zie je de posts?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou ik heb een aantal mensen geblokkeerd en als ik in het topic blijf hangen en de geblokkeerde mensen gaan er ook posten, dan zie ik hun berichtenhoort dat zo en hoe kan dat anders?
quote:
Volgensmij heb ik die troep ook nog ergens liggenquote:Methylfenidaat wordt onder meer op de markt gebracht onder de merknamen Concerta
ja als ik in het topic blijf hangen, ja.quote:
Van iemand ooit eens paar jaar geleden gekregen om ritalin uit te proberen. Maar het werkt niet optimaal als je het niet regelmatig opbouwt onder begeleiding van een psych dusquote:
Dus dat de je nu?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van iemand ooit eens paar jaar geleden gekregen om ritalin uit te proberen. Maar het werkt niet optimaal als je het niet regelmatig opbouwt onder begeleiding van een psych dus
Voor mij is het straks hopelijk geen troep maar mijn redmiddelquote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
[..]
Volgensmij heb ik die troep ook nog ergens liggen
Ik zag het net pas liggenquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja als ik in het topic blijf hangen, ja.
maar als ik weer wegdruk en terugga naar het topic, dan zie ik ze niet meer, maar de nieuwe berichten van de geblokkeerde mensen wel.
Hahah hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor mij is het straks hopelijk geen troep maar mijn redmiddel
ga ik even doen dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]![]()
Ik blokkeer niemand dus ik weet dat niet?Je kan abo SC vragen? of Nick
Doe ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Wist overigens niet dat mensen hun nachtkastje serieus gebruikten voor nuttige dingen.
Daar heb je een abonnement voor nodigquote:
Verder ligt er een kaartspel, snoepzakjes en mijn oude collectie flippo`s inquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Wist overigens niet dat mensen hun nachtkastje serieus gebruikten voor nuttige dingen.
Boterhamzakjes en elastiekjesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
Omdat ik zware concentratieproblemen heb en ik wanhopig wacht op een add-diagnosequote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah hoezo?
Ben zelf sowieso geïnteresseerd in nootropics. wil zelf ook wel stacks gaan maken
Ahh. hoeveel mg is t ?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat ik zware concentratieproblemen heb en ik wanhopig wacht op een add-diagnose
820 in totaalquote:
Jij noemt je kat zeker ook Majesteit?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik laat mijn voornaam veranderen in Berend. Dan word ik leraar in Friesland. Daar noemt men 'meester' Master en dus ben ik dan MasterBerend hihihi
Is t in capsules of poeder? Neem aan dat je niet 820mg in een keer naar binnen gaat duwen.quote:
Ik wordt een chefkok in een Amerikaans toprestaurant waar mijn medewerkers weten dat ik een junkie ben.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Ik laat mijn voornaam veranderen in Berend. Dan word ik leraar in Friesland. Daar noemt men 'meester' Master en dus ben ik dan MasterBerend hihihi
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wordt een chefkok in een Amerikaans toprestaurant waar mijn medewerkers weten dat ik een junkie ben.
Dan noemt men me een cockblower
Zoals ik al zei. Heb het al jaren niet aangeraaktquote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is t in capsules of poeder? Neem aan dat je niet 820mg in een keer naar binnen gaat duwen.
Ik wordt?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wordt een chefkok in een Amerikaans toprestaurant waar mijn medewerkers weten dat ik een junkie ben.
Dan noemt men me een cockblower
HET GAAT OM DE GRAP GOFFEDOMMEquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Toto69 het volgende:
Jijquote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
dit![]()
Zo wordt het nooit wat met het schrijven van een boek.
Het zijn foutjes die me niet storen eigenlijkquote:
Je weet niet hoeveel mg t precies is? Staat dat niet op de verpakking?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zoals ik al zei. Heb het al jaren niet aangeraakthet is in tablet vorm van 10-20 mg. Maar ik ben wel weer benieuwd om het een keer te proberen.
It shall me a sausage bequote:
Ik stoor me aan alles.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn foutjes die me niet storen eigenlijk![]()
Jawel. Heb een paar strips van 10 mg en een paar van 20quote:Op maandag 10 juni 2013 23:07 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je weet niet hoeveel mg t precies is? Staat dat niet op de verpakking?
Ahh ok. Heb zelf 36mg gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. Heb een paar strips van 10 mg en een paar van 20
Blokkeer mij maar.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Ook maar even mijn blokkeer gebeuren testen
Op wiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
Ook maar even mijn blokkeer gebeuren testen
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
He fok-it, ben jij ook welles door een zeehond uit je boot gesleurd?:d
/letrollquote:
Gewoon, omdat ik het een aandachtsgeile kutuser vindquote:
hee hallonquote:
Met dat IKEA-bed moest ik het hardst lachenquote:
U serious?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon, omdat ik het een aandachtsgeile kutuser vind
Ja dat was geniaalquote:Op maandag 10 juni 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met dat IKEA-bed moest ik het hardst lachen
Ja geen ideequote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ahh ok. Heb zelf 36mg gehad.
Zijn nootropics zoals picamilon e.d. niks voor jou? Is rustgevend.
of zoiets als noopept voor verhoogde concentratie.
Is allemaal goedkoop spul en onschadelijk
Moeilijk om te ontkennenquote:
Zijn allemaal wat lichtere dingen. Niet dat je de hele dag versuft ben oid, maar je merkt er wel degelijk effect van. Krijg morgen 5-htp (serotonine) binnen om beter te slapen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee? Denk dat ik wel sterk spul nodig heb eerlijk gezegd.
quote:
pagina refreshen? Ik neem aan dat t niet op de livefeed werktquote:Op maandag 10 juni 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, het werkt inderdaad niet zoals gewenst. Wat heeft de hele functie dan voor zin?
Kloptquote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
pagina refreshen? Ik neem aan dat t niet op de livefeed werkt
Ja dan heb ik totaal geen concentratievermogenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Zijn allemaal wat lichtere dingen. Niet dat je de hele dag versuft ben oid, maar je merkt er wel degelijk effect van. Krijg morgen 5-htp (serotonine) binnen om beter te slapen. Ben benieuwd.
Hoe gedraag en voel je je onder invloed van alcohol en wiet dan?
Ja leukkkkquote:
Hmm ik doelde meer op of je rustiger in je hoofd word oid ;pquote:Op maandag 10 juni 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dan heb ik totaal geen concentratievermogenWiet gebruik ik niet.
Nee hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hmm ik doelde meer op of je rustiger in je hoofd word oid ;p
Cool!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja leukkkk
Die gozer maakt echt nergens druk om.Hij komt heel leuk over en ik vind het totaal niet bij hem te zien is waar hij allemaal om mekkert.
![]()
Hij heeft mij een Mac-les gegeven en verder vond hij mijn huisje erg mooi en alles. Na 2 uurtjes ging die weer weg.
Je hebt concerta geloof ik in dosering tot 72mg. Denk dat dat sowieso wel helpt haha.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee haha![]()
Zat net iets over Modafinil te lezen. Dat zal denk ik wel helpen bij mijMaar wordt normaal alleen aan mensen met narcolepsie voorgeschreven dus dat wordt hem niet
Dat denk ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je hebt concerta geloof ik in dosering tot 72mg. Denk dat dat sowieso wel helpt haha.
Niks voor mij om als een "zombie" te worden door zulk spul, maar misschien werkt het wel heel goed voor jou. Is t niet iets waar je "overheen kan groeien", of mee kan leren omgaan?
Nee, aan de studie jijquote:
Seeee you in rotterdammmmmquote:Op maandag 10 juni 2013 23:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja toch. Nu 4 JNG!-SC'ers ontmoet.
Jij bent de volgende vind ik.
Zullen we dat samen doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vanavond de laatste keer sog. Vanaf morgenochtend serieus keihard aan de slag.
Het is je geraaiequote:Op maandag 10 juni 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vanavond de laatste keer sog. Vanaf morgenochtend serieus keihard aan de slag.
Meer adhd. Maar ben nu een stuk rustiger. Heb wel concerta geslikt 3 jaar geleden oid.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik niet![]()
Maar jij slikt niks maar je hebt wel adhd/add dus?
Insinueren dat ik jouw bevelen opvolg met dit soort taalgebruikquote:
niet danquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueren dat ik jouw bevelen opvolg met dit soort taalgebruik
Insinuatiesquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueren dat ik jouw bevelen opvolg met dit soort taalgebruik
Neequote:
Hm, naja wel goed inderdaad hoor. Beter zonder meds dan met. Maar ik ben ook al stuk ouder, denk dat ik er niet meer overheen kan groeienquote:Op maandag 10 juni 2013 23:24 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Meer adhd. Maar ben nu een stuk rustiger. Heb wel concerta geslikt 3 jaar geleden oid.
Weet eigenlijk niet hoe ik rustiger geworden ben, eigenlijk vooral sinds ik wat zelfverzekerder ben geworden en minder aandacht zoek oid denk ik. Is eigenlijk ook samen gegaan met het overlijden van mn vader.
Maar adhd is natuurlijk wel heel anders dan add
contradictio in terminisquote:
Je kan jezelf natuurlijk wel blijven ontwikkelen he. Bedoel ook meer mentaal erover heen groeien.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, naja wel goed inderdaad hoor. Beter zonder meds dan met. Maar ik ben ook al stuk ouder, denk dat ik er niet meer overheen kan groeien
Je ging Fok-it ook een keertje negeren en binnen een dag had je gefaald.quote:
Mag ik deze feeërieke lesactiviteit kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren?quote:
Nee, hij had gefaald.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ging Fok-it ook een keertje negeren en binnen een dag had je gefaald.
Binnen een uur.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je ging Fok-it ook een keertje negeren en binnen een dag had je gefaald.
Nee je mag niet schijten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mag ik deze feeërieke lesactiviteit kort verlaten om de exquise sanitaire voorzieningen hiernaast te utiliseren?
rot toch opquote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zou ik ook doen, ander de schuld geven. Kijk toch eens een keertje naar jezelf, meisje.
Ik zat nog op pagina 2, vandaar mijn, naar nu blijkt, domme reactiequote:
quote:
Heb hier iets gifgroen in mijn beker.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem een slokje water, denk aan je bloeddruk en haal adem. Alles komt goed.
Ezell opfokkenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neem een slokje water, denk aan je bloeddruk en haal adem. Alles komt goed.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat nog op pagina 2, vandaar mijn, naar nu blijkt, domme reactie
Sleepy Stuquote:
Ja, ben niet helemaal wakker meer inderdaadquote:
GTAquote:
Is toch geniaal dat je op die vragen komtquote:
hoe?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit al 3 weken vast bij level 97, help
zelfde levelquote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit al 3 weken vast bij level 97, help
waar ben jij nu?quote:
Ik ben allergisch voor kattenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]En ik dacht dat we gingen trouwen en een kitten zouden nemen.
ja net 97800 :Squote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
kutlevel, kutbommen, kut100000punten, kut alles.
pupsquote:
level 240 ofzo ehm ja heel veel combo's proberen te doenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
waar ben jij nu?
indien 97 of hoger; vertellen hoe je 't gehaald hebt
indien 96 of lager; laat maar dan
ja duidelijke tip dankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
level 240 ofzo ehm ja heel veel combo's proberen te doen
ik ga die van krabs halen op mn mobquote:
heb jij toegang tot krabs' acc?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ga die van krabs halen op mn mob
je hebt me gehackt :Squote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik ga die van krabs halen op mn mob
Als jij op het altaar nee zegt ipv jaquote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, laat maar zitten. Ik heb liever een kitten.
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, laat maar zitten. Ik heb liever een kitten.
Kan ook voor gezorgd wordenquote:
En als tegenprestatie?quote:
high fivequote:
Die zeggen dat om je tevreden te houden, net als dat elke ouder hun kind als baby mooi vindt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:41 schreef Ezell het volgende:
Zolang mijn ouders mij maar grappig vinden.
daaromquote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zeggen dat om je tevreden te houden, net als dat elke ouder hun kind als baby mooi vind.![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die zeggen dat om je tevreden te houden, net als dat elke ouder hun kind als baby mooi vindt.![]()
Waarom verander je vindt in mijn quote? ;squote:
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef Ezell het volgende:
"Wat ben jij toch een mooi kindje!!!"
In werkelijkheid:
"Gatver, zijn dat nou echt mijn genen?!![]()
![]()
"
In Ernum jaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik bedoelde. Je hebt toch al werk bij Mac?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaVolgens mij denken echt veel ouders dat
Niet dat dat kind er ook maar iets van onthoudquote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef Ezell het volgende:
[..]Mijn nicht zei dat gewoon toen haar zoontje nog een baby was. Maar niet in de woorden hoor.
Niet tegen dat kindje hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet dat dat kind er ook maar iets van onthoud
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
en nu wil je werk zoeken in roffa?
ga je eeik ontslag nemen bij de mac?
Ah, oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ja
Ja, als ik werk heb in roffa. Tot die tijd woon ik ook thuis
Dat is zieliger voor die oudersquote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
Je zou je eigen kind maar kut vinden qua persoonlijkheid.
Nou, voor die kinderen niet dan? Zij kunnen er ook niet altijd iets aan doen dat ze 'kut' zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is zieliger voor die oudersMeestal zijn die kinderen gewoon echt onhandelbaar dan
Je moet het wel heel ver schoppen wil je je ouders zo negatief over je laten denken.
Ga ik navragen. Maar ik wil geen mac meerquote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, oke.Kan je niet overgeplaatst worden ofzo?
Klopt. Maar voor het grootste gedeelte wel denk ik. Ligt ook gewoon aan de keuzes die je maakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou, voor die kinderen niet dan? Zij kunnen er ook niet altijd iets aan doen dat ze 'kut' zijn.
Watskebeurt?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef arachide. het volgende:
Je zou maar geen contact hebben met je vader.
Gore teringlijer.
Snap ik.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:48 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ga ik navragen. Maar ik wil geen mac meer
Ik vraag me ook wel eens af hoe je je eigen kunt ziet als ouderquote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
Je zou je eigen kind maar kut vinden qua persoonlijkheid.
Laterssquote:
Nou gezien je melkobsessie zou ik dan maar met een koe gaan daten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Pastapipos het volgende:
Sowieso moet ik tegen de tijd dat ik kinderen wil minstens een 9/10 vinden om mijn superieure genen naar de volgende generatie over te brengen.
Alles onder de 9/10 is niet geschikt om mijn genen mee samen te laten smelten. Zou het niveau naar een 8/10 of nog erger, een 7/10 laten dalen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou gezien je melkobsessie zou ik dan maar met een koe gaan daten.
[..]
[..]
Te mannelijke kaaklijn. Kan ik nog beter een stier gaan daten en melken. Die haarkleur staat me ook tegen. 6/10quote:
chroestjovquote:
Je moet zo`n verhaal eigenlijk niet in KLB zetten, al die reacties van die zwakzinnige mongolenquote:
Echt he, hoe autistisch ben jequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
chroestjov
nee
Als het verhaal in boekvorm uit zou komen dan zou ik het zeker niet kopen.
Tering, wat een kutreactie.
Wtf. Op FOK!? Hoe ging dat toen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef arachide. het volgende:
Ik heb de linkjes even weggehaald omdat mijn vader me al een keer gevonden heeft.
Begrijpeliijk. Heb je inmiddels je broertje al wel een keer gezien?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef arachide. het volgende:
Ik heb de linkjes even weggehaald omdat mijn vader me al een keer gevonden heeft.
Dat zeiden ze toen ook, maar ik wilde gewoon even klagen. Ik wil geen medelijden, want ik ben niet zieligquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet zo`n verhaal eigenlijk niet in KLB zetten, al die reacties van die zwakzinnige mongolen![]()
Wel heftig verhaal zeg
1 keer. Mijn vader stond ineens in de mac. Tijdens spits. Met alle kinderen. Ik werd compleet overrompeld en in het nauw gedreven.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpeliijk. Heb je inmiddels je broertje al wel een keer gezien?
Oh maar je moet het ook niet laten omdat je niet zielig gevonden wilt worden hoor, af en toe mag je best behoefte hebben aan zulke reacties van een ander. Dat is alleen maar logisch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dat zeiden ze toen ook, maar ik wilde gewoon even klagen. Ik wil geen medelijden, want ik ben niet zielig
Dus geen tijd gehad om met hem in contact te komen toen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
1 keer. Mijn vader stond ineens in de mac. Tijdens spits. Met alle kinderen. Ik werd compleet overrompeld en in het nauw gedreven.
Kwamen ze speciaal voor jou of gewoon voor de mac zelf?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef arachide. het volgende:
[..]
1 keer. Mijn vader stond ineens in de mac. Tijdens spits. Met alle kinderen. Ik werd compleet overrompeld en in het nauw gedreven.
Hij mailde me. Met opmerkingen bij elk deel uit de op.quote:
Wtf hoe heeft hij het nou weer gevondenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij mailde me. Met opmerkingen bij elk deel uit de op.
Ik heb geen baat bij liegen, maar mijn vader vond dat ik loog en me aanstelde
Hij drong zich door de rij en riep "wanneer kom je weer langs?" Alsof we niks om uit te praten haddenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus geen tijd gehad om met hem in contact te komen toen?
Mij googlen. Met de juiste dingen kom je er wel.quote:
Maar wat is er dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh maar je moet het ook niet laten omdat je niet zielig gevonden wilt worden hoor, af en toe mag je best behoefte hebben aan zulke reacties van een ander. Dat is alleen maar logisch.
heb ik ook weleens, maar ik kan niet zomaar alles hier neergooien, en dat wil ik ook niet te vaak want dan voel ik me een aandachtstrekkerMag dan eigenlijk ook niet maar oke
Had het dan gezegdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mij googlen. Met de juiste dingen kom je er wel.
Daarom wil ik ook liever dat jullie me ara/arachide noemen
Even zoeken.quote:
Heb je een zeldzame naam oid dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:09 schreef arachide. het volgende:
[..]
Mij googlen. Met de juiste dingen kom je er wel.
Daarom wil ik ook liever dat jullie me ara/arachide noemen
Ik wilde graag normaal zijnquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Had het dan gezegdJe hebt er nooit een punt van gemaakt dat ik je F. noemde.
R&P / Depressie & Angst #33quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik wilde graag normaal zijnzonder verleden en uitleg.
Ara/arachide/fee
quote:
quote:[message=40388002,noline]nodig schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 00:10[/message]:
Terwijl ik net de laatste Age Of Empires 2 aan het bestellen was
Vind je t erg om die in dm te sturen? Ben benieuwd nuquote:
Kan ik niet echt zeggen, ik heb zo mijn dalen en pieken. Het is gewoon hopen dat het muntje een keer `wel'' de goeie richting op valt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef arachide. het volgende:
Wat een verhaal, fok it.
Hoe voel je je nu?
Hij betaalt. Telkens een maand te laat, mais soit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
Maar schat, dit:
(...) als paps weigert te betalen als ik uit huis ga, krijgt hij een rechtzaak aan zn broek. (...)
Ga je 't nu doen?
Da's mooi dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij betaalt. Telkens een maand te laat, mais soit.
Omgeving Utrecht woon ikquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:22 schreef Pastapipos het volgende:
ara en fokit, allebei de verhalen gelezen. Heftig.
Kan me in het sociale gedeelte opzich wel herkennen van jou stefan. Was vroeger ook veel gepest enzo, komt best hard aan. Ben er nu gelukkig wel overheen maar het was ook niet zo heftig als bij jou.
Welke omgeving woon je?
Misschien dat sterke medicatie idd wel werkt voor jou om je mentaal een zetje te geven, denk niet dat het jezelf zomaar lukt na al die jaren.
Ja dat komt hard aan inderdaadquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef arachide. het volgende:
Maar ik vind het wel zuur dat mijn vader niet eens op facebook mijn bericht dat ik ga samenwonen heeft geliked. Dat was gewoon iets..
1) Hoe weet je dat hij het gelezen heeft?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef arachide. het volgende:
Maar ik vind het wel zuur dat mijn vader niet eens op facebook mijn bericht dat ik ga samenwonen heeft geliked. Dat was gewoon iets..
Oh. Nou mijn vader betaalt 40 euro per maand, en dat is hem 40 euro te veel. En iedere cent die die voor die rechtzaak heeft betaald, wilde die ook terug.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Da's mooi dan.Tot je 21ste is hij dat verplicht om te doen. Mijn moeder krijgt ook 400 euro nog wat per kind van m'n vader tot onze 21ste, daarna vervalt het.
Idd, dat zou ik ook niet doen. Denk eerder dat je juist een zetje in de oppeppende/stimulerende richting moet hebben voor dat sociale contact. Zware antidepressiva/kalmerende middelen etc zullen je sociaal alleen maar verder naar beneden halen denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omgeving Utrecht woon ikJa misschien wel, maar ik heb altijd wel gezegd dat ik niet aan de antidepressiva ga. Daar word je echt een zombie van
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef arachide. het volgende:
[..]
Oh. Nou mijn vader betaalt 40 euro per maand, en dat is hem 40 euro te veel. En iedere cent die die voor die rechtzaak heeft betaald, wilde die ook terug.
Ik ben niets waard volgens hem.
Ik weet niet of dat wel helpt eigenlijk. Het is gewoon flink geknakt in ieder geval.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Idd, dat zou ik ook niet doen. Denk eerder dat je juist een zetje in de oppeppende/stimulerende richting moet hebben voor dat sociale contact. Zware antidepressiva/kalmerende middelen etc zullen je sociaal alleen maar verder naar beneden halen denk ik.
Trustenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat zo slapen. Welterusten mensen![]()
-Ja, en daar verstond ik dus echt geen fuck van-quote:
Hij had me toegevoegd als dochter, net zoals mijn stiefzusje. Dat vond ik niet kunnen, want hij liep altijd op der te bitchen. Neem de poedelprijs, maar we gaan geen mooi weer spelen op facebookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat komt hard aan inderdaadIs het geen optie je vader van facebook af te gooien? Misschien wel heel cru.. maar misschien maak je daardoor een soort statement ofzo?
Sowieso, dat hij je stiefzusje net zo als dochter ziet als jij is belachelijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hij had me toegevoegd als dochter, net zoals mijn stiefzusje. Dat vond ik niet kunnen, want hij liep altijd op der te bitchen. Neem de poedelprijs, maar we gaan geen mooi weer spelen op facebook
Neehoor, ik had recht op 270 toen ik 13 was. Zou nu ook wel rond de 350/400 hebben gelegen dan.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Dan zal het wel aan het inkomen liggen denk ik dan.
En dat iedere cent dat ie terug wilde voor de rechtszaak, gaat hem niet lukken.Hoef je niets van aan te trekken.
Ik denk dat t belangrijkste is om jezelf te leren kennen en te accepteren. Als je veel gepest bent ga je meestal wel in een defensieve houding, een schild oid. Doet iedereen anders, ik deed t door te druk te zijn en mezelf te veel te verschuilen achter een lach.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat wel helpt eigenlijk. Het is gewoon flink geknakt in ieder geval.
Wat is er aan het handje?quote:
Hoe the fuck betaalt hij dan 40 euro per maand? Lijkt me dat dit niet zomaar mag.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:30 schreef arachide. het volgende:
[..]
Neehoor, ik had recht op 270 toen ik 13 was. Zou nu ook wel rond de 350/400 hebben gelegen dan.
Men neme een rechtzaak en men produceert op vijftigjarige leeftijd 3 kotersquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe the fuck betaalt hij dan 40 euro per maand? Lijkt me dat dit niet zomaar mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |