Jiayu heeft het beste totaalplaatje. Velen zouden misschien liever een 4.5" hebben, maar leggen de grens ten behoeve van keuzemogelijkheden bij 5.0". En dan is 4.7" perfect, zeker als de bezels dun gehouden worden en 'ie daarmee zelfs nog compacter gehouden kan worden dan de G3. En dan komt 'ie ook nog eens met alle toeters en bellen zoals de MTK6589T processor en 2GB RAM.
Verder is er een massale internationale community voor de Jiayu toestellen, dus je bent verzekerd van troubleshooters, fixes en custom ROMs, iets waar je dat bij een Cubot of ander merk nog maar te zien hebt. Verder heb ik hier en daar meegekregen dat de G4 gewoon heel waardig aanvoelt en een UMI X2 bijvoorbeeld aan het schamen krijgt.
Het is gewoon een bewezen concept dat ze hanteren bij Jiayu, dus zolang ze iets produceren dat goed bij iemands filosofie past van wat een mobieltje moet zijn en al de daar bijkomende aspecten, dan moet zo'n iemand daar vooral voor gaan.
Zelf vind ik 5.0" eigenlijk al te groot en het design van de G4 bevalt me zeer, beter dan de G3, die sowieso in reallife tegenviel (qua alles eigenlijk). Het is het beste compleetplaatje van waar ik naar zoek, dus ik wacht lekker af tot 'ie beschikbaar is met zwarte front, turbo-processor, 2GB RAM en 3000mAh uitvoering.
En voor officiële info, waarom kijk je niet gewoon op
http://ejiayu.com ?!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz