Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, ben jij dit?
[ afbeelding ]
Onee, want girlfriend.
Nee want ik heb geen Pokeball boxers, wel pikachu natuurlijk en charmanderquote:Op maandag 10 juni 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, ben jij dit?
[ afbeelding ]
Onee, want girlfriend.
Waar zoek je allemaal naar?quote:
Beter dan de vorige.quote:
Ik zoek nergens naar, Ik kijk gewoon elke dag wel een keer op Fashionably geekquote:
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.quote:
Hey! Ben jij mijn Naamtopic aan het afkraken!quote:
Hij heeft dat allemaal in de kast hangen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.
Het lijkt hier ook steeds gekker te worden.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af. Met zijn gare kostuums altijd.
Nee, alleen de TTquote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hey! Ben jij mijn Naamtopic aan het afkraken!
Zeker nooit op de Elf Fantasy Fair geweest?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het lijkt hier ook steeds gekker te worden.
De afgelopen 3 SC topics gingen over: Cosplay, speelgoed, animatie series en nog meer rare dingen die je enkel thuis (met alle sloten en gordijnen dicht!) kan bewonderen
Dan moet hij ook eens wat aan-foto's posten.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Hij heeft dat allemaal in de kast hangen.
Waar, WAAR, WAARRRRR!!!!!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef The_Substitute het volgende:
Fox, wat doe jij trouwens hier? Limitless is op tv.
Enige reden waarom ik zou gaan is voor de chicks. Sommige cosplay dames zien er best lekker uitquote:Op maandag 10 juni 2013 20:53 schreef Silfen het volgende:
[..]
Zeker nooit op de Elf Fantasy Fair geweest?
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Enige reden waarom ik zou gaan is voor de chicks. Sommige cosplay dames zien er best lekker uit
Om het kwartier reclamequote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:01 schreef Sands het volgende:
[..]
Daarom zenden ze daar ook Limitless uit.
Die docu is wel een beetje deprimerend. Zoveel verloren mensen..quote:
Ik ben op dit moment een ander Bradley Cooper film aan het kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh alleen maar daar om vrouwen te stalken, ik snap het
[..]
Sorry fox
Limitless?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment een ander Bradley Cooper film aan het kijken
Neequote:
Dat NZT écht niet bestaat? Jaquote:
Seizoen 1 of 3?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:40 schreef Robby87 het volgende:
Net eerste aflevering van GoT gezien, topshow.
.quote:
Ik moet seizoen 3 nog.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
.
Nog maar 29 afleveringen tot je bij bent
Ik ook... heb vandaag de seizoensfinale van seizoen 2 gekekenquote:
Zelfs ik heb er aan moeten geloven. Heb de allerlaatste aflevering gezien, was kei raar, kon het niet volgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben zowat de enige die nog geen één aflevering heeft gezien
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Wat denk je nou zelf?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Dames, zijn jullie hello kitty fan? Zou 1 van jullie dit ooit aantrekken?
[ afbeelding ]
Ik kijk ook geen Game of Thrones.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
Ik wilde gelijk maar zo duidelijk mogelijk zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:04 schreef wyccie het volgende:
Substitute, wat een moeilijke vragen (ben gelukkig nog niet zo'n digibeet dat ik het zonder jouw aanwijzingen niet had kunnen vinden). Ik zit nu niet achter de pc, maar ik zal er morgen wel naar kijken.
Dat kleine meisje aan het einde was lief, toch nog een beetje hoopgevend.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die docu is wel een beetje deprimerend. Zoveel verloren mensen..
Neem ik op, zodat ik die op een beter tijdstip kan kijken.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:16 schreef wyccie het volgende:
Sherlock is nu op NL 3. Al gezien, maar moet er weer om lachen. Heerlijk.
Heeft dat niet met de kijkwijzer te maken?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
Ze zenden wel vaker goede series uit op vreemde tijdstippen.
Ik kijk sherlock niet dus ik weet het niet, maar bij Dexter en Breaking Bad en dat soort series kan ik me wel voorstellen dat het daarmee te maken heeftquote:
Te jong? Oud en vergeetachtig eerderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:32 schreef Silfen het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie te jong.
Was een leuke film in de jaren '80. Een van de eerste waarin gebruik werd gemaakt van CGI.
Hier nog een plaatje.
[ afbeelding ]
Dit. Uit eigen ervaring weet ik dat je dan sneller aan een baan komtquote:Op dinsdag 11 juni 2013 16:50 schreef wyccie het volgende:
Bij referenties vermelden dat je een aanbevelingsbrief van je referent beschikbaar hebt?
Heb er zelf geen ervaring mee.
Mij zul je dan ook vast nog nooit op de foto hebben gezet op de EFFquote:
Als je er geweest bent (en verkleed) misschien wel.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Mij zul je dan ook vast nog nooit op de foto hebben gezet op de EFF
c-c-c-combobreakerrrrquote:
Terecht.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef picodealion het volgende:
Ik moest mijn id laten zien om sigaretten te halen.
Nog even goed doorpaffen dus, je huid ziet er te goed uit.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:14 schreef picodealion het volgende:
Ik moest mijn id laten zien om sigaretten te halen.
Voor het tweede seizoen in elk geval. Daarna wordt het alleen maar minderquote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dragon, na hoeveel tijd zou TWD leuk moeten worden?
Ik dacht dat jij jonger was.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog even goed doorpaffen dus, je huid ziet er te goed uit.
Ik heb het afgelopen half jaar al twee keer een sample voor antirimpelcrèmes gekregen.
Ik bedoelde de gamequote:Op dinsdag 11 juni 2013 19:25 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor het tweede seizoen in elk geval. Daarna wordt het alleen maar minder
Welke episode ben je nu?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwww, nu al mijn favoriete personages
![]()
![]()
Arya of de direwolf?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 20:56 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Awwwwwwwwww, nu al mijn favoriete personages
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |