SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen:
Vinneh
Tamashii + BobbyB
Onder voorbehoud:
Vansschoenmuts
Dopq
Faxie
Quicky
[ Bericht 0% gewijzigd door Tamashii op 10-06-2013 00:06:47 ]
Ok.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gewoon de naam plus hartje. Werkt. Blijkbaar.
Doe dat babyyyyquote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Deze gaat m'n fobo in, dit moet ik even vereeuwigen
Ooooooooooooooohquote:
Dat inderdaad.quote:
Ik ben er natuurlijk gewoon bij. Basta.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
Ja, verdomme.. Nu heb ik onze namen er nog niet bij gezet
Ik Ovb bij BBQ-meet por favor? Tamashii en Bobby moeten maar even zeggen waar ze bij willen
Shit man. Jij hebt echt een propluspunt. Ik ben zo jaloers.quote:
Ik ga mezelf straks even onzedelijk betasten.. Met links, om te oefenenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat inderdaad.Oooh ik voel me zo begeerd nou.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Dqod het volgende:
Ja, verdomme.. Nu heb ik onze namen er nog niet bij gezet
Ik Ovb bij BBQ-meet por favor? Tamashii en Bobby moeten maar even zeggen waar ze bij willen
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ben er natuurlijk gewoon bij. Basta.
Zo rol ikquote:
Ho ho ho, dit is een radicale fout.quote:
Haha,quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit man. Jij hebt echt een propluspunt. Ik ben zo jaloers.En niet. Ik hou niet van lopen.
Heul niet allemaalquote:
Tja, voor de afwisseling héquote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga mezelf straks even onzedelijk betasten.. Met links, om te oefenen
En staat er al in Tamme Asser (in fobo)
Tamquote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hoor. Weer een aanbidder. Wat is deze.
Wat staat in mijn fobo?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, fokken.. Ik plant mij liever niet voort, for the sake of the worldquote:
Ach, misschien ben ik te kieskeurig.quote:
Ja, moet even meer spieren kweken aan die kant.. M'n andere arm is getraind genoegquote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heul niet allemaal
[..]
Tja, voor de afwisseling hé
In de mijne, kutjequote:
Wel bijhouden hoor, anders wordt die slapjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, moet even meer spieren kweken aan die kant.. M'n andere arm is getraind genoeg
Ach, gelukkig hebben we altijd te roddelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, fokken.. Ik plant mij liever niet voort, for the sake of the world
Ja, daaromquote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel bijhouden hoor, anders wordt die slapjes.
Wat zeg jij nou :$.. Ik niet snap :$quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben we altijd te roddelen.
Ik gewoon voor leuke dames. En heren. Anyweequote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik stiekem ook wel hoor
Maar voor leuke Fok dames heb ik toch wel een zwak hoor
rara wie ben ik. Had je hem al door of niet :#quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, daarom
[..]
Wat zeg jij nou :$.. Ik niet snap :$
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ookquote:
Dit is eng, hou op met me hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
rara wie ben ik. Had je hem al door of niet :#
Ken ik, min of meerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of ik FOK! een pluspunt vind voor mijn partner of niet. Soms is het wel handig, dat je allebei ff gaat kijken. Maar soms denk ik, tsja FOK!...
Pcies, selectief leesgedrag.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag ookWie wil? In b4 mannen :$
[..]
Dit is eng, hou op met me hoor
Herkenbaarquote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
Ik weet niet of ik FOK! een pluspunt vind voor mijn partner of niet. Soms is het wel handig, dat je allebei ff gaat kijken. Maar soms denk ik, tsja FOK!...
Ligt ook aan welke periode. Soms ben ik heel blij met FOK!, zoals gisteravond. Soms denk ik, fuck.quote:
Eigenlijk is Fok een soort relatiequote:Op zondag 9 juni 2013 23:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt ook aan welke periode. Soms ben ik heel blij met FOK!, zoals gisteravond. Soms denk ik, fuck.
Daarom heb ik geen FOK!partner.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Tamashii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een video voor mequote:
Dat zijn wij toch. He boefje?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
Partners in crime zijn eigenlijk wel baas, dat dan weer wel
Hee Fax, hee faxie, heeee faxxxiieeeee, gaan we poolen?quote:
HELL YEAH!!quote:
Kan er niet bij, de afstand is te groot.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
HELL YEAH!!
Steek je hoofd in m'n boezem.. NU!!
Ja is goed, ik zeg toch dat ik altijd zin hebquote:Op zondag 9 juni 2013 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hee Fax, hee faxie, heeee faxxxiieeeee, gaan we poolen?
quote:
quote:
Hoe eng is mijn zoon?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:29 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kan er niet bij, de afstand is te groot.
Heel eng, begint meteen te vragen of je zijn nieuwe papa bent enzo als je gewoon op visite komt.quote:
Bij mij niet hoor en ik kwam nog wel klussen. ;Pquote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel eng, begint meteen te vragen of je zijn nieuwe papa bent enzo als je gewoon op visite komt.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heel eng, begint meteen te vragen of je zijn nieuwe papa bent enzo als je gewoon op visite komt.
Omdat ik dat vraag hequote:
......................quote:
Als je ergens gaat klussen ben je ook safe natuurlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor en ik kwam nog wel klussen. ;P
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel veel van poolen, omdat ik er zo slecht in ben. Nouja slecht, het is zo wisselvallig.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja is goed, ik zeg toch dat ik altijd zin heb![]()
Noem maar een datum
Zo tonen wij gewoon onze liefde naar elkaar, nothing to worry about.. Soms gooi ik haar ook op de grond of de bank btw en dan ga ik op haar zitten en rand ik haar aanquote:
Ook als je hardop roept dat je het gaatje niet kunt vinden?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je ergens gaat klussen ben je ook safe natuurlijk.
Beetje eng dit. Doe je maar bij bobby ofzo.quote:
Dat riep jij inderdaadquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook als je hardop roept dat je het gaatje niet kunt vinden?![]()
Morgen moet ik ze weer terugzetten. Zal dan wel even een filmpje makenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
......................
Weer een stukje van mijn ziel afgestorven
Ach, ik heb ook weleens geroepen dat ik hem er niet in kreeg.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ook als je hardop roept dat je het gaatje niet kunt vinden?![]()
Het klopte ook nog want dat schroefje viel er een paar keer uit, zat ik in het verkeerde gaatje te roeren.quote:
Ik kan het je wel een beetje leren hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar ik hou eigenlijk niet zo heel veel van poolen, omdat ik er zo slecht in ben. Nouja slecht, het is zo wisselvallig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte liefdequote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo tonen wij gewoon onze liefde naar elkaar, nothing to worry about.. Soms gooi ik haar ook op de grond of de bank btw en dan ga ik op haar zitten en rand ik haar aan
Erg hequote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wow anders ik wel! Zie happyslapte echt volop!
Het maakte me happy iddquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Wow anders ik wel! Zie happyslapte echt volop!
Ja en huppel voelde ook niks he, dat was wel echt vervelend.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach, ik heb ook weleens geroepen dat ik hem er niet in kreeg.
Nee man, ik ben toch geen hulpverlener!quote:
Hoezo niet, jij hangt vrijwillig urenlang aan de telefoon mensen te helpen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee man, ik ben toch geen hulpverlener!
Nee, zo toon jij je liefde. Ik doe gewoon normaal.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo tonen wij gewoon onze liefde naar elkaar, nothing to worry about.. Soms gooi ik haar ook op de grond of de bank btw en dan ga ik op haar zitten en rand ik haar aan
Gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Conclusie: mijn zoon is niet eng maar jullie!!
Angsthaas!!quote:
Nee, bobby is al goed opgevoed sinds ik zijn nek meerdere malen bijna heb gebrokenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Beetje eng dit. Doe je maar bij bobby ofzo.
Doe maar jaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen moet ik ze weer terugzetten. Zal dan wel even een filmpje maken
Ze vindt het wel leuk hoor :$quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan het je wel een beetje leren hoorJa hallo dat soort vulgaire dingen had je gister moeten vragen, maar jij moest weer vroeg weg. Daarna was er nog een hele orgie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Nee, ken je plekquote:Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zo toon jij je liefde. Ik doe gewoon normaal.
Auto kapotquote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Ach die afspraak staat erin he huppel, met 2 reminders zelfs.
Stel je voor dat ie het vergeet.
Komt nog wel iets tussen johquote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga dadelijk vrijwillig zelfs mensen echt helpen. Maar dat maakt me nu nog geen echte hulpverlener. :$quote:Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo niet, jij hangt vrijwillig urenlang aan de telefoon mensen te helpen.
Rotkindquote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
ROY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gisteren werd ik thuis gebracht door een feyenoorder. Gast had petje op. Y. ziet dat petje en zegt: hmm ook jij kan geld bieden maar nee ik loop niet over naar de verkeerde kant. Hoi ik ben Y.
Niet met lekke banden spotten Vinnie.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto kapotBand lek
Treinen rijden niet
Smoesjes.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto kapotBand lek
Treinen rijden niet
Hihihiih :$quote:
Ridicuul joh. Ga eens liefhebben met tederheid en preutse softseks.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, ken je plek
Geldt voor meerdere mensen overigens
Wat heb ik nou aan je.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk vrijwillig zelfs mensen echt helpen. Maar dat maakt me nu nog geen echte hulpverlener. :$
Die van die treinen kan nog best echt gebeuren ook natuurlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 23:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto kapotBand lek
Treinen rijden niet
quote:
Haha!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet met lekke banden spotten Vinnie.
Ik heb er even mijn buik van vol
Dat andere ook hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die van die treinen kan nog best echt gebeuren ook natuurlijk
[..]
Nu ff niks op dat gebied.quote:
Ik wilde op tijd thuis zijn want was vandaag de hele dag weg hequote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja hallo dat soort vulgaire dingen had je gister moeten vragen, maar jij moest weer vroeg weg. Daarna was er nog een hele orgie!
Ja, we gaan gauw scharen :$quote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ridicuul joh. Ga eens liefhebben met tederheid en preutse softseks.
Ja maar na enig overleg besloten dat ik die kant op gaquote:
Je hebt in 2 weken tijd 4 banden verwisseld waarvan 1 van je eigen auto. Klopt dat?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze me in de zeik zat te nemen afgelopen keer.
Logisch wel ja, het was ook al laat!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd thuis zijn want was vandaag de hele dag weg he
Ik kwam er gisteren niet eens tussen, jullie hadden alleen maar oog voor elkaar
Wie niet waagt blijft maagd.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik wilde op tijd thuis zijn want was vandaag de hele dag weg he
Ik kwam er gisteren niet eens tussen, jullie hadden alleen maar oog voor elkaar
ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt in 2 weken tijd 4 banden verwisseld waarvan 1 van je eigen auto. Klopt dat?
mijn hart zit vol met verlangens.quote:
Waarom heeft hij dan 2 reminders?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar na enig overleg besloten dat ik die kant op ga
En de andere 3 van je scharrel of zat er nog wel variatie in?quote:
Ja dat snap ikquote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze me in de zeik zat te nemen afgelopen keer.
Zo, auch.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wie niet waagt blijft maagd.
toedeloe motherfucker!
Zodat ik niet voor een dichte deur kom te staan natuurlijk!!quote:
Ja, 1 was van de buurvrouw van scharrel.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de andere 3 van je scharrel of zat er nog wel variatie in?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
toedeloe motherfucker!
Ja.. Beter zakt dat even naar beneden, dat schiet niet op andersquote:
Ze belt jou zelfs als er iets met de buren is? NICE!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, 1 was van de buurvrouw van scharrel.
Koevoet meenemen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik niet voor een dichte deur kom te staan natuurlijk!!
Dan ga ik zijn moeder facebookenquote:
Wat is fout? Is fout datgene wat de meerderheid van de maatschappij vindt? Of wat de meerderheid een bepaalde cultuur vindt? Of de meerderheid van Europa? Of de hele wereld? Tell me.quote:
Nee, ik was daar aan het bbq-en en de buurvrouw wist dat.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze belt jou zelfs als er iets met de buren is? NICE!!
Pffft. Jij schiet niet op. Ik heb je broer gevonden: IkBenGeenKloon.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja.. Beter zakt dat even naar beneden, dat schiet niet op anders
Gewoon dag van tevoren posten: tot morgen lieverdquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik zijn moeder facebooken![]()
Ik doe het goed bij moeders
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik was daar aan het bbq-en en de buurvrouw wist dat.
Ach van de week belde ze 's nachts omdat er een spin zat.
Ow nee ik nam het letterlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is fout? Is fout datgene wat de meerderheid van de maatschappij vindt? Of wat de meerderheid een bepaalde cultuur vindt? Of de meerderheid van Europa? Of de hele wereld? Tell me.
Goed planquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dag van tevoren posten: tot morgen lieverd![]()
![]()
Staat zijn moeder al bij hem klaar met koekjes en koffie.
Jij doet echt te moeilijk voor zondagavondquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is fout? Is fout datgene wat de meerderheid van de maatschappij vindt? Of wat de meerderheid een bepaalde cultuur vindt? Of de meerderheid van Europa? Of de hele wereld? Tell me.
Zou het gelukt zijn denk je ja?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Logisch wel ja, het was ook al laat!
Nou dat viel ook wel weer mee. Je had gewoon moeten proberen.
Shit man, wilde net een filosofische discussie opstarten.quote:
Jaja ik weet hetquote:Op zondag 9 juni 2013 23:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
toedeloe motherfucker!
Jup Die gaat doorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:36 schreef muhahaha het volgende:
Alleen de zondagavond ja?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij doet echt te moeilijk voor zondagavond
Hier in deze sc?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Shit man, wilde net een filosofische discussie opstarten.
Volgende keer de dag erop vrijhouden dus.quote:
Het is voor mij al een paar dagen niet echt weekend of vrij, op uitzondering van gister dan. Maar heb morgen een toets hequote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij doet echt te moeilijk voor zondagavond
Ligt eraan bij wie, ik ken een persoon waarbij dat inderdaad niet kan.quote:
Ziek, ditquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft. Jij schiet niet op. Ik heb je broer gevonden: IkBenGeenKloon.
Wat is dit nou weer voor burn die ik niet heb verdiend?!quote:
Zuipschuit!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, beetje stom, want ze weet best dat ik dan niet mag rijden op dat tijdstip.
Lol ja ik heb een vermoedenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan bij wie, ik ken een persoon waarbij dat inderdaad niet kan.
Ja, wat is daar mis mee? Niveau van de sc-ers te laag?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hier in deze sc?
[..]
Volgende keer de dag erop vrijhouden dus.
I know!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is voor mij al een paar dagen niet echt weekend of vrij, op uitzondering van gister dan. Maar heb morgen een toets he
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ze gisteren zo moeilijk deed.
Ik wilde haar kant op gaan, maar zij komt liever deze kant opquote:
Ik zou hem inderdaad ff nakken.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Ziek, dit
Echt ongelooflijk ziek. Ik ga hem hier op aanspreken
Niet hoor, ik dol maar wat.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor burn die ik niet heb verdiend?!
Want ik heb een eng kindquote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde haar kant op gaan, maar zij komt liever deze kant op.
Hoezo niet? 2 mensen met wie ik altijd al zoen? Oke oke en ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat ze gisteren zo moeilijk deed.
GRRRRquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ga ik zijn moeder facebooken![]()
Ik doe het goed bij moeders
De mijne ja.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, wat is daar mis mee? Niveau van de sc-ers te laag?
Daarom. Maar ach, dan waren er nog een paar!quote:
2 maar?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo niet? 2 mensen met wie ik altijd al zoen? Oke oke en ja.
Walgelijke reactie, dit. Ik hoorde wel wat over een mooie rastaneger, misschien kan ik die op hem afsturenquote:
Sexy!! Doe nog eensquote:
Is nog echt zo ookquote:Op zondag 9 juni 2013 23:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon dag van tevoren posten: tot morgen lieverd![]()
![]()
Staat zijn moeder al bij hem klaar met koekjes en koffie.
Mooi dit!!quote:
Trustenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga maar eens nokken, morgen drukke dag.
Jammer weer! Kom dat maar eens op de meet doen!quote:
quote:
Trustenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ja, 2 met wie ik altijd al zoen en dan ja.quote:
quote:
Waar ik eigenlijk minder bang voor ben dan voor jouquote:
Ik ben irl meestal niet zo smoothquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Daarom. Maar ach, dan waren er nog een paar!
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, 2 met wie ik altijd al zoen en dan ja.oke nog wat inderdaad.
Hij is een verbeterde kopie van mijquote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Waar ik eigenlijk minder bang voor ben dan voor jou.
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
GRRRRRRRquote:
Doe ik ook hoor... boeienquote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jammer weer! Kom dat maar eens op de meet doen!
[..]
1 frikandel speciaal aub!!quote:
quote:
Nee hoor, moeten jullie lekker zelf uitpratenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dit!!
Je gaat mij de 14de dus blokken op FB?![]()
Ooooh, daar heb ik vandaag ook iets over gehoord.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Walgelijke reactie, dit. Ik hoorde wel wat over een mooie rastaneger, misschien kan ik die op hem afsturen
Succes! Slaap lekker!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Whahaha, ja ik ga dr gewoon uitnodigen het terras op!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, moeten jullie lekker zelf uitpraten.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef Dqod het volgende:
Moet jij trouwens niet eens gaan leren, kuttekop?
Dat is dan weer minderquote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha, ja ik ga dr gewoon uitnodigen het terras op!!
OHHH VUILE SLET!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bij naderinzien waren het er idd 4! SLET!
Gezellig tochquote:
dubbeldubbeldekken in dit geval!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
OHHH VUILE SLET!!
ALSOF GIJ DE ENIGE BENT DIE UW EIGEN MAG LATEN DUBBELDEKKEN
Ik geef het ook toe ja.quote:
Nee, jij was lekker braaf.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:48 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Bij naderinzien waren het er idd 4! SLET!
Terras is op kruip afstandquote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig toch![]()
Kan ze bob spelen voor ons
Sandwichdansenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
Gezocht, schoonmaker/ster!! Met spoed, komende week.
Normaal moet ik er niet uit.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is uitslapen![]()
Normaal moet ik er om half 7 uit
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
OHHH VUILE SLET!!
ALSOF GIJ DE ENIGE BENT DIE UW EIGEN MAG LATEN DUBBELDEKKEN
Kijk, dat scheeltquote:Op zondag 9 juni 2013 23:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Normaal moet ik er niet uit.Maar nu wel, alleen nog deze week.
Ja is goed. Moet je ff aan dqod vragen die heeft een bedrijfje.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
Gezocht, schoonmaker/ster!! Met spoed, komende week.
Ja, doen we het zo ja. Jij mij poolen, ik jou flirten.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geef me de volgende keer maar wat tips ok
Ik ga je ondertitel gewoon nog een keer quoten hoor.quote:
Goed planquote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja, doen we het zo ja. Jij mij poolen, ik jou flirten.
Nee, moet nog aanvragenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja is goed. Moet je ff aan dqod vragen die heeft een bedrijfje.
Wil je hamburger wel zijnquote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik was het broodje, jij de hamburger
Je vind me een beetje raar maar wel lekker?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:52 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga je ondertitel gewoon nog een keer quoten hoor.
Wat heb jij contact met haar! Dat wil ik ook.quote:
Haal dat beetje maar weg hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je vind me een beetje raar maar wel lekker?
Juist.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Je vind me een beetje raar maar wel lekker?
Ik ga me bijna inschrijven als bedrijfquote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, moet nog aanvragen
[..]
Wil je hamburger wel zijn![]()
Alsof hupsels daar op letquote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef DaMook het volgende:
MAMAAAAA je mag toch langs komen, maar ik gok dat hupsel terecht komt in de zooi die ik dgelijks heb
. Ach ja weet ze meteen hoe ik leef
.
Jaquote:
Kan ze wel hebben na al die Brabant-grapjes van bobbyquote:
Ook als escort + schoonmaakorganisatie in 1?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ga me bijna inschrijven als bedrijf.
Ja terecht wel jaquote:
Nou echt niet hoorquote:
quote:
Dat dan weer nietquote:Op zondag 9 juni 2013 23:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ook als escort + schoonmaakorganisatie in 1?
Mag niet hoor, ik duld (nog) geen concurrentiequote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat heb jij contact met haar! Dat wil ik ook.
GROOT pluspuntquote:
Alsof hij met jou zou kunnen concurreren!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mag niet hoor, ik duld (nog) geen concurrentie
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof hij met jou zou kunnen concurreren!!
[..]
Oe, even zappen!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:58 schreef Royco1 het volgende:
WTF, ik zit dat ik heb het nog nooit gedaan te kijken en die marcel heeft het over tv series en ze lijkt nog interesse te tonen ook.
Bijna dan, zegt mijn onscreen tv gidsding!quote:
quote:
Die liegtquote:Op maandag 10 juni 2013 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bijna dan, zegt mijn onscreen tv gidsding!
Is mn frikandel speciaal al klaar?quote:
Nee nog nietquote:Op maandag 10 juni 2013 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is mn frikandel speciaal al klaar?
Slechte service weer!!quote:
Staat nu wel heel sneu inderdaad. Als een forever alone bbqquote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe jij jezelf, dkutje en bobby even in de OP zetten. Muhahaha ligt te pitten
quote:
Mwehehehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Inderdaadquote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat nu wel heel sneu inderdaad. Als een forever alone bbq
Heb je lekker veel vlees en drankquote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Staat nu wel heel sneu inderdaad. Als een forever alone bbq
Ja dikke doei. Ik ben geen moderator ofzo.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe jij jezelf, dkutje en bobby even in de OP zetten. Muhahaha ligt te pitten
Ik ben niet blond heurquote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dikke doei. Ik ben geen moderator ofzo.
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
Mwehehehehe
Heb je online gevonden toen we vorig weekend gingen stappenEcht? Laat ff zien dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
Aww schatje tochquote:
Echt.. Nu moet je echt even heel gauw normaal doen ehquote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Wat is er mis met blondquote:
Mij ook ovbquote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
SPOILERquote:
Kom maar op dop.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt.. Nu moet je echt even heel gauw normaal doen eh
Word woest zo
Donkerblond is mooi. Maar met echt diepblond heb ik ook weinig.quote:
Je bent zelf een dop, dopquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Donkerblond is mooi. Maar met echt diepblond heb ik ook weinig.
"I'll steer you round the curves"quote:Op maandag 10 juni 2013 00:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou pas een trio zijn.
Dan ben je helemaal kapot
quote:
Ik kan er ook niks aan doen dat ik van nature wit benquote:Op maandag 10 juni 2013 00:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Donkerblond is mooi. Maar met echt diepblond heb ik ook weinig.
HOU JE DOPBEK.quote:
hahahahahahahhahahaquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
"I'll steer you round the curves"
En dit was Tam toen ze op kwam dagen tijdens onze eerste date
[ afbeelding ]
Maar nu heb ik haar wel genoeg verraden
Dat was toch ook echt?quote:
JIJ HEBT HEUL GEEN DOPBEKquote:Op maandag 10 juni 2013 00:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
HOU JE DOPBEK.
Nee jij bent mooi. En mijn.
Droom fijn, zacht en geilquote:
Trusten Mookquote:
quote:
www.jijhebtgeen.nl/regenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:13 schreef Dqod het volgende:
MAAR IK STEEK DE REGEN IN DE FIK, KIJK HOE HET VALT TERWIJL IK JE GEZICHT AANRAAK
HAHAHA OH ECHT?quote:
hij is een man, dus neequote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal Mook weten dat het zondag vaderdag is?
Dan zal ik hem dat morgen even vertellenquote:
http://www.jijhebtgeen.nl/idee%20van%20phquote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
HAHAHA OH ECHT?![]()
Waarom ben jij zo'n ongelooflijke uberbaas
Ik ga fakking stuk hier, echt waarquote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.jijhebtgeen.nl/idee%20van%20ph
Weet ik, maar doe ik niet aanquote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal Mook weten dat het zondag vaderdag is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |