In het begin vond ik dat met alcohol ook een beetje een kutregel, maar na het inlezen/verdiepen daarin valt het eigenlijk best wel mee en ligt het gewoon in lijn met de rest van de wereld.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo een domme, dat doet ieder beschaafd land in de wereld.
Beetje overdreven. Overigens is het niet die andere 50% maar eerder die andere 10%, 10%, 10% en 20%. Dat gaat al wat moeilijker.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:31 schreef Theoden het volgende:
[..]
Niet luisteren naar 50% die niet op hem heeft gestemd.
Bemoeien met hoeveel kinderen vrouwen moet krijgen.
Bemoeien waar en wanneer alcohol verkocht mag worden.
Zicht niet als een premier gedragen, maar ook gedragen als ene burgemeester, geestelijk leider, vader en opa.
Hij bemoeit zich teveel met het dagelijks leven van de mensen. Daar zit niemand op te wachten. De 50% die niet op hem stemde niet, maar ook een groot deel van AKP stemmers niet.
Het maken van een politiestaat. De politie is zijn schildwacht.
Ik ben niet tegen AKP en ik ben al helemaal niet voor CHP/MHP. Die zijn net zo erg, dus begrijp me niet verkeerd. Ik ben wel tegen beleid van Erdogan en zijn bemoeienis met het dagelijks leven van de mensen.
maar het is dan ook nog niet ingevoerd volgens mij?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
In het begin vond ik dat met alcohol ook een beetje een kutregel, maar na het inlezen/verdiepen daarin valt het eigenlijk best wel mee en ligt het gewoon in lijn met de rest van de wereld.
Je kan gewoon op elke hoek in Turkije 24/7 alcohol kopen
Ondanks de wet?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef xminator het volgende:
[..]
In het begin vond ik dat met alcohol ook een beetje een kutregel, maar na het inlezen/verdiepen daarin valt het eigenlijk best wel mee en ligt het gewoon in lijn met de rest van de wereld.
Je kan gewoon op elke hoek in Turkije 24/7 alcohol kopen
Geen alcohol bij tankstations is prima en ben ik het mee eens. Geen alcohol na 22:00 kan ik ook nog enigzins mee leven als ben ik het er niet mee eens.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit vind ik echt zo een domme, dat doet ieder beschaafd land in de wereld.
Waarschijnlijk gewoon weer hetzelfde.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Overigens is het niet die andere 50% maar eerder die andere 10%, 10%, 10% en 20%. Dat gaat al wat moeilijker.
Ik ben benieuwd wat de Turken volgende keer zullen stemmen.
Ik snap gewoon niet dat hij vorige week vrijdag zo dom heeft gereageerd. Hij had dit zo simpel kunnen oplossen.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:33 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Wij keuren hier ook niet blindelings alles goed, maar Erdogan heeft (in mijn ogen) meer goed gedaan dan slecht. Daarbij dat er geen waardig alternatief is zit Erdogan best op zijn plaats
Moest nog ondertekent worden door de president, maar mij zie je niet klagen als het wordt ingevoerd. Je kan altijd nog voor tien uur je alcohol kopen en bovendien heb ik altijd op terrasjes/cafeetjes gedronken en daar is het niet verboden.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
maar het is dan ook nog niet ingevoerd volgens mij?
OMG. Wtf zullen de Britten in Didim dan doenquote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Geen alcohol bij tankstations is prima en ben ik het mee eens. Geen alcohol na 22:00 kan ik ook nog enigzins mee leven als ben ik het er niet mee eens.
Geen alcohol rondom moskees en scholen is echter gewoon een manier om helemaal geen alcohol of zo weinig mogelijk alcohol te verkopen. Op iedere hoek staat een moskee. Hij is van plan om een moskee te zetten op Taksim plein. Laat dat nou net een uitgaansgebied zijn!
Is deze wet al doorgevoerd, weet je dat?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Geen alcohol bij tankstations is prima en ben ik het mee eens. Geen alcohol na 22:00 kan ik ook nog enigzins mee leven als ben ik het er niet mee eens.
Geen alcohol rondom moskees en scholen is echter gewoon een manier om helemaal geen alcohol of zo weinig mogelijk alcohol te verkopen. Op iedere hoek staat een moskee. Hij is van plan om een moskee te zetten op Taksim plein. Laat dat nou net een uitgaansgebied zijn!
Taksim plein? Uitgaansgebied?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Iedereen die alcohol wilt drinken, kan het gewoon vinden, dus wat is het probleem? Zelfs in Nederland is openbaar dronkenschap / drinken boetewaardig op zekere tijden en plekken, dus waar gaat het over.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:34 schreef Theoden het volgende:
[..]
Alcoholisten drinken vaak niet in het openbaar.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:35 schreef Triggershot het volgende:
Maar serieus man, je wilt toch niet dat op een plek waar je rustig met je gezin wilt lopen, dat dat een bedevaartsoord wordt voor alcoholisten, dat daar gepaste plekken voor moet zijn.
Moet nog worden ondertekend door president als ik het goed heb. Someone correct me if I am wrong.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Is deze wet al doorgevoerd, weet je dat?
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef Che_ het volgende:
Ik had vandaag nog een punt gehoord van iemand en dat was dat Erdogan een vliegveld gebouwd/uitgebreid dat veel vluchten via Turkije naar US gaan ipv via Duitsland. In hoeverre is dit waar?
Ataturk leeft stiekem nog, net als Tupac.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Woow, eng.Een foto uit Duitsland
[ afbeelding ]
Omdat ik vorige week in Istanbul was en er niks van heb gemerkt, vandaar mijn vraag.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef Theoden het volgende:
[..]
Moet nog worden ondertekend door president als ik het goed heb. Someone correct me if I am wrong.
Volgens mij is dit nu nog niet het geval, maar hij wil een derde vliegveld bouwen in Istanbul. Niks mis mee, maar dan wel even een stukje buiten Istanbul aub. Istanbul is al een hoopje ellende.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef Che_ het volgende:
Ik had vandaag nog een punt gehoord van iemand en dat was dat Erdogan een vliegveld gebouwd/uitgebreid dat veel vluchten via Turkije naar US gaan ipv via Duitsland. In hoeverre is dit waar?
Omdatquote:Op maandag 10 juni 2013 01:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alcoholisten drinken vaak niet in het openbaar.
Maar vind je niet dat het te ver gaat dat enkel de manier van reageren het verschil is tussen wel of niet rellen? Ik heb het nu puur over relschoppers, omdat ik weet dat je gaat beginnen over vreedzame demonstranten.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:35 schreef Theoden het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat hij vorige week vrijdag zo dom heeft gereageerd. Hij had dit zo simpel kunnen oplossen.
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:37 schreef Theoden het volgende:
[..]
Volgens mij is dit nu nog niet het geval, maar hij wil een derde vliegveld bouwen in Istanbul. Niks mis mee, maar dan wel even een stukje buiten Istanbul aub. Istanbul is al een hoopje ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |