quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.
Beetje krom niet?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?
Wil je al gaan vechten?
Ik moet hier zo hard om lachen, want ik mag niet negatief doen? ga lekker naar Turkije ofzo kan je daar lekker meningen onderdrukken. Ik ben vrij om hier mijn mening te typen.
Dus als ik zeg dat iets me niet bevalt mag ik dat zeggen.
Als ik zeg dat ik denk dat grafisch BF4 niet een grote stap lijkt ten opzichte van BF3 is dat mijn goed recht, dat ik dan een verkeerde aaname doe is dat prima als je me er op wijst. Ik geef toe dat ik dan iets verkeerd heb ingeschat.
Schokkend maar zo werkt dat.
Maar om steeds met ze twee zo erop te springen vind ik wel diep triest, want ik vraag me af of jullie nou hier enig belang bij hebben?
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand meegemaakt die zo negatief is als jou Teun ik kan me haast niet voorstellen dat je IRL zo bent als in dit topic.
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ben ik ook zeker niet, ik ben eigenlijk altijd vrolijk! serieus![]()
Houd van het leven en doe alle dingen waar ik zin in heb.
Heb leuk werk waar ik goed verdien, alle studiepunten + 0,0 studie vertraging.
Heb een leuke vriendin.
Woon vrij riant voor een student.
Heb 2 super schattige katten.
Heb leuke hobby's als snowboarden,vissen,duiken,motor rijden, gamen en nog vele andere dingen
Soms wel wat tegenslagen in het leven, maar wie niet.
En natuurlijk houd ik van het uitbundig nuttigen van voedsel en drank.
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mooi toch! Probeer dat hier dan ook eens wat vaker!
Moet zaterdag van 9 tot 5 werken dus die meet moet ik helaas overslaan
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
Klopt dus?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
En als het je zo irriteert reageer er dan gewoon lekker niet op.
Maar stiekem kan dat best fijn zijn om even te bitchen
Valt mij gewoon op dat jij heel graag en vaak meteen naar minpunten gaat zoeken ipv te kijken naar de positieve dingen maar dat is misschien iets wat Nederlanders eigen is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:01 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nouja, misschien is het ook een bepaald filter?
Ik bedoel ik heb al aangegeven dat ik hyped ben voor destiny en watchdogs.
Er was een game die ik ook wel zag zitten (weet naam ff niet was beetje shooter in comic stijl met free run elementen) maar daar kreeg ik vervolgens ook weer eenemoticon op.
Of Duitsquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Valt mij gewoon op dat jij heel graag en vaak meteen naar minpunten gaat zoeken ipv te kijken naar de positieve dingen maar dat is misschien iets wat Nederlanders eigen is.
Jazeker, ik heb immers 25% Duits bloed!quote:
Meeste praten elkaar na en hebben geen idee wat ze daadwerkelijk zeggen. Ik kan er vooral heel hard om lachenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:14 schreef KneusTeun het volgende:
Sowieso is negatieve dingen uitlichten menselijk denk ik, kijk maar naar de shit storm over MS met E3. Heb eigenlijk nog maar weinig berichten gelezen over wat er nu eigenlijk beter is.
Ja daar heb jij thuis nu geen last vanquote:
Je kunt de games niet tegelijk spelen, dat hebben ze al gezegd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Het enige echt positieve aan de X1 op dit moment is die family accounts, waardoor je makkelijker games kunt inruilen. Maarja daardoor zou MS "2e hands games" juist sponsoren. Dan kun je met 10 man via 1 licentie een game spelen. Dat zorgt voor een stuk minder verkopen van games dan nu het geval is waarbij je fysiek je games moet uitlenen en het niet digitaal kan.
Als MS dit doorvoert is het ideaal voor de consument, maar naaien ze de uitgevers keihard.
Damage control aan alle kanten, maar het enige wat ze op dit moment doen is zowel producenten als consumenten (behalve Stef en Sold, jaja we weten het) ontevreden maken. Als ze nu eens helemaal eerlijk zijn met wat alle restricties en mogelijkheden zijn zou dat zoveel schelen...
Dan nog is het voor de singleplayergames rete handig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je kunt de games niet tegelijk spelen, dat hebben ze al gezegd.
dat wel inderdaad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:32 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Dan nog is het voor de singleplayergames rete handig.
Heb je daar een bron voor? Ik las ergens dat de eigenaar zelf altijd kan spelen en dat daarnaast nog iemand een spel uit je library kan spelen (en zo eventueel dus hetzelfde spel kan coopen oid)quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je hoeft iig niet familie te zijn. Eigenlijk maak je gewoon zelf een familie. Ze weten ook dat er nu al mensen zijn die "families" aan het maken zijn op forumsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 08:33 schreef Rossdale het volgende:
Het enige echt positieve aan de X1 op dit moment is die family accounts, waardoor je makkelijker games kunt inruilen. Maarja daardoor zou MS "2e hands games" juist sponsoren. Dan kun je met 10 man via 1 licentie een game spelen. Dat zorgt voor een stuk minder verkopen van games dan nu het geval is waarbij je fysiek je games moet uitlenen en het niet digitaal kan.
Als MS dit doorvoert is het ideaal voor de consument, maar naaien ze de uitgevers keihard.
Damage control aan alle kanten, maar het enige wat ze op dit moment doen is zowel producenten als consumenten (behalve Stef en Sold, jaja we weten het) ontevreden maken. Als ze nu eens helemaal eerlijk zijn met wat alle restricties en mogelijkheden zijn zou dat zoveel schelen...
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 10:02 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ze weten het zelf nog niet eens zekerquote:The question is how many people can play the game at the same time. Spencer told me he believed that two people can play one copy of a game concurrently, but he urged me to check Microsoft's official wording on the matter to be sure. This is what the licensing page states
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:43 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Heb je daar een bron voor? Ik las ergens dat de eigenaar zelf altijd kan spelen en dat daarnaast nog iemand een spel uit je library kan spelen (en zo eventueel dus hetzelfde spel kan coopen oid)
Staat hier : http://news.xbox.com/2013/06/licensequote:Just like today, a family member can play your copy of Forza Motorsport at a friend’s house. Only now, they will see not just Forza, but all of your shared games. You can always play your games, and any one of your family members can be playing from your shared library at a given time.
Ja ook gelezen, maar goed dat word nog even afwachten. Eigenlijk mag je hopen je gewoon met meerdere tegelijk kan spelen, dan is er misschien toch nog iets positiefs te meldenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
"Family Plan
Bij het Family Plan is het wel zo dat het waarschijnlijk slechts door één persoon tegelijkertijd gespeeld kan worden. Desondanks zou het betekenen dat spellen theoretisch juist makkelijker uitgeleend kunnen worden. Dit zou de noodzaak tot het fysiek overhandigen van een uit te lenen game wegnemen. "
Dit is wat ik las, op zich dus wel een handig systeem, maar dan is er nog onduidelijkheid over het tegelijkertijd draaien van het spel. Als dat wel kan is het geniaal! (maar onwaarschijnlijk denk ik)
Jammer genoeg klopt het wel jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:08 schreef KneusTeun het volgende:
LOL dit stond op de MS FB page
[ afbeelding ]
Is nog waar ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |