Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef poldervrouwtje het volgende:
ok.. nou ik poog even te bellen ..
kan je pinnen aan de voordeur ?
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef eleganza het volgende:
[..]
Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.
Die van mij gaven nooit iets terug, zelfs als ze wisselgeld hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terug
Ja DHL is snelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef poldervrouwtje het volgende:
nu as we speak dhl aan de lijn.. Hij is serieus onderweg om VANDAAG afgeleverd te worden.. .. Oke dan.. dan is wel heul snel ;-).. Ze informeert even naar de kosten..
E25.20 zijn de kosten.. valt me alles mee.. Er zit nl. meer in het pakket dan de telefoon. ;-)
48 uur later...quote:Thanks for your mail.
The transfer problem have been solved, please check your account in 36 hours.
Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.
Have a nice day !
En vervolgens de reactie? Door iemand anders ondertekend, maar timing is wel weer perfect...quote:36 hours later and still nothing.
Best regards,
ZUCHT...quote:Thank you for your great support for Banggood.
Sorry to inform you that the item #SKU060823 in your order is stop production.
How about we refund to you?Or would you want to change to other items of the same value?
Sorry for all the inconvenience.
Looking forward to hearing from you soon.
Best Regard!
Kom, we kopen en ticket en gaan stennis schoppen bij MediaTek zodat ze de broncode vrijgevenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:06 schreef tokko1 het volgende:
Toch spijtig dat er voor de standaard G3 geen 4.2 roms zijn...
Goed idee! Of we klagen net zo lang bij Jiayu tot ze ons een G5 (prototype) opsturen!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kom, we kopen en ticket en gaan stennis schoppen bij MediaTek zodat ze de broncode vrijgeven!
Ben je em kwijt voor een mooie prijs?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Twiveo het volgende:
Heb zelf inmiddels een nieuwe telefoon aangeschaft, en de mijne staat nu te koop op marktplaats
Linkje
Gelukt, bedankt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon naar Settins > Wifi > Advanced options > notify when new open network found uitvinken. Zoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |