ik koop hoesjes altijd op gsmpunt.nl (geen spamquote:Op maandag 24 juni 2013 18:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wil ook een hoesje aanschaffen maar ik vind dat het het design ruineert.
Daarbij heb ik wel gekeken en op bol.com zijn ze aardig duur. (hoewel hoesjes sowieso duur zijn maar toch)
da's een voor de oortjes plug?quote:Op maandag 24 juni 2013 18:29 schreef Skillstorm het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/c(...)1363/#product_images
Ben ik het nou of zit de powerknop uitsparing verkeerd op dat hoesje?
Ja, dacht ik ook aan, maar ja, zie anders geen uitsparing voor de power.quote:
Uitsparing voor de powerbutton is niet nodig, de gehele bovenkant is open bij die case.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook aan, maar ja, zie anders geen uitsparing voor de power.
Ach ik denk nog even over een hoesje na. Ik ben wel altijd heel voorzichtig met mijn mobiel.
De bovenste pagina in het menu omlaag trekken, drukken op de drie puntjes die rechts verschijnen, apps verbergen.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:53 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil een paar programma's in het menu verbergen, maar kan even niet meer vinden waar en hoe. Iemand?
k gebruik de Belkin F8M573vfC00 Pocket Case Blackquote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor hoesje gebruiken jullie?
Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160quote:Op maandag 24 juni 2013 18:19 schreef Curlbrah het volgende:
Wat voor hoesje gebruiken jullie?
Ik heb sinds vandaag een One gekocht maar kan niet echt een mooi hoesje vinden.
Ik zoek ook nog steeds een hoesje of iets dergelijks maar ik weet eigenlijk niet wat ik wil.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 14:50 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik heb deze gekocht: http://www.ebay.co.uk/itm(...)me=ADME:L:OC:NL:3160
Voor sommigen doet ie misschien net iets te klein aan maar bevalt mij goed.
Ja, dat hoort. Sterker nog, hij hoort niet eens uit te steken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 16:53 schreef richolio het volgende:
Is de power button van jullie htc ook zo 'ingezonken'? Hij zit bijna in het toestel zelf. Ik vraag me af of dit hoort aangezien het wel werkt
Zwartquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef The6thgate het volgende:
Ik heb m'n One weer kunnen omruilen wegens het iets opstaande scherm. Nu voor een zwarte gegaan, toch wat mooierVond de zilveren wel mooi, alleen de witte zijkant stoorde toch enigszins. Daarbij verkleurde de witte rand op de achterzijde.
Deze heeft een kleine gap aan de zijkant waar de speaker en het scherm elkaar ontmoeten. Is een klein beetje voelbaar, maar eerst kijken of dit in de praktijk gaat storen. Als ik er nooit met m'n vinger langs kom dan geloof ik het wel. Straks eens kijken hoe het softwarematig gaat
Ze zijn allebei mooi. Jammer van de zilveren vond ik de witte zijkant. Jammer aan de zwarte dat het iets minder opvallend is en meer stof/vingerafdrukken aan trektquote:
Wel. Hij hoort er net iets bovenuit te komen, al is het niet veel. Bij m'n eerste toestel liep de knop vlak aan de behuizing en was daardoor net lastiger in te drukken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 17:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, dat hoort. Sterker nog, hij hoort niet eens uit te steken.
Ja, zo kinderachtig, maar toch af en toe even proberen in een kantine of kroeg iddquote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wel leuk, zat gister in de Media Markt met een vriend, dus we staan bij de tv;s te kijken en ik moet gelijk denken aan de app.
Deed een aantal tv,s uit.
Daar is die app toch voor?quote:Op donderdag 27 juni 2013 08:02 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, zo kinderachtig, maar toch af en toe even proberen in een kantine of kroeg idd
Ja, sinds alle normale Nederlandse zenders eruit zijn is dat het enige waar je hem nog leuk voor kan gebruiken.quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Wel leuk, zat gister in de Media Markt met een vriend, dus we staan bij de tv;s te kijken en ik moet gelijk denken aan de app.
Deed een aantal tv,s uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |