Arrogantie en/of Haagse bluf.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:14 schreef -Sisyphus- het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk dat je een kans op een normale dubbel inruilt voor eentje op de bullseye. En zoals moneyball als zei: bullseye raak je minder vaak.
De enige reden dat Barney daar voor de bullseye gaat is overmoed.
Hij gooit op zich niet slechter dan de heren in de andere halve finale.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef Salt_Seafood het volgende:
Die clown heeft niets te zoeken op dit podium.
Jaquote:Op zondag 9 juni 2013 22:21 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij miste Taylor daar de enkele zeven.
Ikbentelaat.jpgquote:
Ik niet. Het is echt niet meer interessant om dan naar zo'n finale te kijken. In een finale verwacht je vuurwerk van beide finalisten.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:33 schreef AFCNiels het volgende:
Ik vind het wel prima dat Phil laat zien dat hij het nog niet verleerd is.
Maar dit toernooi is anders, het is een soort FA Cup voor darters, iedereen kan tegen iedereen loten, dat maakt dit zo fantastisch!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. Het is echt niet meer interessant om dan naar zo'n finale te kijken. In een finale verwacht je vuurwerk van beide finalisten.
De mooiste finale was Van Gerwen - Taylor geweest, maar met dit systeem van loten kan het wel eens anders lopen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik niet. Het is echt niet meer interessant om dan naar zo'n finale te kijken. In een finale verwacht je vuurwerk van beide finalisten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |