Al kunnen maken... Sukkel!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan heb je mijn posts hierover niet echt gevolgd. Echter ga ik nooit overstappen op PS want ik vind de controllers en het menu kut.
Microsoft moet nog iets gaan doen want al die negatieve aandacht en die hogere prijs, dat wordt niks zo. Daarbij komt het toch pas eind november, en aangezien GTA en FIFA eind september resp begin oktober komen, hou ik het nog maar een jaartje vol met de 360
Een jaar later patcht Sony het zo dat het niet meer bruikbaar isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee
Maar PS4 maakt heel handig gebruik van alle gebreken die van de One naar buiten zijn gekomen. Hebben ze slim gedaan
Maar je mag best weten dat ik baal van de One hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Just kidding man
Ik houd denk ik ook nog een tijdje mijn PS3 in de kast. Wachten tot beide consoles wat in prijs gedaald zijn, en even kijken hoe de reacties zijn als ze echt een paar maanden beiden op de markt zijn. Maar die controllers van PS3 bevallen me prima
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je bent geen fanboy maar je zegt wel FF dat Sony in de komende 80 jaar nooit een beter menu/controller Al kunnen maken... Sukkel!
First-mover nadeel hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee
Maar PS4 maakt heel handig gebruik van alle gebreken die van de One naar buiten zijn gekomen. Hebben ze slim gedaan
Lekker bij jou gamen dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:31 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb ze beide al als pre-order staan hoor.
Naja ze moeten al geproduceerd worden zou je zeggen, dus wss waren ze het al van planquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
First-mover nadeelhe
Sony wacht rustig tot MS wat zaken naar buiten brengt, om er dan haarfijn op in te springen
Sowiesoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:34 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Lekker met controllers smijten tijdens fifa
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Het is zo makkelijk, maar microsoft doet het zichzelf aan
Succesquote:
Ik las net een mooie vergelijking.quote:
Oftewel iets handigs toevoegen aan je toffe bakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik las net een mooie vergelijking.
Een Xbox-controller op een PS4 is als een trekhaak aan een Nissan GTR.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oftewel iets handigs toevoegen aan je toffe bakDat het er iets minder uit ziet, kan mij dat nou verrotten.
aaah ninja edit, ik wou een grap maken over dat 34 rechter triggers wat overdreven isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind die controller van de PS4 er trouwens prima uitzien. Dat van 'kleine handjes, grote handjes' is gewoon wennen. Het enige dat ik wilde dat ze toevoegden was de 'diepte' op de L3 en R3 en dat zit erin. Top.
Jammer. Dat had namelijk wel hilarisch geweest.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
aaah ninja edit, ik wou een grap maken over dat 34 rechter triggers wat overdreven is
ja helaas, jullie waren niet meer bij gekomenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jammer. Dat had namelijk wel hilarisch geweest.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit gaat toch ook trieste vormen aannemenMaja hij verdient er zoveel geld mee dat het ook niet meer uitmaakt
Niet gelachen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit gaat toch ook trieste vormen aannemenMaja hij verdient er zoveel geld mee dat het ook niet meer uitmaakt
ha ha prin s fris oquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
ja helaas, jullie waren niet meer bij gekomen
Geld moet rollen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat is echt belachelijk. Zeker voor een knul van 12.
Volgens mij niet. Voor multiplayer zou je playstation plus nodig hebben en online = ook multiplayerquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef DannyDeko het volgende:
Krijgt de PS4 nou wel of niet gratis online?
Nee. Ongeveer 5,- per maand. Maar hij is dus wel 100 euro goedkoper dan de Xbox. En daarbij heb je ook nog een abonnement.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:08 schreef DannyDeko het volgende:
Krijgt de PS4 nou wel of niet gratis online?
Maar als je echt op de kosten gaat letten dan is de Xbox op een gegeven moment goedkoper. Als alles hetzelfde blijft natuurlijk. Kan alleen wel wat jaren durenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nee. Ongeveer 5,- per maand. Maar hij is dus wel 100 euro goedkoper dan de Xbox. En daarbij heb je ook nog een abonnement.
Maar op xbox moet je alle spellen zelf kopen dus dan weer nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar als je echt op de kosten gaat letten dan is de Xbox op een gegeven moment goedkoper. Als alles hetzelfde blijft natuurlijk. Kan alleen wel wat jaren duren
Ja op de playstation ook, afgezien van de games die je bij PS+ krijgt. Alleen je hebt hetzelfde voortaan bij Xbox live.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar op xbox moet je alle spellen zelf kopen dus dan weer niet
Niet want je kan toch gewoon lenen? Op de One kan je dat dus nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja op de playstation ook, afgezien van de games die je bij PS+ krijgt. Alleen je hebt hetzelfde voortaan bij Xbox live.
Hoezo dit?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:10 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maar als je echt op de kosten gaat letten dan is de Xbox op een gegeven moment goedkoper. Als alles hetzelfde blijft natuurlijk. Kan alleen wel wat jaren duren
Als het ongeveer 5 euro per maand kost, dan zal het wel ¤ 60,- per jaar kosten of misschien ¤ 50,-. Xbox live gold voor 12 maanden is 38 euro (wati k net zag en zal vast ook goedkoper kunnen).quote:
Geek.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Je ziet aan hem gewoon dat het een sukkel is
Ik ga ervanuit van wel ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zit er eigenlijk wel een partychat systeem op de PS4?
Heb jij iemand neergestoken van de week ja? Triest ventjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wil je even geen foto's van mij posten? gr gr
Op ultimateteamtrading kun je nu ook de prijzen van bronzes en silvers zien
En zich alleen maar bekommeren om silvers en bronzes. Niet eens om het arme meisje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij iemand neergestoken van de week ja? Triest ventje![]()
![]()
Nee, grapje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb jij iemand neergestoken van de week ja? Triest ventje![]()
![]()
Das nogal een verschil met dit jaar dan voor de xbox, das bijna de helft goedkoper dan de 7,5 per (losse) maand die ze nu vragen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:18 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Als het ongeveer 5 euro per maand kost, dan zal het wel ¤ 60,- per jaar kosten of misschien ¤ 50,-. Xbox live gold voor 12 maanden is 38 euro (wati k net zag en zal vast ook goedkoper kunnen).
Die 100e heb je er dan na een tijd wel uit. Geen idee of het echt rendabel is. Kan best zijn dat je over 4 jaar weer een nieuwe console hebt
Xbox kost miss bij xbox zelf 7.50, maar dat betaalt niemand hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:23 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Das nogal een verschil met dit jaar dan voor de xbox, das bijna de helft goedkoper dan de 7,5 per (losse) maand die ze nu vragen.
Maarja, ik dnek dat voor de meeste mensen dat altijd online moeten zijn de grootste reden is om niet voor de xbox te kiezen. Mijn xbox maakt namelijk via mn laptop verbinding, en mn laptop staat niet altijd op zn plek ;/
En die regel dat je 2ehands games pas kan verkopen als je een maand lang vrienden bent met iemand
Ja ik heb ook een jaar abbo voor 32 eu oid, maar zijn er genoeg die dat niet weten en m maandelijks laten vernieuwen via xbox live zelf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Xbox kost miss bij xbox zelf 7.50, maar dat betaalt niemand hoorIk betaal 30 euro per jaar
Oh is dat laatste de regel? Dan valt het nog wel meeKost het dan geen geld?
Even nagevraagdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een jaar abbo voor 32 eu oid, maar zijn er genoeg die dat niet weten en m maandelijks laten vernieuwen via xbox live zelf.
Dat las ik van de week ergens ja. Ze zullen wel zo geschrokken zijn van de reacties dat ze er dat maar gemaakt van hebben. Maar dan nog... ga je een spel aanbieden op marktplaats, verkoop je het, en dan mag diegene pas na een maand in je vriendenlijst te hebben gestaan het spel spelen :s
Voor hier zou dat niet zo veel uitmaken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ik heb ook een jaar abbo voor 32 eu oid, maar zijn er genoeg die dat niet weten en m maandelijks laten vernieuwen via xbox live zelf.
Dat las ik van de week ergens ja. Ze zullen wel zo geschrokken zijn van de reacties dat ze er dat maar gemaakt van hebben. Maar dan nog... ga je een spel aanbieden op marktplaats, verkoop je het, en dan mag diegene pas na een maand in je vriendenlijst te hebben gestaan het spel spelen :s
Je kan het dus per persoon maar 1x doen en het is onomkeerbaarquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:28 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Voor hier zou dat niet zo veel uitmaken.
Als iedereen bijvoorbeeld de one zou kopen en meteen elkaar toe zou voegen.
Ohw daar was ik niet van op de hoogtequote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:29 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je kan het dus per persoon maar 1x doen en het is onomkeerbaar
Dit jaar kon je ook een xbox 360 controller op je ps3quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:30 schreef DannyDeko het volgende:
Als de controller van de PS4 beetje chill is heb ik mn keuze denk ik al gemaakt..
Dit is dus alles in een notendopquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:33 schreef Fuszy het volgende:
De one was zo veelbelovend he. Ik altijd maar denken dat Sony achterlijk was, maar Microsoft kan er ook wat van
Dacht iets met streamen ?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef Thorb het volgende:
Wat is nou het nut van dat schermpje in het midden van de controller?
Een vriend van me betaald voor dat teamspeakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:36 schreef Fuszy het volgende:
Ik wil partychat. Alleen dat zal wel verneukt zijn op de PS4 als ze het uberhaupt hebben.
Mag je weer met skype, ventrilo of teamspeak gaan kutten. Niet dat jullie mij willen horen, want ik heb volgens mij echt een kut stem
Toen ik nog WoW speelde en samen met wat vrienden een guild had om te raiden hadden we een ventrilo server gekocht. Is toch wel makkelijk als je moet communiceren met je membersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een vriend van me betaald voor dat teamspeak
*betaaltquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Een vriend van me betaald voor dat teamspeak
Meestal ben je tegelijk online als je game.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Toen ik nog WoW speelde en samen met wat vrienden een guild had om te raiden hadden we een ventrilo server gekocht. Is toch wel makkelijk als je moet communiceren met je members
Extra studietijdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:44 schreef Zhano het volgende:
Met mn goede gedrag een treintje eerder gepakt voor tentamen, blijkt het niet om half 11 te zijn maar om half 12
Ik moet steeds lachen om die lullige geluidjes bij goals en falende actiesquote:
Godver wat een bazenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Alle ps3ers naar de xbox vice versaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Godver wat een bazen![]()
Haha wij eerst allemaal zeggen dat we een xbox nemen, mooi niet
China-Nederland bedoel je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:20 schreef Reemi het volgende:
Je kunt vanaf vandaag live Ned1, 2 en 3 kijken via de website van de NPO, nice
Ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik moet steeds lachen om die lullige geluidjes bij goals en falende acties![]()
die controller is nu juist weer aangepast en een stuk groter gemaakt hequote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
hahahhaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ok Rijstquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Shygirl18 het volgende:
Hoop dat hij vandaag in actie komt
[ afbeelding ]
Geen idee, maar de eerste spellen die beschikbaar zijn gemaakt zijn: Assassins creed II en Halo 3. Beide oude spellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
En krijg je bij xbox live wel goede spellen? Nu met dat ps plus voor 15 per 3 maanden heb ik al voor 60 euro aan spellen gedownload ofzo en elke maand komen er weer een aantal nieuwe voor in de plaats. Waaronder dus ook gewoon goede games, Uncharted 3 bv 1 van de games die je deze maand gratis kan downloaden.
Nou, dikke vriendjespolitiek jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Grote kans dus dat Ginkeltje naar Chelsea vertrekt.Gun het hem wel. Geweldige voetballer en ik hoop dat hij mee kan komen. Misschien eerst nog een jaartje aan Vitesse verhuren en dan vlammen.
Of natuurlijk gewoon in de leer bij Lampard
Jammer dat de 7 miljoen van Ajax niet werd geaccepteerd en de 8.5 miljoen van Chelsea wel, maar dat lijkt wel logisch. Ajax als concurrent en Chelsea met de mooie relatie naar Vitesse.
Hoop écht dat hij critici de mond snoert en daar gewoon 20 à 30 potjes pakt komend seizoen.Zou wel briljant zijn.
Dan heb ik mijn keuze denk ik al gemaaktquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die controller is nu juist weer aangepast en een stuk groter gemaakt he
[..]
hahahha
en ja partychat of hoe je dat ook noemt, cross game chat? zit op de ps4.
Tsja met Mourinho moet ik dat eerst nog maar even zienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Grote kans dus dat Ginkeltje naar Chelsea vertrekt.Gun het hem wel. Geweldige voetballer en ik hoop dat hij mee kan komen. Misschien eerst nog een jaartje aan Vitesse verhuren en dan vlammen.
Jammer dat de 7 miljoen van Ajax niet werd geaccepteerd en de 8.5 miljoen van Chelsea wel, maar dat lijkt wel logisch. Ajax als concurrent en Chelsea met de mooie relatie naar Vitesse.
Hoop écht dat hij critici de mond snoert en daar gewoon 20 à 30 potjes pakt komend seizoen.Zou wel briljant zijn.
Gister was Fable 3 gratisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef poker4lifee het volgende:
En krijg je bij xbox live wel goede spellen? Nu met dat ps plus voor 15 per 3 maanden heb ik al voor 60 euro aan spellen gedownload ofzo en elke maand komen er weer een aantal nieuwe voor in de plaats. Waaronder dus ook gewoon goede games, Uncharted 3 bv 1 van de games die je deze maand gratis kan downloaden.
Het schijnt dat hij zich hard heeft gemaakt voor de transfer. hihi hard maken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja met Mourinho moet ik dat eerst nog maar even zien
Klopt. Ach ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nou, dikke vriendjespolitiek jaAjax was misschien een betere tussenstap geweest voor hem zelf.
Ik denk ik ook welquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Dan heb ik mijn keuze denk ik al gemaakt
Je krijgt wel gelijk driveclub gratis wat volgens mij wel gewoon een goede titel is.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja met Mourinho moet ik dat eerst nog maar even zien
[..]
Gister was Fable 3 gratis
Mja in het begin van de ps4 zullen ze niet meteen die grote titels gratis maken lijkt meDat is nu een stuk makkelijker natuurlijk.
Gezien mijn consolekeuze zal ik na de ps4 weer voor microsoft gaan. ps2 - x360 - ps4quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ik denk ik ook wel
[..]
Je krijgt wel gelijk driveclub gratis wat volgens mij wel gewoon een goede titel is.
Ik ben nu ook zo vertrouwd met de Xbox en hoop echt dat er nog het een en ander veranderdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Beter gaat microsoft even terugconcurreren
PS eind van het jaar, zal dus wel voor kerst zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
Wanneer komt de ps4 dan of is dat nog niet bekend? Xbox kwam ergens in November toch?
Met de feestdagen las ik ergens. Nog wel in 2013 iigquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:49 schreef Thorb het volgende:
Wanneer komt de ps4 dan of is dat nog niet bekend? Xbox kwam ergens in November toch?
Ik speel wel heel veel spellen van vrienden en andersomquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef n0ir het volgende:
Kopen en verkopen jullie zo veel tweedehandsgames dan?
Ik wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef n0ir het volgende:
Dit jaar wel een aantal keer gedaan toen ik geld nodig hadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef n0ir het volgende:
Fuszy wil zijn fifa nog wel 3x kunnen ver- en terugkopen natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef n0ir het volgende:
0quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef n0ir het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Fuszy wil zijn fifa nog wel 3x kunnen ver- en terugkopen natuurlijk.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/programmas/voetbal/sport/live
Wat is dezequote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik gun hem een mooiere club dan Chelsea...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
Nope, maar je had beter de benelux editie kunnen kopen. Met alle DLC volgens mijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:55 schreef Reemi het volgende:
Heeft iemand hier een DLC van Sleeping Dogs gekocht?
Ja die 2e hands games boeit me niet super veel. Ik wacht ook gewoon even af wat vrienden doen. Want ik kan nu nooit tegen/met ze gamen..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ja ik ook niet. Keertje assassins creed geleend maar dat is het.
Benelux editie? Nergens gezienquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nope, maar je had beter de benelux editie kunnen kopen. Met alle DLC volgens mij
Een jaarding?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
met ps plus dus eerder 3-4 titels per maand dan 2. En op wehkamp enzo heb je ook vaak acties om zo'n jaarding voor +-38 te halen ipv 60
Is dat al zeker dan, zie nu alleen nog staan dat je bij de launch 4 titels kan downloadenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:03 schreef poker4lifee het volgende:
met ps plus dus eerder 3-4 titels per maand dan 2. En op wehkamp enzo heb je ook vaak acties om zo'n jaarding voor +-38 te halen ipv 60
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |