Hij wil je dus zonder voorspel enkelt in je reet ketsen en verder niks?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:15 schreef hoodieguy het volgende:
Ik heb laatst voor de eerste keer echt anale seks gehad, of geprobeerd te hebben met mijn bedpartner. Echter, ik vond het erg pijnlijk en na een tijdje hebben we moeten stoppen. Ik had wel glijmiddel gebruikt en hij een condoom en dat condoom was ook niet zo fijn. Iemand tips? Ik heb al gevraagd of hij me vooraf anaal wil vingeren maar daar is hij terughoudend over.
Je kunt ook met condoom om vingeren hequote:Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef hoodieguy het volgende:
We doen natuurlijk wel aan voorspel he, maar hij heeft een soort irreële angst dat je infecties kan krijgen van anale seks en dat de kans op soa's groter is terwijl we allebei clean zijn! Daarom die condoom. En hij probeerde het echt wel fijn te maken... Helaas deed het gewoon te veel pijn. Is vingeren echt de enige optie om de boel wat voor te bereiden zeg maar?
Dat is waar, misschien dat we dat eens moeten proberen. Ik ben wel echt bang dat het niet lukt of zo, en het is toch een beetje de enige manier om als homo seks te hebben...quote:
Oeis!quote:Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef hoodieguy het volgende:
en het is toch een beetje de enige manier om als homo seks te hebben...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |