SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Okay nieuwe meet. Wij zijn aan het napraten en 6 juli is tof. Aangezien iedereen altijd plannen heeft voor triljoen jaar van te voren.
Plan; 6 juli in Arnhem.
15.00 verzamelen
16.00 bowlen/lasergamen.
18.00 hapje eten
20.00 stappen
Uiteraard mag iedereen zelf weten wanneer ze komen cq willen.
Wie komen er:
Tamashii
Bobbyknuffelfokbeer
Onder voorbehoud:
Dqod
Vinniiee
Remlof
Vansschoen
Royco
Kusjes.quote:En dan 20 juli een BBQ meet bij Vinnehboy
Aanwezigen: Vinneh
Onder voorbehoud: Vansschoenmuts
[ Bericht 4% gewijzigd door Dqod op 09-06-2013 23:06:42 ]I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:01 schreef Dqod het volgende:
Beter dopen we deze SC om tot Seks/alcoholisten-sc
It is done, my friend.. IET IEZ DUNNNNNquote:
Yeeehaaaaquote:
NOW DANCE WIT' ME LAD.. DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTSSquote:
Okquote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
NOW DANCE WIT' ME LAD.. DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTSS
Haha whutquote:Op zondag 9 juni 2013 22:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
NOW DANCE WIT' ME LAD.. DANCE LIKE YE GOT HAGGIS IN YER PANTSS
Ik niet, lijkt me echt smerigquote:
Zolang het vegetarisch is, is het wel te doen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me echt smerig.
Ik heb net wel min of meer beloofd een keer sushi te gaan proeven.
Moet ik ook nog een keer, maar lijkt me zo niet lekker!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef DaMook het volgende:
Sushiquote:Op zondag 9 juni 2013 22:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik niet, lijkt me echt smerig.
Niet eens?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Die heb ik echt niet standaard in het kastje liggen
Sushi is heerlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Moet ik ook nog een keer, maar lijkt me zo niet lekker!
quote:
BABY, GRIND ON ME.. RELAX YOUR MIND, TAKE YOUR TIME ON ME.. SHAWTY, RIDE ON ME, NOW COME AND SEX ME 'TIL YOUR BODY GETS WEAK LALALALALAquote:
NEEEEEEEEEEEEquote:
Wow.. WOWOWOWOWOWWW!!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Gelijk bannenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Omfg wat gebeeeeurd er hier. Die dqod krijgt me toch een notes zo. Beetje de sc nakken
Grapjasquote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Gaan we met de meet onbeperkt sushi eten in Arnhem
Eigenlijk wel ja. Maar dan wordt het zo stil.quote:
"All you can eat? Nee."quote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Ja, het ging over sushi!!quote:
Jij moet even niet zo'n grote mond tegen mij hebben meisjequote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Tamashii het volgende:
Omfg wat gebeeeeurd er hier. Die dqod krijgt me toch een notes zo. Beetje de sc nakken
Jaaaaaaa!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Nou liever nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:31 schreef Royco1 het volgende:
Jaaaa Tamashii de beste meet regelaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, het ging over sushi!!![]()
[..]
Jij moet even niet zo'n grote mond tegen mij hebben meisje
En oh ja, die nieuwe er in zetten dan?
Klopt, die nieuwe kutuser welquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jaaaa Tamashii de beste meet regelaar.
Anywee jijhebtgeengrotemond.
Ja onbeperkt eten hoeft van mij sowieso niet zo, eet je al gauw te veel en krijg je daarna zon dip/buikpijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat dan? Onbeperkt spareribs geeft zo'n bende
Ik weet niet wat ik ervan moet denkenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Jij wilt per se iets onbeperkts hebben?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat dan? Onbeperkt spareribs geeft zo'n bende
Sushi is niet bijzonderquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Ach mensen eet toch eens wat bijzonders. We kunnen ook wel naar een driesterrenrestaurant maar dan moet ik nog 2 maanden sparen.
Dat wordt dus de McDonaldsquote:Op zondag 9 juni 2013 22:35 schreef Tamashii het volgende:
Ach mensen eet toch eens wat bijzonders. We kunnen ook wel naar een driesterrenrestaurant maar dan moet ik nog 2 maanden sparen.
Ja nee is goed.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klopt, die nieuwe kutuser wel
Ok, ik copypasta die andere er in
echt ehquote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef JijHebtGeenLibido het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te lachen he?
Ik moet een goede bodem leggen voor het stappen Vin.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij wilt per se iets onbeperkts hebben?
[..]
Sushi is niet bijzonder
Dus onbeperkt volstouwen?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik moet een goede bodem leggen voor het stappen Vin.
Nog een keerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:37 schreef JijHebtGeenHandtas het volgende:
[..]
Ook ik vind dit aanstootgevend
Frituurvet. Problem solved.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het hoeft nie lekker te zijn als het maar veul en vet is
Is geen messteek hoor? Ik vond je gewoon tof. Zelfs al won jequote:
same hier, same hier. Als je slim bent kun je wel een 2e burger fixen, Gewoon over de eerste roggelen en dan klagen.quote:
Nou, zo las ik hem niet.:Dquote:
Het las alsof je hem voor de meet via FOK! niet tof vond.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is geen messteek hoor? Ik vond je gewoon tof. Zelfs al won je
Je hebt de chicks voor het uitkiezen joh.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef Dqod het volgende:
Ik vind dit maar eng hoor, mensen.. Wie wil me even vasthouden en geruststellen?
Haha ik laat je wel winnen de volgende keerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is geen messteek hoor? Ik vond je gewoon tof. Zelfs al won je
Ik moet al die JHG's nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je hebt de chicks voor het uitkiezen joh.
Mij niet tof vinden op Fokquote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het las alsof je hem voor de meet via FOK! niet tof vond.
Het kan lekker zijn. Eens per twee maanden ofzo.quote:
Inderdaad niet te vaak doen neequote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het kan lekker zijn. Eens per twee maanden ofzo.
Doe niet zo lullig man, of ik kom je slaan met een handtasquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet al die JHG's nietRare mensen, ik wens daar niet mee geassocieerd te worden
Voor mij echt al maaaaaaanden geleden, echt zin in !quote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het kan lekker zijn. Eens per twee maanden ofzo.
Jaweeeel maar gewoon andersquote:Op zondag 9 juni 2013 22:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het las alsof je hem voor de meet via FOK! niet tof vond.
Ik weet het niet, ik ken dat volk nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet al die JHG's nietRare mensen, ik wens daar niet mee geassocieerd te worden
Alsof je dat erg vondquote:
Ik ook niet, volgensmij is het een sektequote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken dat volk niet
Smoothquote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
Fax, ik heb wel wat meer poollessen nodig van 1 denk ik
Beter rotten ze op ;squote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik ken dat volk niet
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef JijHebtGeenHandtas het volgende:
[..]
Doe niet zo lullig man, of ik kom je slaan met een handtas
Jij hebt geen sektequote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgensmij is het een sekte
Je hebt een auto.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Voor mij echt al maaaaaaanden geleden, echt zin in !
Ah dat is denk ik wel normaal. Ik ben in het echt een muisstil kereltje, mij zie of hoor je niet hihaho.quote:
Brrrquote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik ook niet, volgensmij is het een sekte
Pcies, ook geen last er meer vanquote:
Ja wil je les?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:41 schreef Vansschoen het volgende:
Fax, ik heb wel wat meer poollessen nodig van 1 denk ik
Rood, nu met extra gaatjesquote:
Ik laat ze gewoon even bannenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Brrr
[..]
Pcies, ook geen last er meer van
Heb je die foto nou al gezien?quote:
Is goedquote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:
Volgende meet gaan we ergens driebanden Fax.
Ik wilde het niet zeggenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Rood, nu met extra gaatjes
#cryptisch
[..]
Ik laat ze gewoon even bannen
Ach dat zijn er vast meer. Het is gewoon heel open en gezellig en tof. En als we toch aan het napraten zijn. Gister was echt sletten al the wayquote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah dat is denk ik wel normaal. Ik ben in het echt een muisstil kereltje, mij zie of hoor je niet hihaho.
Er was op de meet iemand die mij verder niet kende, maar wel van die foto's hehequote:
Heb je een levendige fantasie of is het meer een stickfigure fantasie?quote:
Ja jij sletquote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef Tamashii het volgende:
Ach dat zijn er vast meer. Het is gewoon heel open en gezellig en tof. En als we toch aan het napraten zijn. Gister was echt sletten al the way
Goodquote:
quote:
Geweldig tochquote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ach dat zijn er vast meer. Het is gewoon heel open en gezellig en tof. En als we toch aan het napraten zijn. Gister was echt sletten al the way
Daar ga ik niet op in, ik wil vannacht lekker kunnen slapen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je een levendige fantasie of is het meer een stickfigure fantasie?
Haha, ik zag het ook wel voor me eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 22:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er was op de meet iemand die mij verder niet kende, maar wel van die foto's hehe![]()
'Ja ik kende je al van de foto's... in dezelfde setting zeg maar'
Leugens dit!!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben in het echt een muisstil kereltje, mij zie of hoor je niet hihaho.
quote:
Had ik al eens gezegd dat ik een pooltafel thuis heb?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, ik zag het ook wel voor me eigenlijk
#smoothquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik al eens gezegd dat ik een pooltafel thuis heb?
Dat is niet grappig.quote:
Vanaf meet 1 was je al aanwezigquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jullie waren geen vreemden meer op ten duur.
Dat jij überhaupt nog ego hebt verbaasd mequote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig.
Ik kan slecht tegen mijn verlies.
En hier ben ik een klein beetje de beste met driebanden en mijn ego kan er slecht tegen als blijkt dat ik helemaal niet zo goed ben.
Ja nog best wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij überhaupt nog ego hebt verbaasd me
Haha, zou mooi zijn, een naakte poolmeet!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik m'n nakie in zo'n poolcafe ga lopen
Ik ben meer van de 2bandersquote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet grappig.
Ik kan slecht tegen mijn verlies.
En hier ben ik een klein beetje de beste met driebanden en mijn ego kan er slecht tegen als blijkt dat ik helemaal niet zo goed ben.
10cm te kort ja? Hoor je dat vaker?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ben meer van de 2bandersKan ze wel doorrekenen naar 3bander, maar zo'n biljart loopt toch iets anders. Hele tijd terug nog eens gedaan, en ik kwam consequent 10 cm te kort op de 3 banders
En dan lopen de heren met een blauwe dopquote:Op zondag 9 juni 2013 22:49 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Haha, zou mooi zijn, een naakte poolmeet!
Dat was na 5 minutenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens hahahha ik was kei nerveus alles. Totdat mono me volgoot met alcohol.
quote:
quote:
Er komt vast iets tussen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:51 schreef DaMook het volgende:
Vrijdag LL3 fotograferen en kletsen met de bemanning daarna ploegenuitje. Zaterdag luchtmachtdagen en zondag dan toch eens richting hupsel ?
Als muhaha gedronken heeft dan is niks te gek.quote:
Daar had ik niks mee te maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als muhaha gedronken heeft dan is niks te gek.
Bij mij is er zelfs een ambulance geweest,dus dan weet je het wel.
Lekkerquote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Vansschoen het volgende:
Ow whut... Mij achter buren zijn aan het BBQ'en
In de gaatjes :$quote:
Omdat hij teveel gedronken had?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
NIETquote:Op zondag 9 juni 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij ging naakt op de bar dansen en gleed uit.
Wahahaha nee, ik maakte jou in met Mad en toen werd je mad.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar is Mono heel goed in jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Leugens hahahha ik was kei nerveus alles. Totdat mono me volgoot met alcohol.
Het staat in mijn agendaquote:
Whahaha ja dat was tof!!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik struikelde over mono zijn pener die hij als een limbostok op kniehoogte hield, ja dat werkt niet he.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja dat was tof!!![]()
Al gleed hij niet echt uit, hij struikelde gewoon over zn broek die op zn enkels hing
Remind me why don't you!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh godquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het staat in mijn agenda, zover ben ik nog nooit gegaan
.
De neuk?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Whahaha ja dat was tof!!![]()
Al gleed hij niet echt uit, hij struikelde gewoon over zn broek die op zn enkels hing
Waar woont jou huis ook alweer?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens zou het weekend van 20 juli wel een BBQ meet kunnen bij mij thuis.
Zo recht met je snufferd bij iemand in zijn kruis!!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik struikelde over mono zijn pener die hij als een limbostok op kniehoogte hield, ja dat werkt niet he.
*jouwquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:57 schreef Vinniiee het volgende:
Overigens zou het weekend van 20 juli wel een BBQ meet kunnen bij mij thuis.
Dat kwam omdat Evie al haar shotjes aan mij gafquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wahahaha nee, ik maakte jou in met Mad en toen werd je mad.![]()
Tss, zij wel en ik niet he!!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het staat in mijn agenda, zover ben ik nog nooit gegaan
.
Bij Evie in haar boezem jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo recht met je snufferd bij iemand in zijn kruis!!
Mooi moment was dat, jammer dat we van Roy onze foons in moesten leveren. Nu zijn er geen foto's
Zal ik ook even doenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Oja ofcourse! misschien mooi te combineren voor mijzal het iig even noteren
Hey dkut, wil je even in de OP zetten dat 20 juli een BBQ meet bij mij is?quote:
HALLO, DIT IS RASPBERRYDEVIL, IS DIT DE BRANDWEER?!!!1!!11!!quote:
Geweldig!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Begin en eindtijd zijn flexibel uiteraard.
Welke meet ?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ho wacht!!
Ik dacht dat mook naar de meet wilde gaan en dat die in zijn agenda was gezet.
Dude je gaat toch niet hier vertellen dat je naar mij komt? Echt he, here come the topics
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Ho wacht!!
Ik dacht dat mook naar de meet wilde gaan en dat die in zijn agenda was gezet.
Dude je gaat toch niet hier vertellen dat je naar mij komt? Echt he, here come the topics
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Begin en eindtijd zijn flexibel uiteraard.
De herhaling staat nu al op nooit, dat snap ik ook welquote:
Smoel jij!!quote:
Dat viel me al meteen op ja, beetje jammer wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
De herhaling staat nu al op nooit, dat snap ik ook wel
Wie zn kruis was dat nou? Volgens mij wilde hij kaneel even goed proeven!quote:
Wat nou?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De herhaling staat nu al op nooit, dat snap ik ook wel
[..]
Smoel jij!!
Dat dan weer welquote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heel dat stuk is niet waar behalve dat ik je inmaakte.
Hij komt hier alleen heen om anti-ajax grappen te makenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat viel me al meteen op ja, beetje jammer wel.
Ok, wat moet er nog meer bij? Of is dat t so far?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zal ik ook even doen
[..]
Hey dkut, wil je even in de OP zetten dat 20 juli een BBQ meet bij mij is?
Ik weet het niet meer, ik heb al die ranzigheid verdrongen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zn kruis was dat nou? Volgens mij wilde hij kaneel even goed proeven!
Vansschoen komt geloof ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, wat moet er nog meer bij? Of is dat t so far?
Leugens!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik heb al die ranzigheid verdrongen.
Ik weet dat ik weer met Mono op 1 kamer wakker werd.
Ik zou kokend teer op zijn kop smijten vanuit het raam.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij komt hier alleen heen om anti-ajax grappen te maken
De wattus?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik heb al die ranzigheid verdrongen.
Ik weet dat ik weer met Mono op 1 kamer wakker werd.
Goed plan wel!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zou kokend teer op zijn kop smijten vanuit het raam.
Dat is toch nog steeds mijn slaapkamer?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Leugens!!
Mono lag in de voorkamer van je slaapkamer!!
Je had mij naast je liggen, engel naast mono en 's ochtends kreeg iedereen koffie en/of thee van mij
Dat stond er niet!!quote:
Ik weet nog dat ik toen bij mij Mono zn voeten zag en even dacht dat die van Evie warenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds mijn slaapkamer?
Maar er zit inderdaad wel verbetering in, ik hoefde nu geen slaapzak met hem te delen.
20ste dusquote:
Hahaha jij bent nog erger dan ik. Kwam je geen volgespoten rubbertje tegen toen je ging poepen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar er zit inderdaad wel verbetering in, ik hoefde nu geen slaapzak met hem te delen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij bent nog erger dan ik. Kwam je geen volgespoten rubbertje tegen toen je ging poepen?
Heb jij nog iets te vertellen Muhahaha? Wie heb jij genomen op de wc?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hahaha jij bent nog erger dan ik. Kwam je geen volgespoten rubbertje tegen toen je ging poepen?
+bierquote:
Jajaja, Vin vond het al nodig om zich ermee te bemoeienquote:
Ik heb mijn lul aan je kraan afgeveegd.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij nog iets te vertellen Muhahaha? Wie heb jij genomen op de wc?
Ik las balzak i.p.v. slaapzakquote:Op zondag 9 juni 2013 23:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie zn kruis was dat nou? Volgens mij wilde hij kaneel even goed proeven!
Waar het hart van vol isquote:
Ik hoef je niet op te zoeken hoor, is alleen maar goodwillquote:Op zondag 9 juni 2013 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jajaja, Vin vond het al nodig om zich ermee te bemoeien
Dank uquote:
Dat kan, er zijn een paar bedden over en ruimte genoeg voor luchtbeddenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Bbqmeet bij vinniiieee
Ga er dan wel vanuit dat wij drieen bij jou kunnen crashen!
Dat zou idd wel eruuug handig zijn!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Bbqmeet bij vinniiieee
Gelukkig ben je al wel heel enthousiast om mij te ontmoeten!! Gaat een gezellige dag worden denk ik zoquote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef je niet op te zoeken hoor, is alleen maar goodwill.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:07 schreef Tamashii het volgende:
Bbqmeet bij vinniiieee
Oh, en wij maar denken dat je bij Sting lagquote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
Bah bah smeerlappen jullie. Ik lag netjes opgevouwen op mijn kekdunne matje. Dag rug.
En dat terwijl er nog gewoon een luchtbed of 2 vrij wasquote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef muhahaha het volgende:
Bah bah smeerlappen jullie. Ik lag netjes opgevouwen op mijn kekdunne matje. Dag rug.
Daar lag Evie te stuiteren van de koffiequote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, en wij maar denken dat je bij Sting lag
Ow hell naw!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, en wij maar denken dat je bij Sting lag
Mja toen waren jullie nog vreemd enzo. Oja en mono had mij van de zijne afgetrapt.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog gewoon een luchtbed of 2 vrij was
Mijn poes ontweek me terwijl ik dat typte, maar kan ook komen door de peuk die ik uitdruktequote:Op zondag 9 juni 2013 23:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gelukkig ben je al wel heel enthousiast om mij te ontmoeten!! Gaat een gezellige dag worden denk ik zo
Was het maar de seksmaand.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Hahahaha! Juli is de sex maand. Alleen maar sex meets of seks meets?
Hmmm
Zal jou eens seks meatenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Hmmm
Als het dezelfde strekking was dan is het niet ik bobby en baby maar jij bobby en babyquote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Dqod het volgende:
Jij, bobby en de liefdesbaby?
Of pa, ma en dat kutkind?(same thing, andere strekking tho)
Ja?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dat terwijl er nog gewoon een luchtbed of 2 vrij was
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn poes ontweek me terwijl ik dat typte, maar kan ook komen door de peuk die ik uitdrukte.
Dat is hetquote:
Ik vind elke maand wel een seks maand eigenlijkquote:Op zondag 9 juni 2013 23:09 schreef Tamashii het volgende:
Hmmm
Ja, mijn luchtbed was vrij of half vrij 1 van de 2. En er was nog een vrij plekje ergens geloof ikquote:
dat zeg ik toch in die 2e zin, recalcitrant kutkindquote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Als het dezelfde strekking was dan is het niet ik bobby en baby maar jij bobby en baby
Nee, Casie lag daar toch op? Samen met WT in zijn bazenpyamaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, mijn luchtbed was vrij of half vrij 1 van de 2. En er was nog een vrij plekje ergens geloof ik
Goed woordquote:
Was daardoor niet wt zn bed vrij gekomen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Casie lag daar toch op? Samen met WT in zijn bazenpyama
WT heeft nooit iets bij, die kruipt altijd gewoon ergens tussen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was daardoor niet wt zn bed vrij gekomen?
Ah hell, ik weet het toch niet meer!!
Hallo, jij hebt vannacht naast dqod mogen slapen. Dat mag niemand. Zelfs ik moet smeken en anders moet ik op de grond.quote:
Terecht wel!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WT heeft nooit iets bij, die kruipt altijd gewoon ergens tussen.
Beetje raar, maar wel lekker!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:10 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik vind elke maand wel een seks maand eigenlijk
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo, jij hebt vannacht naast dqod mogen slapen. Dat mag niemand. Zelfs ik moet smeken en anders moet ik op de grond.
Waarheid ditquote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Terecht wel!!
WT is sowieso een überbaas
Jaquote:Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
dat zeg ik toch in die 2e zin, recalcitrant kutkind
Maar er bij zetten dan?
Heeft hij niet je dekens gejat?quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hallo, jij hebt vannacht naast dqod mogen slapen. Dat mag niemand. Zelfs ik moet smeken en anders moet ik op de grond.
Dat zijn de juiste bewoordingen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, Casie lag daar toch op? Samen met WT in zijn bazenpyama
Ik heb nog een foto van jou in je pyjamaquote:
Nee hoor.. Mensen gedragen zich doorgaans wel naast mijquote:
Poolen?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
Ik mag hopen dat het een keer een seksmaand is
Haha het is je gegundquote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Faxie het volgende:
Ik mag hopen dat het een keer een seksmaand is
Geak hea. Ik heb opeens twee rare krassen in mijn nek joh OPEENS.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee hoor.. Mensen gedragen zich doorgaans wel naast mij
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Naast mij ook maar niet als het buiten vriest!!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
En ik 2 op mijn armquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Geak hea. Ik heb opeens twee rare krassen in mijn nek joh OPEENS.
Ik had ineens een bijtafdruk in mijn arm, ook zomaar OPEENSquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dqod is wat dat betreft de echte opvoedheldin. She makes everyone little.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naast mij ook maar niet als het buiten vriest!!
Tsja... Wat kan ik hier nou over zeggen. 1 + 1 is 2 he?quote:
Het was een soort synoniem verwijzing zeg maar.quote:
Ow vreemd. :Squote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik had ineens een bijtafdruk in mijn arm, ook zomaar OPEENS
Natuurlijke dominantiequote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dqod is wat dat betreft de echte opvoedheldin. She makes everyone little.
Dus tochquote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Tsja... Wat kan ik hier nou over zeggen. 1 + 1 is 2 he?
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Zal jullie lerenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Vansschoen het volgende:
[..]
Ik had ineens een bijtafdruk in mijn arm, ook zomaar OPEENS
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dqod is wat dat betreft de echte opvoedheldin. She makes everyone little.
Ik weet niet of het natuurlijk is, maar aanwezig wel.quote:
Ja hoor. Weer een aanbidder. Wat is deze.quote:
Deze gaat m'n fobo in, dit moet ik even vereeuwigenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik weet niet of het natuurlijk is, maar aanwezig wel.
Van mij ookquote:Op zondag 9 juni 2013 23:17 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het was een soort synoniem verwijzing zeg maar.
Gewoon de naam plus hartje. Werkt. Blijkbaar.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is dit net zo'n hosselpoging als bij Huppel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |