Lekker wijfquote:
Dank je.. Jij mag er ook wel zijnquote:
smooth.quote:
BEdankjewelquote:
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hihaho, iedereen maar op het einde wachten
sorry ;squote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef aight1 het volgende:
welke retard heeft bedacht het chilizakje bij YumYum weg te halen
you evil witchquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeiquote:
mehhquote:
Durf jij niet.quote:
Antwoord nou eens gewoon op de vraag dan altijd dat er om heen gelulquote:
Er was geen vraag, blinde kalf.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Antwoord nou eens gewoon op de vraag dan altijd dat er om heen gelul
bitch, pleasequote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Semi suffe antwoordjes om alles te ontwijken word je op den duur ook wel moe van.
Je snapt mij wel. Want dat doe jij altijd volgens mijquote:Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Er was geen vraag, blinde kalf.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je snapt mij wel. Want dat doe jij altijd volgens mij
quote:
Wat was de vraag nou dan.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je snapt mij wel. Want dat doe jij altijd volgens mij
Of je paardeworst lust.quote:
Jup, doe ik altijd... net zoals jij altijd uit het niets mij probeert te pakken, ofso.. altijd onsuccesvol btwquote:
Noooooo.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)estaurant-oud-sluis/
Dit zijn pas issues.
Jeetje, zit je tamponnetje scheef?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jup, doe ik altijd... net zoals jij altijd uit het niets mij probeert te pakken, ofso.. altijd onsuccesvol btw
Voorspelbaar en geforceerdquote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zit je tamponnetje scheef?
Misschien niet eens, maar een tampon in je penis veroorzaakt denk ik per definitie verschrikkelijk veel pijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje, zit je tamponnetje scheef?
Haha, je hebt echt issues hè? Geeft niets hoor, vlegeltje, komt allemaal weer goed.quote:
Laat dat denk ik maar weg.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien niet eens, maar een tampon in je penis veroorzaakt denk ik per definitie verschrikkelijk veel pijn.
OB Pro Comfort?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien niet eens, maar een tampon in je penis veroorzaakt denk ik per definitie verschrikkelijk veel pijn.
Pfffffffquote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha, je hebt echt issues hè? Geeft niets hoor, vlegeltje, komt allemaal weer goed.
Heb je dat geprobeerd dan?quote:
Werkelijk waar geen idee waar je last van hebt hoor.quote:
Lamme lul..quote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan je een penis niet goed plaatselijk verdoven dan?
Geen idee, maar heb er weleens dildo's in zien gaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso waarom dingen in je plasbuis duwen?
lijkt me wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 15:11 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |