Ik ben e rtwee keer geweest en vond het prima...quote:Op maandag 4 juli 2005 02:23 schreef Chielus het volgende:
Nou nee, als ik al geen goed gevoel heb bij een restaurant, wat nog eens word bevestigd door mensen die er wel zijn geweest ben ik niet echt voornemens om te gaan kijken of dit bevestigd kan worden. Maar misschien dat ik er nog wel eens kom als ik met een groep ergens ga eten (daar zijn ze blijkbaar in erg goed in dus wie weet)
Dit zijn meer de cafe's eigenlijk geen eettentenquote:Op maandag 4 juli 2005 17:09 schreef SjengV het volgende:
Adressen van de cafe's: http://www.tilburgzeikt.com/Stappen_in_tilburg.html
Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,quote:Op maandag 4 juli 2005 22:00 schreef Croupouque het volgende:
Hoe heet dat eetcafé nou waar je voor 8 euro de grootste hamburger krijgt die je ooit gezien hebt? Ik ben zo slecht met namen, het zit tegenover de MacDonalds.
Juist! En het was in ieder geval de grootste die ik ooit gezien heb, ik kon hem maar voor de helft op.quote:Op maandag 4 juli 2005 22:03 schreef Chielus het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk Bolle,
(ik zou niet direct zeggen dé grootste, maar het is een aardige joekel)
1 keer gegegeten, maar dat is jaren geleden. Laatst was ik er wel even binnen en ze hadden er wel een hostess die echt heel ergquote:Op donderdag 5 januari 2006 05:13 schreef NoSigar het volgende:
Kent er iemand de Riddershoeve in Berkel-Enschot? We hebben er een waardebon van en ze hebben wel een webpagina maar wat FOK!-commentaar zou welkom zijn.
die is al meer dan 2 jaar dichtquote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:36 schreef Asics het volgende:
Als je maar niet naar die kansloze mexicaan op de heuvel gaat die is echt om van te kotsen.
HAHA verbaast me niks (ik woon ook al lang niet meer in Tilburg)quote:
Inderdaad is het niet goedkoop, maar het kan wel met de top in Tilburg mee (quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:05 schreef Chielus het volgende:
Linnen is een leuk restaurant, wel prijzig maar ik heb het erg naar mn zin gehad.
eh, ik hoorde van de week dat deze (grote) schouw nu dicht is..dus ja.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 23:10 schreef nein het volgende:
Tosti's bij bolle! YUM!
De schouw op de hoek bij de heuvel is ook wel oke, niet veel keuze, maar redelijk goedkoop. Alleen zit t wel vaak vol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |