Ik verwacht dat die geen toestemming geven. Van de grote namen heeft eigenlijk alleen QotSA al toegezegd. The Killers verwacht ik stiekem ook nog wel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef PluisigNijntje het volgende:
Komt Paramore nou nog op de stream of helemaal niet?
Ik vind Paramore een zeikband. Qua attitude. Bevestigen het weer eens.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:18 schreef PluisigNijntje het volgende:
Flauw hoor.. Zo bekend zijn ze niet in Nederland, denk dat ze de publiciteit wel hadden kunnen gebruiken. Ook aangezien ze hier in september nog een concert hebben.
Tsja, ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Op het podium zijn ze gewoon energiek en leuk, vind de muziek wel tof, dus dan denk ik er verder maar niet zo over na.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Paramore een zeikband. Qua attitude. Bevestigen het weer eens.
Zijn voor mij 2 dingen. Ik kan ook prima naar Oasis luisteren.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:23 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Tsja, ik weet ook niet zo goed wat ik daarvan moet vinden. Op het podium zijn ze gewoon energiek en leuk, vind de muziek wel tof, dus dan denk ik er verder maar niet zo over na.
Atze loopt bij elk festival uit z'n doos te bloeden alsof hij er geen zak aan vindt ofzo. Zoveel negatieve zooi van hemquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor The Script kan ik niet warmlopen. Ook zo'n gezapig bandje dat niet veel verkeerd zal doen maar ook geen topshow zal neerzetten.
Handsome poets zijn trouwens flink neergesabeld door onze vriend Atze.
Ja mag geen verrassing genoemd meer worden. Zeiksnor.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atze loopt bij elk festival uit z'n doos te bloeden alsof hij er geen zak aan vindt ofzo. Zoveel negatieve zooi van hem
Vaak klopt het wel aardig als je er 0,75 punt bij optelt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:22 schreef Two het volgende:
Nu heb ik sowieso vrij weinig met concert recensies. Atze heeft vaak vrij weinig positiefs te melden inderdaad.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Atze loopt bij elk festival uit z'n doos te bloeden alsof hij er geen zak aan vindt ofzo. Zoveel negatieve zooi van hem
Dit zal het laatste of een na laatste nummer wel zijn. Ik ben pas net ingeschakeld, maar had wel meer willen zien van ze.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Zocalo het volgende:
Hoe laat begon QOTSA? Dit gladde gedoe ben ik nu wel zat.
Hij zet ze wel aan het werk jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:55 schreef zeebeschuit het volgende:
Die dikke security dude die telkens achter 'm aan moet rennenDie gasten gedragen zich ook altijd zo overdreven. Alsof er iets ontzettend ergs met ze gebeurd zodra ze even van 't podium zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |