Misschien keek ik niet goed, maar vind het niet heel veel beter, maar kan zijn dat ik het tijdje niet op xbox gedraaid heb.quote:
Kijk anders een paar van die kerel z'n BF3 videos en dan deze, zit echt een flink verschil in hoor.. Wat me wel opviel is dat een hoop van die gebouwen erg leeg zijn, weinig meubilair of andere rotzooi, maar goed, komt pas over 5 maanden uitquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Misschien keek ik niet goed, maar vind het niet heel veel beter, maar kan zijn dat ik het tijdje niet op xbox gedraaid heb.
Teun is gewoon weer aan het zeveren geen aandacht aan geven.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kijk anders een paar van die kerel z'n BF3 videos en dan deze, zit echt een flink verschil in hoor.. Wat me wel opviel is dat een hoop van die gebouwen erg leeg zijn, weinig meubilair of andere rotzooi, maar goed, komt pas over 5 maanden uit
Nee ik dacht dat weinig verschil was.quote:
Moet je eens verder kijken de volgende keer ipv meteen te zeveren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik dacht dat weinig verschil was.
Maar misschien dat mijn PC mijn zicht erop veranderd heeft.
jupquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Moet je eens verder kijken de volgende keer ipv meteen te zeveren.
for real?quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:09 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nice! grafisch niet heel erg veel beter heb ik het idee. Maar die maps etc!
jupquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
for real?
Zo je zie maar weer dat je echt alleen maar bagger typtzure bom
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?
lees dat nog eens?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wow, als je niet gewoon beter je PC kunnen uitzetten ipv te reageren met een plaatje?
Instant win!quote:
Worden we weer persoonlijk Teuntje?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Nee hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Worden we weer persoonlijk Teuntje?
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
lees dat nog eens?
Wel mooi hoe er gehapt wordt, ik geef toe dat het er beter uitziet.
Maar dat meneer internet held uit de zolder kamer niet gewoon kan reageren is wel weer typisch.
Het begrip forum is je onbekend?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Koop dan de volgende keer een dagboek en schrijf daar al je zure verhalen op. Altijd dat simpele geklaag van jou word je ook moe van
We weten nu wel dat je het allemaal wat somber inziet
En die laatste regel kan ik maar weinig van maken, lees dat nog eens?
Dat hoop ik voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Nick-GizMo het volgende:
Gelukkig kan ik wel toiletpapier betalen
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Het begrip forum is je onbekend?
http://www.encyclo.nl/begrip/Forum
lol riep er net niet iemand iets over persoonlijk worden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lekker toiletpapier halen bij de shop want ja stoer verhaal enzo
Dit weet je uit eigen ervaring? want ik mag niet iets negatiefs zeggen over een game, maar jij mag wel als een wijf lopen zeuren over mij.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel ik ben er wel bekend mee, maar aangezien jij de weg nog niet weet. Hier een paar tips :
http://forum.girlscene.nl/forum/
http://forum.viva.nl/
Misschien is dat wel iets voor al dat zand in je kutje
En anders kan je het ook nog altijd op fok proberen :
Klaagbaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |