quote:
Kledingquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:15 schreef Crack_ het volgende:
Hypo
Zo'n goedkoop maar fijn zomerjurkje.
*southparknice*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
![]()
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.quote:
Of hij haat jequote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.
Of zijn internet doet het nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hij negeert me ook op WhatsApp, dus zal wel hele dagen stinken in z'n bed en serie's aan 't kijken.
nee je bent groupie van the velvet underground dat zijn nep rolling stonesquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
impliceer je nu dat ik seks met jou wil en zo?
Hotpants zijn ook goedquote:
velvet undergroundquote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
nee je bent groupie van the velvet underground dat zijn nep rolling stones
Lange broeken kopen lijkt mij even makkelijk als jurkjes kopen...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:51 schreef Ezell het volgende:
Lange broeken zijn kut om te kopen, dus ik koop ze niet.
nico is wel goed maar als ik luister met hoofdtelefoon krijg ik instant aids van de stereomix en productie van bijna alle nummersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |