Dat pannenkoekrestaurant is erg lekker ja!quote:Op maandag 16 september 2002 20:38 schreef ivetje het volgende:
woohoo! meevallerquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef SjengV het volgende:
De grote schouw is niet dicht: http://www.tilburgnieuws.com/20060112.html#e938
Kun je niet eten.quote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef tinny het volgende:
De grote schouw heet nu Cafe Philipe...
heb er nog niet gegeten(weet niet eens of je er kan eten)
Eerder deze maand wezen eten en hij is erg goed!!quote:Op maandag 4 juli 2005 19:57 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar tussen de Heuvel en Spoorlaan zit ook nog een Griek die best erg goed is.
quote:Op dinsdag 7 december 2004 15:24 schreef Chr- het volgende:
Pino's in de stationstraat is ook zeer goed. Een 3 gangen menu voor een vast bedrag waar je gerechten uit verschillende wereld-delen kunt combineren.
quote:Op zondag 12 december 2004 13:45 schreef YPPY het volgende:
[..]
Bij Pino's ben ik ook verschillende keren geweest. De eerst twee keer was het erg goed, de derde keer minder. Misschien kwam dat omdat wij met z'n vieren de enige waren op een hele grote groep na. Daardoor was het in de keuken vast druk.
Ik wil wel eens door de keuken lopen.... maar oh mijn god , het is er niet bepaald frisjesquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
pino's in de stationstraat, wereldkeuken, voor weinig geld
Wel eens is erg goed daarquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:25 schreef Tha_Butcha het volgende:
[offtopic]zeg martijn, ga jij wel es naar hugo's in waalwijk?[/offtopic]
quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:54 schreef Little_angel_nr1 het volgende:
Sirtaki heeft ook lekker eten voor weinig geld.
Herstel, ik was in de war met iets anders.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:36 schreef NoSigar het volgende:
Ik zelf niet, maar Etenstijd is een keten die niet al te geweldig bekend staat. Het hangt helemaal af van je verwachtingen, maar wat ik begrepen heb kun je je geld net zo goed of beter naar een eetcafé brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |