Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Hoi ik ben Hypo. Nu kennen we elkaar.
Hypocriet is van mij. Denk maar niet dat je d'r kunt krijgen, Spatieloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoi hypo, vertel eens wat meer over je zelf, dat is toch fijner dan alleen een naam.
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hierquote:
Oh ik houd ook van slapen!quote:Op maandag 10 juni 2013 17:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik ben Hypo. Ik ben een schatje. Ik hou van eten en slapen.
wat is een sixpackquote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hier
Eerst daten.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik houd ook van slapen!
Wil je samen met mij slapen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ik houd ook van slapen!
Wil je samen met mij slapen?
Goede comebackquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 17:40 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
wie is dit waarom post je nou ga nou weg doe nou niet ik wil geen nieuwe mensen hier
Etsuquote:
Goedquote:
Mooi zoquote:Op maandag 10 juni 2013 17:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Goedof ja. Met de ziektes is het slecht. Die zijn er niet meer en zo
maar met mij is het goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |