Voor hoeveel??quote:Op dinsdag 18 juni 2013 07:05 schreef Jethee het volgende:
Twee Jiayu G4 binnen. Nog 1 over, 1 houd ik zelf. Indien interesse: PM.
Gewoon dat geld weer intrekken dan en een claim starten, er is immers niet geleverd waar voor betaald is.quote:
Betalingsverzoek via paypal gedaan. Hoe moeilijk kan het zijn? Of ik even voor 245 aan spullen wil uitkiezen.quote:Thanks for your mail.
There is some problem to transfer money to you. Would you like to buy the same value items in our website?
We are very sorry for any inconvenience caused.
nieuwe versie android? Kom je nog van 2.3 af dan? want alle 4+ versie schelen niet heel veel toch...quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:36 schreef penningmaniac het volgende:
Twee weken terug een G3 bij mixeshop besteld.
Kreeg na een paar dagen een mailtje terug dat de G3 niet meer leverbaar was, maar voor $10 extra konden ze de G3 order omzetten naar een G3S.
Dat maar gedaan dus, en vandaag kwam die binnen via DHL zonder extra kosten.
Toch wel leuk die nieuwe versie android.
heb zelf al half jaartje de Jiayu G3 met ICS, de 4.2 welke op de G3S zit is toch wel anders hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:47 schreef Boppos het volgende:
[..]
nieuwe versie android? Kom je nog van 2.3 af dan? want alle 4+ versie schelen niet heel veel toch...
Dit kun je niet online zien helaas, maar pas als de koerier aan de deur staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:10 schreef poldervrouwtje het volgende:
O en Antelife heeft het keurig opgelost door het alsnog via DHL te versturen (blijkbaar was ik snel genoeg met melden dat er iets verkeerd was gegaan en is hij ie uit de postzak getrokken ;-) )
Uit ervaring weet dat ze daar ook wel eens positieve fouten makenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:10 schreef poldervrouwtje het volgende:
O en Antelife heeft het keurig opgelost door het alsnog via DHL te versturen (blijkbaar was ik snel genoeg met melden dat er iets verkeerd was gegaan en is hij ie uit de postzak getrokken ;-) )
Meestal wel, zeker als hij al onderwerg is... iig dat is mijn ervaring. Ze hebben me het altijd kunnen vertellen op het moment dat hij onderwerg was met de bezorger naar mijn huis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Uit ervaring weet dat ze daar ook wel eens positieve fouten makenDus er is hoop
![]()
Voor de douanekosten; gewoon afwachten. Je zou kunnen bellen maar ze kunnen het niet altijd inzien.
I know, right?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 10:59 schreef eleganza het volgende:
[..]
G4, oh G4, waar blijf je? (voornamelijk de 2gb, T panda versie)
Ja... ik ben ZO toe aan die 3000mah... zou een keer betekenen dat ik mn telefoon een dag NIET hoef op te ladenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 11:18 schreef shiznuts het volgende:
[..]
I know, right?
(3000mAh versie ook nog tuulk)
Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:27 schreef poldervrouwtje het volgende:
ok.. nou ik poog even te bellen ..
kan je pinnen aan de voordeur ?
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terugquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:53 schreef eleganza het volgende:
[..]
Nee, je zult het contant (tot de cent nauwkeurg!) moeten betalen, ze geven namelijk geen geld terug. Als je ze meer geeft krijg je dus het verschil niet terug. Creditcard kan wel.
Die van mij gaven nooit iets terug, zelfs als ze wisselgeld hebbenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 13:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Soms hebben ze wel iets kleingeld; kreeg de laatste keer dat ik moest betalen gewoon 3 euro terug
Ja DHL is snelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 15:13 schreef poldervrouwtje het volgende:
nu as we speak dhl aan de lijn.. Hij is serieus onderweg om VANDAAG afgeleverd te worden.. .. Oke dan.. dan is wel heul snel ;-).. Ze informeert even naar de kosten..
E25.20 zijn de kosten.. valt me alles mee.. Er zit nl. meer in het pakket dan de telefoon. ;-)
48 uur later...quote:Thanks for your mail.
The transfer problem have been solved, please check your account in 36 hours.
Any problems please keep in contact, I will try my best to solve the problem for you.
Have a nice day !
En vervolgens de reactie? Door iemand anders ondertekend, maar timing is wel weer perfect...quote:36 hours later and still nothing.
Best regards,
ZUCHT...quote:Thank you for your great support for Banggood.
Sorry to inform you that the item #SKU060823 in your order is stop production.
How about we refund to you?Or would you want to change to other items of the same value?
Sorry for all the inconvenience.
Looking forward to hearing from you soon.
Best Regard!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |