DV, Ezell, ik en ?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:15 schreef Etsu het volgende:
ohmijn nu ken ik 4 JNG!-SC'ers. wie zal de volgende zijn.
Zie het als een goede oefening om sociale contacten op te bouwen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat snelle pratenEn de rest gaat in mijn hoofd
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zie het als een goede oefening om sociale contacten op te bouwen.
Voor de rest merkte ik het niet hoor.
VA en Jordy zie ik morgen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jordy.
HA, JULLIE LEKKER NIET MWUAHUShasoufbsduhvbfhv
RTquote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat als ik niet begin met praten, er eigenlijk niemand wat zegt? (ik doel niet op hier, maar meer op whatsapp o.i.d.)
Oh dat heb ik ook hoor. Als het stil dreigt te vallen, denk ik van: HUP OS ONDERWERP VERZINNEN NU.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Waarom heb ik toch altijd het gevoel dat als ik niet begin met praten, er eigenlijk niemand wat zegt? (ik doel niet op hier, maar meer op whatsapp o.i.d.)
Mja, denk dat iedereen dat wel heeft bijna..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef Toto69 het volgende:
Nah, ik bedoel, als ik überhaupt geen gesprek begin dan heb ik eigenlijk überhaupt geen contactquote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook hoor. Als het stil dreigt te vallen, denk ik van: HUP OS ONDERWERP VERZINNEN NU.
Vind dat zo onnozel, andere mensen mogen toch ook wel eens initiatief tonen? Zeker vrienden.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, denk dat iedereen dat wel heeft bijna..
Omfg, shttttt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb altijd wel een paar berichtjes van een stuk of wat chicks
Dat bedoel ik ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah, ik bedoel, als ik überhaupt geen gesprek begin dan heb ik eigenlijk überhaupt geen contact
Jup... Al doe ik het vaak ook niet. Wel uiteindelijk hoor maarja.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vind dat zo onnozel, andere mensen mogen toch ook wel eens initiatief tonen? Zeker vrienden.
Nja, ik ga er niet over zeuren verder, het is meer een vraag of het herkenbaar isquote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup... Al doe ik het vaak ook niet. Wel uiteindelijk hoor maarja.
Vraag het eens aan ze?
Is dat niet een superongemakkelijke vraag?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jup... Al doe ik het vaak ook niet. Wel uiteindelijk hoor maarja.
Vraag het eens aan ze?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |