quote:
Kledingquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Hypo
Zo'n goedkoop maar fijn zomerjurkje.
*southparknice*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.quote:
Of hij haat jequote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.
Of zijn internet doet het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.
nee je bent groupie van the velvet underground dat zijn nep rolling stonesquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
impliceer je nu dat ik seks met jou wil en zo?
Hotpants zijn ook goedquote:
velvet undergroundquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je bent groupie van the velvet underground dat zijn nep rolling stones
Lange broeken kopen lijkt mij even makkelijk als jurkjes kopen...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
Lange broeken zijn kut om te kopen, dus ik koop ze niet.
nico is wel goed maar als ik luister met hoofdtelefoon krijg ik instant aids van de stereomix en productie van bijna alle nummersquote:
Die rare gast die vanmiddag in je kamer wasquote:
Viel niet echt op nee. Met je pittige kapsel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
NEE HEB JE DAT NIET GEZIEN DAN![]()
hee tchock
en in de zomer dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en soms van die zwarte H&M rokjes met panty
oui, cracker heeft foto'squote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Viel niet echt op nee. Met je pittige kapsel.
Hee Dv. Dus je hebt een kamer?
Er was helemaal niemand?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die rare gast die vanmiddag in je kamer was
Godverdomme wat ben jij ook eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, er is te veel keuze. Weet nooit welke ik moet nemen en welke goed zit. Passen is ook zo'n gedoe met broeken. Dan is die maat weer te groot of te klein. Blegh. Overigens zijn jurkjes en rokjes vaker goedkoper.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Drabit het volgende:
[..]
Lange broeken kopen lijkt mij even makkelijk als jurkjes kopen...
Dat zegt mij niet zo veel.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja en soms van die zwarte H&M rokjes met panty
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zulks een plottwistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Godverdomme wat ben jij ook eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
weet ikquote:
shoppen is belangrijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
weet ik
ik zeg toch alleen dat ik niet weet wanneer
godjezus jij en je conclusies aldoor
niet zo paranoide
Ik vind winkelen niet leukquote:Op maandag 10 juni 2013 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, er is te veel keuze. Weet nooit welke ik moet nemen en welke goed zit. Passen is ook zo'n gedoe met broeken. Dan is die maat weer te groot of te klein. Blegh. Overigens zijn jurkjes en rokjes vaker goedkoper.
[..]
Dat zegt mij niet zo veel.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rokjes staan mij nooit zo goed. Verder eens.
Jurkjes wel dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rokjes staan mij nooit zo goed. Verder eens.
Jij bent een gozer, dus dat had ik wel kunnen verwachten.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:55 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ik vind winkelen niet leukIk laat mijn moeder broeken meenemen en gek genoeg neemt ze meestal de goede mee.
Ik achtervolg Crack_, meneertje 'de wereld draait om mij'-Etsu.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Etsu het volgende:
Hey Tjock, waarom zitten wij in 2 dezelfde SC's? Achtervolg mij niet zo.
Dat was de grap.quote:
Er zijn jongens die het heel leuk vinden hoor. Ik ben 1 keer mee geweest met twee meisjes in 1 kledingwinkel. En daar houd ik het ook bijquote:Op maandag 10 juni 2013 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jurkjes wel dan?
[..]
Jij bent een gozer, dus dat had ik wel kunnen verwachten.
oke zolang we maar gaanquote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik heb geen geld en als ik ga shoppen wil ik altijd wat kopen dus het zal even moeten wachten
Mja, heel leuk? Dan denk ik meteen aan gozers die er hipster uitzien. Liever niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:57 schreef Drabit het volgende:
[..]
Er zijn jongens die het heel leuk vinden hoor. Ik ben 1 keer mee geweest met twee meisjes in 1 kledingwinkel. En daar houd ik het ook bij
Want?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, heel leuk? Dan denk ik meteen aan gozers die er hipster uitzien. Liever niet.Maar jongens en meisjes gaan gewoon niet samen met winkelen.
Gelukkig stond er iemand bij de kleedhokjes waarmee ik me vermaakt heb, anders was het nog erger geweest.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, heel leuk? Dan denk ik meteen aan gozers die er hipster uitzien. Liever niet.Maar jongens en meisjes gaan gewoon niet samen met winkelen.
Dan ga je toch om en om.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Omdat je andere winkels moet hebben misschien?Een dagje winkelen moet wel productief zijn.
Klopt, maar ik denk dan aan de overdreven versie.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:59 schreef Trollscience het volgende:
niks mis met een beetje hipsterlook als je het maar niet pusht
Alleen winkelen is de meest chille manier.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Gelukkig stond er iemand bij de kleedhokjes waarmee ik me vermaakt heb, anders was het nog erger geweest.
(jongens en jongens gaan ook niet samen met winkelen)
goeien interpunctie vrindquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
kut huiswerk. en jullie gaan hard. en E3 begint. en ik schrijf zonder hoofdletters. maar wel met puntjes.
Mwah, heb het afgelopen jaar de wondere wereld van alleen winkelen ontdekt. Is zo veel fijner. Ga tegenwoordig ook bijna nooit meer met mensen winkelen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan ga je toch om en om.
En sowieso zijn er genoeg winkels waar ze voor beide geslachten kleding verkopen.
Maar dan ben je alleenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dan aan de overdreven versie.
[..]
Alleen winkelen is de meest chille manier.
Nog heel even doorzettenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef Rockiejj het volgende:
kut huiswerk. en jullie gaan hard. en E3 begint. en ik schrijf zonder hoofdletters. maar wel met puntjes.
nog een paar weken.. pff.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar dan ben je alleenDat lijkt me ook niet gezellig.
[..]
Nog heel even doorzetten
Hoe moeten we onze date's dan vullen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mwah, heb het afgelopen jaar de wondere wereld van alleen winkelen ontdekt. Is zo veel fijner. Ga tegenwoordig ook bijna nooit meer met mensen winkelen.
Die is al leuk. Maar wat wil je er aan doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
In de zomer gaan we mijn kamer ook leuk maken.
Mwah, valt wel mee hoor. Ik ga trouwens nooit hele dagen winkelen hoor. Gewoon om de zoveel tijd eenn paar winkels in.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Maar dan ben je alleenDat lijkt me ook niet gezellig.
Niet.quote:
Wordt, ik kan het me voorstellen dan.quote:met de dag wordt ik toch zenuwachtiger, pff. #examenuitslagnadert..
17.00 - 18.00quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoelaat krijg je je uitslag te horen donderdag?
Laten we 't hopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dan ben ik al klaar met m'n tentamen en 2 cijfers rijker, dus dubbel feestjeOf niet.
Jij bent mij? Goeie plottwist.quote:
Ook wat accessoiresquote:Op maandag 10 juni 2013 22:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is al leuk. Maar wat wil je er aan doen?
Jijquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik vroeg me dus al een tijdje af hoe fok-it eruitziet, blijk ik hem doodleuk op Facebook te hebben.
Ik
Yolo xquote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik vroeg me dus al een tijdje af hoe fok-it eruitziet, blijk ik hem doodleuk op Facebook te hebben.
Ik
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik
So truequote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
Klacht: fok-it heeft een stokoude foto op FB.
SCHANDALIG! (4 weken geleden had ik een 5 jaar oude foto op facebookquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Ezell het volgende:
Klacht: fok-it heeft een stokoude foto op FB.
Lijkt er niet eens meer op.quote:
KLACHTWAARDIGquote:Op maandag 10 juni 2013 22:08 schreef Drabit het volgende:
[..]
SCHANDALIG! (4 weken geleden had ik een 5 jaar oude foto op facebook)
Dat weet ik niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lijkt er niet eens meer op.
[..]
KLACHTWAARDIG
Heb haar FB wel, heb haar niet op FB.quote:
Is niets eng aan, ze accepteert je alleen niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb haar FB wel, heb haar niet op FB.
Durf haar nie toe te voegen nie
Daarom waag ik geen poging.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is niets eng aan, ze accepteert je alleen niet.
Leuke manier van vrienden zoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is jullie facebook, ik heb te weinig vrienden!
Ken het gevoel. Drie dates met Crack gehad blijkt met mijn nichtje te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:06 schreef Toto69 het volgende:
Ik
Dit. Mensen die op mijn lijstje van afwijzingen staan: DV, LB en Krabs. Je mag er best bij.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is niets eng aan, ze accepteert je alleen niet.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken het gevoel. Drie dates met Crack gehad blijkt met mijn nichtje te zijn.
Ik voeg je níet toe. Ik herhaal: ik voeg je níet toe. Gr grquote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Mensen die op mijn lijstje van afwijzingen staan: DV, LB en Krabs. Je mag er best bij.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit. Mensen die op mijn lijstje van afwijzingen staan: DV, LB en Krabs. Je mag er best bij.
23m2quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh het is blijkbaar net zo groot als mijn kamer. Het lijkt een stuk groter.
Heb gezegd dat ik toch niemand meer zou accepteren.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh had wel verwacht dat die je zou toevoegen
Haha, ik ken hetquote:Op maandag 10 juni 2013 22:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
23m2komt door grote ramen en lichte meubels denk ik
eigen balkon ben ik echt zoo blij mee
Dus als ik jou ontvriend, is er een plekje vrij?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik toch niemand meer zou accepteren.
Je accepteert mij gewoon niet omdat ik Toto heet hé?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Heb gezegd dat ik toch niemand meer zou accepteren.
Wie weet.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus als ik jou ontvriend, is er een plekje vrij?
Nee, heb geen zin in een heleboel FOK!'ers op FB. Heb er nu vijf en dat vind ik wel genoeg.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je accepteert mij gewoon niet omdat ik Toto heet hé?
heb je iemand van de JNG SC op fb?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:10 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is jullie facebook, ik heb te weinig vrienden!
Vijf? Rly? 2 Gemeenschappelijk dacht ikquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, heb geen zin in een heleboel FOK!'ers op FB. Heb er nu vijf en dat vind ik wel genoeg.
pre-JNGquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vijf? Rly? 2 Gemeenschappelijk dacht ik
edit; jordy en etsu dus
Tv kiekenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jawohl
Wat doet E'tje dan
Mag ik je voornaam niet zeggen
E klinkt zo dom
gr
Mag ik je nu wél of niet bij je naam noemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:17 schreef zwerty het volgende:
[..]
Tv kieken
Je begon zelf toch met E zeggen
O zo.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pre-destinatie betekent dat het zo voorbestemd was.
In '11 deed ik geen EXAquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
O zo.Ik heb alleen mensen van EXA '11.
Midden in de week maar 's zondags nietquote:Op maandag 10 juni 2013 22:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mag ik je nu wél of niet bij je naam noemen.
Het is nu geen zondag, Emma.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:19 schreef zwerty het volgende:
[..]
Midden in de week maar 's zondags niet
Ik zal het haar zeggen gr grquote:Op maandag 10 juni 2013 22:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Had je moeder je eerder eruit moeten persen.
Zo laat nog?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Etsu het volgende:
Zo ik heb net een bestelling geplaatst bij Bol.com. Morgen in huis.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Voor 23:00 besteld (of 22:00, denk 23:00 inmiddels)
Oh ok, dat is wel mooi.quote:
Mijn pf is ook niet normaal.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef Ezell het volgende:
[..]Nee.
Als pf doe je beetje een normale foto.
Hoezo oma?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn pf is ook niet normaal.
Krijg ik nu straf oma ezell?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, je moet wel heel erg je best doen daarvoor. Ik word niet zo snel boos.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, maar wel als je doorgaat met altijd dramatisch een gesprek beginnen.
Ik doe jou na. Was maar een grapje.quote:
watquote:Op maandag 10 juni 2013 22:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
ezel ik kan jou heel snel boos maken met ezellepel.jpg
IK LACH ME ZO DOODquote:Op maandag 10 juni 2013 22:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik doe jou na. Was maar een grapje.
[..]
wat
quote:
julliequote:
omgquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
mensen die gesprekken beginnen met 'omg' en dan niks zeggen![]()
![]()
![]()
"Schat, ik mot je wat vertellen..."quote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
![]()
![]()
'Wat heb ik nou weer gehoord..'quote:
hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
'Wat heb ik nou weer gehoord..'
en dan denk je omgogmg ze weten het
blijkt het iets te zijn van 'jij houdt van aardbeien ijs?'
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op die laatste foto vind ik dat het lijkt op zo'n Mandagora van Harry Potter.
arm meisje tochquote:Op maandag 10 juni 2013 22:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]en ook een slecht geweten. Ik schrik zo snel
herkenbaarquote:Op maandag 10 juni 2013 22:36 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom heb je dat erbij gedaan?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
TROUWENS EZELL!
Ik heb nu een stoere taakbalk op m'n Mac, moet je zien:
[ afbeelding ]
en dan daarachter mijn naam. MOOI HE?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:40 schreef Etsu het volgende:
TROUWENS EZELL!
Ik heb nu een stoere taakbalk op m'n Mac, moet je zien:
[ afbeelding ]
en dan daarachter mijn naam. MOOI HE?
Ik zag dat VA zo'n vlaggetje had, toen wilde ik het ook hebben.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag dat VA zo'n vlaggetje had, toen wilde ik het ook hebben.
En toen zag ik dat hij de datum had, wilde ik ook hebben.
Toen vertelde ik hem dat sommige mensen hun naam in de taakbalk hadden, toen zei ik dat ik dat ook wilde hebben en ging hij voor mij uitzoeken hoe dat moest en nu hebben we beiden onze naam in de taakbalk.
Toen zag ik een optie van het doorlopende secondeaantal, wilde ik ook hebben.
Vind het een stuk vrolijker zo.
Waarom?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga jij je UI eens even verwisselen, snel!
Laat dan maar zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 22:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
heb nog 1,5 rol. kom maar halen. maar eerst va aan mij teruggeven
Nah, zo veel onnodige zooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Is toch een stukken beter en vrolijker dan alleen XX:XX?
trusten!quote:
Toegegeven, maar vind het gewoon leuker als het wat drukker is op m'n taakbalkquote:
minimalismequote:Op maandag 10 juni 2013 22:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toegegeven, maar vind het gewoon leuker als het wat drukker is op m'n taakbalkHet vult op iig.
En heb er toch geen last van. En als ik me verveel, kan ik kijken naar het secondeaantal.![]()
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Ik houd niet van LB en ik mag haar ook niet, gr gr.
harde teksten dezequote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
hoaxquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
ik wel van jouquote:Op maandag 10 juni 2013 22:53 schreef Ezell het volgende:
Fok-itquote:
Inb4 oud berichtje van Etsu: Ik citeer:quote:
ELBIEquote:
hoi kabouter die erop zitquote:
quote:
Hallo halloquote:
whatsapp dushi?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inb4 oud berichtje van Etsu: Ik citeer:
Fok-it''
WAT HAD DAT TE BETEKENEN?
[..]
ELBIE
Op dat moment overheerste duivel-Etsu m'n lichaam, maar nu is engel-Etsu aan de macht.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Inb4 oud berichtje van Etsu: Ik citeer:
Fok-it''
WAT HAD DAT TE BETEKENEN?
ik zie niks?quote:
beetjequote:
nou ik heb een aantal mensen geblokkeerd en als ik in het topic blijf hangen en de geblokkeerde mensen gaan er ook posten, dan zie ik hun berichtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |