wat dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk heb ik meer gegeten dan dat.
Heb je die komkommer zelf gekweekt?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:31 schreef tribalwars het volgende:
natuurlijk heb ik meer gegeten dan dat.
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het ankerquote:Op maandag 10 juni 2013 18:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je die komkommer zelf gekweekt?
En goedenavond Tjacka en Tribalen wie er straks nog binnen komt druppelen
of waaien in het geval van Blaadjes
En ik maar denken dat het een groen Blaadje was .quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het anker
goed nummerquote:
leuke meisjes wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook.
Maar ik denk zomaar dat jij het filmpje minstens zo leuk vindt als de song
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het een groen Blaadje was .
quote:Op maandag 10 juni 2013 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goedenavond, ennuhhhhhhhhhhh Blaadjes, komt niet meer binnen waaien, ligt helemaal verknispert op het strand, onder het anker
Niet treuren hoor Blaadjes. Groen of bruin, het maakt niet uit . Jij bent gewoon onze Blaadjesquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet treuren hoor Blaadjes. Groen of bruin, het maakt niet uit . Jij bent gewoon onze Blaadjes
Mooi filmpje, allemaal blaadjes,quote:
Daar was ik om 8.50 vanmorgen al hoorquote:
Nou, omdat het lekker isquote:
coke op tafel pillen bij het etenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Nou, omdat het lekker is![]()
Zouden dan ook wel meer mensen mee mogen, de hele VBL-SC bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |