Wel up to datequote:
Blijf maar op facebook met je shitquote:Op zondag 9 juni 2013 20:31 schreef selam het volgende:
ik zwaai nog even Michiel uit ..........[ afbeelding ]
Nee waarom zou ik. Kinderachtig wel ja. Niet alleen dat plaatjequote:
Nee joh vond het wel lief van Selam!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik. Kinderachtig wel ja. Niet alleen dat plaatje
Die geef je de schuld. Zo werkt hetquote:
Wel nee, trouwens weet de echte reden niet van Michiel, wil het ook niet weten is zijn keus, zo klaar ermee!quote:
Dat lijkt me ook hoog tijd.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel nee, trouwens weet de echte reden niet van Michiel, wil het ook niet weten is zijn keus, zo klaar ermee!
Precies, hoe is het met je kat?quote:
Ok alles weer lief en ok. Ik twijfel aan jou in alle kleurenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wel nee, trouwens weet de echte reden niet van Michiel, wil het ook niet weten is zijn keus, zo klaar ermee!
Dat magquote:Op zondag 9 juni 2013 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok alles weer lief en ok. Ik twijfel aan jou in alle kleuren
Zo klaar ben ik er niet zo meequote:
Donder op met je wapenstilstand. Ik lees wat ik lees. Ja beetje dom een een naamtopic te openen.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:50 schreef Toverheks het volgende:
Soury@Zo moeilijk is het niet. Zie TT en de reden weet ik ook niet, compleet afgezeken worden en dat verdiende hij wat mij betreft wel van wegen een naam topic aan te maken voor eigen vermaak.
Het door zagen en iemand verder in de shit trappen bevalt me een stuk minder
waar haal je het vandaan dat Michiel de shit in wordt getrapt, een beetje geinen waar hij zelf de oorzaak van was met topic en afscheid nemen, van mij hoeft hij helemaal niet weg, hij zat/zit mij niet in de weg en wat ik eerder zei, we hadden wapenstilstand.....dus Michiel als je dit leest kom er maar in
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb een aanhangquote:
Een fanclub misschien?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Ik heb een aanhangNou nee
Ga niet eens met jou meer in discussiequote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op met je wapenstilstand. Ik lees wat ik lees. Ja beetje dom een een naamtopic te openen.
Verder gaat het meer dan 200 topics over afzeiken van Michiel. Stoer alles
Zolang was tie niet eens lid hierquote:Op zondag 9 juni 2013 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Donder op met je wapenstilstand. Ik lees wat ik lees. Ja beetje dom een een naamtopic te openen.
Verder gaat het meer dan 200 topics over afzeiken van Michiel. Stoer alles
Omdat ik geen kant kiesquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ga niet eens met jou meer in discussie
Heb jij ook zo een flissend kapsel en een oorringquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef Jian het volgende:
There is a demon among us whose soul belongs in hell
Sent here to redeem us, she knows it all to well
He comes and goes, he comes and goes, she knows it all too well
Ik heb dit gisterenavond (op verzoek) nog gespeeld ....![]()
Maar dat is niet interessant natuurlijk, laten we ons focussen op het vertrek van Michiel en daarvan wat proberen te maken. De ban van Ben blijft natuurlijk ook een interessant.![]()
2 oorringen, maar geen krullenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Heb jij ook zo een flissend kapsel en een oorring
U is gitarist en zanger?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef Jian het volgende:
Maar dat is niet interessant natuurlijk, laten we ons focussen op het vertrek van Michiel en daarvan wat proberen te maken. De ban van Ben blijft natuurlijk ook een interessant.![]()
Goeie TT!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef Jian het volgende:
Misschien de lengte van zijn ban, ik mis de filmpjes van Whiskey!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:06 schreef ZOA het volgende:
[..]
Goeie TT!
Michiel Dag hoor .. en de ban van Ben is totaal niet interresant
gitarist, ja dat wel....... en soms op een feestje, zoals gisteren, zing ik er ook wel eens wat bij, bij voorkeur als iedereen al redelijk aangeschoten is dan klinkt het toch altijd een stuk beterquote:
Van mij mag je ze missen tot in lengte van dagenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Misschien de lengte van zijn ban, ik mis de filmpjes van Whiskey!
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Van mij mag je ze missen tot in lengte van dagen
Dan zeiken ze meer, maar zeuren ze minder over kwaliteitquote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef Jian het volgende:
[..]
gitarist, ja dat wel....... en soms op een feestje, zoals gisteren, zing ik er ook wel eens wat bij, bij voorkeur als iedereen al redelijk aangeschoten is dan klinkt het toch altijd een stuk beter
Jij zegt het ook altijd gewoon hč, ik hou er van ..quote:Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef ZOA het volgende:
[..]
Van mij mag je ze missen tot in lengte van dagen
pciesquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zeiken ze meer, maar zeuren ze minder over kwaliteit
Teken van onmacht, ik krijg steeds meer een anti tegen jouquote:
Ach ik lig er niet wakker van dat scheeltquote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Teken van onmacht, ik krijg steeds meer een anti tegen jou
Dat is nou weer jammerquote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ach ik lig er niet wakker van dat scheelt
Zoa en ik kennen elkaar al wat langerquote:
Lig maar wakker dan, beter voor Zoaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zoa en ik kennen elkaar al wat langer
Voorspelbaarquote:
Ik zou mijn skeelers pakken en een rondje A10 doenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Ik vond dat ene filmpje van whiskey, waarbij ie op het gezicht van Ben ging zitten wel heel gaaf. Ja ZOA dat was gewoon gaaf.Ik bedoel had ie op het gezicht van een lekker wijf gaan zitten in plaats op dat van Ben, dan had jij het ook gewoon gaaf gevonden.
Waarom doe jij zo lelijk tegen mij, ik heb je niks gedaan, voor zover ik weet?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou mijn skeelers pakken en een rondje A10 doen
Nee dat is wel zo, maar je doet zelf lelijk. Ik vind het niet zo cool allemaal.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom doe jij zo lelijk tegen mij, ik heb je niks gedaan, voor zover ik weet?
Ik heb het over het filmpje van Ben wat ik gaaf vond, dat is waar, ik heb dat ook nog tegen Ben gezegd. Wat is daar nu weer mis mee?????? echt??quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo, maar je doet zelf lelijk. Ik vind het niet zo cool allemaal.
Filmpjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb het over het filmpje van Ben wat ik gaaf vond, dat is waar, ik heb dat ook nog tegen Ben gezegd. Wat is daar nu weer mis mee?????? echt??
ach kom nou Soury, wat afzeiken, Michiel deed net zo hard mee met soms afzeiken, Michiel voelde zich volgens mij wel thuis in de RLS en had er ook een handje na sommige op het verkeerde been te zetten met te roepen ik ben die, en de volgende dag was hij weer daar een kloon van.quote:
Duidelijk .. vanwege het lekker wijf!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:20 schreef Jian het volgende:
Ik vond dat ene filmpje van whiskey, waarbij ie op het gezicht van Ben ging zitten wel heel gaaf. Ja ZOA dat was gewoon gaaf.Ik bedoel had ie op het gezicht van een lekker wijf gaan zitten in plaats op dat van Ben, dan had jij het ook gewoon gaaf gevonden.
Dat zal allemaal wel. Maar het vorige topic loog er niet om. En nu ga je zorgen makenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach kom nou Soury, wat afzeiken, Michiel deed net zo hard mee met soms afzeiken, Michiel voelde zich volgens mij wel thuis in de RLS en had er ook een handje na sommige op het verkeerde been te zetten met te roepen ik ben die, en de volgende dag was hij weer daar een kloon van.
en nu wil ik het niet meer over Michiel hebben, het is zijn eigen keus om weg te blijven en hoop dat er niks anders met hem aan de hand is.
Meerdere en niet zo moeilijk om even terug te loerenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, laat even de posts zien waar ik dat doe? graag ......
"Meerdere" doet het niet, ik heb een paar "grappige" posts geplaatst ihkv Michiel die zijn eigen naamtopic maakt en daarin afscheid neemt. Aan jou om nu even aan te geven welke onder de gordel waren, want ik zie ze niet.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Meerdere en niet zo moeilijk om even terug te loeren
Nee heb formule 1 gekeken op Veronica!quote:
Ik zeg niet dat het onder de gordel is, wel dat een berg het nodig vond om het aan te dikken en er extra lollig over doen. Het was even grappig, en ik ben de laatste die plagerig erover doet. Maar kom op zeg je ging er de hele middag over door. Bijna een topic volquote:Op zondag 9 juni 2013 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
"Meerdere" doet het niet, ik heb een paar "grappige" post geplaatst ihkv Michiel die zijn eigen naamtopic maakt en daarin afscheid neemt. Aan jou om nu even aan te geven welke onder de gordel waren, want ik zie ze niet.
Ik heb de moinks gemist vandaag....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onder de gordel is, wel dat een berg het nodig vond om het aan te dikken en er extra lollig over doen. Het was even grappig, en ik ben de laatste die plagerig erover doet. Maar kom op zeg je ging er de hele middag over door. Bijna een topic vol
Waat? een opmerking om een uur of 2 en nog eentje om half 3 geloof ik, wat lul je nou????????quote:Op zondag 9 juni 2013 21:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onder de gordel is, wel dat een berg het nodig vond om het aan te dikken en er extra lollig over doen. Het was even grappig, en ik ben de laatste die plagerig erover doet. Maar kom op zeg je ging er de hele middag over door. Bijna een topic vol
wie zegt dat ik me zorgen maak, mag ik niet gewoon zeggen dat ik hoop dat er niks anders aan de hand is, want nu ga ik het dus wel denken, weet jij meer dan wij?? waarom zo dramatisch afscheid nemen? waarom neem jij het zo voor hem op??quote:Op zondag 9 juni 2013 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel. Maar het vorige topic loog er niet om. En nu ga je zorgen maken
Het was een beetje kort dag. Maar zin om ze weer te naken heb ik er wel doorquote:
freudiaanse typefout?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het was een beetje kort dag. Maar zin om ze weer te naken heb ik er wel door
Nou ja je gaat lekker tegen hem in op alle fronten, en inééns maak je je zorgen. Dat gaat er bij mij niet in, hoeft ook niet. Zeg dan niks.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wie zegt dat ik me zorgen maak, mag ik niet gewoon zeggen dat ik hoop dat er niks anders aan de hand is, want nu ga ik het dus wel denken, weet jij meer dan wij?? waarom zo dramatisch afscheid nemen? waarom neem jij het zo voor hem op??
Okee, dacht ik ook, prrrffffflt (dat was het geluid van een losse flodder)quote:Op zondag 9 juni 2013 21:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Waat? een opmerking om een uur of 2 en nog eentje om half 3 geloof ik, wat lul je nou????????
Haha ja maar dan is iedereen ziek van me. Dat zou ik niet willen. Alhoewelquote:
Nuttige bijdragequote:
Niet door mij, ik bijt niet meer door hier, wat voor megolen ze ook achter me aan sturen ... dat heb ik Gertje belooft.quote:
Ja je zit te miepen over het vorige topic dat er zolang over doorgegaan werd, nu ben je zelf aant zaniken, kan er niet mee zitten trouwens, dat ook weer niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |