abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 juli 2013 @ 01:04:40 #251
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128566527
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 23:42 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:X
?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128569064
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:54 schreef AppleMartini het volgende:

[..]

Gewoon, wobbly lines, attitude algeheel meh.
Ok thnx :) dacht namelijk dat hij wel strakke tats zet.
  donderdag 4 juli 2013 @ 07:48:23 #253
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_128569426
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2013 01:04 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

?
Dat het me een vreselijk programma lijkt :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_128571643
Heb net voor de grap online de eerste aflevering gekeken. Kan nou niet echt zeggen dat er top artiesten aan meedoen idd :+
Faka G
  donderdag 4 juli 2013 @ 12:46:53 #255
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_128576249
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juli 2013 06:32 schreef artelligence het volgende:

[..]

Ok thnx :) dacht namelijk dat hij wel strakke tats zet.
Tegenwoordig geloof ik wel ja :)
  donderdag 4 juli 2013 @ 13:41:05 #256
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_128578147
Wauw, net ook even de eerste aflevering van Ink Master gekeken, wat een hoop onkunde, vraag me serieus wel af hoe een deel van die mensen er geld mee verdienen :')
Ze moesten allemaal een skull zetten, dit was er een van:


Ben zelf aan het nadenken over mn nieuwe tatt, het wordt een pijltje aan de buitenzijkant van mn voet dus moet op zoek naar iets dat qua detail op ongeveer 10cm nog te doen is. Kwam net dit tegen

vind vooral het bovenste deel mooi, hout met nerven en knoesten en die veer. Voor de pijlpunt ben ik op zoek naar iets simpelers.
an urge to help mankind overcomes me
  vrijdag 5 juli 2013 @ 09:16:00 #257
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_128610588
Aargh en nu begint de jeuk...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_128612838
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2013 13:41 schreef saaw het volgende:
Wauw, net ook even de eerste aflevering van Ink Master gekeken, wat een hoop onkunde, vraag me serieus wel af hoe een deel van die mensen er geld mee verdienen :')
Ze moesten allemaal een skull zetten, dit was er een van:
[ afbeelding ]

Ben zelf aan het nadenken over mn nieuwe tatt, het wordt een pijltje aan de buitenzijkant van mn voet dus moet op zoek naar iets dat qua detail op ongeveer 10cm nog te doen is. Kwam net dit tegen
[ afbeelding ]
vind vooral het bovenste deel mooi, hout met nerven en knoesten en die veer. Voor de pijlpunt ben ik op zoek naar iets simpelers.
Ja die skull leek meer op die van een aap :+
Vriend van me heeft ook zo'n soort pijl, ziet er wel cool uit imo.
Faka G
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:44:25 #259
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128621406
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 21:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vond de aankondiging al slecht genoeg: binnen x-aantal minuten MOET er een goede tattoo komen, grow the fuck up.
Ik heb er twee seizoenen van gezien. Op zich zitten er ook hele goeie tattooeerders tussen, maar voor mijn idee doet het merendeel het om de naamsbekendheid.

maar ja, als je al niet eens weet hoe de inkt open moet

  vrijdag 5 juli 2013 @ 19:09:20 #260
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128630786
Buiten dat vind ik het gewoon een heel fout concept. Kijk, als in Jack Ass Henry Rollins met de mannen en een tattooboer door een stuk woestijn kart dan vind ik dat 1 ding, maar moedwillig mensen op stang jagen met mogelijk blijvende ellende is niets anders dan sensatiezucht en dan niet eens de goede soort...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128637925
En er zijn nog mensen die zich als proefpersoon opgeven ook :9
Faka G
  vrijdag 5 juli 2013 @ 22:22:25 #262
100476 Parkinson_XTC
Ripper is a gangster
pi_128639358
Ik ben al een paar jaar aan het denken over een grote phoenix die over mijn schouders en rug valt en daarmee twee oude plaatjes uit het verleden bedekt/omringt, maar kom er niet helemaal uit...

Enerzijds wil ik graag de symboliek die overeenkomt met de dingen die ik heb overwonnen en de nieuwe richting die ik ben opgegaan in mijn leven, maar ik krijg geen totaalplaatje waar ik helemaal tevreden over ben...

Ik wil wel de nieuwe start, de hergeboorte, maar de ontwerpen van de phoenix die ik tegenkom, zijn me vaak te sierlijk en ik wil een krachtigere tekening omdat de dingen die gebeurd zijn ook echt intens waren...

heeft er iemand inspiratie die mij kan helpen om mijn ideeën aan te vullen...

over twee weken heb ik sowieso een tekenafspraak en ik heb met hem ook al aardig wat gedachten uitgewisseld, maar ik wil op dat moment duidelijker kunnen zeggen wat het precies moet worden.

Ik wil er compleet achter staan, maar hoe langer ik ermee bezig ben, hoe meer dingen die ik zie die ik ook mooi vind hahaha, maar ik wil nu dingen af gaan sluiten.

Ik ben nu ondertussen zelfs aan het twijfelen over dat het een full backpiece moet worden en meer richting een half sleeve aan het gaan die over mijn schouderblad doorloopt.

Ik wilde initieel ook zwart/wit, maar ben er nu wel van overtuigd dat vlammen en energie het beste overkomen in full colour.

Het felgeel icm zwart vind ik erg mooi, maar ik weet niet of ik helemaal ingekleurd wil worden...

twijfels twijfels...

iemand inspiratie?
-= http://moontroop.tumblr.com =-
Monkey on the car
pi_128650932
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 22:22 schreef Parkinson_XTC het volgende:
Ik ben al een paar jaar aan het denken over een grote phoenix die over mijn schouders en rug valt en daarmee twee oude plaatjes uit het verleden bedekt/omringt, maar kom er niet helemaal uit...

Enerzijds wil ik graag de symboliek die overeenkomt met de dingen die ik heb overwonnen en de nieuwe richting die ik ben opgegaan in mijn leven, maar ik krijg geen totaalplaatje waar ik helemaal tevreden over ben...

Ik wil wel de nieuwe start, de hergeboorte, maar de ontwerpen van de phoenix die ik tegenkom, zijn me vaak te sierlijk en ik wil een krachtigere tekening omdat de dingen die gebeurd zijn ook echt intens waren...

heeft er iemand inspiratie die mij kan helpen om mijn ideeën aan te vullen...

over twee weken heb ik sowieso een tekenafspraak en ik heb met hem ook al aardig wat gedachten uitgewisseld, maar ik wil op dat moment duidelijker kunnen zeggen wat het precies moet worden.

Ik wil er compleet achter staan, maar hoe langer ik ermee bezig ben, hoe meer dingen die ik zie die ik ook mooi vind hahaha, maar ik wil nu dingen af gaan sluiten.

Ik ben nu ondertussen zelfs aan het twijfelen over dat het een full backpiece moet worden en meer richting een half sleeve aan het gaan die over mijn schouderblad doorloopt.

Ik wilde initieel ook zwart/wit, maar ben er nu wel van overtuigd dat vlammen en energie het beste overkomen in full colour.

Het felgeel icm zwart vind ik erg mooi, maar ik weet niet of ik helemaal ingekleurd wil worden...
[ afbeelding ]
twijfels twijfels...

iemand inspiratie?


Inspiratie :)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  zaterdag 6 juli 2013 @ 10:12:16 #264
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128651565
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 21:54 schreef Atta-boy het volgende:
En er zijn nog mensen die zich als proefpersoon opgeven ook :9
Als je proefperiode van een finalist bent krijg je wel een leuk stukje.
pi_128651700
Maar je hebt ook kans dat iemand iets in een stijl wil zetten die je zelf niet leuk vind of dat je door een of andere mafkees verminkt word door een mislukte tattoo :+
Ik zou het er nooit voor over hebben iig.
Faka G
  zaterdag 6 juli 2013 @ 17:05:54 #266
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128664256
quote:
En dan krijg je niet eens een kauwgompje er bij.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zaterdag 6 juli 2013 @ 18:58:22 #268
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_128664486
Tattoos voor kneuzen dus, nou, ieder z'n meug.

Doe mij maar lekker een echte.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 22:20:20 #269
356190 xBubbles
Lights will guide you home
pi_128670170
Oh de jeuk :') :X
Believe you can, and you will.
  maandag 8 juli 2013 @ 11:51:23 #270
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128715583
Wat ik me laatst afvroeg. Bij bijv Miami Ink en zulke programma's zie ik altijd dat de tattoo's bedenkt worden met verband/gaas oid. Wat is dat? En waarom zou dat bijvoorbeeld de aanbeveling verdienen boven folie.
Ik kan me best voorstellen dat het namelijk veel beter wondvocht enz absorbeert dan folie.
Ik dacht dat folie eigenlijk alleen was om initieel de tattoo te beschermen tegen stof enzo
  maandag 8 juli 2013 @ 13:39:02 #271
129836 withxhonor
straight edge
pi_128719127
omdat je met gaas de boel goed kunt beschadigen. als het, door het wondvocht, vastgeplakt zit aan de wond..

denk ik zo
high fives and stagedives
  maandag 8 juli 2013 @ 14:04:24 #272
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128719976
Heb al gevonden wat het is. Dri-loc pads. Zou niet in je tattoo moeten plakken, maar neemt wel het vocht op.
pi_128732058
Maar folie sluit weer luchtdicht af,wat ook het herstel niet ten goede komt....

Vind het wel wazig dat er zoveel theorieen in omloop zijn over folie, gaas, wassen en zalven.
Leven is meervoud van lef - loesje
  † In Memoriam † maandag 8 juli 2013 @ 21:12:27 #274
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_128734607
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 21:29 schreef GimmeGore het volgende:
Amsterdam, Barbara Swingaling van Classic Ink & Mods!
Ja, ik zie dat er Amsterdam staat, maar zo groot is Nederland niet. Ik zou niet gaan beknibbelen op reiskosten op zo'n kippenstukje
Oh wat een fijne tattoos op haar site zeg, die gaat in mijn favorieten. O+
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  maandag 8 juli 2013 @ 21:19:24 #275
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_128734934
amaj daar zitten leuke werken tussen......kriebel kriebel inspiratie :P
  maandag 8 juli 2013 @ 22:04:54 #276
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_128737208
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 20:14 schreef fallen_angel123 het volgende:
Maar folie sluit weer luchtdicht af,wat ook het herstel niet ten goede komt....

Vind het wel wazig dat er zoveel theorieen in omloop zijn over folie, gaas, wassen en zalven.
Ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen als ik straks na het zetten eerst nog 5 uur onderweg naar huis ben.
pi_128737987
quote:
14s.gif Op maandag 8 juli 2013 21:12 schreef Skaai het volgende:

[..]

Oh wat een fijne tattoos op haar site zeg, die gaat in mijn favorieten. O+
bij mij ook!!
ga in november/december weer. Wil wat op mijn schouder maar weet nog niet precies wat. Ik geloof dat ik van die site wel wat inspiratie kan halen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128748231
quote:
1s.gif Op maandag 8 juli 2013 22:04 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik weet ook nog niet hoe ik dat ga doen als ik straks na het zetten eerst nog 5 uur onderweg naar huis ben.
Bij mij ging er soort van gaas op wat paar uurtjes moest blijven zitten. Daarna douchen, dus als het gaas vast is gaan zitten, kan je deze eraf weken.
Leven is meervoud van lef - loesje
  dinsdag 9 juli 2013 @ 09:58:13 #279
251095 Purdey
Better off alone..
pi_128749475
Ik kreeg toen op mijn pols een stuk folie, soort doorzichtige tape. Dit moest ik in principe een dag of 5-6 laten zitten. Ging ook prima met douchen enzo. Na een dag of 4 begonnen de randjes echter steeds meer om te krullen, dus de folie eraf gehaald en gaan smeren.

Op m'n rug kreeg ik alleen een stuk plasticgaas met tape, die mocht er na 3 uurtjes af. En dan smeren smeren smeren.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_128754030
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 09:58 schreef Purdey het volgende:
Ik kreeg toen op mijn pols een stuk folie, soort doorzichtige tape. Dit moest ik in principe een dag of 5-6 laten zitten. Ging ook prima met douchen enzo. Na een dag of 4 begonnen de randjes echter steeds meer om te krullen, dus de folie eraf gehaald en gaan smeren.

Op m'n rug kreeg ik alleen een stuk plasticgaas met tape, die mocht er na 3 uurtjes af. En dan smeren smeren smeren.
Ik mocht maar 1 keer per dag heel dun laagje smeren... Is supermooi genezen zonder korsten etc.
Leven is meervoud van lef - loesje
pi_128754238
ik had een stukje plastic om mijn voet om mee naar huis te lopen. Thuis meteen eraf en laten luchten.
Na paar uurtjes gewassen onder de douche met neutral babyzeep en toen gesmeerd.
keer of 3 per dag gewassen en meerdere keren gesmeerd. Ziet er prima uit.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_128756437
Ik had er een oude krant op
pi_128759821
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 14:04 schreef GimmeGore het volgende:
Heb al gevonden wat het is. Dri-loc pads. Zou niet in je tattoo moeten plakken, maar neemt wel het vocht op.
Ik heb die pads bij Markus gehad. Paar pads op mijn arm, folie en wat rekverband. Heel fijn, want ik had altijd veel last van wondvocht.
pi_128762509
26 juli m'n rozen afmaken en 27 juli 2 oldschool zwaluwen op mn borst laten zetten O+ kan niet wachten
  dinsdag 9 juli 2013 @ 19:47:45 #285
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_128769334
Ik zit al tijden te denken aan een mandala achtige tattoo (weet niet precies de exacte benaming voor dit...) van Dot To Lines. Dit bedoel ik: http://dotstolines.portfoliobox.net/gallery/59416/tattoos/

Ik kom alleen maar niet uit waar op mijn lichaam ik dit zou willen. Twee dezelfde voor op mijn schouders lijkt me echt perfect (á la dit: https://sphotos-b.xx.fbcd(...)6319_551883398_n.jpg). Of op mijn onderarm. Alleen zou dit moeilijk te bedekken in verband met werk. Ik zou graag schijt hebben, maar ik heb liever een baan. Nu zit ik te denken aan bovenaan mijn rug, tussen mijn schouderbladen, maar dit vind ik toch niet geweldig. ;( Misschien hebben jullie suggesties voor een mooie plek.
pi_128770562
Ik zit over hetzelfde te denken en ook bij die shop. Vond zelf rondom de elleboog mooi maar dat is ook nog redelijk lastig mbt werk.
Faka G
  dinsdag 9 juli 2013 @ 21:51:50 #287
403132 Froob
Boom chicka bow wow!
pi_128774234
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 20:28 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zit over hetzelfde te denken en ook bij die shop. Vond zelf rondom de elleboog mooi maar dat is ook nog redelijk lastig mbt werk.
Wat toevallig! Ik probeerde ervaringen met de shop te zoeken op google, en ik kon vrij weinig vinden... Ik ken verder ook niemand die het kent.

Rondom de elleboog is ook zeker vet, maar voor mezelf vind ik het niks. :) Ik ben benieuwd, als je het daadwerkelijk doet.
pi_128800529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 21:51 schreef Froob het volgende:

[..]

Wat toevallig! Ik probeerde ervaringen met de shop te zoeken op google, en ik kon vrij weinig vinden... Ik ken verder ook niemand die het kent.

Rondom de elleboog is ook zeker vet, maar voor mezelf vind ik het niks. :) Ik ben benieuwd, als je het daadwerkelijk doet.
Idd, grappig dat jij er ook over begon. Ik zag laatst wat foto's van ze in een magazine en ben toen wat werk van ze gaan bekijken. Wel erg leuk maar ik weet niet of ik het echt ga doorzetten en/of ik het een goede eerste tattoo vind op m'n arm, misschien leuker om als opvulling t gebruiken als je al wat hebt staan zegmaar.
Faka G
  woensdag 10 juli 2013 @ 16:32:14 #289
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_128801068
Morgen aan de beurt *O*
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_128801277
Serieus aan het overwegen om nu eindelijk eentje te zetten. Wanneer wisten jullie het? Knoop doorhakken is best eng zo met iets dat je voor altijd op je meedraagt...
pi_128804267
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:38 schreef Micey het volgende:
Serieus aan het overwegen om nu eindelijk eentje te zetten. Wanneer wisten jullie het? Knoop doorhakken is best eng zo met iets dat je voor altijd op je meedraagt...
Nouja voor mij was het best simpel en alleen een kwestie van uitzoeken wat ik nou precies wil laten zetten. Ik ben erg geïnteresseerd in tattoo's en vind het ontzettend mooi.. ook wil ik er later wat mee doen Er staan voor dit jaar nog 3 pieces op de planning :D
pi_128804508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 16:18 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Idd, grappig dat jij er ook over begon. Ik zag laatst wat foto's van ze in een magazine en ben toen wat werk van ze gaan bekijken. Wel erg leuk maar ik weet niet of ik het echt ga doorzetten en/of ik het een goede eerste tattoo vind op m'n arm, misschien leuker om als opvulling t gebruiken als je al wat hebt staan zegmaar.
Mandala als opvulling? ok dan...
pi_128804800
Ja want alleen een mandala op je elleboog zonder iets anders op je arm is erg mooi...
Faka G
pi_128804856
Dus jij vindt de tattoos in zijn portfolio lelijk staan http://dotstolines.portfoliobox.net/gallery/59416/tattoos/ ?

En verder lijkt het mij vreemd om een mandala als opvulling te gebruiken aangezien het symbool is wat gebruikt wordt voor meditatie. Er zit veel detail etc in en het zou je aandacht moet trekken, dus niet gebruiken als opvulling. Voor opvulling zou je kunnen denken aan schaduw, bloemen, bladeren, rook...dat soort dingen.
pi_128805010
De meeste hebben meer dan 1 tattoo en als ze dat al hebben dan zit er veel opvulling bij.
Ik vind alleen 1 mandala op je arm in precies het midden van je arm idd minder mooi staan als wanneer je andere dingen in dezelfde stijl op die arm hebt. Heb nergens gezegd dat ik het lelijk vind, anders zou ik niet twijfelen om er één te laten zetten lijkt me.
Faka G
pi_128805087
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2013 18:10 schreef Atta-boy het volgende:
De meeste hebben meer dan 1 tattoo en als ze dat al hebben dan zit er veel opvulling bij.
Ik vind alleen 1 mandala op je arm in precies het midden van je arm idd minder mooi staan als wanneer je andere dingen in dezelfde stijl op die arm hebt. Heb nergens gezegd dat ik het lelijk vind, anders zou ik niet twijfelen om er één te laten zetten lijkt me.
Op die pagina staan er welgeteld 3 sleeves met opvulling. De rest is een opzichzelf staande mandala ik heb geen idee waar je het over hebt.
pi_128805192
Sorry dat ik het op deze manier mooier vind, wist niet dat je boos werd.
Faka G
pi_128805311
Ik ben niet boos, ik vond het alleen vreemd dat je eerst zegt dat hij mooi werk maakt maar dat je zelf niet 1 mandala op je arm wil omdat je dat niet mooi vindt terwijl dat ongeveer het enige is wat hij maakt m.u.v. die sleeves...
pi_128805590
Ik zie op bijna alle foto's meerdere tattoos of meer mandala's oid. Op zich zijn maar weinig tattoo's alleen een bol zonder uitbreiding etc. En de op zichzelf staande mandala's zonder andere tats of uibreiding zijn erg groot.
Ik zou zoiets dan willen:

maar dan vind ik het mooier als er nog wat meer in eenzelfde soort stijl al zou staan omdat ik alleen zo'n mandala in het midden wat kaal vind staan.
Faka G
pi_128805656
Al die uitbreidingen horen bij de mandala...dat is allemaal 1. En ja opvulling bij een mandala is nog mooier (als in een sleeve o.i.d. ) maar zoals jij het verwoord lijkt het alsof je eerst opvulling wil en daarna de mandala? Je zou eerst de mandala moeten maken en de opvulling daarop aanpassen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')