PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Dat doe je toch niet want hij levert genoeg op.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ajax-away kit in een pack. Wat blijft dat ding toch lelijk; discarden maar.
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doe je toch niet want hij levert genoeg op.
nee maar lijkt het wel opquote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij hebt nog een inbelverbinding?
Omdat ik Ajax-fan ben natuurlijk.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?
Omdat : eens een clown altijd een clown.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Waarom weet ik gewoon dat jij als eerste hapt?
Het was zo'n mooi weekend zonder jouquote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat : eens een clown altijd een clown.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Omdat : eens een clown altijd een clown.
quote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi weekend zonder jou
Heb je het hele weekeind hier door gebracht ja? Ben er blij mee manquote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het was zo'n mooi weekend zonder jou
Wat moet ik anders doen als het hier geen mooi weer is?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je het hele weekeind hier door gebracht ja? Ben er blij mee man
Dit is nog niks man.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het was echt niet mijn bedoeling om nu al de eerste bitchfight van de week op gang te brengen hoor
Zoohoo dat gaat spannend worden danquote:Op maandag 10 juni 2013 11:33 schreef Fuszy het volgende:
Vandaag toch meer info over die exclusive content op de Xbox one?
STUFF, ITS STUFF KIDSquote:
Handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
kent iemand deze website ?
http://ultimateteamtrading.net/
is anders dan wefut.nl, je ziet hier de prijzen staan van spelers real time, gaat alleen om gouden spelers
Ik dacht toch dat hij er wel in zat, dan was dat denk ik vorig jaar (toen was hij RB)quote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef FCsuarez het volgende:
Thanks herenheb hem gevonden.
staat er alleen geen 1 te koop![]()
Inigo martinez ook al niet te vinden(hopen dat ze daar dan Miranda maar een TOTS voor geven
)
Moraes was kut.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Shygirl18 het volgende:
Heeft iemand hier 1 van deze gebruikt?
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Wow fucked up handig, thanksquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
is anders dan wefut.nl, je ziet hier de prijzen staan van spelers real time, gaat alleen om gouden spelers
Succesquote:Op maandag 10 juni 2013 11:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Moraes was kut.
Nu op weg naar een sure-fail tentamen![]()
het klopt allemaal, ik heb het even getest met spelers,quote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handig
[ afbeelding ]
Maar klopt dit wel..dacht dat 352 zo duur was nu?
Handige site jaquote:Op maandag 10 juni 2013 11:35 schreef Maver24 het volgende:
Op PS3 wordt er minder mee gekut als op xbox qua mensen die 352 lopen omhoog te fixenquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Handig
[ afbeelding ]
Maar klopt dit wel..dacht dat 352 zo duur was nu?
edit: stond op PS3, maar toch..
Kan natuurlijk dat die al zijn weggekochtquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef Tim86 het volgende:
Ik kan de formatiebins in ieder geval niet vinden die hij aangeeft.
Guess so..loopt wel wat achter dan. Als ik F5 blijf ik ook dezelfde lijst zien met dezelfde tijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Deze lijkt wel te kloppen iig.
[..]
Kan natuurlijk dat die al zijn weggekocht
I know.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Kamikazie het volgende:
Je moet ook uitkijken of je ps3 of xbox prijzen aan het bekijken bent he...
Dat kan, maar voor formatiekaarten moet je gewoon de app van Flathead pakken. Voor spelers is dit wel echt super handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Guess so..loopt wel wat achter dan. Als ik F5 blijf ik ook dezelfde lijst zien met dezelfde tijden.
Er is wel een RB martinez bij sociedad inderdaad. maar die heet carlosquote:Op maandag 10 juni 2013 11:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat hij er wel in zat, dan was dat denk ik vorig jaar (toen was hij RB)
Voor mensen die die app niet hebben is dit inderdaad wel handigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan, maar voor formatiekaarten moet je gewoon de app van Flathead pakken. Voor spelers is dit wel echt super handig
Ja, ik pak weer even keurig 50k verlies in een dag ofzo.quote:
Ooit had ik 2 miljoen, en nu heb ik nog 400k. Ook wel enigszins ingecalculeerd trouwens.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik pak weer even keurig 50k verlies in een dag ofzo.
Ik heb hetzelfde als Reemi. Ooit had ik 1.3 miljoen en ik denk dat ik nu max de 600k aantik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |