abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127592958
Ik heb laatst voor de eerste keer echt anale seks gehad, of geprobeerd te hebben met mijn bedpartner. Echter, ik vond het erg pijnlijk en na een tijdje hebben we moeten stoppen. Ik had wel glijmiddel gebruikt en hij een condoom en dat condoom was ook niet zo fijn. Iemand tips? Ik heb al gevraagd of hij me vooraf anaal wil vingeren maar daar is hij terughoudend over.
pi_127592999
Vinger jezelf anaal. Laat jullie testen en doe het zonder condoom.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:18:09 #3
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127593092
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:15 schreef hoodieguy het volgende:
Ik heb laatst voor de eerste keer echt anale seks gehad, of geprobeerd te hebben met mijn bedpartner. Echter, ik vond het erg pijnlijk en na een tijdje hebben we moeten stoppen. Ik had wel glijmiddel gebruikt en hij een condoom en dat condoom was ook niet zo fijn. Iemand tips? Ik heb al gevraagd of hij me vooraf anaal wil vingeren maar daar is hij terughoudend over.
Hij wil je dus zonder voorspel enkelt in je reet ketsen en verder niks?
Fijne bedpartner wel...
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127593202
We doen natuurlijk wel aan voorspel he, maar hij heeft een soort irreële angst dat je infecties kan krijgen van anale seks en dat de kans op soa's groter is terwijl we allebei clean zijn! Daarom die condoom. En hij probeerde het echt wel fijn te maken... Helaas deed het gewoon te veel pijn. Is vingeren echt de enige optie om de boel wat voor te bereiden zeg maar?
  zondag 9 juni 2013 @ 20:21:03 #5
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_127593227
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:20 schreef hoodieguy het volgende:
We doen natuurlijk wel aan voorspel he, maar hij heeft een soort irreële angst dat je infecties kan krijgen van anale seks en dat de kans op soa's groter is terwijl we allebei clean zijn! Daarom die condoom. En hij probeerde het echt wel fijn te maken... Helaas deed het gewoon te veel pijn. Is vingeren echt de enige optie om de boel wat voor te bereiden zeg maar?
Je kunt ook met condoom om vingeren he
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_127593361
quote:
3s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:21 schreef Mirjam het volgende:

[..]

Je kunt ook met condoom om vingeren he
Dat is waar, misschien dat we dat eens moeten proberen. Ik ben wel echt bang dat het niet lukt of zo, en het is toch een beetje de enige manier om als homo seks te hebben...
  zondag 9 juni 2013 @ 20:31:38 #7
133321 Burner82
Speedo fan
pi_127593680
Rustig opbouwen is het belangrijkste..
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:41:29 #8
348741 Prospos
Klik hier
pi_127594280
Eerst met buttplug oefenen.
Hier staat niets.
pi_127594503
Word de top in jullie relatie.
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_127595084
Jongens, geen ruzie maken! Voor de duidelijkheid: Ik wil wel anale seks hebben en daarom vroeg ik me af of er tips zijn om het minder pijnlijk te maken. Ik maak voor mezelf wel uit of mijn anus wel of geen seksgat is en of ik überhaupt anale seks wil hebben, dus dat hoeven jullie niet te doen. Als je niet van anale seks houdt of je geen tips hebt die inhouden dat ik wel anale seks heb maar dat het minder pijnlijk is en dat ik er sneller aan wen, ga dan weg.
  zondag 9 juni 2013 @ 20:58:23 #11
133321 Burner82
Speedo fan
pi_127595208
Rustig opbouwen en niet meteen alles erin willen.... neem er de tijd voor.
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  zondag 9 juni 2013 @ 21:27:29 #12
37769 erodome
Zweefteef
pi_127596974
Neem rustig de tijd, beetje ermee spelen zonder erin te gaan, dan een vingertje(of hele smalle dildo), dan als alles echt lekker voelt en je goed ontspannen bent pas meer. Beste doe je dat ook niet allemaal in 1 beurt, maar bouw je op in een aantal keren.

Als het eenmaal goed gaat kan je wel dat alles in 1 beurt doen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 10 juni 2013 @ 01:13:09 #13
392412 Trini-Kwan
The power is on!
pi_127607960
tja, ik denk soms dat niet ieder zijn anus er voor gemaakt is...
Uit eigen ervaring en verhalen van vrienden heb je mensen waarbij hij er zo in glibbert met enkel genot, en mensen waarbij hij met alle rust en glijmiddel toch nog pijn veroorzaakt. Waar dit aan ligt? Pijngrens? vormgeving van het lichaam? Geen idee.

Het enigste wat ik weet is dat als je het zeer regelmatig doet, meerdere keren per week, het makkelijker gaat. Je anus heeft wat tijd nodig om met zijn elasticiteit weer in oude vorm te geraken, Als je het voor die tijd doet blijft hij wijder. Echter is dit niet goed voor je anus, en vergroot het de kans op aambeien. Maar dat wist je vast al.

Wat ook kan schelen is jezelf reinigen van binnen. hierdoor voel je jezelf schoner, dit werkt psychologisch, je kan de tweede kringspier dan beter openzetten omdat je weet dat er niks uit kan komen...

Sorry voor het onsmakelijke verhaal.
pi_127611958
mijne dames en heren.

miss was het zo dat het laatste stukje darm niet helemaal leeg was. en dan ben je dus aan het stront duwwen.

jezelf spoelen voor de anale sex is miss de oplossing.

je maakt de slang los van de douch kop. laat RUSTIG LAUW warm water lopen en dat poep je uit. dit herhaal je tot er enkel schoon water uit komt.

HOU WEL REKENING IN HET EERSTE HALF A UUR OP NATTE SCHETEN . dus als je een scheet voelt ga naar de wc.

en i.d.d. voldoende glijmiddel en rustig aan. niet ineens de volle 16 cm er in proppen. maar beginnen met 1 a 2 vingers
pi_127612689
Eh doe je dat dan in de douche of op de wc?
En dan stop je gewoon die slang naar binnen?

Lijken me niet de meest hygienische oplossingen. Je hebt toch ook spullen bij de seks shop?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_127614194
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 20:23 schreef hoodieguy het volgende:

en het is toch een beetje de enige manier om als homo seks te hebben...
Oeis!

Twee mannen bij elkaar, en dan nog steeds zo weinig fantasie?
pi_127696720
Ik heb al een paar keer anale sex gehad en elke keer moet ik er weer aan wennen. Ik ben overigens wel een vrouw. Mijn partnet vingert inderdaad eerst en dan steeds een vinger erbij... je moet je partner goed kunnen vertrouwen en de belangrijkste tip is denk ik nog wel ontspannen hoe meer je gaat denken daar komt ie hoe meer je je gaat aanspannen, en jij moet het bepalen hoe en wanneer en oo wel moment je hem dr helemaal in wil laten glijden. Hoop dat je wat aan de tips hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')