waar het hart vol van is..quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
HAHAHA GELIKT
Ik bedoelde geklikt gr
Ik wil jouw kapselquote:
als vanavond doorgaatquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke als goedmakertje dat je nu niet komt, wil ik vanavond een knuffel van je.
Ik heb respectievelijk oneindig en 0.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pandapunten en tijgerpunten
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pony? schuine lok? lang?kort?pittig?
watsdezequote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als vanavond doorgaat
kan atm niks beloven want mn pa wil ook langskomen met z'n heks
met klipjes twee lokken van voren pakken en achter vastmaken?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon haar wat ik nu heb maar dan anders doen zeg maar
owwquote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Gewoon haar wat ik nu heb maar dan anders doen zeg maar
quote:
Stroomt de mond van over, ik ga al watertanden grquote:
ik zie 't.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Stroomt de mond van over, ik ga al watertanden gr
ja maar als ik tegen mn pa zeg van 'er komt vanavond al iemand' dan zegt hij oh gezellig hoelaat kan ik komen en dat wil ik niet want prive en fok moet gescheiden blijvenquote:
Neen, oneindig pp en 0 tp.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
0 pandapunten en 0 tijgerpunten
ik heb jou al eens gezien en ik ben geen fok omgquote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja maar als ik tegen mn pa zeg van 'er komt vanavond al iemand' dan zegt hij oh gezellig hoelaat kan ik komen en dat wil ik niet want prive en fok moet gescheiden blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |