Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, ben jij dit?
[ afbeelding ]
Onee, want girlfriend.
Nee want ik heb geen Pokeball boxers, wel pikachu natuurlijk en charmanderquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, ben jij dit?
[ afbeelding ]
Onee, want girlfriend.
Waar zoek je allemaal naar?quote:
Beter dan de vorige.quote:
Ik zoek nergens naar, Ik kijk gewoon elke dag wel een keer op Fashionably geekquote:
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.quote:
Hey! Ben jij mijn Naamtopic aan het afkraken!quote:
Hij heeft dat allemaal in de kast hangen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.
Het lijkt hier ook steeds gekker te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.
Nee, alleen de TTquote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey! Ben jij mijn Naamtopic aan het afkraken!
Zeker nooit op de Elf Fantasy Fair geweest?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het lijkt hier ook steeds gekker te worden.
De afgelopen 3 SC topics gingen over: Cosplay, speelgoed, animatie series en nog meer rare dingen die je enkel thuis (met alle sloten en gordijnen dicht!) kan bewonderen
Dan moet hij ook eens wat aan-foto's posten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft dat allemaal in de kast hangen.
Waar, WAAR, WAARRRRR!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef The_Substitute het volgende:
Fox, wat doe jij trouwens hier? Limitless is op tv.
Enige reden waarom ik zou gaan is voor de chicks. Sommige cosplay dames zien er best lekker uitquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zeker nooit op de Elf Fantasy Fair geweest?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik zou gaan is voor de chicks. Sommige cosplay dames zien er best lekker uit
Om het kwartier reclamequote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom zenden ze daar ook Limitless uit.
Die docu is wel een beetje deprimerend. Zoveel verloren mensen..quote:
Ik ben op dit moment een ander Bradley Cooper film aan het kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh alleen maar daar om vrouwen te stalken, ik snap het
[..]
Sorry fox
Limitless?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een ander Bradley Cooper film aan het kijken
Neequote:
Dat NZT écht niet bestaat? Jaquote:
Seizoen 1 of 3?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Net eerste aflevering van GoT gezien, topshow.
.quote:
Ik moet seizoen 3 nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
.
Nog maar 29 afleveringen tot je bij bent
Ik ook... heb vandaag de seizoensfinale van seizoen 2 gekekenquote:
Zelfs ik heb er aan moeten geloven. Heb de allerlaatste aflevering gezien, was kei raar, kon het niet volgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben zowat de enige die nog geen één aflevering heeft gezien
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Dames, zijn jullie hello kitty fan? Zou 1 van jullie dit ooit aantrekken?
[ afbeelding ]
Ik kijk ook geen Game of Thrones.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wilde gelijk maar zo duidelijk mogelijk zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef wyccie het volgende:
Substitute, wat een moeilijke vragen (ben gelukkig nog niet zo'n digibeet dat ik het zonder jouw aanwijzingen niet had kunnen vinden). Ik zit nu niet achter de pc, maar ik zal er morgen wel naar kijken.
Dat kleine meisje aan het einde was lief, toch nog een beetje hoopgevend.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die docu is wel een beetje deprimerend. Zoveel verloren mensen..
Neem ik op, zodat ik die op een beter tijdstip kan kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Sherlock is nu op NL 3. Al gezien, maar moet er weer om lachen. Heerlijk.
Heeft dat niet met de kijkwijzer te maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ze zenden wel vaker goede series uit op vreemde tijdstippen.
Ik kijk sherlock niet dus ik weet het niet, maar bij Dexter en Breaking Bad en dat soort series kan ik me wel voorstellen dat het daarmee te maken heeftquote:
Te jong? Oud en vergeetachtig eerderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef Silfen het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie te jong.
Was een leuke film in de jaren '80. Een van de eerste waarin gebruik werd gemaakt van CGI.
Hier nog een plaatje.
[ afbeelding ]
Dit. Uit eigen ervaring weet ik dat je dan sneller aan een baan komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
Bij referenties vermelden dat je een aanbevelingsbrief van je referent beschikbaar hebt?
Heb er zelf geen ervaring mee.
Mij zul je dan ook vast nog nooit op de foto hebben gezet op de EFFquote:
Als je er geweest bent (en verkleed) misschien wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mij zul je dan ook vast nog nooit op de foto hebben gezet op de EFF
c-c-c-combobreakerrrrquote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef picodealion het volgende:
Ik moest mijn id laten zien om sigaretten te halen.
Nog even goed doorpaffen dus, je huid ziet er te goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef picodealion het volgende:
Ik moest mijn id laten zien om sigaretten te halen.
Voor het tweede seizoen in elk geval. Daarna wordt het alleen maar minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dragon, na hoeveel tijd zou TWD leuk moeten worden?
Ik dacht dat jij jonger was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog even goed doorpaffen dus, je huid ziet er te goed uit.
Ik heb het afgelopen half jaar al twee keer een sample voor antirimpelcrèmes gekregen.
Ik bedoelde de gamequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor het tweede seizoen in elk geval. Daarna wordt het alleen maar minder
Welke episode ben je nu?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwww, nu al mijn favoriete personages
![]()
![]()
Arya of de direwolf?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Arya is ook stoer. imho een van de leukste personages uit de serie. En Tyrion natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De combinatie, awwwwww ik moet gelijk denken aan Hachiko... maar ik vind Arya wel stoer ja.
Is dat die in mijn fobo?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Oh, ja ik vond dat een lief gifje dus had hem in mijn fobo gezet een tijdje terug. En toen vertelde waaghals vandaag dat dat een hond uit GoT is, wist ik niet.quote:
Je was er gister nog dus je hoefde niet opnieuw te klikken hoor.quote:
Geen hond. Een schrikwolf..quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ja ik vond dat een lief gifje dus had hem in mijn fobo gezet een tijdje terug. En toen vertelde waaghals vandaag dat dat een hond uit GoT is, wist ik niet.
Ik had die hond niet onthouden, en de rest ook niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je was er gister nog dus je hoefde niet opnieuw te klikken hoor.
Een schrikwolf? Dat klinkt helemaal niet zo lief als hij er uit ziet.quote:
Van mij?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik had die hond niet onthouden, en de rest ook niet.
Misschien helpen wat tietfoto's?
Als het zo erg is, hoe houdt Waaghals het er dan mee vol?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van mij?
Dat ga ik mezelf en mijn medemens niet aandoen, weet je best.
Dat zijn ze ook niet, behalve voor de Starks.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een schrikwolf? Dat klinkt helemaal niet zo lief als hij er uit ziet.
Dat kunnen we zelf wel beoordelen denk ik zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Van mij?
Dat ga ik mezelf en mijn medemens niet aandoen, weet je best.
Ik compenseer het met andere troeven. Niemand is perfect, dyon.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als het zo erg is, hoe houdt Waaghals het er dan mee vol?
Dat hoef je me niet te vertellen...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik compenseer het met andere troeven. Niemand is perfect, dyon.
Oh aha. Misschien moet ik me ook maar eens aan GoT wagen zodat ik dit topic kan blijven volgen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:13 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook niet, behalve voor de Starks.
Jij kent haar troeven?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet te vertellen...
Dan hoefde je die vraag ook niet te stellenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:14 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet te vertellen...
Je kan ook de boeken lezen. Ben zelf bezig in deel 1 (=seizoen 1).quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh aha. Misschien moet ik me ook maar eens aan GoT wagen zodat ik dit topic kan blijven volgen.
Nee, ik weet dat niemand perfect is..quote:
Hoezo? Ik wist deel 1 van je antwoord nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dan hoefde je die vraag ook niet te stellen
Direwolf in het Engels, vertaalt volgens Google naar schrikwolf.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:19 schreef Robby87 het volgende:
Schrikwolf klinkt trouwens wel ontzettend gay.
Google zegt wel meer.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:20 schreef Silfen het volgende:
[..]
Direwolf in het Engels, vertaalt volgens Google naar schrikwolf.
bierdopjequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef Robby87 het volgende:
Ik moest net wel heel erg lachen.
Er was zo'n ridder in gesprek met iemand, en op hetzelfde moment dat hij iets zei, las ik:
"Gedownload van bierdopje"
Wat een mindfuck was dat...
In de tweede episode begint het verhaal je te grijpen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dragon, na hoeveel tijd zou TWD leuk moeten worden?
Kan ik daarmee vliegen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
Sands![]()
http://fashionablygeek.co(...)me-video/#more-78658
Wel vanaf een hoog gebouw proberen dan hequote:
Zal ik doenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wel vanaf een hoog gebouw proberen dan he
Ik heb daarvoor al een pak klaar liggen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:27 schreef Silfen het volgende:
[..]
Kan je meteen door naar de Elf Fantasy Fair.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor al een pak klaar liggen.
Ik ook, maar zij niet.quote:
Neequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ook, maar zij niet.
En ik rook niet eens.![]()
Twijfel of ik aan de Star Warsen zal beginnen.
Gewoon bij I: The Phantom Menace beginnen dus?
Is het niet raar dat de special effects in de tijd terug gaan?
Dat ene zinnetje. Ik weet dat er wat rare beestjes in zitten, dat Keira Knightley en Natalie Portman allebei Amidala zijn. Iets met lightsabers, R2D2 en nog zo'n robot. Een Yoda die niet goed kan praten, maar wel iemand opleidt (Han Solo?). En prinses Leia heeft rolletjes haar op haar oren.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:34 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik zou gewoon bij 4 beginnen. Dat is ook de volgorde waarmee ze in de bios zijn geweest. En tis volgens mij niet zo dat je nog helemaal niks van de films kent/weet of wel?
Dan weet je toch zo'n beetje de hele film serie?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ene zinnetje. Ik weet dat er wat rare beestjes in zitten, dat Keira Knightley en Natalie Portman allebei Amidala zijn. Iets met lightsabers, R2D2 en nog zo'n robot. Een Yoda die niet goed kan praten, maar wel iemand opleidt (Han Solo?). En prinses Leia heeft rolletjes haar op haar oren.
Dat is alles.
The Force is strong in this one.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ene zinnetje. Ik weet dat er wat rare beestjes in zitten, dat Keira Knightley en Natalie Portman allebei Amidala zijn. Iets met lightsabers, R2D2 en nog zo'n robot. Een Yoda die niet goed kan praten, maar wel iemand opleidt (Han Solo?). En prinses Leia heeft rolletjes haar op haar oren.
Dat is alles.
Op volgorde van 1-6 kijken, dan zie je de personages ouder worden etc.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is alles.
Ik denk dat andere zinnetje. Wat iedereen zegt en als ik het goed heb gelezen helemaal niet in de film voor komt...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:41 schreef Silfen het volgende:
[..]
The Force is strong in this one.![]()
En dat is Luke Skywalker, niet Han Solo,
Luke, I am your father?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik denk dat andere zinnetje. Wat iedereen zegt en als ik het goed heb gelezen helemaal niet in de film voor komt...
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:50 schreef Desunoto het volgende:
Begin bij Episode I: The Phantom Menace. Iedereen die iets anders zegt moet je negeren.
Sorry, maar Je had het zelf over dat ene zinnetje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:48 schreef wyccie het volgende:
Spoiler! Nu hoef ik de films niet meer te zien.
Je hebt 2 keer te horen gekregen dat je met deel 4 moet beginnen en pas 1 keer dat je bij deel 1 moet beginnen... dus...quote:
Ja maar als de nieuwe delen uitkomen is het toch allemaal niet meer logischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je hebt 2 keer te horen gekregen dat je met deel 4 moet beginnen en pas 1 keer dat je bij deel 1 moet beginnen... dus...
Dat heeft ie in ieder geval niet gezegd nadat je nu net de vraag gesteld hebt... Maar ik snap dat je niet naar mij luistert... dus gewoon bij deel 1 beginnenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:56 schreef wyccie het volgende:
2-1 vind ik niet heel overtuigend. En volgens mij zei DF ook dat ik bij 1 moet beginnen.
Alsof het moeilijk is het plot te volgen van blockbusters.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja maar als de nieuwe delen uitkomen is het toch allemaal niet meer logisch
IV-VI dan I-III en dan VII-IX
[ afbeelding ]
Onder welke steen leef jij...quote:
Gelukkig is er pas 1 bevestigdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Sands het volgende:
[..]
2015 gaan ze los, nog minimaal 6 gok ik zo
Beter dan iets onnodig moeilijk makenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alsof het moeilijk is het plot te volgen van blockbusters.
Ik ben geen nerd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had gehoopt dat ze de boeken over Thrawm zouden verfilmen. Die spelen net na deel VI.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:03 schreef dyonvbaal het volgende:
Het lijkt me trouwens wel verschrikkelijk om van een relatief jonge en oud geklede Han Solo na een bejaarde man in waarschijnlijk moderne kleding te gaan...
Btw we zijn allemaal dom en weten je vraag nietquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:04 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat ze de boeken over Thrawm zouden verfilmen. Die spelen net na deel VI.
Ik heb de nieuwe versies nooit gezien (heb nog redelijk originele DVD's). Ik vond het niet leuk dat mijn favoriete liedje uit Star Wars VI was vervangen door een ander liedje.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:55 schreef Desunoto het volgende:
Oh, ja... dat.![]()
Die aanpassingen in de blu-ray uitgaves van IV t/m VI kunnen echt niet. Je kan nog beter de 'oude' versies kijken, desnoods op VHS kwaliteit, dan de aangerande blu-ray rommel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eensquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Episode IV: A New Hope is de beste introductie tot de wereld van Star Wars. Niet geheel toevallig want het is de eerste film die ze maakten.
Je gaat ook niet eerst The Temple of Doom kijken in de Indiana Jones reeks voordat je Raiders of the Lost Ark ziet. Omdat de gebeurtenissen in Doom toevallig plaatvinden vóór Raiders. Dat was namelijk de bedoeling.
Je gaat ook niet eerst The Hobbit kijken voordat je de Lord of the Rings trilogie hebt gezien.
Als er vraagtekens rond het plot opduiken omdat een bepaalde film een sequel/prequel blijkt, dan is dat exact de bedoeling van de filmmakers. Je krijgt dus de beste ervaring als je films kijkt in de volgorde wanneer ze verschenen.
Niet dat de Star Wars films allemaal meesterwerkjes zijn, maar ze zijn wel vermakelijk.
Echt? Nooit op tv gezien eigenlijk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat je al die jaren aan de star wars gekte bent ontsnapt? Die films komen elk jaar wel op tv toch?
Darth Maul is een baasquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zou bij 1 beginnen. Waarom? Omdat je dan het slechtste deel meteen achter de rug hebt
Ik ben bovendien benieuwd hoe iemand de films ervaart als ze de films in chronologische volgorde kijken. Je zou het dus eigenlijk voor mij doen
Slecht voorbeeld wel, want waarom zou je dat niet doen?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:10 schreef Desunoto het volgende:
Je gaat ook niet eerst The Hobbit kijken voordat je de Lord of the Rings trilogie hebt gezien.
Ja, maar de film om hem heen niet.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:19 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ja, maar de film om hem heen niet.
Beginnen met deel 4 is prima, je gaat er echt geen rare dingen door missen.quote:
1-6 zoals het altijd al had moeten zijn.quote:
Portman & co waren wel leukquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef DragonFodder het volgende:
misa thinka thadda yousa are bombat!
Alleen was toen de techniek nog niet zo ver om deel I t/m III te maken, zodat hij met IV is begonnen (zoals Lucas zelf ooit zei de middelste trilogie). Alle drie de trilogien zouden ook een ander thema hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:21 schreef Sands het volgende:
[..]
1-6 zoals het altijd al had moeten zijn.
[..]
Portman & co waren wel leuk
Ik heb ze altijd op tv gezien, masr elk jaar is vast overdrevenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Echt? Nooit op tv gezien eigenlijk.
Maar ik ga het niet kijken als ik ergens een deel heb gemist, ik wil het als geheel zien. En zo nodig hoefde ik het niet meteen te zien.
Ik heb ook geen Godfathers gezien, maar dat is meer omdat het me niet trekt.
Wycciepedia is niet voor niets naar haar vernoemd.quote:
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 22:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wycciepedia is niet voor niets naar haar vernoemd.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:05 schreef Silfen het volgende:
[..]
Arya is ook stoer. imho een van de leukste personages uit de serie. En Tyrion natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]Ik heb seizoen 3 nog niet gezien maar kan blijkbaar nog een hoop verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kende ik niet. (Kijk ook niet veel South Park)quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja echt ik heb even gezocht:
[ afbeelding ]
Heeft even geduurd, maar ik heb vorig jaar en begin dit jaar alle 16 seizoenen gezien.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:25 schreef Silfen het volgende:
[..]
Die kende ik niet. (Kijk ook niet veel South Park)
rum jam! ehh... arrr!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Er is het weekend een fles rum in 1 van de wagens blijven liggen... en daar is niet meer over gebeld... dus die heb ik maar meegenomen... Maar ik drink helemaal geen alcohol...
Huh? Wat? Wil je nou na de Absinth ook de Rum komen drinken?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Heeft even geduurd, maar ik heb vorig jaar en begin dit jaar alle 16 seizoenen gezien.
[..]
rum jam! ehh... arrr!
quote:
quote:each time someone asks GRRM when is the next book coming out he kills a Stark so please... Silence in the realm! Let the man concentrate
Als het Premium Black is doe ik mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Huh? Wat? Wil je nou na de Absinth ook de Rum komen drinken?
Ik wist niet eens wie het was tot silfen dat youtube video linkte...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:42 schreef Sands het volgende:
[..]
Beantwoord even de huidige vraag als fan zijnde.
Oh ik dacht dat je een Barbra Streisand collectie naast je Steve Martin collectie hebt staan.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wie het was tot silfen dat youtube video linkte...
Samequote:Op woensdag 12 juni 2013 00:19 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik wist niet eens wie het was tot silfen dat youtube video linkte...
Het is tot nu toe stukken matiger dan de slechtste aflevering van de tv-seriequote:Op dinsdag 11 juni 2013 21:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
In de tweede episode begint het verhaal je te grijpen.
Oh nee, dat is zo'n spoof hè. Verschrikkelijk, dat ga ik niet kijken. Niet grappig.quote:Op woensdag 12 juni 2013 00:06 schreef drakin het volgende:
O en Wiccie, na IV V en VI ook nog de film Spaceballs zien!
U bent dus vanaf nu nooit welkom in mijn huisquote:Op dinsdag 11 juni 2013 23:47 schreef drakin het volgende:
Rum is voor in de koffie en de chocomelk, absinth voor in de tas mee naar huis
quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
U bent dus vanaf nu nooit welkom in mijn huisWie weet wat er nog meer in je tas verdwijnt...
Behalve als Pinksteren vroeg valt. Dan is het wat later om beter aan te sluiten op andere festivals, zodat ze de artiesten kunnen delen. Anders is het wat moeilijker om grote namen te krijgen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:41 schreef wyccie het volgende:
Hmm, dat valt toch altijd met Pinksteren?
Meer interessants heb je vast niet in je kamerquote:Op woensdag 12 juni 2013 11:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
U bent dus vanaf nu nooit welkom in mijn huisWie weet wat er nog meer in je tas verdwijnt...
Hier ook. Kan op zijn tijd een artistieke film best waarderen, maar bij Melancholia vind ik het een uitzonderlijke prestatie van mezelf dat ik tot de credits ben gekomen. Maar dat zou deels ook te maken kunnen hebben met hoe weinig het rekening houdt met natuurlijke wetten enzo.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef ArtistA het volgende:
Weet het ook niet Racer, heb ooit melancholia opgezet op een (brakke) zondagmiddag en kreeg zelfmoordneigingen, dus wat mij betreft kijk je die rotzooi helemaal niet.
Heb 'm halverwege gewoon afgezet. En het was niet zozeer het artistieke wat me tegenzat, want dat was niet veelvuldig aanwezig. Het was gewoon de deprimerende sfeer in die filmquote:Op woensdag 12 juni 2013 12:20 schreef Racerblade het volgende:
[..]
Hier ook. Kan op zijn tijd een artistieke film best waarderen, maar bij Melancholia vind ik het een uitzonderlijke prestatie van mezelf dat ik tot de credits ben gekomen. Maar dat zou deels ook te maken kunnen hebben met hoe weinig het rekening houdt met natuurlijke wetten enzo.
Ik ga 'm nog wel een keer kijken, maar op zondagmiddag moet ik lichtverteerbare kost hebben picoquote:
Dat is buiten he? Nee.quote:
Ik weet niet wat jij interresant vind...quote:Op woensdag 12 juni 2013 11:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Meer interessants heb je vast niet in je kamer![]()
Daarnaast dronk je het zelf toch niet op.
Nee, ze heeft het over haar eigen zelfmoordneigingen. Niet over de film of iets wat daarin gebeurd...quote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, ze heeft het over haar eigen zelfmoordneigingen. Niet over de film of iets wat daarin gebeurd...
Het was ook meer vanwege deze opmerking en de reacties die daarop volgden, maar ik vind het tot nu toe een vrolijk filmpje.quote:Op woensdag 12 juni 2013 12:14 schreef ArtistA het volgende:
Weet het ook niet Racer, heb ooit melancholia opgezet op een (brakke) zondagmiddag en kreeg zelfmoordneigingen, dus wat mij betreft kijk je die rotzooi helemaal niet.
Weet je zeker dat je de juiste film op hebt gezet?quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was ook meer vanwege deze opmerking en de reacties die daarop volgden, maar ik vind het tot nu toe een vrolijk filmpje.
zo slecht vond ik de film nou ook weer niet...quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:33 schreef ArtistA het volgende:
Kirsten Dunst
Charlotte Gainsbourg![]()
Melancholia![]()
![]()
wel..quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo slecht vond ik de film nou ook weer niet...
owhja, nou ej het zegt... ik vond em verschrikkelijkquote:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
owhja, nou ej het zegt... ik vond em verschrikkelijk
Als je nou niet steeds zit te fokken en de film tot je neemt komt het vast sneller.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:37 schreef drakin het volgende:
De muziek trekt je af en toe lekker de film in en gebeurtenis nummer 1 is gewoon ook iets wat vrolijk hoort te zijn, ja lekker filmpje tot nu toe. Wanneer ga ik me nu melancholisch voelen?
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef picodealion het volgende:
Als je nou niet steeds zit te fokken en de film tot je neemt komt het vast sneller.
quote:
Het is mijn jaarlijkse uitstapje in de echte wereld.quote:Op woensdag 12 juni 2013 13:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]Draakje komt alleen buiten als er een meet is zeker.
En daarna wil je deaudquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Als je nou niet steeds zit te fokken en de film tot je neemt komt het vast sneller.
Stel je niet aan man, mooie, inderdaad melancholische film. Een beetje weinig explosies naar mijn smaak, maar verder prima te pruimen filmpje. Alleen niet al te lichtzinnig.quote:
O dus die krant uitlezen en breien kan ik nog wel mee doorgaan?quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:13 schreef picodealion het volgende:
[..]
Die breinaalden zou ik wegleggen als ik jou was. Ok ik hou opquote:Op woensdag 12 juni 2013 15:33 schreef drakin het volgende:
[..]
O dus die krant uitlezen en breien kan ik nog wel mee doorgaan?
hoe bedoel oe?quote:
DVD's, dat punt wat je Asap gunde voor de vraag die jij eigenlijk goed had.quote:
Ja, ik ben net de paashaas.quote:Op woensdag 12 juni 2013 17:10 schreef ArtistA het volgende:
[..]
DVD's, dat punt wat je Asap gunde voor de vraag die jij eigenlijk goed had.
En vast nog veel meer...
Heb die nog niet gezien, had hem een tijd geleden al wel gedownload.quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Robby, deze al gezien?
Ônibus 174 (2002)
Las er net over in een ander topic, en aangezien je laatst op zoek was naar documentaire-tips meld ik het hier even.
Zijn het alleen die 3 weekenden?quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
dyon, kom je naar de meet? Weet je al welke weekenden je kan?
Ik heb een brede interessequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, wat kijk jij allemaal aan docu's?
Nou, dat is als we World war Z willen zien denk ik. Weet ook niet precies.quote:
Okquote:
Das een zombie film toch? Nou ja, gaat om de lol die je hebt met de groep zullen we maar zeggen...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nou, dat is als we World war Z willen zien denk ik. Weet ook niet precies.
Ja, the more the merrier enzoquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das een zombie film toch? Nou ja, gaat om de lol die je hebt met de groep zullen we maar zeggen...
Ik had em vanochtend al gekeken. Sommige decennia zijn nog leuk om te horen ook.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, the more the merrier enzo
Jij vond get lucky toch zo leuk? Dit is wel knap gedaan:
Oh, ben ik weer te laat. Ja vooral die vroegere jaren vind ik leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had em vanochtend al gekeken. Sommige decennia zijn nog leuk om te horen ook.
Ja, ik ook. 10, 20, 30. Die oorlogse is ook nog wel leuk, maar daarna word het wat minder. Get Lucky in een abba/BeeGee's achtig jasje vind ik maar niks. Vind het ook wel grappig dat die van 2010 en 2020 anders klinken dan het orgineel dat dus ook uit 2010 komt...quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh, ben ik weer te laat. Ja vooral die vroegere jaren vind ik leuk
Nopequote:Op woensdag 12 juni 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
OkMaar het zijn niet puur politieke docu's ofzo?
Ik bedacht me nog dat je nog een keer naar een museum in Nijmegen wilt. Als je van historie houdt, dan is het Gebroeders Van Limburg festival op 23, 24 3n 25 augustus een aanrader. Een stukje Nijmegen in de Middeleeuwen. En er komt een vuurspuwende draak.quote:Op woensdag 12 juni 2013 16:48 schreef drakin het volgende:
Afgelopen, werkte niet bij mij. ok het vrolijke was er later wel af maar het melancholische bleef uit.
En ik zit vast in het breiwerk, weet even niet hoe ik dat tot een goed einde moet brengen.
Een vriendin van me doet daar elk jaar aan mee... Als enige donkere is ze dan een boer in de middeleeuwen. Zegt ze zelf tenminste elke keerquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:25 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik bedacht me nog dat je nog een keer naar een museum in Nijmegen wilt. Als je van historie houdt, dan is het Gebroeders Van Limburg festival op 23, 24 3n 25 augustus een aanrader. Een stukje Nijmegen in de Middeleeuwen. En er komt een vuurspuwende draak.
Ben er al een paar keer geweest. Ook naar het Romeins Festival vorig jaar, maar dat is pas volgend jaar weer.
Als ik haar zie zal ik haar de groeten doen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Een vriendin van me doet daar elk jaar aan mee... Als enige donkere is ze dan een boer in de middeleeuwen. Zegt ze zelf tenminste elke keer
huh? Ik had nog niet gezegd dat ik kom?quote:
Deze is van staal. Misschien kan je helpen bouwen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:36 schreef drakin het volgende:
[..]
huh? Ik had nog niet gezegd dat ik kom?
Dat 2e festival dat je noemde kende ik nog niet. Ook leuk, rozijntjes kijken.
ehh... neequote:
heheh, ben benieuwd...quote:Op woensdag 12 juni 2013 22:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Lekker bezig, dyon
Misschien krijg je morgen wel een leuk mailtje terug van de assistente.
Nee, maar he. Das wel een typische naam voor een dokters assistentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |