quote:Op zondag 9 juni 2013 21:18 schreef Sejt het volgende:
Ik probeer Van Ginkel te contracteren aan het einde van z'n contract, als vervanger voor Clasie, die ik einde van het seizoen ga verkopen voor 20+ miljoen.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
2-0 gewonnenhet viel echt allemaal mijn kant op deze finale
Back to basic en de juiste poppetjes op de juiste plekken proberen te zetten. Tactiek vooral niet te complex maken.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef dion_v_k het volgende:
Wat doen jullie als het echt helemaal niet loopt?
Ik heb voor m'n gevoel alles al geprobeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speler/trainer met trainersopleiding?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef Happel het volgende:
The fuck is dit. Speler is niet beschikbaar, omdat hij aan het studeren is?
[ afbeelding ]
Zo, faal jij evenquote:
Krijg je er wel een intelligente speler voor terug.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
4231 werkt voor mij het bestequote:Op zondag 9 juni 2013 23:18 schreef daeh het volgende:
Zo hey, jullie draaien er ook een boel topics doorheen de laatste dagen. Wie kan mij helpen met een vrij standaard 4-3-3? Qua rollen enzo? Want mijn 4-4-2 werkte wel behoorlijk, maar na een aantal docu's ben ik meer fan van 433 om eerlijk te zijn. Maar dat kan ik dan weer niet terug krijgen in FM, omdat geen enkele 433 bij mij werkt
.
Waarom moet je nou goddomme net van Blackpool winnenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
3-1 gewonnen van Blackpool![]()
Elke overwinning nu voelt als een CL winst in mijn vorige game![]()
Hoe krijg je het voor elkaar? Leeds kan toch niet ZO slecht zijn?quote:
Ik denk dat de verwachtingen bij Leeds te hoog zijn, de meeste ploegen zijn gewoon beter.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar? Leeds kan toch niet ZO slecht zijn?
Nee.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus. Kan je niet gewoon een andere game beginnen
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
No one can stop me
De 6-0 zegt iets anders.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:04 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee.
[ afbeelding ]
No one can stop me
Oh, die was ik alweer vergetenquote:
Terechtquote:
Poesjequote:
"Als zijnde"quote:Op maandag 10 juni 2013 00:43 schreef ThadCastle het volgende:
Zou ik als Chelsea zijnde mijn talenten verhuren of gewoon bij -18 en Chelsea B laten spelen? Bijvoorbeeld Aké. Had hem bij Leicester city ondergebracht maar hij zeurt dat hij beter bij Chelsea had kunnen blijven.
Omnomnom ligt die hoop vet uit z'n UI aan te duwen in bedquote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omnomnom ligt die hoop vet uit z'n UI aan te duwen in bed
Ik ga trouwens iets proberen:
[ afbeelding ]
Kijken of het geen absolute zelfmoord is
Zat ik ook al aan te denken jaquote:Op maandag 10 juni 2013 01:40 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Misschien Brama op CDM. Die tactiek heb ik ook eens geprobeerd
Godverquote:Op maandag 10 juni 2013 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb trouwens al meteen een zooi aankopen gedaan (ja, dit is een nieuwe Twentegame in 12):
[ afbeelding ]
Maar ik wil 433quote:
Misschien je backs minder mee op laten komen?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De backs gaan mee naar voren en de wingers staan op ondersteunen, dus neem aan dat ze zich wel terug laten zakken als het nodig isquote:Op maandag 10 juni 2013 10:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien je backs minder mee op laten komen?
Ik denk dat je tegen teams met een sterk middenveld (of gewoon mijn bazen 4-3-3) helemaal overlopen wordt op het middenveld.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sylla gaat als een speer, heeft al 10x gescoord in 3 wedstrijden
edit: en 3-1 winst op EvertonDe opstelling is legit
quote:Op maandag 10 juni 2013 02:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sylla gaat als een speer, heeft al 10x gescoord in 3 wedstrijden
edit: en 3-1 winst op EvertonDe opstelling is legit
Wel friendlies tegen sterke tegenstandersquote:
Wat een uitdaging.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Beverwijker het volgende:
Ik ga weereens kijken als ik me spelplezier heb terug gevonden in FM13 om een nieuwe game te beginnen.
Met Ajax ga ik weer beginnen, ik ga eens alle staff ontslaan en alleen de beste trainers halen.
Ben benieuwd!
Met AGOVV won ik friendlies van subtoppers uit de Serie A en de Bundesliga, om vervolgens op een na laatste te staan en ontslagen te wordenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wel friendlies tegen sterke tegenstanders
quote:
Gewoon Siem de Jong in de spits en het komt goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:11 schreef Beverwijker het volgende:
Ik ga weereens kijken als ik me spelplezier heb terug gevonden in FM13 om een nieuwe game te beginnen.
Met Ajax ga ik weer beginnen, ik ga eens alle staff ontslaan en alleen de beste trainers halen.
Ben benieuwd!
Wat een cheaterquote:
Cheater?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Siem de Jong in de spits en het komt goed.
[..]
Wat een cheater
Daar ligt de uitdaging niet, de uitdaging is de beste manager te worden in FM maar ik bedoelde dat ik nu eens iets met de trainers ga doen omdat ik normaal me nooit bemoei met de staff en laat alles hoe het is.quote:
Sarcasme, leer het herkennenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:41 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Daar ligt de uitdaging niet, de uitdaging is de beste manager te worden in FM maar ik bedoelde dat ik nu eens iets met de trainers ga doen omdat ik normaal me nooit bemoei met de staff en laat alles hoe het is.
quote:
Neem het niet serieus. Er komen hier af en toe wat users langs die lopen te jammeren als mensen het anders spelen dan zij. En alles is dat cheaten.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Cheater?
Ik ga gewoon proberen de beste trainers te halen die naar Ajax willen komen dus niet de allerbeste van het spel ?!?!
Jezus wat een geldquote:Op maandag 10 juni 2013 15:20 schreef arie_bc het volgende:
Ik dacht ik ga ook eens een FM 2013 spelen. Wilde beginnen met een makkelijk team dus ik denk met Man City heb je een goed team + veel geld + leuke competitie als noob zijnde.
Maar echt een bizar spel. Ik begon met 60 miljoen aan transfer budget. Linksback (Baines) + Middenvelder (Vidal) + Varane gekocht en Kolarov en wat meuk verkocht.
In de winterstop krijg ik nog 80 miljoen, meteen uitgegeven aan Falcao voor 60 miljoen en Ox voor de toekomst. En met wat verkopen Neymar.
Volgende zomerstop krijg ik weer 70 miljoen + weer spelers verkocht. Isco + Alaba + Danilo (RB) + Machisio gekocht.
Krijg ik in de winterstop weer 80 miljoen. En dit gaat elk halfjaar zo door, echt bizar..... (nu dus ook Ozil en Busquets + zooi pregens gekocht).
Is dit standaard voor een club als Man City of heb ik gewoon tering veel geluk?
Ik krijg het steeds van de rijke eigenaar. Dit pompt het erin.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jezus wat een geldMaar volgens mij sta je dan wel dik in het rood na een tijdje toch? Omdat je inkomsten niet zo hoog zijn.
Gewoon een uitdaging doen als je het spel een beetje onder de knie hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik krijg het steeds van de rijke eigenaar. Dit pompt het erin.
Maarja de inkomsten zijn nu ook wel goed omdat ik in 5 jaar tijd 4x de champions league heb gewonnen, wat ook niet zo gek is met de spelers die ik heb door al dat geld.
Misschien toch maar een game met feyenoord proberen, dat zal wel een stuk moeilijker zijn (in mijn save worden die steeds 7e-10e elk jaar).
Haha ja, ik had een tijdje geleden hetzelfde idee als jou en schrok ook vooral van Totti ze salarisquote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Silv het volgende:
Voor de grap eens als AS Roma begonnen. Wilde een keer met Rossi en Totti spelen. Wát een goden zijn dat zeg, verdienen alleen wel 300k per week samen.
Wel 13 goals in 6 wedstrijden though.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Haha ja, ik had een tijdje geleden hetzelfde idee als jou en schrok ook vooral van Totti ze salaris
Daar werd ik er na een paar maanden uitgeknikkerdquote:Op maandag 10 juni 2013 16:11 schreef Silv het volgende:
Voor de grap eens als AS Roma begonnen. Wilde een keer met Rossi en Totti spelen. Wát een goden zijn dat zeg, verdienen alleen wel 300k per week samen.
Ik werd er bij elke Italiaanse club uitgegooid na 5 maandenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:20 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
Inderdaad bij mij had hij in 16 wedstrijden 19 goals alleen toen werd ik ontslagen..
Ik hoop eigenlijk dat je AS Roma eindelijk weereens een kampioenschap kan gaan bezorgenquote:Op maandag 10 juni 2013 16:21 schreef Silv het volgende:
Dan zal ik er zo ook wel uit worden gegooid.
Ik doe Vermeer altijd op het begin. Maar beide matige keepers in het spel. En Eriksen hou ik zo lang mogelijk. De Jong na een seizoen verkopen ofzo. Babel ook contract verlengen en dan zomer erna verkopen. Alderweireld ook na een seizoen of twee seizoenen verkopen en opvangen met jeugd.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Beverwijker het volgende:
Zijn hier nog meer Ajax spelers?
Ik heb een aantal vragen.
Vermeer of Cillessen ?
Hoelang houden jullie Eriksen,Aldeweireld,Babel en De Jong bij de club?
En heeft Serero en/of Andersen een basisplek bij jullie?
Vermeer is beter dan Cilissen, maar Vermeer is een choker. Maakt erg veel fouten, vooral in belangrijke wedstrijden.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Beverwijker het volgende:
Vermeer of Cillessen ?
Vermeer heb ik in de goal zit nu 31 januari 2014. Cillessen nog steeds 2e keeper.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:30 schreef Beverwijker het volgende:
Vermeer of Cillessen ?
Nee, da's ruim voldoende om mee te starten. Hier ligt de grens op minimaal 87%quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Krunep het volgende:
90% conditie vinden jullie dat te weinig om een wedstrijd mee te starten
Hmmm op FM misschien, in het echt zouden de scheidsrechters die overtredingen zogenaamd niet hebben gezien.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gottegot, Ajax zou Ajax weer niet zijn hoor... Ik sta na 86 min voetbal nog met 2-0 voor en de heren krijgen in de 87e en de 91e een penalty
Oke mooi, ik zit altijd zo te twijfelen om die 90%quote:Op maandag 10 juni 2013 17:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, da's ruim voldoende om mee te starten. Hier ligt de grens op minimaal 87%
Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm en stil.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:26 schreef Krunep het volgende:
$#%$*@#&*^$%@&^%@(%@(&^%^(@&%^^@&%#(&%@@^*#&%(@^%(%@(#(*^%#*^%@(@*%
GADVERRRREEEDAMME...
3-1 voorsprong weg geven tegen vitesse naar 3-3 is zo fucking kut he
Hangt af van de diepte van je selectie. Ik stel eigenlijk nooit iemand op die minder dan 90% heeft.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:09 schreef Krunep het volgende:
90% conditie vinden jullie dat te weinig om een wedstrijd mee te starten
ben je al te laat meequote:Op maandag 10 juni 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hou je rustig, rustig, rustig. Hou je rustig, kalm en stil.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe Vermeer altijd op het begin. Maar beide matige keepers in het spel. En Eriksen hou ik zo lang mogelijk. De Jong na een seizoen verkopen ofzo. Babel ook contract verlengen en dan zomer erna verkopen. Alderweireld ook na een seizoen of twee seizoenen verkopen en opvangen met jeugd.
Serero is op het middenveld een baasje en Andersen standaard basisplaats op rechtsbuiten.
quote:Op maandag 10 juni 2013 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermeer is beter dan Cilissen, maar Vermeer is een choker. Maakt erg veel fouten, vooral in belangrijke wedstrijden.
Alderweireld, Babel, de Jong, Serero en Andersen zijn geen hoogvliegers. Als je een betere speler kunt kopen, vooral doen.
Ik heb het contract van Eriksen,Aldeweireld,Vermeer en Babel verlengd maar het kost me nu wel 50 000 ¤ meer per weekquote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef Krunep het volgende:
[..]
Vermeer heb ik in de goal zit nu 31 januari 2014. Cillessen nog steeds 2e keeper.
Babel heb ik verkocht, had geen meerwaarde. Alderweireld heb ik ook verkocht, omdat het bod erg hoog was (16,5m) aan Arsenal.
Eriksen en De Jong heb ik beide nog en spelen geweldig, ga ze beide zo lang mogelijk bij de club proberen te houden, tot dat ik een heel hoog bod krijg. Serero speelt soms, is een goede speler. Andersen laat ik bijna elke wedstrijd wel invallen, en speelt ook soms hele wedstrijden, het zelfde met Fischer.
moet wel kunnen toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 17:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen Rubin geloot voor de laatste 32 in de Europa League.
owoke, succes. Ik moet in de achtste finale tegen dnipro, moet ook wel kunnen denk ikquote:Op maandag 10 juni 2013 18:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar won ik met 3-0 en 4-1 van ze. Benieuwd of ze beter zijn geworden
Dat is een eitjequote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef fabio070 het volgende:
[..]
owoke, succes. Ik moet in de achtste finale tegen dnipro, moet ook wel kunnen denk ik
Ja ik mis ook mijn beste verdediger door die onzinquote:Op maandag 10 juni 2013 18:43 schreef fabio070 het volgende:
[..]
mis wel mijn 2 beste spelers door afrika cup... klote cup eigenlijk
Als ik een afrikaanse speler heb hoop ik altijd dat zijn land zich niet kwalificeertquote:Op maandag 10 juni 2013 18:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik mis ook mijn beste verdediger door die onzin
ziet er aardig uitquote:Op maandag 10 juni 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke wedstrijd zo vlak voor oud en nieuw![]()
[ afbeelding ]
Ga nu als gedeeld koploper de winterstop in. Go Ahead, Ajax en PSV staan beide op 47 punten na 21 wedstrijden. En doelsaldo is van mij +28, van PSV +27 en van Ajax +21. Ik zal het wel laten liggen in de tweede seizoenshelft net als de afgelopen seizoenen
Janko met fifaquote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heuj, Janko is eindelijk terug na 3 maanden blessureleed
Janko's snelheid in FM12: 13quote:
Babel is het niet waard.. Die is op helemaal niet zo goed op FM..quote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef Beverwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het contract van Eriksen,Aldeweireld,Vermeer en Babel verlengd maar het kost me nu wel 50 000 ¤ meer per week
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:16 schreef MMUFC het volgende:
Mijn contract loopt nog 3 maanden, club staat ruim bovenaan, halve finale beker en we zitten nog in de cl: "Nieuw contract voorlopig nog niet aan de orde"
Tja, had je daar maar aan moeten denken toen je hem kocht..quote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
Bazoer weg voor 5 miljoen door een kutclausule
Nee ik gaf hem net een contractverlenging in de winterstop. Maar had ik die clausule niet opgemerktquote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Krunep het volgende:
[..]
Tja, had je daar maar aan moeten denken toen je hem kocht..
Ah, dan hier mijn verbetering: Tja, had je daar maar op moeten letten toen je ze contract verlengde.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee ik gaf hem net een contractverlenging in de winterstop. Maar had ik die clausule niet opgemerkt
Ja ik kijk nooit goed bij die contracten. Als ze akkoord gaan dan ben ik al blijquote:Op maandag 10 juni 2013 19:25 schreef Krunep het volgende:
[..]
Ah, dan hier mijn verbetering: Tja, had je daar maar op moeten letten toen je ze contract verlengde.
Nee, maar das inderdaad klote..
Wow, das wel netjes, hoeveel is tie waard?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch maar mijn middenvelder verkopen. Een bod van 22,5 miljoen kon ik niet weigeren.
8,25 miljoen. Wel een van mijn betere middenvelders, maarja dan maar vervanger zoeken. Ik geef nu wel een eventuele titel uit handenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:37 schreef Krunep het volgende:
[..]
Wow, das wel netjes, hoeveel is tie waard?
Dan is 22,5 miljoen echt netjes. Bijna 3x zijn waarde.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
8,25 miljoen. Wel een van mijn betere middenvelders, maarja dan maar vervanger zoeken. Ik geef nu wel een eventuele titel uit handen
Ja de Spurs en Monaco hebben tegen elkaar op gebodenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:40 schreef Krunep het volgende:
[..]
Dan is 22,5 miljoen echt netjes. Bijna 3x zijn waarde.
Keepertje hoorquote:Op maandag 10 juni 2013 19:33 schreef PirE het volgende:
Mijn nieuwe keeper.
[ afbeelding ]
Kon hem alleen halen met een Match highest earner clause en een release van 18 miljoen maar voor dat geld mag ook wel vertrekken.
quote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef MMUFC het volgende:
Voor de thuiswedstrijd hoeven we in ieder geval niet bang te zijn voor Cristiano Ronaldo.. Die dwaas kreeg namelijk zijn 2e gele kaart voor een schwalbe
Heet die ene nu serieus Opa van zijn voornaam?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:11 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn 5 miljoen transferbudget ingeleverd zodat ik 100k salaris meer kan bieden.
13 lopende contractvoorstellen![]()
Zal je zien dat de toffe spelers bedanken en ik dadelijk alleen Ajilore heb
Ja, Opa heeft voor Dijon gekozenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:16 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Heet die ene nu serieus Opa van zijn voornaam?
Hey da's mijn tactiek vorig seizoen!quote:Op maandag 10 juni 2013 01:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Messi is beter.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:37 schreef inZanity het volgende:
Voor volgend seizoen Cristiano Ronaldo vastgelegd
Is weliswaar al 35 en kost me een vermogen aan salaris(525k per maand) maar ik moest m gewoon hebben.
Netjes, hoor. Maar ik dacht dat jij 6-2 van Excelsior had gewonnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Uitslagen met de 4-1-3-2:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In voetballen.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
In dammen?
Al is Messi wel zwaar overschat in FM.
Zo makkelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef inZanity het volgende:
[..]
In dammen?
Al is Messi wel zwaar overschat in FM.
Kijk in het 2e plaatjequote:Op maandag 10 juni 2013 20:40 schreef Krunep het volgende:
[..]
Netjes, hoor. Maar ik dacht dat jij 6-2 van Excelsior had gewonnen?
Oh ja, die was maar half zichtbaar, waardoor ik de uitslag niet kon zien. nadat ik hte op had geklikt was die wel zichtbaar.quote:
Bankzitter.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wat denken jullie? Wat is de beste rol voor locadia?
Ik dacht afmaker.
[ afbeelding ]
Balen, miskoop dus.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:46 schreef MMUFC het volgende:
[..]Bij mij redde hij het ook nooit bij PSV. Kwam hij uiteindelijk bij subtoppers terecht.
Ga je nou hier ook beginnen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Messi mag de schoenen van Ronaldo nog niet eens vastmaken.
Jij bent echt een clown hè.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappenmaker.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Das minder..quote:Op maandag 10 juni 2013 20:50 schreef MMUFC het volgende:
Schakel je Real Madrid en Manchester City uit vrlies je de finale van Arsenal
Simpelweg omdat jij de kansen niet afmaakt en zij uit een penalty de 0-1 scoren
Achja, heb ik voor volgend seizoen een doel..
En Ronaldo mag de schoenen van Woutje Brama nog niet poetsenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:48 schreef inZanity het volgende:
[..]
Grappenmaker.
Hij mag ze wel schoonlikkenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En Ronaldo mag de schoenen van Woutje Brama nog niet poetsen
Waar zit ik te geilen op Ronaldo dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:02 schreef Krunep het volgende:
[..]
ik zit niet zo te geilen op Messi dan jij op CR7
hier, op dit forum.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:03 schreef inZanity het volgende:
[..]
Waar zit ik te geilen op Ronaldo dan?
Kneusje.
Facundo Ferreyraquote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die een jonge complete spits weet?
Ademilson.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:07 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die een jonge complete spits weet?
Bij mij stond ie aan t eind van seizoen 2 op.de transferlijst voor 9.75Mquote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha die had ik net gescout maar die heeft een transferwaarde van 12 mil.
Zijn stats zien er inderdaad echt goed uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef inZanity het volgende:
[..]
Bij mij stond ie aan t eind van seizoen 2 op.de transferlijst voor 9.75M
Hahaha, FM12 he...quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En nu is het omgekeerd:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die laatste posts, iedereen brabbelt langs elkaar af![]()
Hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk die laatste posts, iedereen brabbelt langs elkaar af![]()
Ik was nog niet klaar met het typen van die post of hij breekt z'n been.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Zijn stats zien er inderdaad echt goed uit.
quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef Krunep het volgende:
Uit 0-2 gewonnen van het in vorm zijnde en ijzersterke Utrecht dat momenteel 3e staat.
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
KutmoffenAfschaffen dat hele FC Twente.
Wie werd er 2e? Kan ook aan de onderlinge resultaten liggen, he?quote:Op maandag 10 juni 2013 22:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mehhhh, ik win thuis met 2-1 van CSKA maar ga niet door naar de knockoutfase van de CL op doelsaldo
CSKA, had een doelsaldo van -1, ik -5.quote:Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Krunep het volgende:
[..]
Wie werd er 2e? Kan ook aan de onderlinge resultaten liggen, he?
quote:Op maandag 10 juni 2013 22:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dafuq? Die 4e optie heb ik nog nooit gezien
[ afbeelding ]
Bontkraagjes
[ afbeelding ]
Bontkraagjes
[ afbeelding ]
Bontkraagjes
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:27 schreef dion_v_k het volgende:
Ik kap met m'n Leeds, wat een kutclub is dat om te managen zeg![]()
Nog nooit zo'n kutgame gehad als dit![]()
En nee, niet ik maar Leeds is gewoon slecht
quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet gewoon niet meer met wie ik een game moet beginnen![]()
Het moet in ieder geval een uitdaging zijn, een club zonder schulden en 1 uit Engeland of Duitsland.
Iemand tips?
St. Pauli, 1860 Munchen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:33 schreef dion_v_k het volgende:
Ik weet gewoon niet meer met wie ik een game moet beginnen![]()
Het moet in ieder geval een uitdaging zijn, een club zonder schulden en 1 uit Engeland of Duitsland.
Iemand tips?
Misschien moet ik FM weer even aan de kant zetten.quote:
Ach ik werd 4 games op rij ontslagenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Misschien moet ik FM weer even aan de kant zetten.
Na een game met Ajax waarmee ik alles gewonnen heb en dan een game met Leeds waarin echt helemaal niks lukt is het niet makkelijk om het plezier weer te vinden in een andere game
Lekker ballen met RKC ofzo 14.gifquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon weer een game in de Eredivisie beginnen![]()
Een extreem lange game van 30 jaar en dan alle clubs uit de Eredivisie spekken om het zo de beste competitie ter wereld te maken.
Is iemand dit ooit gelukt dat de Eredivisie 4 sterren of meer had?
Een paar games terug had ik de CL 9x gewonnen met Ajax (2027) en had de Eredivisie maar 3,5 ster
RKC = leeds.gifquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Lekker ballen met RKC ofzo 14.gif
Dan moet je maar gewoon met Twente gaan spelenquote:
3 clubs waar ik nooit mee zou spelen.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan moet je maar gewoon met Twente gaan spelen
Ik krijg waarschijnlijk wel een extra CL plek volgend jaar met de Eredivisiequote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:03 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga gewoon weer een game in de Eredivisie beginnen![]()
Een extreem lange game van 30 jaar en dan alle clubs uit de Eredivisie spekken om het zo de beste competitie ter wereld te maken.
Is iemand dit ooit gelukt dat de Eredivisie 4 sterren of meer had?
Een paar games terug had ik de CL 9x gewonnen met Ajax (2027) en had de Eredivisie maar 3,5 ster
Ga met een Jupiler League club ofzo. Of een Topklasser.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3 clubs waar ik nooit mee zou spelen.
PSV
Feyenoord
Twente
GAEquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga met een Jupiler League club ofzo. Of een Topklasser.
Die had ik toen ookquote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik krijg waarschijnlijk wel een extra CL plek volgend jaar met de Eredivisie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |