quote:Op maandag 10 juni 2013 21:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze is voor alle users van BNW
Onze nieuwe wereldheersers in spé
Sinds korte tijd staat Ajacied4lf op blauw
Sommige users uit VBL kwamen daarom al gauw
Op het eerste oog vonden we dit forum een beetje raar
Maar Lavenderr staat voor iedereen met een glimlach klaar
We discussiëren er over alles wat niet deugt
9/11 was niet echt en Joris Demmink vergrijpt zich aan de jeugd
De straling van wifi en telefoons is niet goed voor je kruin
Daarom hebben sommigen hier een eigen moestuin
Uiteindelijk krijgt de illuminati toch de schuld
En bespreken we op dit forum hoe de media dat verhult
Mijn ode aan dit forum eindigt hiermee
Een shoutout naar alle users van de SC
[quote]quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Nogal visueel ingesteld. Niet fijn zo nu en dan
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Divje het volgende:
[..]
Nogal visueel ingesteld. Niet fijn zo nu en dan
Tot volgende keer. Doei!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
luitjes ben er vandoor tot snel![]()
![]()
Tot snelquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
Die post van Blaadjesquote:
Ciao!quote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
Dag Jacq met je mooie billenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
![]()
keurigquote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Alleen een paar d's voor t's verwisseld.
Voordat de taalnazi's komen klagen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
De kans is niet groot zeker dat jij je billetjes ook even post?
wel de vrijheid van de dichter gooi je nu weg hequote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor. Het doet geen afbreuk aan de rijm of aan het gedicht.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel de vrijheid van de dichter gooi je nu weg he
naja, ik heb echte vrouwenbillen wel niet echt mooi dusquote:Op maandag 10 juni 2013 22:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zo onbescheiden om van jezelf te zeggen he?
Mijn Nederlandse grammatica is niet al te bestquote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ben jij nu niet juist de taalnaziquote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de een of andere manier is dit enorm rustgevend.![]()
Mijn geduld is op, ik wil op vakantie
★★★
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik was vandaag door m'n vakantiefoto's aan het bladeren.....Hallo je bent net mod. eerste 3 jaar geen vakantie voor jou hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op de een of andere manier is dit enorm rustgevend.![]()
Mijn geduld is op, ik wil op vakantieIch hock in meinem Bonker
Mijn contract is achter de schermen besproken, ik heb 4 weken vakantie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:03 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hallo je bent net mod. eerste 3 jaar geen vakantie voor jou hoor.
Ja, misschien wel, maar ik zou het niet uit kunnen staan als iemand anders kritiek zou hebben. Dan doe ik het liever zelfquote:
Haha, and you've got the power to do soquote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, misschien wel, maar ik zou het niet uit kunnen staan als iemand anders kritiek zou hebben. Dan doe ik het liever zelf
Ah! Ik wil wel kijken, maar ben ook een beetje moe en ga niet te laat naar bed. Morgen weer vroeg de wekker .quote:
Waar hou je vanquote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Blaadjes het volgende:
Geen zin in TV. Iemand nog een leuk nummer in de aanbieding?
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Blaadjes het volgende:
ahh,,quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah! Ik wil wel kijken, maar ben ook een beetje moe en ga niet te laat naar bed. Morgen weer vroeg de wekker .
Oh, ben helemaal gek op dat nummer.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ben helemaal gek op dat nummer.
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh, ben helemaal gek op dat nummer.
Ook lekker!quote:
best fijn insomniaatjequote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Divje het volgende:
Slaap lekker mensen! Morgen weer een nieuwe dag
dagquote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Divje het volgende:
Trustequote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Divje het volgende:
Truste!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:19 schreef Divje het volgende:
Best goed te doen.quote:
Van alles en nog wat, als het maar geen hardcore of rap is (R&B vind ik wel tof).quote:
Tot morgenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Truste luitjes.
Tot morgen en bedankt voor de gezellige avond
Truste.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Truste luitjes.
Truste.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
Truste luitjes.
Yep, als Lavenderr gaat slapen moet iedereen naar bed. Tis niet anders.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yep, als Lavenderr gaat slapen moet iedereen naar bed. Tis niet anders.
Uhuh, we hebben ook nog een vadertje tegenwoordig maar daar luisterd niemandn naar.quote:
heeft weinig overwicht inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Uhuh, we hebben ook nog een vadertje tegenwoordig maar daar luisterd niemandn naar.
Zou best kunnen ja.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heeft weinig overwicht inderdaad.
maar het kan langzaam groeien, met mij als hulpmod moet het lukken.
mooi ben jij eigenlijk een believer of een dis-believer?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zou best kunnen ja.
Ik hou je niet tegen om jood4lf te laten groeien.
Ik sta er open voor maar sommige dingen vind ik gewoon te extreem.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mooi ben jij eigenlijk een believer of een dis-believer?
samequote:Op maandag 10 juni 2013 23:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik sta er open voor maar sommige dingen vind ik gewoon te extreem.
Chemo topic bijv.![]()
Maar ik geloof zeker in machten die achter de schermen met andere plannen bezig zijn dan wij denken.
Het is soms zo alles of niks. Maar we leven in een prachtige tijd, eten drinken genoeg. mooie huizen om in te wonen. Vrijheid en vrijetijd in overvloed, geld om uit te geven aan dingen die we leuk vinden.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
same
ik sta er ook echt voor open.
en kan sommige dingen ook voor waar aannemen, maar ook ik vind dat het soms te ver door slaat.
inderdaad. al ben ik soms ook wel een pessimist (vooral als ik een keer serieus ben) maar ik sla nooit zo door in ieder geval.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Het is soms zo alles of niks. Maar we leven in een prachtige tijd, eten drinken genoeg. mooie huizen om in te wonen. Vrijheid en vrijetijd in overvloed, geld om uit te geven aan dingen die we leuk vinden.
Sommigen zien dat blijkbaar niet. Alles is negatief. Dat begrijp ik niet.
Ik ook en dat is precies wat ik bedoel. Dat doorslaan. Tel je zegeningen en vergelijk met anderen zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
inderdaad. al ben ik soms ook wel een pessimist (vooral als ik een keer serieus ben) maar ik sla nooit zo door in ieder geval.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:12 schreef Blaadjes het volgende:
Ik ga ook maar slapen denk ik. Lekker in de foetus houding in m'n eentje onder de dekens gekropen.
Dat is dus ook de schuld van de illuminati, Ik ben momenteel vriendinloos en als ik er 1 heb/had dan doen ze alles om haar van mij af te pakken![]()
![]()
![]()
Truste Tjacka
Wat is BNW?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Valt dat even tegen he![]()
Maar BNW is ook leuk hoor. Dus welkom hier
Brave New World. Naar het beroemde boek.quote:
quote:
hoi kerel alles oke en psstquote:
Ja he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:02 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hoi kerel alles oke en psst
als jou vriendinnen ervandoor gaan met een ander zijn het domme losers .;)
Ja hier ook alles goed vanmidag/avond werken das iets minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja he?
Ja alles goed hier. Lekker nog even van de zon genieten voor de wolken komen.
Bij ou ook alles goed?
Ik ken het, hier ook. Daarom nog heel even genieten in de tuin.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja hier ook alles goed vanmidag/avond werken das iets minder
is het bij jou warm dan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik ken het, hier ook. Daarom nog heel even genieten in de tuin.
Yep volop zon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
is het bij jou warm dan?
Morguh Blaadjes!!quote:
Humzz groet alleen blaadjes dus je bent een trutquote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Humzz groet alleen blaadjes dus je bent een trut
Je hebt het hier goed voor elkaar blijkbaarquote:
Ha ha ha jaloers, heb al een heel gesprek met je achter de rug op FB miepquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Humzz groet alleen blaadjes dus je bent een trut
quote:
16 en beetje meer als u 6 meerquote:
Jacq valt bijna onder monumenten zorgquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha neer hoor!
Mooie billen wel voor zo'n oud gebouw.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jacq valt bijna onder monumenten zorg![]()
![]()
dit oude gebouw sport drie keer per week fanatiekquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:34 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha neer hoor!
Mooie billen wel voor zo'n oud gebouw.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dit oude gebouw sport drie keer per week fanatiek
Mogguh dichter des vaderlands.quote:
Mooi nummer lang niet gehoord !!quote:
Goed!quote:
Te lang wakker gebleven voor de playstation conferentie en nu wat moe maar verder prima hoorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Hier gaat het prima en met jou?
Audiquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed!
We hadden even bezoek van een BMW-rijder die dacht dat we het hier over auto's hadden. Toen ik hem uitlegde wat BNW inhield rende hij als een bezetene de deur weer uit
Hou op wie de playstation heeft uitgevonden moeten ze kielhalenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Te lang wakker gebleven voor de playstation conferentie en nu wat moe maar verder prima hoor
hoezo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou op wie de playstation heeft uitgevonden moeten ze kielhalen
Gaat veel te veel vrije tijd aan opquote:
Je moet wat met je levenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Gaat veel te veel vrije tijd aan op
Dat is een feit wat speel jij?quote:
Eigenlijk alleen FIFA tegenwoordig, game niet zo veel meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:59 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dat is een feit wat speel jij?
ook fifa vaakquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen FIFA tegenwoordig, game niet zo veel meer.
Game jij?
Komt een nieuwequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Heb heel lang rayman gespeeld![]()
![]()
Die moet ik hebben dan wanneer komt ie uit hele nachten aan verspeeld maar wel uitgespeeldquote:
laters werk ze ik ga over uur pleitequote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef Blaadjes het volgende:
De plicht roept. time to go.
Fijne middag en wel een beetje lief zijn voor Lavenderr jullie!
Ook wel goed hoor, zo meteen ga ik uit eten.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Goed! Met jou?
Ga je ook naar de Tour kijken? Of hou je het alleen bij voetbal?
Oh gezellig. Zie ik je op de topics daar !quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ook wel goed hoor, zo meteen ga ik uit eten.
En zekerIk kijk eigenlijk de meeste sporten wel
Kijk dat is lekker!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Lekker opgeschoten. Ben weer bij na de vakantie.
Nou....dat duurt nog wel even. Jij gaat al bijna he?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:36 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kijk dat is lekker!
Nog even en ja kan al bijna weer.
Neee wat? Echt waar heb je een verrassings vakantie voor me geboekt.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou....dat duurt nog wel even. Jij gaat al bijna he?
Zullen we naar de Mont Ventoux 15 juli? Etappe van de Tour kijken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Neee wat? Echt waar heb je een verrassings vakantie voor me geboekt.
Wat lief!
Dat klinkt goed! wij tweeën?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we naar de Mont Ventoux 15 juli? Etappe van de Tour kijken?
Ik hou zeker van wielrennen. Kijk al vanaf begin jaren 90 naar de tour en andere wedstrijden. Laatste jaren wel een stuk minder hoor.quote:
Ik ben er dol op. Ben grote fan van Gesink. En van Mollema.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik hou zeker van wielrennen. Kijk al vanaf begin jaren 90 naar de tour en andere wedstrijden. Laatste jaren wel een stuk minder hoor.
Haha jij vindt het gewoon lekker om naar die mannen in strakke pakkies te kijken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben er dol op. Ben grote fan van Gesink. En van Mollema.
En zag vandaag een foto van Wel Eisel en dat vind ik ook een lekker hapje
Ik kijk alleen naar hun gezicht jaquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:47 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha jij vindt het gewoon lekker om naar die mannen in strakke pakkies te kijken.
Bruine ogenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Nou, ok ik geloof je op je mooie blauwe o...ehh nick.
Dan geloof ik die.quote:
Het is de hele dag al rustig hier op de SC.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dan geloof ik die.
Het is wel rustig he vanavond. Is er wat op TV ofzo?
Ja dat heb je wel eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:09 schreef Dotteke het volgende:
Geen bal op de tvDruk met opruimen, kreeg twee keer telefoon. En weet niet wat ik zeggen moet ha ha ha
Ja hoor! Ik ga maar even een poosje in bad liggen denk ik.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is de hele dag al rustig hier op de SC.
En er is niet veel aan op de tv-tenminste ik vind van niet-dus dat is het ook niet.
Nou ja, een rustige avond is ook weleens lekker. Toch?
Oh lekker. Heb ik ook wel zin in.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat heb je wel eens.
[..]
Ja hoor! Ik ga maar even een poosje in bad liggen denk ik.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Met dat kontje zou ik er niet uitzien.
[ afbeelding ]
Tja, het is dat Nicole en Hugo alleen iets voor de ochtend hebben, en niets voor de middag, avond en nacht.quote:
Maar Ferdo, het is altijd tijd voor Nicole en Hugo !quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Tja, het is dat Nicole en Hugo alleen iets voor de ochtend hebben, en niets voor de middag, avond en nacht.
Ah, de zomermode voor dit jaar is onthuld!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Ferdo, het is altijd tijd voor Nicole en Hugo !
Nou, dat ziet er fleurig uit!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:29 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ah, de zomermode voor dit jaar is onthuld!
mooi wat doe je?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook. Ja, was een goede dag, lekker opgeschoten met mijn werk.
Geilquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Inderdaad! groot en klein.
[ afbeelding ]
Owh...dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zijn 2 vrouwtjes hoor, allebei een paardestaart.
in een kaasfabriek werkenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat doe jij? Behalve studeren neem ik aan?
Ook leuk werk lijkt me dat. Op de lucht na.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
in een kaasfabriek werkenals bijbaantje ja.
prima werk ja.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook leuk werk lijkt me dat. Op de lucht na.
Heerlijk nummer vind ik dat.quote:
Ik ben er niet dol op. Zoals je heel juist opmerkt hou ik meer van lekker stampwerk maar ook van andere diepgaande nummers.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk nummer vind ik dat.
Hoe sta jij tegenover happy hardcore eigenlijk? Zie je altijd alleen maar het echte stampwerk posten. En andere diepgaande nummers natuurlijk maar die zijn dan vaak van een iets rustiger genre. :d
Ik moet het gewoon een keer vragen, was je vroeger tot een bepaalde hoogte kaal geschoren? Met je aussie of cavello aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ben er niet dol op. Zoals je heel juist opmerkt hou ik meer van lekker stampwerk maar ook van andere diepgaande nummers.
Ben ook dol op de oude rock en roll.
Je bedoelt mijn hoofd? Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ik moet het gewoon een keer vragen, was je vroeger tot een bepaalde hoogte kaal geschoren? Met je aussie of cavello aan?
Eh ja je hoofd ja, dat had ik er misschien even bij moeten zetten.quote:
Ja echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:26 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eh ja je hoofd ja, dat had ik er misschien even bij moeten zetten.![]()
Verschrikkelijk was dat he
ik vind happy hardcore tof.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:17 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heerlijk nummer vind ik dat.
Hoe sta jij tegenover happy hardcore eigenlijk? Zie je altijd alleen maar het echte stampwerk posten. En andere diepgaande nummers natuurlijk maar die zijn dan vaak van een iets rustiger genre. :d
Ik was vorige week op Ibiza en daar hoor je veel trance en ik moet zeggen dat ik daar dolnerveus van wordt. Dat getingeltangel en het gaat maar door. Geef mij maar een lekkere bass en een stevige beat.quote:
Even een visualisatie voor de jonkies onder ons.quote:
Ik ook wel hoorquote:
Echt...bleghquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Even een visualisatie voor de jonkies onder ons.![]()
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook wel hoor
Kan ik me voorstellenquote:
Turste Lavenderr!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen![]()
En nu ga ik jullie welterusten zeggen. Mijn luikjes vallen steeds dicht en dat is een teken dat ik mijn bedje in moet duiken.
Truste Blaadjeen alle anderen. Tot morgen
Technoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was vorige week op Ibiza en daar hoor je veel trance en ik moet zeggen dat ik daar dolnerveus van wordt. Dat getingeltangel en het gaat maar door. Geef mij maar een lekkere bass en een stevige beat.
Tjacka! mocht je nog zo lang opblijven van je moeder?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Techno![]()
Binnenkort weer een feestje van pakken.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:27 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Tjacka! mocht je nog zo lang opblijven van je moeder?
Vertel er dan ook gelijk even bij watquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee, stiekem moet ik slapen want morgen belangrijke dag.
sorryquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Vertel er dan ook gelijk even bij watbeetje reacties uitlokken.
Geeft niet joh. rijtest. soort proef examen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
rijtest bij het CBR,geen zinnnnnn
helaas niet.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:35 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Geeft niet joh. rijtest. soort proef examen?
Ok, ik snap dat je er niet zo'n zin in hebt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
helaas niet.
ben al 4x opgeweest.en al tweede keer dat ik nu dit heb.
Waarom een rijtest
Een rijtest is geen rijexamen. Een rijtest wordt afgenomen om te kijken of de betrokkene het motorvoertuig op een veilige en verantwoorde manier bestuurt.
Is dit niet het geval, dan wordt gekeken of dit met een aanpassing aan het voertuig wel kan. Uiteindelijk kiest u met het CBR voor een eventueel aangepast motorvoertuig. waarin u hetzelfde kunt als een doorsnee weggebruiker. U moet niet alleen dezelfde mogelijkheden krijgen, maar voor u moeten ook dezelfde veiligheidsnormen gelden.
ben in een automaat gaan lessen en hij gaat nu kijken of het beter is.
thxquote:Op woensdag 12 juni 2013 00:46 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ok, ik snap dat je er niet zo'n zin in hebt.
Probeer te denken aan wat je kan en niet aan waty je niet kan. Schijt aan de wereld. Ik weet zeker dat heel BNW nu voor je gaat duimen.![]()
Jij bent de baas morgen in die auto en niet de auto of het verkeer.
Is goed man. Succes!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
thx
maar ik moet slapen anders wordt het helemaal niets.![]()
Succes!!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry
rijtest bij het CBR,geen zinnnnnn
Dotje toch...heb je ooit wel eens een olifant gezien?quote:Op woensdag 12 juni 2013 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Morguh all
Val jij op olifanten billen Blaadjes
Hoi.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:24 schreef Lavenderr het volgende:
Morning all!![]()
Nu maar duimen voor Tjacka.
Lekker!. Die koffie dan. Ben net uit bed dus gebak zit ik niet echt op te wachten.quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:42 schreef Lavenderr het volgende:
Koffie ?![]()
Gebak denken jullie er maar bij.
Gebak krijgen we wel van Tjacka als zijn rijtest goed verlopen isquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:44 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Lekker!. Die koffie dan. Ben net uit bed dus gebak zit ik niet echt op te wachten.
![]()
![]()
Juist. Ik hoop echt voor hem dat ie vanavond een feestje heeft!quote:Op woensdag 12 juni 2013 09:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gebak krijgen we wel van Tjacka als zijn rijtest goed verlopen is
Niet veel, wel een mooi gedicht in de OP of had je dat nog meegekregen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
nog iets spannends gebeurt was ff druk met niks doen
ff gelezen mooi gedichtjequote:Op woensdag 12 juni 2013 10:06 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Niet veel, wel een mooi gedicht in de OP of had je dat nog meegekregen?
Niks doen wordt schromelijk onderschat. Een mens heeft dat nodig zo af en toe.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
nog iets spannends gebeurt was ff druk met niks doen
Yes!!quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ben geschikt bevonden. binnenkort afrijden dus.
Jaaaaa.quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nah niks doen gister we druk dagje gehad, vandaag kan het niks doen pas echt beginnenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niks doen wordt schromelijk onderschat. Een mens heeft dat nodig zo af en toe.
*drijft*quote:Op woensdag 12 juni 2013 10:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
ff gelezen mooi gedichtje![]()
TS nog boven komen drijven...
Gaat goed, maar ben niet echt uitgerust.. Lag er om half 4 in vannachtquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:50 schreef Blaadjes het volgende:
Mooie tijd.
Met mij wel hoor. En jij? beetje uitgeslapen?
ok.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Gaat goed, maar ben niet echt uitgerust.. Lag er om half 4 in vannacht
Werkzequote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok.
Ik wens jullie veel plezier vanmiddag, ik ga arbeiten.
Werkze Bquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Deuren en ramen dicht dan maar, voor het weet wordt je opgepakt en door de lucht geblazenquote:Op woensdag 12 juni 2013 10:30 schreef Blaadjes het volgende:
Weet niet hoe het bij jullie is maar het begint hier aardig donker te worden. moet bijna een licht aandoen.veel wind ook. 20 graden.
Morguh Jacq!quote:
Jaa, beetje kort maar wel een fijne & diepe slaap gehad..quote:
Lekker!quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:19 schreef Divje het volgende:
[..]
Jaa, beetje kort maar wel een fijne & diepe slaap gehad..
Nu even wakker worden met een muziekje als voorbereiding op de sportschool![]()
Jij ook. En sport zequote:Op woensdag 12 juni 2013 12:25 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Ik zal me eens gaan douchen enzofijne middag allen!
werk ze ik heb dagje vrij vandaag hierna 6 dagen werken achter elkaarquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
ok.
ja, klein lief autootje lekker zuinig. moet er om de twee weken naar Amsterdam mee.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga je een auto kopen als je je rijbewijs hebt en zo ja welke heb je interesse in?
trein geen optie?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, klein lief autootje lekker zuinig. moet er om de twee weken naar Amsterdam mee.
En kun je daar een beetje parkeren? Want dat is in Amsterdam nogal een (duur) probleem.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, klein lief autootje lekker zuinig. moet er om de twee weken naar Amsterdam mee.
met een zuinige auto is dat goedkoper dan de trein.quote:
mijn pa heeft een kantoor van zijn werk vlakbij de arena.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En kun je daar een beetje parkeren? Want dat is in Amsterdam nogal een (duur) probleem.
Wat voor lief klein autootje?
Dat zijn leuke auto's.quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
mijn pa heeft een kantoor van zijn werk vlakbij de arena.
Clio ofzo, alto zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |