nee nergens van, maar Michiel had laatste post en bam toen moest ik ff lachen en ja heb het topic gekaapt voor zijn poezelige garfield neusjequote:
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoequote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef Toverheks het volgende:
Soury wat is er krom aan dat ik vakantiegeld krijg? krijg jij toch ook althans dat hoop ik voor je
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb recht op niks. Ik dop mijn eigen boontjes. En dan schrik ik van jou Barbera gedoe
quote:
Ik zie het morgen wel ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet schrikken hoor stelt niet zo veel voor, maar had het er voor over doe niet vaak rare uitspattingen
Jaahhquote:Op maandag 10 juni 2013 00:30 schreef Jian het volgende:
Ik heb ook geen vakantiegeld, sigaar uit eigen doos, rot lekker op zeg
Je kan mij niet betalen dat is wel zekerquote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
Zo, ik heb jullie weer zeker 3 topics vermaakt, a ¤ 35,-- per uur, dat maakt tezamen ¤ 420,-- ex btw.
Hop, e.e.a. ter attentie van de afd. betalingen van Fok en het komt voor de bakker!
Wat rekenen jullie eigenlijk?
trusten![]()
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........quote:Op maandag 10 juni 2013 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan mij niet betalen dat is wel zeker
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met jequote:
Liefdadigheid ...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat rekenen jullie eigenlijk, als in wat rekenen jullie Fok nu voor je werk hier ....... zucht, vader wens gedachte zullen we maar zeggen........
Ik lach nog steeds om allesquote:Op maandag 10 juni 2013 00:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je er ook nog stom om zitten lachen, ik had al bijna 112 voor je gebeld omdat je zo raar deed de hele avond over Michiel, dacht echt het gaat niet goed met je
Wie weet word het nog watquote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef Toverheks het volgende:
nou ben er vandoor maak het nog gesjellig samen he Soury en Michiel
Wat denk je zelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |