Eerst presteren, dan pochen.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:27 schreef FragmasterFreddy het volgende:
je dus kunt stellen dat je twee vrouwen bevredigd hebt, twee voor de prijs van een zeg maar.
Ik kom er niet meer uit. Klacht duidelijk
andersom?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Nou dat is het dus. Ik als man kan maar 1x klaarkomen in de zoveel tijd. Dus als een siamese tweeling twee hoofden heeft en één vagina, dan is er geen probleem, maar andersom...
Dan spuit je in de mond dus. Laat die trio maar zitten, je mist de nodige creativiteit.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Nou dat is het dus. Ik als man kan maar 1x klaarkomen in de zoveel tijd. Dus als een siamese tweeling twee hoofden heeft en één vagina, dan is er geen probleem, maar andersom...
Want het is alleen een trio als je bij allebei in de vagina klaarkomt?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:33 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Nou meid, dm haar anders even. Misschien is het wel een Siamese tweeling?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Fok-It is een debiel met een homo icon, maar JaniesBrownie heeft het bij het juiste eind
Is een compliment broertje.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef FragmasterFreddy het volgende:
Parel waarom? Omdat Fok-It uit de kast komt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |