abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2005 @ 02:23:16 #76
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28465086
Nou nee, als ik al geen goed gevoel heb bij een restaurant, wat nog eens word bevestigd door mensen die er wel zijn geweest ben ik niet echt voornemens om te gaan kijken of dit bevestigd kan worden. Maar misschien dat ik er nog wel eens kom als ik met een groep ergens ga eten (daar zijn ze blijkbaar in erg goed in dus wie weet)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_28465121
quote:
Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef Chielus het volgende:
Nou nee, als ik al geen goed gevoel heb bij een restaurant, wat nog eens word bevestigd door mensen die er wel zijn geweest ben ik niet echt voornemens om te gaan kijken of dit bevestigd kan worden. Maar misschien dat ik er nog wel eens kom als ik met een groep ergens ga eten (daar zijn ze blijkbaar in erg goed in dus wie weet)
Ik ben e rtwee keer geweest en vond het prima...
pi_28482335
Adressen van de cafe's: http://www.tilburgzeikt.com/Stappen_in_tilburg.html

Bogey's op de heuvel: drie gangen voor 18 euro. Goed eten.
Jade aan de spoorlaan: toppie jappanner.
  maandag 4 juli 2005 @ 19:57:26 #79
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_28487338
quote:
Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef SjengV het volgende:
Adressen van de cafe's: http://www.tilburgzeikt.com/Stappen_in_tilburg.html
Dit zijn meer de cafe's eigenlijk geen eettenten

Maar tussen de Heuvel en Spoorlaan zit ook nog een Griek die best goed is.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_28491543
Bij Tortilla's heb je fijne tortila's en enchilada's voor goede prijzen (aan een halve portie, die 7,50 kosten, heb je echt meer dan genoeg).
Bij Breexz heb je lekkere noodles met gewokte groenten.
Bij Minos Pallas is de sfeer gewoon heel tof, en het eten ook.
Bij Brandpunt is het ook goed te doen allemaal.
Polly's vind ik geen uitblinker, maar wel oké.
Humprey's is ook fijn.
Het pakhuis (tegenover de bouwput van Pieter Vreedeplein, aan de kant van 2 keer bellen (baggertent) heb je hele geinige spiesjes en en leuke sfeer.
Café Karel was ook goed te doen.
Ik vond Gonzales echt vies.

Zo. Genoeg?
  maandag 4 juli 2005 @ 21:57:03 #81
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_28492088
Gisteren heb ik bij de Grote Schouw gegeten, waar vroeger Storm zat. Dat kost dus echt geen drol daar en de kwaliteit was vrij aardig voor die prijs.

Tortilla's is inderdaad ook prima en Stoffel blijft lekker.
pi_28492202
Hoe heet dat eetcafé nou waar je voor 8 euro de grootste hamburger krijgt die je ooit gezien hebt? Ik ben zo slecht met namen, het zit tegenover de MacDonalds. Er hangen drie televisieschermen, ze hebben een speciaal filmmenu en de handendroogblazer in het toilet blaast veel te hard.
  maandag 4 juli 2005 @ 22:03:36 #83
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_28492330
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Croupouque het volgende:
Hoe heet dat eetcafé nou waar je voor 8 euro de grootste hamburger krijgt die je ooit gezien hebt? Ik ben zo slecht met namen, het zit tegenover de MacDonalds.
Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,

(ik zou niet direct zeggen dé grootste, maar het is een aardige joekel)
pi_28492423
quote:
Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef Chielus het volgende:

[..]

Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,

(ik zou niet direct zeggen dé grootste, maar het is een aardige joekel)
Juist! En het was in ieder geval de grootste die ik ooit gezien heb, ik kon hem maar voor de helft op.
pi_33719576
Kent er iemand de Riddershoeve in Berkel-Enschot? We hebben er een waardebon van en ze hebben wel een webpagina maar wat FOK!-commentaar zou welkom zijn.
Helpt waar hij kan!
  donderdag 5 januari 2006 @ 11:31:13 #86
49712 Chr-
.NET Rocks!!!
pi_33723034
De riddershoeve vind ik persoonlijk zeer goed. Heb daar afgelopen oktober gegeten ivm met me verjaardag en dat is zeer goed bevallen. Zeker nu de verbouwing helemaal af is ziet het er ook allemaal super uit.
  donderdag 5 januari 2006 @ 21:05:11 #87
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_33743231
Linnen is een leuk restaurant, wel prijzig maar ik heb het erg naar mn zin gehad.
pi_33743303
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 05:13 schreef NoSigar het volgende:
Kent er iemand de Riddershoeve in Berkel-Enschot? We hebben er een waardebon van en ze hebben wel een webpagina maar wat FOK!-commentaar zou welkom zijn.
1 keer gegegeten, maar dat is jaren geleden. Laatst was ik er wel even binnen en ze hadden er wel een hostess die echt heel erg was! Collega van mij gaat er wel eens naar toe en zegt dat het goed te eten is. Met die waardebon val je je er iig geen buil aan .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_33746269
Dank beiden! Ik zal wel eens melden als we zijn geweest, de planning is morgen maar of dat er van komt weet ik niet.
Helpt waar hij kan!
pi_33783598
Tosti's bij bolle! YUM!

De schouw op de hoek bij de heuvel is ook wel oke, niet veel keuze, maar redelijk goedkoop. Alleen zit t wel vaak vol
(:
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:36:23 #91
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_33784496
Als je maar niet naar die kansloze mexicaan op de heuvel gaat die is echt om van te kotsen.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:41:37 #92
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_33784663
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Asics het volgende:
Als je maar niet naar die kansloze mexicaan op de heuvel gaat die is echt om van te kotsen.
die is al meer dan 2 jaar dicht
  vrijdag 6 januari 2006 @ 23:46:32 #93
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_33784820
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:41 schreef Chielus het volgende:

[..]

die is al meer dan 2 jaar dicht
HAHA verbaast me niks (ik woon ook al lang niet meer in Tilburg)
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
pi_33785763
Mis trouwens hier in deze topic een vegetarisch restaurant, De Imme is zo,n restaurant Willem2 straat
en langeboom is ook okè.

hier de site staat ook de kaart op http://www.immetilburg.nl/
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_33790111
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef Chielus het volgende:
Linnen is een leuk restaurant, wel prijzig maar ik heb het erg naar mn zin gehad.
Inderdaad is het niet goedkoop, maar het kan wel met de top in Tilburg mee ( ). Zat er geen plastic tussen je eten? Dan krijg je n.l.korting .

[ Bericht 2% gewijzigd door NoSigar op 07-01-2006 18:10:25 ]
Helpt waar hij kan!
pi_33790134
DE top in Tilburg.
pi_33805532
Riddershoeve was wel ok. De gerechten zaten degelijk inelkaar, het 5 gangen verassingsmenu was goed te eten en doordat de drankrekening door de bon van 50 Euro gedekt werd, mag ik niet klagen eigenlijk, ook niet in verband met gegeven paarden.
Aangezien we uit Tilburg moesten komen kan ik wel zeggen dat ik er nooit meer speciaal voor naar Berkel Enschot zal gaan aangezien het niet iets is wat dichterbij niet ook te vinden is.
Kleine opmerking toch: op het kaartje met de menu's op tafel stonden in iedere geval al twee spelfouten: saltiNbocca en sali. Dat kan toch echt niet. Terwijl die saltimbocca best lekker was.
Helpt waar hij kan!
pi_33806142
juffrouw tok is best goedkoop, maar ikzelf vind het gigantisch vies.
Osaka, een lopend buffet, is ook erg lekker, en erg goedkoop!
pi_34090274
De kleine schouw is okay. Polly Magoo ook
ga naar: jasonmraz.nl dus jasonmraz.nl kijk nou maar gwoon dus waarheen : )
PURE DEMOCRACY You have two cowsYour neighbors decide who gets the milk RUSSIAN COMMUNIS: You have two cows. You have to take care of them, but the government takes all
pi_34094311
quote:
Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef nein het volgende:
Tosti's bij bolle! YUM!

De schouw op de hoek bij de heuvel is ook wel oke, niet veel keuze, maar redelijk goedkoop. Alleen zit t wel vaak vol
eh, ik hoorde van de week dat deze (grote) schouw nu dicht is..dus ja.
(:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')