Ik had eerst de zilveren. Vond het scherm mooi afsteken bij de speakers, maar ik begon me toch te ergeren aan het feit dat de zijkant wit is. Tevens verkleurde de witte antenneband op de achter kant bij mij snel. Moest het toestel toch omruilen en heb nu zwart....dacht eerst dat het saai zou zijn, maar vind 'm echt prachtigquote:Op zaterdag 29 juni 2013 11:47 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag woensdag mijn contract verlengen bij Vodafone en dan wil ik dit toestel.
Wat akelig slim van al die zaken dat je je contract al kan verlengen 4 maanden voordat het afloopt. Ik wil graag de HTC One en mijn nummer behouden en ik ga niet nog 4 maanden wachten. Dus maar verlengen bij VF (of evt. los kopen en niets verlengen).
Woensdag maar eens alle opties uitrekenen. Ben benieuwd!
Poll: Zilver of zwart?
• Zilver
• Zwart
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik kan nog niet kiezen. Wat raden jullie aan?
Ik had ook een foto gemaakt met de One van een maat van me, maar ik vond het ook tegenvallen. Jammer!quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef The6thgate het volgende:
Overigens had ik bij m'n vorige toestel last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het spreken was. Heb ik met dit toestel ook geen last meer van.
Ik ga die gap op de hoek onder de speakergrille van dit toestel vergeven en deze houdengap valt nauwelijks op door de zwarte kleur, alleen van dichtbij is het iets te zien. Voor de rest werkt eindelijk alles perfect. Of nouja, 1 ding valt wel tegen en dat is de fotokwaliteit. Met name in schemer kost het even om een redelijke foto te krijgen.
AF kan in de schemer inderdaad ineens irritant traag zijn. Ook is er geen optie om de LED als focusondersteuning te gebruiken.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 13:28 schreef The6thgate het volgende:
Overigens had ik bij m'n vorige toestel last van ruis tijdens bellen op het moment dat de ander aan het spreken was. Heb ik met dit toestel ook geen last meer van.
Ik ga die gap op de hoek onder de speakergrille van dit toestel vergeven en deze houdengap valt nauwelijks op door de zwarte kleur, alleen van dichtbij is het iets te zien. Voor de rest werkt eindelijk alles perfect. Of nouja, 1 ding valt wel tegen en dat is de fotokwaliteit. Met name in schemer kost het even om een redelijke foto te krijgen.
Vaag dat super niet naar 8 gaat dan.quote:Op donderdag 27 juni 2013 14:49 schreef Iemand91 het volgende:
Goh, handig: Vodafone voorziet alle RED-abonnementen van 4g-ondersteuning na het eerdere bericht (Vodafone verhoogt datalimiet Red-abonnement van 1GB naar 2GB) als je zoals ik een Red Super abonnement heb...
Tja, 8GB is ook wel héél veel.quote:Op zaterdag 29 juni 2013 14:33 schreef blup het volgende:
Vaag dat super niet naar 8 gaat dan.
Vond 't al vreemd dat mijn tegoed steeds op 2048 bleef hangen, gaat ook niets vanaf.
Slecht nieuws over de S, die krijg geen 4.2.2.quote:Op woensdag 3 juli 2013 08:20 schreef -J-D- het volgende:
Besteld bij smartphoneshop.nl. Nog 1 dagje wachten
Vrouwlief krijg dan mijn HTC One S.
Dit wordt haar eerste smartphone, dus het zal haar weinig boeienquote:Op woensdag 3 juli 2013 08:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Slecht nieuws over de S, die krijg geen 4.2.2.
Hoewel, op dit punt weet ik niet of de One hem nog wel krijgt in de komende 10 jaar.![]()
Fijnquote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Blinkfeed. Gelijk maar even ander scherm tot startpagina gemaakt.
Vind jij het wel fijn?quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2013 20:37 schreef -J-D- het volgende:
Ik ben nu al helemaal klaar met Blinkfeed. Gelijk maar even ander scherm tot startpagina gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |