abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127610603
Oorspronkelijke openingspost:

Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_127610796
Ah, mooi begin om ff bram te spammen.

Kleine impressie... 5 maanden alweer.. Allang geen kleine baby meer.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ticootje op 10-06-2013 10:35:24 ]
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_127610905
Haaa Bramspam *O*
Mooie foto's weer, vooral die met mama, dat handje O+
Wat issie blond opeens!

[ Bericht 1% gewijzigd door Fieder op 10-06-2013 10:44:49 ]
pi_127611253
Kijk die gelukkige papa ook O+
En handdoekfoto's zijn altijd zo lief! Zelfs met een enorme baby van 5 maanden :)
pi_127611585
Ja hij trekt graag mn dure bh's bijna kapot.. Die bandjes zijn heel hip blijkbaar.

En hij is nu echt onwijs blond, maar in het zwembad leek het weer een soort rood.. :')
pi_127612012
bram O+
pi_127612260
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:16 schreef Ticootje het volgende:
Ja hij trekt graag mn dure bh's bijna kapot.. Die bandjes zijn heel hip blijkbaar.
Die kan je zo lekker aantrekken en terug laten knallen :P
pi_127612373
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:45 schreef Fieder het volgende:

[..]

Die kan je zo lekker aantrekken en terug laten knallen :P
Ja :'(
pi_127613153
Lief hoor ! O+
Fieder: Is het echt zo erg als hij iets meer drinkt ? Istie te zwaar ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_127613268
Nee hoor hij groeit goed maar hij drinkt nu al iedere dag 32 schepjes kv terwijl 30 eigenlijk max is.
Als ik hem 6x180 geef (wat hij eigenlijk wil) krijgt hij dus 36 schepjes. :{
Hij zat mooi op 5x180, nachtvoeding liet hij weg, maar dat vond meneer opeens niet genoeg meer.

Met zulke dagen zou borstvoeding zo'n uitkomst zijn... -O- (wel zwaar natuurlijk)
pi_127613269
Tally: :*
  maandag 10 juni 2013 @ 11:23:15 #12
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_127613272
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
Lief hoor ! O+
Fieder: Is het echt zo erg als hij iets meer drinkt ? Istie te zwaar ?
Gaat niet om te zwaar. Gaat om het aantal schepjes flesvoeding dat slecht is voor de nieren.

Al voeding voor hongerige baby's geprobeerd Fieder?
Als het zo moeizaam blijft gaan zou ik zodra hij de 4 maanden aantikt voorzichtig beginnen met bijvoeden. Deepfreeze heeft hier volgens mij o.a. ervaring mee met haar oudste.
Rijstebloem in de laatste fles is ook nog een optie met 4 maanden.
Al advies gevraagd bij het CB?

[ Bericht 3% gewijzigd door laziness op 10-06-2013 11:31:31 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_127613305
Ik vind Bram echt flink veranderd! Niet alleen groter/ouder geworden, maar ander gezichtje echt :Y Of het lijkt zo op de foto's, dat kan natuurlijk ook.
pi_127613326
Ja, snap ik, dat is wel erg veel. Van die nieren heb ik gelezen. Maar hoorde ook dat ze zijn afgestapt van een max ??? Hier heb ik het gelukkig nooit bij de hand gehad. Lastig hoor. :*
  maandag 10 juni 2013 @ 11:25:13 #15
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127613331
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik vind Bram echt flink veranderd! Niet alleen groter/ouder geworden, maar ander gezichtje echt :Y Of het lijkt zo op de foto's, dat kan natuurlijk ook.
Bram begint onwijs op zn zus te lijken.

pi_127613333
Bram wat ben je leuk! En Saartje ook trouwens.

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:06 schreef danic het volgende:
Wij bepalen het hier echt samen en zijn het vaak niet met elkaar eens. Rustig praten werkt dan het beste om samen tot een werkwijze te komen. Het gaat dan vaak om verschil in visie.
Ik ben wel beter ingelezen en haal veel info hier vandaan, maar daar hecht hij geen waarde aan. Hij vind het stom dat ik op fok! zit en wil er niks over horen.
Hier ook. Hij heeft echt een duidelijke mening en visie en hij bemoeit zich er echt mee. Hij vindt het prima dat ik hier soms meelees maar als we het niet eens zijn zegt ie wel vaak 'heb je weer gelezen zeker' ;). Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat als we het op zijn manier doen het vaak ook beter gaat. Wij zijn niet heel streng, met eten bijvoorbeeld. Wel heel consequent met wat wel en niet mag (nu al).
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127613352
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:25 schreef clauwheee het volgende:
Bram wat ben je leuk!

[..]

Hier ook. Hij heeft echt een duidelijke mening en visie en hij bemoeit zich er echt mee. Hij vindt het prima dat ik hier soms meelees maar als we het niet eens zijn zegt ie wel vaak 'heb je weer gelezen zeker' ;). Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat als we het op zijn manier doen het vaak ook beter gaat. Wij zijn niet heel streng, met eten bijvoorbeeld. Wel heel consequent met wat wel en niet mag (nu al).
Wat mag bij jullie wel en niet ?
pi_127613363
Ze lijken ook op jou Tico *;
  maandag 10 juni 2013 @ 11:27:01 #19
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_127613376
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
Ze lijken ook op jou Tico *;
Ja deze 2 wel... De middelste is een totaal ander gezichtje.
pi_127613487
kz, waar ze niet bij mag komen enzo. Smartcard uit de tvdinges halen, vaas met nepbloemen omgooien, kandelaars van tafel meppen, in de gordijnen hangen enz. Was allemaal erg populair een poosje maar ze weet nu dat het niet mag. En natuurlijk probeert ze het nog wel, maar een nee snapt ze al wel degelijk en/of we halen dr gelijk uit de situatie en dan doet ze het ook niet meer. Wij zijn niet van het huis leeg maken of dingen verzetten. Dat moet ze maar leren.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_127613552
Advies van cb en nutrilon was om eerst in te dikken met jbpm. Maar dat doe ik al. Ik wil eigenlijk niet bijvoeden voor 6 mnd maar ik geloof dat L dat zelf gaat bepalen. :')
Rijstebloem kan ik sowieso doen, is ook hypoallergeen. Mocht van het cb met 3 mnd beginnen :? maar wil minstens tot 4 mnd wachten. Misschien dat ik dan de hapjes wel tot 6 mnd uit kan stellen.

Zo Tico :o die lijken echt op elkaar! O+
pi_127613596
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:30 schreef clauwheee het volgende:
kz, waar ze niet bij mag komen enzo. Smartcard uit de tvdinges halen, vaas met nepbloemen omgooien, kandelaars van tafel meppen, in de gordijnen hangen enz. Was allemaal erg populair een poosje maar ze weet nu dat het niet mag. En natuurlijk probeert ze het nog wel, maar een nee snapt ze al wel degelijk en/of we halen dr gelijk uit de situatie en dan doet ze het ook niet meer. Wij zijn niet van het huis leeg maken of dingen verzetten. Dat moet ze maar leren.
Knap zeg ! Hier gaat ze "nee" ook een beetje snappen ;)
We halen wel het 1 en ander weg.
pi_127613636
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef Fieder het volgende:
Advies van cb en nutrilon was om eerst in te dikken met jbpm. Maar dat doe ik al. Ik wil eigenlijk niet bijvoeden voor 6 mnd maar ik geloof dat L dat zelf gaat bepalen. :')
Rijstebloem kan ik sowieso doen, is ook hypoallergeen. Mocht van het cb met 3 mnd beginnen :? maar wil minstens tot 4 mnd wachten. Misschien dat ik dan de hapjes wel tot 6 mnd uit kan stellen.

Het blijft een puzzel he?
Ik ben zelf fan van Biobim. Rijstebloem hebben ze hier nooit goed op gereageerd.
Knap stel Tico. Ik vind Bram echt een binkje, zo groot O+

Hee KZ, ik ben er nu... doe eens een foto (heel eventjes maar...) O+
Met een meidenkwartet
pi_127613663
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:36 schreef Cathmar het volgende:
Hee KZ, ik ben er nu... doe eens een foto (heel eventjes maar...) O+
:Y

Biobim, zal t eens googlen, bedankt!
pi_127614006
Okidoki, effe dan hoor ;)

SPAM :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet quoten asje :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')