Eerlijk gezegd vind ik haar niet mooi.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Amnon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pools, Duits en Iers. Wat een combinatie
ditquote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik haar niet mooi.
Ik moet ten minste 1 complimentje per dag uitgeven anders krijg ik kramp in mijn hart.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, tranen van geluk dat één fokker mij mooi vindt![]()
Is ook echt een kutcombinatie.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Desmosedici het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is een mix van Thai, Nederland en Indo.
De jaloezie druipt gewoon van deze post af.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:10 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
waar bestel je zo een exemplaar?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:57 schreef Desmosedici het volgende:
[ afbeelding ]
Thailand, Nederland en Indonesië
Dat zou het wel zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:59 schreef Amnon het volgende:
[..]
De jaloezie druipt gewoon van deze post af.
Dat soort uitspraken hoor je vaak bij programma's zoals Exotische Liefde, De Buitenlandse Bruid, etc. Van die stakkers die geen vrouw kunnen scoren...quote:Op maandag 10 juni 2013 23:09 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Waar kan ik tekenen?
10 x liever een Aziatische schone in plaats van een veeleisende Nederlandse prinses.
Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, want die zijn er ook (alleen kom ik ze nooit tegen).
mja is mooi toch, die gozer was toch alleen gebleven of had zich tevreden moeten stellen met een vele malen lelijkere hollandse vrouw die dan toch elke dag over jan smit fantaseert. Heeft ie het toch goed voor elkaar. Mag je wel geen borstenman zijn bij die aziatische chickies.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je vaak bij programma's zoals Exotische Liefde, De Buitenlandse Bruid, etc. Van die stakkers die geen vrouw kunnen scoren...
[ afbeelding ]
Heb je gezien hoe het is afgelopen? Die arme jongen betaalde alles voor haar en kreeg er niks voor terug behalve wat valse hoop.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:51 schreef bobbiey het volgende:
[..]
mja is mooi toch, die gozer was toch alleen gebleven of had zich tevreden moeten stellen met een vele malen lelijkere hollandse vrouw die dan toch elke dag over jan smit fantaseert. Heeft ie het toch goed voor elkaar. Mag je wel geen borstenman zijn bij die aziatische chickies.
nee niet gezien, leek me gewoon gelukkig koppeltje op de fotoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:54 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe het is afgelopen? Die arme jongen betaalde alles voor haar en kreeg er niks voor terug behalve wat valse hoop.
Dit soort meisjes weten dat je geld hebt en als je ze naar nederland brengt zijn ze binnen de korste keren wegquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:46 schreef WhineAndShine het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken hoor je vaak bij programma's zoals Exotische Liefde, De Buitenlandse Bruid, etc. Van die stakkers die geen vrouw kunnen scoren...
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |