PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat doe je toch niet want hij levert genoeg op.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax-away kit in een pack. Wat blijft dat ding toch lelijk; discarden maar.
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet want hij levert genoeg op.
nee maar lijkt het wel opquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt nog een inbelverbinding?
Omdat ik Ajax-fan ben natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?
Omdat : eens een clown altijd een clown.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?
Het was zo'n mooi weekend zonder jouquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat : eens een clown altijd een clown.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat : eens een clown altijd een clown.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi weekend zonder jou
Heb je het hele weekeind hier door gebracht ja? Ben er blij mee manquote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi weekend zonder jou
Wat moet ik anders doen als het hier geen mooi weer is?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je het hele weekeind hier door gebracht ja? Ben er blij mee man
Dit is nog niks man.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het was echt niet mijn bedoeling om nu al de eerste bitchfight van de week op gang te brengen hoor
Zoohoo dat gaat spannend worden danquote:Op maandag 10 juni 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Vandaag toch meer info over die exclusive content op de Xbox one?
STUFF, ITS STUFF KIDSquote:
Handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
kent iemand deze website ?
http://ultimateteamtrading.net/
is anders dan wefut.nl, je ziet hier de prijzen staan van spelers real time, gaat alleen om gouden spelers
Ik dacht toch dat hij er wel in zat, dan was dat denk ik vorig jaar (toen was hij RB)quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
Thanks herenheb hem gevonden.
staat er alleen geen 1 te koop![]()
Inigo martinez ook al niet te vinden(hopen dat ze daar dan Miranda maar een TOTS voor geven
)
Moraes was kut.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Shygirl18 het volgende:
Heeft iemand hier 1 van deze gebruikt?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wow fucked up handig, thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
is anders dan wefut.nl, je ziet hier de prijzen staan van spelers real time, gaat alleen om gouden spelers
Succesquote:Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moraes was kut.
Nu op weg naar een sure-fail tentamen![]()
het klopt allemaal, ik heb het even getest met spelers,quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handig
[ afbeelding ]
Maar klopt dit wel..dacht dat 352 zo duur was nu?
Handige site jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
Op PS3 wordt er minder mee gekut als op xbox qua mensen die 352 lopen omhoog te fixenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handig
[ afbeelding ]
Maar klopt dit wel..dacht dat 352 zo duur was nu?
edit: stond op PS3, maar toch..
Kan natuurlijk dat die al zijn weggekochtquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan de formatiebins in ieder geval niet vinden die hij aangeeft.
Guess so..loopt wel wat achter dan. Als ik F5 blijf ik ook dezelfde lijst zien met dezelfde tijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt wel te kloppen iig.
[..]
Kan natuurlijk dat die al zijn weggekocht
I know.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet ook uitkijken of je ps3 of xbox prijzen aan het bekijken bent he...
Dat kan, maar voor formatiekaarten moet je gewoon de app van Flathead pakken. Voor spelers is dit wel echt super handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guess so..loopt wel wat achter dan. Als ik F5 blijf ik ook dezelfde lijst zien met dezelfde tijden.
Er is wel een RB martinez bij sociedad inderdaad. maar die heet carlosquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat hij er wel in zat, dan was dat denk ik vorig jaar (toen was hij RB)
Voor mensen die die app niet hebben is dit inderdaad wel handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan, maar voor formatiekaarten moet je gewoon de app van Flathead pakken. Voor spelers is dit wel echt super handig
Ja, ik pak weer even keurig 50k verlies in een dag ofzo.quote:
Ooit had ik 2 miljoen, en nu heb ik nog 400k. Ook wel enigszins ingecalculeerd trouwens.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik pak weer even keurig 50k verlies in een dag ofzo.
Ik heb hetzelfde als Reemi. Ooit had ik 1.3 miljoen en ik denk dat ik nu max de 600k aantik.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde als Reemi. Ooit had ik 1.3 miljoen en ik denk dat ik nu max de 600k aantik.
Tots Lewa en tots suarez icl tax 200k per stuk op verloren. Met deze gekke tots prijzen was winst maken op tots bijna onmogelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
mandzukic 150Kquote:Op maandag 10 juni 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tots Lewa en tots suarez icl tax 200k per stuk op verloren. Met deze gekke tots prijzen was winst maken op tots bijna onmogelijk
Je moet iets als wefut niet aan alles kan voldoen hè. Alles onder 1 dak is makkelijker, maar dat is haast niet te doen. Futhead heeft de prijzen erbij, maar die zijn zo inaccuraat dat je er alsnog bijna niets aan hebt. UDB had de consumable auctions etc erbij, maar die werkten vaker niet dan wel en zo is het altijd wel iets op het moment dat sites teveel willen doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:
Dus we hebben weer een site erbij? Inmiddels dus een stuk of 6 sites, elk voor een ander doel. Handig is anders of niet?![]()
haha ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja dit is de oude functie van Ultimatedb die ze hebben weggehaald, nu op een andere sitequote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:
Dus we hebben weer een site erbij? Inmiddels dus een stuk of 6 sites, elk voor een ander doel. Handig is anders of niet?![]()
EEyquote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Shygirl18 het volgende:
ik vind het jammer dat Juninho net niet in mn team past
[ afbeelding ]
Hou je Nathan nog in bedwang ?quote:
die optie dat je je futhead squad kan laten berekenenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:52 schreef pascal08 het volgende:
Nou dan scoor je ook niet zoveel.....quote:Op maandag 10 juni 2013 12:02 schreef Eurynox het volgende:
Beste squad waar ik tot nog toe mee gespeeld heb:
http://www.ea.com/intl/fo(...)ff#cMWI1MovnJGrf:ps3
Dit iddquote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Nou dan scoor je ook niet zoveel.....
De Liga do Brasil versie wel.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:58 schreef Shygirl18 het volgende:
ik vind het jammer dat Juninho net niet in mn team past
[ afbeelding ]
Idd ja..die ratio's zijn wel heel laagquote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Meh 32 staimina ipv 99quote:Op maandag 10 juni 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Liga do Brasil versie wel.In plaats van Seedorfje.
Als je alleen maar met 10-0 wint dan heb je geen challenge. Suit yourself ^^quote:Op maandag 10 juni 2013 12:04 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Eurynox het volgende:
[..]
Als je alleen maar met 10-0 wint dan heb je geen challenge. Suit yourself ^^
he ds2 had je nog een umtiti stickerquote:Op maandag 10 juni 2013 12:09 schreef Thorb het volgende:
Hallo jongens!
net even inentingen gehaald dus straks weer ziekjes
gr gr
2 gewone pleisters maar zei dat ik haast had want auction liep af hahahahhahaquote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
he ds2 had je nog een umtiti sticker
ha ha ze vroeg of ik nog koffie wilde dus ik zeg ha ha vraag je dat nou espresso? ha ha haquote:Op maandag 10 juni 2013 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 gewone pleisters maar zei dat ik haast had want auction liep af hahahahhaha
gr gr
leuk man moet je niet even in de tuin liggen goed weer hequote:Op maandag 10 juni 2013 12:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
ha ha ze vroeg of ik nog koffie wilde dus ik zeg ha ha vraag je dat nou espresso? ha ha ha
gr gr
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hebben jullie dat dan niet dat je naar de winkel moet maar dat je ziet dat een auction over 10 minuten afloopt en dat je dan maar wacht totdat die auction is afgelopen?
nee dan laat je je leven leiden door fut en daar doe ik niet aan ben geen junkquote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-3-2-1 kaarten zijn gewoon bijna even duur als 4-3-3 en duurder dan 4-4-2 terwijl het geen goede formatie is dit jaarHebben jullie dat dan niet dat je naar de winkel moet maar dat je ziet dat een auction over 10 minuten afloopt en dat je dan maar wacht totdat die auction is afgelopen?
Dat heb ik dit jaar ook gehad.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:12 schreef Zhano het volgende:
Ik voel me nu al schuldig tov de docent die mijn tentamen moet nakijken
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat heb ik dit jaar ook gehad.Onderaan het blad was ruimte voor opmerkingen, dus heb ik letterlijk neergezet:
"Hoi meneer. Zullen we het volgende tentamen anders meerkeuze doen? Misschien dat ik 'm dan wel haal. Groetjes."![]()
Beter stop je met die energiedrankjes van je dat is aids voor je tanden.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
over de winkel gesproken ik ga er zo maar eens naartoe morgen weer naar de tandarts maar ik wil nog 1 keer chips eten en daarna stop ik gr gr
Wut?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
over de winkel gesproken ik ga er zo maar eens naartoe morgen weer naar de tandarts maar ik wil nog 1 keer chips eten en daarna stop ik gr gr
maar het is zo lekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beter stop je met die energiedrankjes van je dat is aids voor je tanden.
Dit.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
Energy drink is echt zulke pure aids. Ik snap niet dat mensen het echt lekker vinden. Zal dan wel omdat het mierzoet is?
Jij wacht dus gewoon een kwartier met naar de winkel gaan voor een 700c profit?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
nou ik heb nog net een oemtietie 4-3-2-1 gekocht voor 1.1k en die is vast wel 2k waard maar nu ga ik echt naar de winkel en ik moet op tijd terugkomen want er loopt nog een auction af over exact 27 minuten en 6 seconden nou doei
Snap het ook niet, de lucht alleen alquote:Op maandag 10 juni 2013 12:18 schreef Fuszy het volgende:
Energy drink is echt zulke pure aids. Ik snap niet dat mensen het echt lekker vinden. Zal dan wel omdat het mierzoet is?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jij wacht dus gewoon een kwartier met naar de winkel gaan voor een 700c profit?
Correct en tevens juistquote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
toch 7 cent, is 28 cent per uur. Nou elke dag een aantal uur wachten is toch weer een energydrink.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
toch 7 cent, is 28 cent per uur. Nou elke dag een aantal uur wachten is toch weer een energydrink.
die zei ik net ook alquote:
Oh niet gezien. Maar even wat squads kopiëren van wefutquote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die zei ik net ook almaar dat is echt
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
toch 7 cent, is 28 cent per uur. Nou elke dag een aantal uur wachten is toch weer een energydrink.
Ja maar jij moet daarna je poepert wassenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
In het kwartier dat hij wacht op zijn Umtiti verdien ik zo'n 3 à 4 euro. Dat is ongeveer 15 blikjes. Per kwartier.
In de tijd dat hij wacht op zijn Umtiti gaan er in Afrika 3 Umtiti's dood aan aidsquote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
In het kwartier dat hij wacht op zijn Umtiti verdien ik zo'n 3 à 4 euro. Dat is ongeveer 10 blikjes. Per kwartier.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja maar jij moet daarna je poepert wassen
Tja het is weer bijna half eenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:26 schreef Tim86 het volgende:
Is het weer DS2 bash dag?
[..]
In de tijd dat hij wacht op zijn Umtiti gaan er in Afrika 3 Umtiti's dood aan aids
Bij hem is het voltooid deelwoord, hij is gepoeperd.quote:
rekent wel alleen golds hequote:Op maandag 10 juni 2013 12:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh niet gezien. Maar even wat squads kopiëren van wefut
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Bij hem is het voltooid deelwoord, hij is gepoeperd.
Bij ons is het nog een persoonsvorm.
die kosten dan exact 0quote:Op maandag 10 juni 2013 12:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]heb ik dus niks aan
Had een team gemaakt met allemaal zilvere IFs
Die houdt het wel lang vol danquote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Jij moet echt een kloon zijn van iemand. Het bestaat niet dat er iemand zo is
Sommige mensen zetten hun wekker omdat er dan een auction aflooptquote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef Fuszy het volgende:
Jij moet echt een kloon zijn van iemand. Het bestaat niet dat er iemand zo is
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik verkoop ook gewoon coins hoor.
[..]
Sommige mensen zetten hun wekker omdat er dan een auction aflooptIk niet want 's nachts doet het internet het toch niet.
1 ronaldo 0 euroquote:Op maandag 10 juni 2013 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hoeveel coins heb je al verkocht dan? En voor hoeveel?
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Sommige mensen zetten hun wekker omdat er dan een auction aflooptIk niet want 's nachts doet het internet het toch niet.
je wekker zetten voor een auction die aflooptquote:Op maandag 10 juni 2013 12:40 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom heeft hij ook een internetslot, anders worden zijn ouders steeds wakker van de wekkerquote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je internet gewerkt had, had jouw wekker zo'n 5x per nacht afgegaan
Nee, want dan had ik het nog niet gedaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als je internet gewerkt had, had jouw wekker zo'n 5x per nacht afgegaan
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Daarom heeft hij ook een internetslot, anders worden zijn ouders steeds wakker van de wekker
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Hoeveel coins heb je al verkocht dan? En voor hoeveel?
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu nog niks maar dat kan nog gebeuren.
Ditquote:Op maandag 10 juni 2013 12:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
IJskoffieDat is pas een bazendrank.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak in ieder geval geen verlies door dure spelers te kopen en vervolgens voor minder te verkopen.
Gelukkig niet zeg straks heb je eind deze FIFA maar 7.6 miljoen ipv 8.4quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik maak in ieder geval geen verlies door dure spelers te kopen en vervolgens voor minder te verkopen.
Ik wel. Maakt dat me een slechter mens?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nee sterker nog, jij geniet van je coins ipv op te stapelen in een spaarplan voor wanneer je er niks aan hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wel. Maakt dat me een slechter mens?
Nee, jij geeft ze wegquote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat zou zo maar eens kunnen ja. Als ik TOTS Lens wil proberen en hij bevalt me niet, zal hij daarna toch echt weer verkocht moeten worden. Desnoods met verlies.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee sterker nog, jij geniet van je coins ipv op te stapelen in een spaarplan voor wanneer je er niks aan hebt
Ik niet, Keep it comingquote:Op maandag 10 juni 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik nu echt te vaak gehoord.
Woorden als SMLENO en Oemtiti heb ik ook te vaak gehoordquote:Op maandag 10 juni 2013 12:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit heb ik nu echt te vaak gehoord.
liever dat dan proberen goedkoop te scoren gr grquote:Op maandag 10 juni 2013 12:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Woorden als SMLENO en Oemtiti heb ik ook te vaak gehoord
Goedkoop scorenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
liever dat dan proberen goedkoop te scoren gr gr
Vertellen over 700 coins winst is toch ook goedkoop scoren gr gr?quote:Op maandag 10 juni 2013 12:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
liever dat dan proberen goedkoop te scoren gr gr
Dan nog hoeven jullie me daar niet 1000x aan te herinneren.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goedkoop scoren
HET KOSTTE MEER DAN EEN MILJOEN VERDOMME
ja maar dat is anders, de hele tijd op hetzelfde terugkomen is namelijk ook goedkoop scorenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vertellen over 700 coins winst is toch ook goedkoop scoren gr gr?
Topgame, heb ik mijn RROD door gekregen binnen 5 minutenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:58 schreef Maver24 het volgende:
iemand nog interesse in een gratis Fable 3 game voor de xbox360.
Daar hebben de Engelsen een hele mooie term voor: running gag.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
ja maar dat is anders, de hele tijd op hetzelfde terugkomen is namelijk ook goedkoop scoren
Lelijke doelpunten zijn ook doelpunten!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan nog hoeven jullie me daar niet 1000x aan te herinneren.
[..]
ja maar dat is anders, de hele tijd op hetzelfde terugkomen is namelijk ook goedkoop scoren
Oke.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:10 schreef Zhano het volgende:
Na deze week maximaal slackeren en GoT kijken vanaf halverwege seizoen 2als ik de komende dagen overleef that is
Komt vast goed knulquote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik schrijf mijn stress hier van me af, sorryzelfs Bob Marley helpt niet vandaag
Okquote:Op maandag 10 juni 2013 13:16 schreef Zhano het volgende:
Als je iemand Ok't by the way is het zonder e en zonder . om aan te geven hoe weinig moeite je wilt doen.
okquote:Op maandag 10 juni 2013 13:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder heeft zo zijn eigen voorkeuren
Chill en bedankt, ik heb em alvast aangeklikt maar ben niet thuis. Ben benieuwd of ie vanavond nog gaat downloaden.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:58 schreef Maver24 het volgende:
iemand nog interesse in een gratis Fable 3 game voor de xbox360.
ga hier heen
http://www.budgetgaming.nl/news/2668.html
dan zie je wat je moet doen, daar staat een link die naar de xbox website gaat,
Hequote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef n0ir het volgende:
[..]
Chill en bedankt, ik heb em alvast aangeklikt maar ben niet thuis. Ben benieuwd of ie vanavond nog gaat downloaden.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg straks heb je eind deze FIFA maar 7.6 miljoen ipv 8.4
quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Goedkoop scoren
HET KOSTTE MEER DAN EEN MILJOEN VERDOMME
quote:
Afgeslacht geworden gisteravond?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:32 schreef Shygirl18 het volgende:
Oeps. Daarom speelde hij gister niet zo goed
[ afbeelding ]
Ga je ook The Last of Us halen deze week?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
Die nieuwe trailer van Watch Dogs.![]()
![]()
http://vimeo.com/67996691#Echt. Dayumn.
Hmmm, toch maar even proberen. Nog nooit fable gespeeld (misschien 1 heel even). Je moet wel opletten dat je op pay with microsoft coins klikt, het scheelde niet veel of er was 20 euro van mijn paypal account af was gehaald.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
Die game moet ik echt hebbenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:38 schreef Lindgren. het volgende:
Die nieuwe trailer van Watch Dogs.![]()
![]()
http://vimeo.com/67996691#Echt. Dayumn.
Ik, maar dat ging over zijn IF van vorig jaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Net een goedkope IF Vanderlei op de kop getikt. Wij riep hier nou dat het zo'n geweldenaar was?
Net zitten kijken met een huisgenoot. Vond hem wel tof, maar vooral door de dialogen. Niet echt episch ofzo..dan hadden ze 1 aflevering eerder moeten stoppen dit seizoenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef DannyDeko het volgende:
Iemand al GoT gekeken? Niet zo "final episode" worthy imo.
Formuliertje invullen en uiteindelijk doen ze niets. Hoe heb je je laten hacken dan? Toch niet je inloggegevens ingevuld op een free coins website ofzo hè?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef RobPeet89 het volgende:
Beste mensen, mijn FUT account is gehackt. Doet EA hier iets aan of is het kansloos om contact op te zoeken met ze? 1,2 mln coins weg:( Baal zo hard.
Kan je niet bewijzen dus lijkt me lastig... hoe ben je gehacked dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:47 schreef RobPeet89 het volgende:
Beste mensen, mijn FUT account is gehackt. Doet EA hier iets aan of is het kansloos om contact op te zoeken met ze? 1,2 mln coins weg:( Baal zo hard.
Idd de vorige was meer een season final. Dacht eigenlijk dat er 12 episodes kwamen. Nu weer een jaar wachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Net zitten kijken met een huisgenoot. Vond hem wel tof, maar vooral door de dialogen. Niet echt episch ofzo..dan hadden ze 1 aflevering eerder moeten stoppen dit seizoen
Ondertussen heeft ie wel stiekem elke keer met jou samen porno zitten kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:51 schreef Lindgren. het volgende:
Is dit hier al rondgegaan?
NSA whistleblower Edward Snowden: 'I don't want to live in a society that does these sort of things'
Wat een held.
Geen idee?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heeft v Ginkel trouwens vanochtend op 538 nog het Wilhelmus gezongen?
Dat deed Fer namelijk vorige week donderdag of vrijdag wel, live op de radioquote:
Conclusie: het ligt aan de mensen om hem heen.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Geef die man een oranje shirt en hij kan voetballen.
Jij speelde toch nooit iets anders als fifa, daarom investeerde je er zoveel geld in toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:57 schreef Maver24 het volgende:
Deze week The Last of Us, tijd om me ps3 weer aan te zetten , erg benieuwd naar deze game
Ik speel wel meer dan alleen fifa hoor, heb GRID2 al bijna uitgespeeldquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij speelde toch nooit iets anders als fifa, daarom investeerde je er zoveel geld in toch?
Dan was de reden om veel geld in fifa te stoppen dus gewoon een schijtargumentquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik speel wel meer dan alleen fifa hoor, heb GRID2 al bijna uitgespeeld
Dat kan beterquote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
http://wefut.nl/squad/1996
Wat denken jullie?
Ik denk van niet.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:05 schreef el-blanchito het volgende:
http://wefut.nl/squad/1996
Wat denken jullie?
quote:
iddquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij speelde toch nooit iets anders als fifa, daarom investeerde je er zoveel geld in toch?
Oke, nu met argumenten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:08 schreef el-blanchito het volgende:
Het leek mij wel een leuk team eigenlijk
Ik vond El Shaarawy in een ander 3412 team juist erg fijn i.c.m Balo en ik heb Theo en Van Ginkel eerder als cdm-duo gebruikt en dat werkte erg fijn. Misschien ligt het aan jouquote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, nu met argumenten.
- TOTS Lens bakt er niks van, in elk geval niet als RW.
- El Shaadinges is nog slechter.
- Geen enkele balans. Buitenste middenvelders gaan niet meeverdedigen, en de beide CM's komen vermoedelijk verdedigend ook te kort.
Prima, het zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik vond El Shaarawy in een ander 3412 team juist erg fijn i.c.m Balo en ik heb Theo en Van Ginkel eerder als cdm-duo gebruikt en dat werkte erg fijn. Misschien ligt het aan jou
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Is hij nou Simon van MIsfits?
[ afbeelding ]
Dat ik daar nu pas achter kom![]()
Dat momentquote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Shygirl18 het volgende:
Is hij nou Simon van MIsfits?
[ afbeelding ]
Dat ik daar nu pas achter kom![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat momentIk ga niet lezen ben nog aan het kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
Ja echt gek 4 seizoenen van Misfits gekeken en het niet doorhebbenquote:
Tots El Shaarawy is anders kneiter gutquote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke, nu met argumenten.
- TOTS Lens bakt er niks van, in elk geval niet als RW.
- El Shaadinges is nog slechter.
- Geen enkele balans. Buitenste middenvelders gaan niet meeverdedigen, en de beide CM's komen vermoedelijk verdedigend ook te kort.
Oke. En waar kan ik die dan precies vinden in zijn team?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tots El Shaarawy is anders kneiter gut
Gewoon bijgaande info voor als El Sha niet voldoetquote:Op maandag 10 juni 2013 14:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. En waar kan ik die dan precies vinden in zijn team?
Klopt ja, zag het gister al in het journaalquote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die niet het hele verhaal willen horen/lezen, maar toch wel willen weten wat er aan de hand is..
Edward Snowden. Wat een held.
Je ¤200.000,- per jaar opgeven voor een leven vol onzekerheid en een gigantische straf die boven je hoofd hangt. Alles voor vrijheid, eerlijkheid en transparantie.
Op een dag besluiten om even het hele Amerikaanse systeem te lekken. Puur omdat je vindt dat iedereen alle ins en outs hoort te weten van de NSA (Amerikaanse geheime dienst) over de oneerlijke aanpak van de surveillanceprogramma's.
Inmiddels gevlucht naar Hong Kong. Zal, zoals hij het zelf zegt: "Zijn thuis en familie nooit meer zien."
NSA whistleblower Edward Snowden: 'I don't want to live in a society that does these sort of things'
Koning.
Als je dit niet al wist heb je echt onder een steen geleefdquote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die niet het hele verhaal willen horen/lezen, maar toch wel willen weten wat er aan de hand is..
Je ¤200.000,- per jaar opgeven voor een leven vol onzekerheid en een gigantische straf die boven je hoofd hangt. Alles voor vrijheid, eerlijkheid en transparantie.
Op een dag besluiten om even het hele Amerikaanse systeem te lekken. Puur omdat je vindt dat iedereen alle ins en outs hoort te weten van de NSA (Amerikaanse geheime dienst) over de oneerlijke aanpak van de surveillanceprogramma's.
Inmiddels gevlucht naar Hong Kong. Zal, zoals hij het zelf zegt: "Zijn thuis en familie nooit meer zien."
Koning.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef ThadCastle het volgende:
Daar is de het worstenbroodje ontstaan !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke. En nu gaat hij dus in China wonen, een maatschappij waar dat soort dingen niet gebeuren?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:19 schreef Lindgren. het volgende:
Koning.
Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen die video in een keer begrijpt of zin heeft om een kwartier aandachtig te luisteren. Ik vind dat de Nederlandse media er verrassend weinig aandacht aan besteedt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je dit niet al wist heb je echt onder een steen geleefd
Maar ben het wel met je eens hoor.
Hij moet toch ergens wonen he...quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. En nu gaat hij dus in China wonen, een maatschappij waar dat soort dingen niet gebeuren?
Hij gaat in China wonen?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Oke. En nu gaat hij dus in China wonen, een maatschappij waar dat soort dingen niet gebeuren?
Nja het is in het journaal, staat in de krant, meest populaire video op ad.nl etcquote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat niet iedereen die video in een keer begrijpt of zin heeft om een kwartier aandachtig te luisteren. Ik vind dat de Nederlandse media er verrassend weinig aandacht aan besteedt.
Je hoeft mij niet uit te leggen waarom hij uit de VS is vertrokken. Feit blijft dat hij nu in China verblijft, en dus nog steeds in een maatschappij leeft waar "dat soort dingen" gewoon gebeuren.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij gaat in China wonen.
Hij is gevlucht omdat de kans groot is dat hij anders binnen drie dagen ergens door een 'ongelukje' in de goot ligt.
Is voor een invalidewagentjequote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar past zelfs een mini niet in![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen waarom hij uit de VS is vertrokken. Feit blijft dat hij nu in China verblijft, en dus nog steeds in een maatschappij leeft waar "dat soort dingen" gewoon gebeuren.
quote:
In Amerika had hij echter de kans om er 'iets aan te doen'. Daarbij is de overheid in Amerika er nogal goed in om te laten zien dat China alles bij elkaar hackt en in de gaten houdt terwijl ze zelf niets 'fout' doet.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je hoeft mij niet uit te leggen waarom hij uit de VS is vertrokken. Feit blijft dat hij nu in China verblijft, en dus nog steeds in een maatschappij leeft waar "dat soort dingen" gewoon gebeuren.
Die gast zou nu toch misschien naar Ijsland gaan? Die hadden hem volgens mij asiel aangeboden ... hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Amerika had hij echter de kans om er 'iets aan te doen'. Daarbij is de overheid in Amerika er nogal goed in om te laten zien dat China alles bij elkaar hackt en in de gaten houdt terwijl ze zelf niets 'fout' doet.
Laatst ging het op EenVandaag nog over hoe de Amerikaanse inlichtingendiensten op IJsland bezig zijn, niet echt netjes hoe ze werken
Oh dat weet ik net, maar die Amerikanen zaten/zitten zonder toestemming van IJsland met een heel team daar. Beetje medewerkers van wikileaks oppakken en ondervragen etc.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast zou nu toch misschien naar Ijsland gaan? Die hadden hem volgens mij asiel aangeboden ... hier.
Lekker, vlucht hij daarheen zitten ze daar juist met zijn allenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat weet ik net, maar die Amerikanen zaten/zitten zonder toestemming van IJsland met een heel team daar. Beetje medewerkers van wikileaks oppakken en ondervragen etc.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef Kamikazie het volgende:
Wel weinig views voor zon filmpje. TheDjeetje zou er meer krijgen.
log 3 delen door log 5quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij hier nog even vertellen hoe je 5 log 3 op een GR invult?Dan moet je log 5 delen door log 3? Of juist andersom
?
log 3 delen door log 5quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kan iemand mij hier nog even vertellen hoe je 5 log 3 op een GR invult?Dan moet je log 5 delen door log 3? Of juist andersom
?
Danku, echte log delen door grondtal, dat moet te onthouden zijnquote:
Tis echt om te janken jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:52 schreef ThadCastle het volgende:
Na bijna 4 weken nog geen punt terug
Vandaag waarschijnlijk. Echt belachelijk
Ik heb nooit meer meerkeuze helaas. Echt een voordeel dat je dan de antwoorden al kon checken. Wist je iig of je het gehaald had of nietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tis echt om te janken jaMarketing is morgen de maximale inleverdatum qua punten, terwijl het vooral meerkeuze was. Die antwoorden daarvan hebben ze nog niet eens gegeven
Ja dat is nu dus ook niet omdat ze de antwoorden niet gevenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer meerkeuze helaas. Echt een voordeel dat je dan de antwoorden al kon checken. Wist je iig of je het gehaald had of niet
Ja dat vind ik ook kut met fiscaal nuquote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb nooit meer meerkeuze helaas. Echt een voordeel dat je dan de antwoorden al kon checken. Wist je iig of je het gehaald had of niet
Dat nakijken is toch gewoon met van die computer formulieren?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is nu dus ook niet omdat ze de antwoorden niet geven
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat nakijken is toch gewoon met van die computer formulieren?
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat nakijken is toch gewoon met van die computer formulieren?
1 week per vraag, dan duurt fiscaal bij mij 6 weken. Is de herkansing al geweestquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
JaMaar de 3 open vragen die erbij waren kosten blijkbaar 3 weken om na te kijken
Het ziet er wel echt pauper uitquote:Op maandag 10 juni 2013 15:01 schreef Shygirl18 het volgende:
Fabel 3 binnen. Gekocht voor 15 euro bij bol
Fable 3 krijgt een 8,5 op IGN.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het ziet er wel echt pauper uiten heeft maar een 6 op ign
Maar als een echte Nederlander kan ik een gratis game niet laten 'liggen'
Gekocht?![]()
In dat linkje van Maver staan reacties van mensen die het spel al hebben maar het alsnog downen, super triestquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Was wel een vermakelijk spelleke, Niet meer niet minderquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Gekocht?![]()
Oh een 6 voor pcquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Fable 3 krijgt een 8,5 op IGN.
Dus lieg niet.
Nou ja, bij de pc kan je meer eisen stellen aan het grafische gedeelte en de besturing kan minder fijn zijn etc ...quote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Oh een 6 voor pc
Wat een onzin dat verschil
Ik hoop dat die nu microsoft punten in de min krijgenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
In dat linkje van Maver staan reacties van mensen die het spel al hebben maar het alsnog downen, super triest
Ik ookquote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik hoop dat die nu microsoft punten in de min krijgen
Kan je het eigenlijk met elk profiel spelen of alleen met degene waarop je downloadt?quote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
HEEEquote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje raar. Normaal alleen met dat profiel maar de Walking dead kon ik ook spelen met mijn nieuwe account.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Kan je het eigenlijk met elk profiel spelen of alleen met degene waarop je downloadt?
Komt er alweer een nieuwe dlcquote:Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
HEEE
Geen Ghosts - Zombies DLC zou dat betekenen voor mij
Ik vond Fable 1 echt saai. Na 3 uur roepen ze nog steeds CHICKEN CHASERquote:Op maandag 10 juni 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Was wel een vermakelijk spelleke, Niet meer niet minder
Nee, die lijkt me niets.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:39 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ga je ook The Last of Us halen deze week?
Ik vond Fable 1 en 2 niet leuk, 3 toen geleend van een vriend en dat was wel leuk, al werd het soms ook een beetje raar en het reizen was soms kutquote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ik vond Fable 1 echt saai. Na 3 uur roepen ze nog steeds CHICKEN CHASER
stoer manquote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Fable III is hier nu binnen. Even checken.
Vorig jaar hadden ze hetzelfde bij Fable 2. Bleek het de demo te zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Nee COD Ghosts heb ik het overquote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Komt er alweer een nieuwe dlc? Top heb toch de season pass. Wat zit er voor zombies map bij
Ik had hem ook even gestart. Volgens mij gewoon de hele gamequote:Op maandag 10 juni 2013 15:09 schreef Tobi-wan het volgende:
Komt er niet bij want Zombies is van Treyarch. Weet sowieso nog niet of ik ghosts ga halen, al is het wss voor xbox one dus welquote:Op maandag 10 juni 2013 15:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee COD Ghosts heb ik het overen als daar zombies ofzo bij zouden komen hehe
[..]
Ik had hem ook even gestart. Volgens mij gewoon de hele game
Zo bijzonder is het nou ook weer niet, beetje geslijm naar Chelsea en dingen als 'I'm the happy one'quote:Op maandag 10 juni 2013 15:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja kutHopelijk ergens een samenvatting anders maar gewoon artikelen lezen
Ja idd. Ik denk dat opvallende dingen wel op de voetbal sites verschijnenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo bijzonder is het nou ook weer niet, beetje geslijm naar Chelsea en dingen als 'I'm the happy one'
Zijn I think is meer I zinkquote:Op maandag 10 juni 2013 15:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat opvallende dingen wel op de voetbal sites verschijnen
Hij is niet van plan Portugezen te kopen of spelers uit Portugese league !!!1!!!111!!
Hij wil niks zeggen over wat hij met Lukaku en De Bruyne gaat doen, maar hij zegt wel dat ze klaar zijn voor Chelsea
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 10-06-2013 om 15:26:42Op de vraag van een Belgische verslaggever over De Bruyne en Lukaku zegt José Mourinho dat zij de types zijn die Chelsea nodig heeft. reageer retweet
Niet helemaal haha.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:27 schreef Reemi het volgende:
twitter:voetbalzonenl twitterde op maandag 10-06-2013 om 15:26:42Op de vraag van een Belgische verslaggever over De Bruyne en Lukaku zegt José Mourinho dat zij de types zijn die Chelsea nodig heeft. reageer retweet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |