Elke systeem dwingt regels naar de bevolking.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:07 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trigger, ik heb het niet zo op voorschriften. Of dat nu om spijs/kleding/straf/erfrecht whatever gaat. De Sharia dwingt zaken af en ik hou niet van dwing. Een ieder moet zelf kunnen beslissen hoe te leven. Dat ontneemt de Sharia.
Mijn favoriete festivaldrankjequote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Is dat lekker?! Anders probeer ik dat de volgende keer..
[..]
Oh joh. Heb nog 2 festivals dit jaar om NOG meer zondes te krijgen.. Kan niet wachten met tellen als ik straks weer een baco drink, hoeveel zondes ik er nu weer bijdrink.
He verdiep je eerst zelf eens in de Islam, je pleegt takfir.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:04 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Alevieten doen niet aan de ramadan , bidden niet , = kuffar.
Cool. Ga ik onthouden voor Latin Village!quote:
Only God can judge. En dat een persoon als jou mij uitmaakt voor kafir is een compliment.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:04 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Berbers zijn niet gemixt zo veel arabieren zijn er niet in Noord afrika geweest, zal volgende keer wel de bewijzen plaatsten.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Zeg maar gerust onmogelijk te achterhalen. Zelfde geldt voor bevolkingen in andere Arabische landen. Niet alleen de Arabieren zijn zo gemixt als wat maar ook de Berbers, Turken, Perzen, et cetera.
Je leeft in een land met pak 'm beet 14 miljoen kuffar, ga je iedereen ook aanspreken waarom hij/zij ook zo leeft?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:04 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Moet jij weten
[..]
Is het serieus zo ergquote:Op maandag 10 juni 2013 01:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik sta achter de kassa. En dan komen er moslims die mij nog niet kennen. Ze zien dat ik buitenlands ben, dus doen eerst gewoon normaal en lief. En dan zien ze mijn ketting. En daarna nemen ze niet eens de moeite om doei te zeggen.
Ik vind het stiekem wel grappig.
We dont care. Er is een aparte Marokkanentopic. Ga daarheen.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Berbers zijn niet gemixt zo veel arabieren zijn er niet in Noord afrika geweest, zal volgende keer wel de bewijzen plaatsten.
Ivm werk en wat dingen die geregeld moesten worden ben ik vandaag het centrum niet in geweest maar ik vermoed vrij rustig, zoals gisteravond. Tentenkampen op straat, groepen die samen schreeuwen om verandering maar zich keurig aan de regels houden.quote:
Dat is tegenwoordig teveel gevraagd.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
He verdiep je eerst zelf eens in de Islam, je pleegt takfir.
Ja. Valt mij alleen op dat ze er nooit een opmerking over maken. Eén keer, en dat was positief, want die abi bleek ook Alevi te zijn.quote:
Vaak zit zoiets ook in je hoofd hoor.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:02 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik sta achter de kassa. En dan komen er moslims die mij nog niet kennen. Ze zien dat ik buitenlands ben, dus doen eerst gewoon normaal en lief. En dan zien ze mijn ketting. En daarna nemen ze niet eens de moeite om doei te zeggen.
Ik vind het stiekem wel grappig.
Geloof er niks van, de Arabieren waren toentertijd van enorme invloed op Noord-Afrika en voormalig Iberië.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Berbers zijn niet gemixt zo veel arabieren zijn er niet in Noord afrika geweest, zal volgende keer wel de bewijzen plaatsten.
Hayir.. Ik herken nml wat zij zegt.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vaak zit zoiets ook in je hoofd hoor.
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Vaak zit zoiets ook in je hoofd hoor.
Houdoequote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef PSV1990- het volgende:
Tot de volgende keer, et is hier beter dan Marokko.nl
asalam alaykoum
ambipur houdoe
Vandaar al die misverstanden en scheve beelden.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig teveel gevraagd.
Dat is wel samenvattend inderdaad.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
He verdiep je eerst zelf eens in de Islam, je pleegt takfir.
Ach, alleen maar goed dat iemand er geen opmerking maakt. Teken van beschaving vind ik. Of zou je het leuk vinden als iemand er iets over zei?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ja. Valt mij alleen op dat ze er nooit een opmerking over maken. Eén keer, en dat was positief, want die abi bleek ook Alevi te zijn.
De meeste zijn verslagen en teruggekeerd , bleef maar een klein groepje achter die arab dna is allang verwaarloosd .quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Geloof er niks van, de Arabieren waren toentertijd van enorme invloed op Noord-Afrika en voormalig Iberië.
Vanwaar die afkeer als men erachter komt dat je Alevi bent?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:07 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]Sorry, maar ik kan echt wel aan iemand zien hoe hun gedachte over mij opeens veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |