mietje, gewoon wakkerblijven boyquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Jammer dat de PS4 vannacht is. Ik ga zo slapen.
Ik ga kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Jammer dat de PS4 vannacht is. Ik ga zo slapen.
quote:
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:31 schreef -CRASH- het volgende:
Het blijft geweldig om naar te kijken
Maar het mooiste blijft toch het zelf spelen. Maar dat duurt nog wel ff
Muziek COMPLEET verneukt... Hopen dat de volledige game dezelfde sfeer ademt qua muziek als deel 1...quote:
Mwa PS4 is goed genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.
jij rukt je op 128pixesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Mwa PS4 is goed genoeg.
Ben geen graphic nerd
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef maxburger het volgende:
[..]
Heb je ook een ziek dure pc voor nodig.
klonk idd niet zo geweldig, ME theme was inderdaad een van de beste ooit. Nog ff snel de humblebundle pakken (capsized), heeft solar fields ook de muziek voor gedaanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Muziek COMPLEET verneukt... Hopen dat de volledige game dezelfde sfeer ademt qua muziek als deel 1...
Waarom? Je kan het morgen gewoon terug kijken.quote:
mn pc van 3 jaar oud trok BF nog op ultraquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
Welnee man, niet (veel) duurder dan voor BF3 iig...
En anders kun je met je console gaan spelen
Consolesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
Welnee man, niet (veel) duurder dan voor BF3 iig...
En anders kun je met je console gaan spelen
niks aan, dan heb je overal spoilers. gewoon lekker laaif!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waarom? Je kan het morgen gewoon terug kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |