Het is voor je ego en zelfvertrouwen wel prettig dat je in ieder geval een keer je lul in iemand gestoken hebt. Gewoon klinisch bekeken. Op zich stelt het helemaal niet zo veel voor en je denkt eigenlijk van goh is dit het nou, maar goed dan ben je in ieder geval van die eeuwige maagdelijkheid af.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:19 schreef jugler het volgende:
[..]
Klopt. Seks vind ik niet belangrijk, dan bedoel ik dat het voor mij niet een doel op zich of een ultiem streven of iets in die geest is. Ik hecht (misschien onterecht) gewoon wel waarde aan zulke intimiteit met iemand, dat kan ik niet met iemand die ik 10 minuten geleden in de kroeg heb ontmoet.
Ik zou het liever willen ervaren met een speciaal iemand, dan gewoon een willekeurig meisje alleen zodat ik het dan een keer gedaan heb. Ook al zou ik dan nog 20 jaar moeten wachten.
[..]![]()
Dus hoerenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:43 schreef Saysem het volgende:
Precies, de eerste keer is waarschijnlijk toch knudde, dus dat wil je 'de ware' liever niet aandoen
Haha, met dat ego en zelfvertrouwen zit het ook nu wel goed, daarom heb ik ook geen moeite met die "eeuwige maagdelijkheid". 't is gewoon een andere manier van denken, ik zie het niet als iets waar ik van 'af moet komen'. En die eerste keer, daar heb ik ook geen zorgen over verder.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Het is voor je ego en zelfvertrouwen wel prettig dat je in ieder geval een keer je lul in iemand gestoken hebt. Gewoon klinisch bekeken. Op zich stelt het helemaal niet zo veel voor en je denkt eigenlijk van goh is dit het nou, maar goed dan ben je in ieder geval van die eeuwige maagdelijkheid af.
Als je dan een keer de ware tegenkomt, ben je ook wat minder zenuwachtig als je het dan gaat 'doen'.
Ongetwijfeld, maar niet voor mij danquote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:21 schreef SilentChaos het volgende:
Met een one-night-stand kan je prima intimiteit hebben hoor
Ik ben het eens met Jasper, voor sommige mensen is een one night stand niet weg gelecht. Heb er wel over nagedacht maar toch.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef jugler het volgende:
[..]
Haha, met dat ego en zelfvertrouwen zit het ook nu wel goed, daarom heb ik ook geen moeite met die "eeuwige maagdelijkheid". 't is gewoon een andere manier van denken, ik zie het niet als iets waar ik van 'af moet komen'. En die eerste keer, daar heb ik ook geen zorgen over verder.
[..]
Ongetwijfeld, maar niet voor mij dan
Is ook prima. Ik dacht er vroeger vrijwel hetzelfde over (en deels nog steeds), maar op een gegeven moment deed de gelegenheid zich voor, en ze was nog lekker ook... Geen moment spijt van gehad. Ik ben niet opeens veranderd in een pick-up artist maar op dat moment was het een waardevolle ervaring.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:38 schreef jugler het volgende:
Haha, met dat ego en zelfvertrouwen zit het ook nu wel goed, daarom heb ik ook geen moeite met die "eeuwige maagdelijkheid". 't is gewoon een andere manier van denken, ik zie het niet als iets waar ik van 'af moet komen'. En die eerste keer, daar heb ik ook geen zorgen over verder.
Nee man, dat is eng!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef NielsTriple het volgende:
Toch wonderbaarlijk dat hier op fok (waar, zoals iedereen weet, elke mannelijke user een penislengte van 30cm+ in slappe toestand heeft) toch nog heel veel mensen zitten die of nog maagd zijn, of onzeker zijn tegenover vrouwen.
Heel misschien is het dan eens tijd om dit schermpje uit te zetten en eens naar buiten te gaan?
Je geeft zelf het antwoord al .. waarom het totaaal niet wonderbaarlijk isquote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:36 schreef NielsTriple het volgende:
Toch wonderbaarlijk dat hier op fok toch nog heel veel mensen zitten die of nog maagd zijn, of onzeker zijn tegenover vrouwen.
Een groot gedeelte komt gewoon niet buiten, is sociaal niet handig, heeft autisme of wat voor stempetlje dan ook, een moeilijke jeugd.. whatever.quote:Heel misschien is het dan eens tijd om dit schermpje uit te zetten en eens naar buiten te gaan?
Uhuh, het grootste deel van fok bestaat inderdaad uit contactgestoorde nerds.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 14:51 schreef Cue_ het volgende:
Een groot gedeelte komt gewoon niet buiten, is sociaal niet handig, heeft autisme of wat voor stempetlje dan ook, een moeilijke jeugd.. whatever.
Dat is een fokgrap, als je het vergelijkt met de hardcore fokkers zit je wss boven het gemiddelde.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 15:45 schreef De-Dwerg het volgende:
30+ cm? Sorry maar ik val daar onder het gemidelde aan langte
Tegelijk lezen en kijken (niet letterlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2013 18:49 schreef De-Dwerg het volgende:
Ik kijk het, en ben nu bezig in de boeken. Ken de uitspraak, probeer mij er ook aan te houden maar soms wil het niet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |