SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://barbara.famequotes(...)bee7538141f705&ln=en
60 miljoen gebruikers is niet niks hequote:
Wacht ff, ben je nu serieusquote:Op maandag 10 juni 2013 19:03 schreef KneusTeun het volgende:
Nou die exclusive killer instinct hoef je het ook niet om te doen.... UUUULLLTRRAAAA COOOOMMBBOOOO!
waar blijven die harde games, je weet!
Ok, sunset overdrive heeft potentie!
FORZAAA!
jup, dit soort dingen kunnen best leuk zijn, jet set radio future meets mirrors edge + shooterquote:
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede zet om mensen 100 euro extra te laten betalen. Je zult zien dat een maandje later de console alweer de eerste prijs verlaging krijgt....
Edit: full HD minecraft!!!!![]()
![]()
![]()
Echt niks is goed bij jou heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
klopt, behalve forzaquote:
Zag er nice uit! lekker hersenloos.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dead Rising 3
toch nog een normale titel
Zonder kinect lijkt het mij wel top!quote:
Hopelijk geen verplichte kinectshit inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 19:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonder kinect lijkt het mij wel top!
Zag er wel erg bruut uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |