abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 juni 2013 @ 01:22:32 #51
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127608139
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:19 schreef xaban06 het volgende:
Enige wat ik heb gehoord van (over) Aleviler is dat ze muziek maken en dansen in cem evi
Ja, dit is ook alles wat ik tot nu toe heb gehoord over Alevieten.
pi_127608141
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:21 schreef Theoden het volgende:

[..]

Dit ziet er toch gezellig uit :D net een festival!

[ afbeelding ]
Nee. Ik mis cekirdek.. ;(
pi_127608147
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:22 schreef Che_ het volgende:

[..]

Ja, dit is ook alles wat ik tot nu toe heb gehoord over Alevieten.
Versta jij Turks?
pi_127608150
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef Theoden het volgende:
Traangas in Ankara
Fietsers in Amsterdam

Het begint zo langzamerhand normaal te worden.
pi_127608157
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:15 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik heb het niet over Marokkanen. Waarom betrek je die er bij?

Het is in mijn geval nooit een klein groepje geweest. Het was juist een klein groepje dat er niet moeilijk over heeft gedaan.
Ik heb met Alevieten in Istanbul altijd dezelfde ervaring; tegen mij durven ze gewoon te vertellen dat ze Alevi zijn. Als je ze dan voorstelt aan iemand anders zijn ze altijd voorzichtig in het begin. Pas als ik ze over en weer op de hoogte heb gesteld van het feit dat ze allebei Alevi zijn zie je bijna altijd opluchting op hun gezicht en zitten ze gewoon ontspannen met elkaar te praten.

Volgens mij is dat niet een teken van een samenleving waarin Alevieten gewoon worden geaccepteerd.

Ik heb ook wel eens - volstrekt serieus - uitgelegd gekregen van een sunniet dat een van de ceremonies van de Alevieten was dat ze met zijn allen in een ruimte gingen, daar dan het licht uitdeden (letterlijk de kaars doofden) en dat vervolgens iedereen met iedereen seks had.

Volgens mij is dat niet een teken van een samenleving waar Alevieten normaal respect betoond krijgen.
pi_127608166
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:20 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Dat moet je zelf doen, al had ik er de rechten voor.
Gedaan , maar bedoel jou reactie op de mijne ..
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:21 schreef Theoden het volgende:

[..]

Omdat Erdogan denkt dat hij met 50% van de stemmen alles kan doen en laten wat hij wil zonder de resterende 50% erbij te betrekken.
Hij is democratisch de grootste geworden ,.. 50% ??? wat doet ie volgens jou verkeerd dan ?
Vrede met de PKK
Economische groei
Salaris verhogingen.
pi_127608168

Ben zelf een Fenerbahce fan, maar de afgelopen dagen zoveel respect gekregen voor Carsi (Besiktas supporters). Die lui hebben echt humor.
pi_127608188
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb met Alevieten in Istanbul altijd dezelfde ervaring; tegen mij durven ze gewoon te vertellen dat ze Alevi zijn. Als je ze dan voorstelt aan iemand anders zijn ze altijd voorzichtig in het begin. Pas als ik ze over en weer op de hoogte heb gesteld van het feit dat ze allebei Alevi zijn zie je bijna altijd opluchting op hun gezicht en zitten ze gewoon ontspannen met elkaar te praten.

Volgens mij is dat niet een teken van een samenleving waarin Alevieten gewoon worden geaccepteerd.

Ik heb ook wel eens - volstrekt serieus - uitgelegd gekregen van een sunniet dat een van de ceremonies van de Alevieten was dat ze met zijn allen in een ruimte gingen, daar dan het licht uitdeden (letterlijk de kaars doofden) en dat vervolgens iedereen met iedereen seks had.

Volgens mij is dat niet een teken van een samenleving waar Alevieten normaal respect betoond krijgen.
Mum sondu noemen ze dat... Jij snapt mij dan wel.. :r
pi_127608196
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:18 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
@ degene die zei dat Marokkanen etc. niet weten wat mijn zwaard betekend:

Jij denkt dat zij Alawieten niet kennen? Syrië zit vol met hen die ons af willen maken. Er wordt omgeroepen ons te doden en gehakt te maken van ons vlees.

Zoals Ambi al zei, jullie zullen nooit begrijpen hoe wij ons voelen en waarom.
Rustig meid, ik val je niet aan noch keur ik het goed. Syrie zit er "vol" mee ja, alleen zijn in NL niet veel Syriers volgens mij. De groepen Moslims op Turken na in Nederland zijn monder bekend met alevieten of sjieten uberhaupt, laat staan details als religieuze symbolen zoals een zwaard.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_127608199
Als zij achter Assad staat, heeft ze dat recht. Laat haar.
pi_127608203
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:23 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

[..]

Hij is democratisch de grootste geworden ,.. 50% ??? wat doet ie volgens jou verkeerd dan ?
Vrede met de PKK
Economische groei
Salaris verhogingen.
Wordt tijd dat ie vrede met z'n eigen bevolking sluit.
pi_127608204
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:23 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens - volstrekt serieus - uitgelegd gekregen van een sunniet dat [b]een van de ceremonies van de Alevieten was dat ze met zijn allen in een ruimte gingen, daar dan het licht uitdeden (letterlijk de kaars doofden) en dat vervolgens iedereen met iedereen seks had. [/b]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_127608216
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:27 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

Nee. Die Salafisten, die Belgische Marokkanen die daar zitten, die zijn walgelijk en ziek. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 10-06-2013 11:12:42 ]
pi_127608218
Kusjes. O+
Onwetend zijn zij die achter de wahabis en salafisten staan die Syrië moeten "redden".
pi_127608242
Ik lees t wel weer als er updates zijn. :)
pi_127608250
quote:
8s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattige uitleg, maar hebben we het hier niet over de tijd van voor de gloeilamp?
pi_127608253
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Schattige uitleg, maar hebben we het hier niet over de tijd van voor de gloeilamp?
Daarom dus kaarsen :P
pi_127608254
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:30 schreef HiZ het volgende:

[..]

Nee. "Mum söndü" heet dit fenomeen.
pi_127608258
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:23 schreef PSV1990- het volgende:

[..]

[..]

Vrede met de PKK
Economische groei
Salaris verhogingen.
Niet luisteren naar 50% die niet op hem heeft gestemd.

Bemoeien met hoeveel kinderen vrouwen moet krijgen.

Bemoeien waar en wanneer alcohol verkocht mag worden.

Zicht niet als een premier gedragen, maar ook gedragen als een burgemeester, geestelijk leider, vader en opa.

Hij bemoeit zich teveel met het dagelijks leven van de mensen. Daar zit niemand op te wachten. De 50% die niet op hem stemde niet, maar ook een groot deel van AKP stemmers niet.

Het maken van een politiestaat. De politie is zijn schildwacht.

Ik ben niet tegen AKP en ik ben al helemaal niet voor CHP/MHP. Die zijn net zo erg, dus begrijp me niet verkeerd. Ik ben wel tegen beleid van Erdogan en zijn bemoeienis met het dagelijks leven van de mensen.
  maandag 10 juni 2013 @ 01:31:27 #71
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_127608259
quote:
Topickaap met liedjes dan maar weer? :D
pi_127608271
quote:
Dit vind ik echt zo een domme, dat doet ieder beschaafd land in de wereld. :')
pi_127608274
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Nee. Ga naar jullie eigen topic. ;(
pi_127608278
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:31 schreef Che_ het volgende:

[..]

Daarvoor zijn de gemoederen hier te hooggespannen, denk ik ;(.
pi_127608279
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 01:31 schreef Theoden het volgende:

[..]

Niet luisteren naar 50% die niet op hem heeft gestemd.

Bemoeien met hoeveel kinderen vrouwen moet krijgen.

Zicht niet als een premier gedragen, maar ook gedragen als ene burgemeester, geestelijk leider, vader en opa.

Hij bemoeit zich teveel met het dagelijks leven van de mensen. Daar zit niemand op te wachten. De 50% die niet op hem stemde niet, maar ook een groot deel van AKP stemmers niet.

Het maken van een politiestaat. De politie is zijn schildwacht.

Ik ben niet tegen AKP en ik ben al helemaal niet voor CHP/MHP. Die zijn net zo erg, dus begrijp me niet verkeerd. Ik ben wel tegen beleid van Erdogan en zijn bemoeienis met het dagelijks leven van de mensen.
Wij keuren hier ook niet blindelings alles goed, maar Erdogan heeft (in mijn ogen) meer goed gedaan dan slecht. Daarbij dat er geen waardig alternatief is zit Erdogan best op zijn plaats ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')