Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef poldervrouwtje het volgende:
ok.. nou ik poog even te bellen ..
kan je pinnen aan de voordeur ?
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef eleganza het volgende:
[..]
Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.
Die van mij gaven nooit iets terug, zelfs als ze wisselgeld hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terug
Ja DHL is snelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef poldervrouwtje het volgende:
nu as we speak dhl aan de lijn.. Hij is serieus onderweg om VANDAAG afgeleverd te worden.. .. Oke dan.. dan is wel heul snel ;-).. Ze informeert even naar de kosten..
E25.20 zijn de kosten.. valt me alles mee.. Er zit nl. meer in het pakket dan de telefoon. ;-)
48 uur later...quote:Thanks for your mail.
The transfer problem have been solved, please check your account in 36 hours.
Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.
Have a nice day !
En vervolgens de reactie? Door iemand anders ondertekend, maar timing is wel weer perfect...quote:36 hours later and still nothing.
Best regards,
ZUCHT...quote:Thank you for your great support for Banggood.
Sorry to inform you that the item #SKU060823 in your order is stop production.
How about we refund to you?Or would you want to change to other items of the same value?
Sorry for all the inconvenience.
Looking forward to hearing from you soon.
Best Regard!
Kom, we kopen en ticket en gaan stennis schoppen bij MediaTek zodat ze de broncode vrijgevenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:06 schreef tokko1 het volgende:
Toch spijtig dat er voor de standaard G3 geen 4.2 roms zijn...
Goed idee! Of we klagen net zo lang bij Jiayu tot ze ons een G5 (prototype) opsturen!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:00 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Kom, we kopen en ticket en gaan stennis schoppen bij MediaTek zodat ze de broncode vrijgeven!
Ben je em kwijt voor een mooie prijs?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:24 schreef Twiveo het volgende:
Heb zelf inmiddels een nieuwe telefoon aangeschaft, en de mijne staat nu te koop op marktplaats
Linkje
Gelukt, bedankt.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon naar Settins > Wifi > Advanced options > notify when new open network found uitvinken. Zoiets.
http://www.needrom.com/phone-roms/jiayu/ 4.2.1 porten? Ach so, dat zijn de quadcores, nvm.quote:Op woensdag 3 juli 2013 12:54 schreef FastFox91 het volgende:
Is er een nieuwere officiële versie Android voor de Jiayu G3 dan de 4.0.4?
All good comes to those who wait ey?quote:Op zondag 30 juni 2013 09:50 schreef shiznuts het volgende:
Het is het beste compleetplaatje van waar ik naar zoek, dus ik wacht lekker af tot 'ie beschikbaar is met zwarte front, turbo-processor, 2GB RAM en 3000mAh uitvoering.
Gizchinaquote:JiaYu have finally given us a Jiayu G4 Advanced release date of 6th July!
It’s been a long long wait, but finally the top-of-the-range JiaYu G4 Advanced has been put in to production and will be available for order to Chinese customers on 6th July (This Saturday).
Hoeveel kunnen ze er eigenlijk produceren per week?quote:Op donderdag 4 juli 2013 09:55 schreef RobertNL het volgende:
Helaas alleen wit aanstaande zaterdag (5000 units)
MHL -> Neomobile N003.quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:31 schreef Zolderkamer het volgende:
![]()
Oke... mijn G2 is nu volgens mij (robert en shiz weten het nog wel denk ik) een jaar oud... (kun je dat ergens in de tel zien btw?)
Hij werkt nog altijd als een tierelier.... zoals ik hem uit de broodtrommel heb getoverd, enkel wat scheurtjes in de digitizer, maar nooit geupdate ofzo...
Misschien moet ik dus maar weer eens iets nieuws opsnorren....
Ik wil, zal , en moet toch een keer een telefoon met tv out hebben, dus als iemand suggesties heeft..?
Oe... eehhm jaah..!quote:
Ja dat had ik al opgemerkt...quote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Duur? Ontloopt een Jiayu G4 niet hoor.
Alles is nu zo'n beetje richting de 200+ USD verschoven.
Daarmee heb je dan quadcore en een beter beeldscherm.
Die advanced prijzen zijn mijns inziens echt te hoog met 300+ dollar. Dat is gewoon niet meer leukquote:Op woensdag 10 juli 2013 23:57 schreef shiznuts het volgende:
Duur? Ontloopt een Jiayu G4 niet hoor.
Alles is nu zo'n beetje richting de 200+ USD verschoven.
Daarmee heb je dan quadcore en een beter beeldscherm.
Druk bezig.... dit gaat veel te snel... ik wil minstens een week zoeken..quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon zoeken op type-aanduiding. Eventueel met processortype of displaygrootte erbij ofzo.
Kom je zelf de Chinese benaming voor het merk tegen met daarachter het typenummer.
Dat kun je dan weer kopiëren om daar vervolgens op te zoeken voor nog betere filtering.
Wanneer er voorraad is, schiet die prijs omhoog. Mark my words!quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:07 schreef shiznuts het volgende:
Voor nog geen 260 USD moet gaan lukken voor de 2GB: www.banggood.com/-p-63899.html .
Alleen volgens mij is 'ie nog nergens verkrijgbaar...quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Druk bezig.... dit gaat veel te snel... ik wil minstens een week zoeken..![]()
http://www.mistertao.com/(...)tem-26050236815.html
Neuh.quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:12 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Wanneer er voorraad is, schiet die prijs omhoog. Mark my words!
Ja ik zie het ook op Taobao... hij is overal reserve price...quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:15 schreef shiznuts het volgende:
Alleen volgens mij is 'ie nog nergens verkrijgbaar...
Staat ook niet hier: http://www.neomobile.com.cn/category.php?id=2 of hier: http://szneo.tmall.com/shop/view_shop.htm .
Oh ooh.. nog een nieuw topic om me in te lezen....quote:Op donderdag 11 juli 2013 00:26 schreef shiznuts het volgende:
Neways, er is ook een algemeen topic (er zijn immers meer fabrikanten dan Jiayu): DIG / Chinese Smartphones #23 - Waar het wachten is op de eerste octocores.. .
Qua MHL kom je geloof ik prijs/features niet om de N003 heen voorlopig.
Voor mij is dat nou niet echt een must, maar wel leuk inderdaad. Ik wacht zelf echter nog altijd (tevergeefs geloof ik) op de Jiayu G4 Adv MTK6589T 2GB 3000mAh in het zwart (of zwart/wit, maar niet wit).
Phones worden maanden van te voren aangekondigd en uiteindelijk duurt het dan voor je gevoel een eeuwigheid voordat je ze eens kunt kopen.Beetje jammer. Friggin' teasers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |