Wel goed dat je dat doorhebtquote:Op zondag 9 juni 2013 16:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja!
Ik projecteer mijn studiestress op hem merk ik nu. Dat het zich uit in twijfelen over hem/ons/enz
Ja nu nog toepassenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doorhebt
Ik projecteer mijn stress vaak ook op de verkeerden en op het moment zelf denk ik dat dat heel terecht is, maar achteraf.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wilde eigenlijk aapjes kijken maar slapen is ook goed.
V1z aan de yoga
Dus goedgekeurdquote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat je dude het ook wel doorheeft hoor, Billy.Vind het tof om te horen
[..]
Zelf ook verbaasd, maar doe nu ook push-ups en pull-ups op 't werk...
"Had last van m'n rug dus moest even aan de trap hangen", zo verhul ik het dan nog als een collega me betrapt.
Knie is nog rete-dik dus gisteren maar even geskipped maar vanochtend toch weer push-ups gedaan.
Beetje aan het doordraven maar voelt lekker
Nog niet zo aan het doordraven als ons Nallie, die zit echt in beestmodus volgens mij
Denk niet dat die keuze bij mij ligtquote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus goedgekeurd?
Die beestmodus wil ik ook!!!!!!
Kunnen jullie gezellig whatsappenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief krijgt een smartphneTenminste die heb ik even voor hem geregeld
Doe eens lijstje Cupcake? En welkom.
Popcorn.. en zo nog kwark, karamelvla, vanillevla, rabarber en verse ananas
Wat goed van je hardlopenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O kwark, havermout, bosbessen, banaan
L rijstwafel appelstroop, boterham kaas + ei, boterham appelstroop
B uurtje wandelen
T paar zoute stokjes
D courgette pannenkoekjes, salade, gegrilde kip
B uurtje wandelen
T klein bakje kwark
Sporten:
Ma: hardlopen interval
Di: Jillian + extra bbb
Wo: hardlopen interval
Do: Jillian + extra bbb
Vr: hardlopen duurloopje en op vakantie
Ja, gaat wel lekker! Ga nu beginnen met opbouw naar de 10 km. Ben wel echt traag, ik hou niet zo van zweten /afzienquote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat goed van je hardlopen. Waar gaat de reis naartoe?
Jij hebt een beroep waarbij je de hele dag rondloopt en volgens mij wandel jij ook nog eens heel erg veel. Dus jij mag niets zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, whatsappen.. werd eens tijd.
Zo, net even dinsdag een snipperdag geregeld. Gewoon omdat het kan.
Nu heb ik na alle geplande snipperdag dit jaar nog 18 over, dat moet lukken.
Jezus wat sporten jullie veel, voel mij echt een ongelooflijke luilak zeg. Goed bezig jongens!
Ga je naar Terschelling?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij hebt een beroep waarbij je de hele dag rondloopt en volgens mij wandel jij ook nog eens heel erg veel. Dus jij mag niets zeggen.
![]()
Hoe is het met je knie?
Zou niet gaan.. word je moe van en zulksquote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef loveli het volgende:
Ik zou eventueel een stukje kunnen gaan hardlopen.
Groepsdruk anyone?
Gelukkig moet de lange duurloop langzaam, dus dat is dan jouw loopjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel lekker! Ga nu beginnen met opbouw naar de 10 km. Ben wel echt traag, ik hou niet zo van zweten /afzien
We gaan een weekje naar La Douce France
Woensdagaaf?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef loveli het volgende:
Ik zou eventueel een stukje kunnen gaan hardlopen.
Groepsdruk anyone?
Oerol! En dat betekent vooral het hele eiland over fietsen, want de leukste voorstellingen zijn natuurlijk way uit de route.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ga je naar Terschelling?Leuk! Goede ponykamp herinneringen
![]()
Fietsen? waarom fietsen? Met wie en waarom enzo...
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Woensdagaaf?
Sportlijst is redelijk voorspelbaar:
Ma: evy 22
Di: fitness
Wo: evy 23
Do: fitness
Vr: evy 24
Za: fitness
Zo: lamme tak uithangen
Zouden ze deze keer ook weer voorbereiding-sessies organiseren? Goed bezig!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Woensdagaaf?
Sportlijst is redelijk voorspelbaar:
Ma: evy 22
Di: fitness
Wo: evy 23
Do: fitness
Vr: evy 24
Za: fitness
Zo: lamme tak uithangen
Lijkt mij wel leukquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Perruche het volgende:
Gaan jullie meedoen aan de urbanathlon trouwens?
De wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Perruche het volgende:
Gaan jullie meedoen aan de urbanathlon trouwens?
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag niet echt een planningwaardigdagje. Maar dat wist ik al van te voren. Heb het vette vlees laten liggen bij de BBQ, wel wat slaathe gegeten en een paar stukjes brood. 1 klein stuktje kipsate en 2 bieflapjes. Wel lekker gelopen smiddags!
Vanmorgen 2 wraps met kipfilet avocado en tomaat. En net afgesloten met een softijsje.
Morgen weer een normale dag en dit word mijn planning:
O: Turkse yogurt met wat meloen en ananas. Schepje havermout er door.
S: 25 min loopband in 2 fases en KT. Heb een nieuwd schema en ziet er behoorlijk pittig uit.
L: Omelet met roerbakgroenten
T: Stuk watermeloen
D: Pasta met ricotta??saus en groene asperges. Misschien een stukje zalmfilet erbij.
T: handje nootjes.
In mijn nieuwe sportschema staat onder andere opdrukken, veel met losse gewichten en iets tussen 2 banken. Erg spannend. Er werd zaterdag heel positief gezegd dat ik dat echt wel kan dus ik ben benieuwd.
Mijn sportplanning voor de week:
M: Fitness (cardio en kracht)
D: 5 km avondvierdaagse lopen en misschien overdag nog Fitness (alleen kracht)
W: 5 km avondvierdaagse lopen
D: Fitness (cardio en kracht)
V: 5 km avondvierdaagse lopen
Z: Fitness (cardio en kracht)
Z: -
Ga je dan 2x op je tenen staan? Hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef _Dido_ het volgende:
Oh, dan doe ik ook maar een 'sport'planning
Zo: toe raises, Jillian level 1:4
Ma: 2 x toe raises, Jillian level 1:5
Di: 2 x toe raises, Jillian level 1:6
Wo: 2 x toe raises, Jillian level 1:7
Do: 2 x toe raises, Jillian level 1:8
Vrij: hopelijk een klein hardlopen op m'n nieuwe hardloopschoenen. Tzt post ik een foto, want ik zal het zeker winnen van uniek qua lelijke schoenen, Jillian level 1:9, 2 x toe raises
Net begonnen met toe raises om de tibialis anterior (scheenbeenspier, in de volksmond) sterker te maken. Lekker wiebelen op een trapje![]()
En ik vind dat je wel echt snel wat van Jillian merkt, qua spieropbouw, ik iig. Heerlijk gevoel is dat: trillende spieren tijdens de workout en een beetje spierpijn daarna
Mij ook wel, maar ik hoef niet zo nodig blessuresquote:
Nee, met je hiel op een trapje en dan tenen naar beneden, weer omhoog, 30 secs lang en dan 3 setjes. Schijnt te helpen om die spier sterker te makenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga je dan 2x op je tenen staan? Haha
Als ik de goede heb gegoogled.. is het dan niet meer voor mannen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mij ook wel, maar ik hoef niet zo nodig blessures
Wij kunnen alles wat mannen ook kunnen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik de goede heb gegoogled.. is het dan niet meer voor mannen?
Mehe ik voel me ook aangesproken door de koningin van het anti-crap eten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.
Dus of of en niet en en.
Tegen een boom pissen is anders knap lastig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wij kunnen alles wat mannen ook kunnen hoor
Pics?quote:
Is een youtube filmpje van een vrouw die staand plast, en dan zonder zo'n tuitje....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegen een boom pissen is anders knap lastig.
On topic:omgekleed, toedels!
quote:
Ik gok van welquote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze deze keer ook weer voorbereiding-sessies organiseren? Goed bezig!
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mehe ik voel me ook aangesproken door de koningin van het anti-crap eten.
Maar gaan jij en Anna en iedereen nog naar de UA?
quote:
Tof! Ik heb vandaag ergens aan gehangen in case of monkey bars, het duurde misschien 3 sec maar m'n oksels voelen uitgescheurd. Maw: ik moet ook!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik gok van wel![]()
En ik moet wel he, ik sleep denk ik 10 kg meer mee dan jij
Yup, naja is de planning.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef An24 het volgende:
Vaiz yoga?![]()
En je bent wel gegaan loveli![]()
Freud en ik zijn lekker naar de sauna geweest
Ik ook. Yoga geeft een mooi figuur.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:46 schreef loveli het volgende:
Yogaklasje met allemaal vrouwen... ik snap.
Veel kijkplezier.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:44 schreef V1z0R het volgende:
Gek genoeg was dat niet de redenering Linu mezelf even pijnigen met de schoonheid van 'Grave of the fireflies'
Dank je.quote:
Spelletjes, kletsen met verpleging, mensen beter maken, tosti's maken en eten. In die volgorde het liefstquote:Op maandag 10 juni 2013 03:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe doe jij dat trouwens? Lijkt me maar lastig vele nachten wakker zijn..
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 04:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spelletjes, kletsen met verpleging, mensen beter maken, tosti's maken en eten. In die volgorde het liefst
goeiemorgen uniekje!quote:Op maandag 10 juni 2013 05:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij ook nachtdienst V1?
Slaap lekker voor straks Puff.
Loveli, goedzo
Kwark/vla/rabarber, nom
Nee dat betekent dat de patienten niet ziek zijn of niet naar het ziekenhuis komen. Natuurlijk heb ik dat veel liever.quote:Op maandag 10 juni 2013 05:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?
Mogge Didoquote:
Spelletjesquote:Op maandag 10 juni 2013 05:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mogge Didowat Was jij vroeg!
Heb nu al geen zin meer haha
Is het zoveel werk om die tomatensalade te eten Aurum?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Veel te vroeg opgestaan vanmorgen/zhepain
S: Tomatensalade met kip
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is het zoveel werk om die tomatensalade te eten Aurum?
Ik snap wat je zegt en het is ook zo dat weet ik. Maar wat ik wel jammer vind is dat ik reactie krijg op het eerste stukje van mijn post. En niet op het deel waarin ik aangeef hoe ik het wil gaan doen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.
Dus of of en niet en en.
het was gisteraaf en ik was moe, dus dan pik ik eruit wat mij als eerste opvalt.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt en het is ook zo dat weet ik. Maar wat ik wel jammer vind is dat ik reactie krijg op het eerste stukje van mijn post. En niet op het deel waarin ik aangeef hoe ik het wil gaan doen?
Ik kan goed tegen schoppen onder mijn kont hoor, dus ben niet bang dat je geen punten scoort. Alleen het eenzijdige vind ik een beetje jammer.
Eensquote:Op maandag 10 juni 2013 09:21 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
het was gisteraaf en ik was moe, dus dan pik ik eruit wat mij als eerste opvalt.
Je planningslijstje voor vandaag is ook niet je van het:
O: Turkse yogurt met wat meloen en ananas. Schepje havermout er door.
S: 25 min loopband in 2 fases en KT. Heb een nieuwd schema en ziet er behoorlijk pittig uit.
L: Omelet met roerbakgroenten
T: Stuk watermeloen
D: Pasta met ricotta??saus en groene asperges. Misschien een stukje zalmfilet erbij.
T: handje nootjes.
O: carbs, carbs en carbs. Waar zijn je eiwitten? yoghurt heeft amper eiwitten. Probeer kwark, gebakken eitje, kip en avocado etc.
L: hier zou ik juist carbs bij doen, ná het sporten. Dan "gebruik" je het.
T: carbs -> vervangen door eiwitten. 1/2 bak kwark? stukjes kip/ mager vlees etc.
D: carbs en vetten en éindelijk wat eiwit. klein beetje pasta, salade erbij, stukje zalm. Ricotta heeft een shitload aan kcals en weinig voedingswaarde (Denk aan die post van An)
T: wat voor noten? Pinda's zijn niet echt noten maar legumes, amandelen of walnoten zijn lekker en goed voor je. Voor een goed prijsje te scoren op de markt.
In mijn nieuwe sportschema staat onder andere opdrukken, veel met losse gewichten en iets tussen 2 banken. Erg spannend. Er werd zaterdag heel positief gezegd dat ik dat echt wel kan dus ik ben benieuwd.
Mijn sportplanning voor de week:
M: Fitness (cardio en kracht)
D: 5 km avondvierdaagse lopen en misschien overdag nog Fitness (alleen kracht)
W: 5 km avondvierdaagse lopen
D: Fitness (cardio en kracht)
V: 5 km avondvierdaagse lopen
Z: Fitness (cardio en kracht)
Qua sport ziet het er best ok uit. Al kan je beter eerst kracht doen en dan cardio (hoelang cardio je?)
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:29 schreef Perruche het volgende:
Overigens Aurum is dat niet altijd waar - magere griekse yoghurt van total (ofzo) heeft 9 gr eiwitten ofzoiets per 100 gram, mijn kwark die ik nu heb heeft er 9,3.
Er zit dan weer geen smaakverschil inquote:Op maandag 10 juni 2013 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Als het ook nog eens lekkere yoghurt is dan is het dubbel
![]()
Hoeveel walnoten zijn 50 gram trouwens? Dat is al meteen zo'n 250kcal, of niet? Het lijkt me zo veel, met havermout en noten en honing.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:23 schreef _Dido_ het volgende:
[..]Ja was vroeg wakker. Ook een kwartier eerder op het werk, woei!
Lijstje:
O: Griekse yoghurt, 20 gram havermout, 50 gram walnoten, theelepel honingSowieso: de combinatie dikke yoghurt en walnoten
B: halfuur fietsen
T: twee sinaasappels
L: bth humus, bth pindakaas
T: halve bak kwark met ananas
T: appel
B: halfuur fietsen
D: volkoren spaghetti met spinazie, courgette en paprika, met wat Parmezaanse kaas erover
S: Jillian level 1, dag 5. Jillian
Overigens fiets ik tegenwoordig in hardloopkleertjes naar het werk en kleed ik me daar om. Zit zó veel lekkerder en minder zweterig op de fiets!
Meer nog wel, denk ik. Moet het maar even door de caloriechecker gooien. Misschien iets minder noten next timequote:Op maandag 10 juni 2013 10:02 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
Hoeveel walnoten zijn 50 gram trouwens? Dat is al meteen zo'n 250kcal, of niet? Het lijkt me zo veel, met havermout en noten en honing.
Hoeveel gram eiwitten moeten er idealiter in kwark of yoghurt zitten dan?quote:Op maandag 10 juni 2013 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
[..]Als het ook nog eens lekkere yoghurt is dan is het dubbel
![]()
4 ofzo? Kwark is minder water, meer vaste stof.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Hoeveel gram eiwitten moeten er idealiter in kwark of yoghurt zitten dan?
Oh, dan zou ik nog net safe zitten met m'n 5 gram per 100 in de Griekse yoghurt van de Lidlquote:Op maandag 10 juni 2013 10:20 schreef loveli het volgende:
[..]
4 ofzo? Kwark is minder water, meer vaste stof.
Ik vind Griekse yoghurt ook het lekkerste, maar ik eet het nauwelijks. Tijd om er meer bonen en linzen in te gooien....quote:Op maandag 10 juni 2013 10:21 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik nog net safe zitten met m'n 5 gram per 100 in de Griekse yoghurt van de Lidl
Bonen en linzen in je yoghurt?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik vind Griekse yoghurt ook het lekkerste, maar ik eet het nauwelijks. Tijd om er meer bonen en linzen in te gooien....
Ja maar Gr. yoghurt is lekkerderquote:Op maandag 10 juni 2013 10:55 schreef the85mc het volgende:
Mogguh! Wat een sportlijsten hier! Dacht dat ik veel sportte, maar dat is nu maar 4x pw ofzo.
Kwark heeft wat meer eiwit, dacht tussen de 8-10 gram/100.
Vanavond weer KT, kijken hoe mijn schouder het houdt.
Nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:28 schreef Probability het volgende:
Weet iemand in Utrecht centraal/in de buurt van cs een leuk tentje om (koffie) te drinken?
Ik merk echt snel resultaat van Jillian in m'n armen en benen. M'n buik blijft dan weer onaangeroerd, lijkt het wel. Boeh.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mezelf nog eens gemeten en ik ben net inder mn borsten de cm's kwijt
Verder eigenlijk niet/nauwelijks, maar daar 4 cm, wat ik best veel vind...
Neude vind ik een beetje ver. Bedoel echt max 4 minuten lopen vanaf spoor 5quote:Op maandag 10 juni 2013 11:31 schreef the85mc het volgende:
Je hebt een DE cafe vlakbij Neude, cafe olivier net buiten CS. Olivier is wel echt leuk, maar ik ken t vooral van 's avonds.
Haha...ja zo lees ik het nu ookquote:Op maandag 10 juni 2013 10:46 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Bonen en linzen in je yoghurt?
Ik weet niet of het iets is wat ik elke dag moet doen, er zit wel 10% vet in.
Dat hebben veel mensen....van boven naar beneden afvallen....nix mis mee, gewoon doorzetten.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb mezelf nog eens gemeten en ik ben net inder mn borsten de cm's kwijt
Verder eigenlijk niet/nauwelijks, maar daar 4 cm, wat ik best veel vind...
Dank je!quote:Op maandag 10 juni 2013 11:39 schreef the85mc het volgende:
Dan olivier, die is als je bij de hoofduitgang van CS bij vredenburg gelijk rechtsafslaat. Kan je niet missen.
echt waar? Ik vond het best vreemd toen ik me net matquote:Op maandag 10 juni 2013 11:40 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensen....van boven naar beneden afvallen....nix mis mee, gewoon doorzetten.
Bij mij ook: gezicht en boobies als eerst....en dat wilde ik juist niet. Maar ik kwam er ook achter dat het soms met te weinig inname van bepaalde voedingsstoffen te maken heeft en dan vooral de goede vetten. Toen ik meer avocado, zalm en olijfolie ging eten, leek mijn gezicht ook niet meer uitgemergeldquote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
echt waar? Ik vond het best vreemd toen ik me net mat![]()
Maar doe ik ook, vanavond weer sportschool![]()
Dan hoop ik dat mn buik nu aan de beurt is trouwens![]()
Het valt me wel op trouwens, als ik in de spiegel kijk, dus das wel leuk
o, mijn gezicht is prima gelukkigquote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Bij mij ook: gezicht en boobies als eerst....en dat wilde ik juist niet. Maar ik kwam er ook achter dat het soms met te weinig inname van bepaalde voedingsstoffen te maken heeft en dan vooral de goede vetten. Toen ik meer avocado, zalm en olijfolie ging eten, leek mijn gezicht ook niet meer uitgemergeld
als je het niet meer weet, gewoon weer bij 1 beginnen hequote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef D. het volgende:
Ik vergeet de hele tijd de hoeveelste dag Jillian ik zit
*gaat zoeken en het dan even opschrijft
Ik weet het alweerquote:Op maandag 10 juni 2013 13:05 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
als je het niet meer weet, gewoon weer bij 1 beginnen he
Ik post het hier elke dag, dat helpt ookquote:Op maandag 10 juni 2013 12:43 schreef D. het volgende:
Ik vergeet de hele tijd de hoeveelste dag Jillian ik zit
*gaat zoeken en het dan even opschrijft
Als het goed is ben ik nou 23 dagen bezig, maar was al eerder de tel kwijt, dus kunnen er ook 24 zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 13:11 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ik post het hier elke dag, dat helpt ookHoelang ben je nu eigenlijk al bezig? Toch wel > 30 dagen al toch? Ook een dag geskipt tussendoor?
Maar de challenge is wel om het dertig dagen achtereen te doen. Is wel mijn bedoeling iigquote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef the85mc het volgende:
D. Die ene dag maakt ook echt niet uit. Het is niet alsof op dag 30 ineens resultaat ziet en op dag 29 niet.
Dan kan ik 'm er toch net zo goed bijdoen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:19 schreef the85mc het volgende:
D. Die ene dag maakt ook echt niet uit. Het is niet alsof op dag 30 ineens resultaat ziet en op dag 29 niet.
Voor de rest van je leven elke dag Jillianquote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef D. het volgende:
Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen als ik klaar ben?
Moet het wel bijhouden, ander ben ik zo weer t erug bij af, en als ik nog niet tevreden ben moet ik wellicht nog even doorgaan
Je kunt een ander programma van Jillian doen of een mooie mix maken van level 1, 2, 3. Met nog zwaardere gewichtenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:23 schreef D. het volgende:
Ik weet alleen nog niet wat ik ga doen als ik klaar ben?
Moet het wel bijhouden, ander ben ik zo weer t erug bij af, en als ik nog niet tevreden ben moet ik wellicht nog even doorgaan
Je denkt dat ik de rest van mij leven nodig heb om tevreden te worden?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef Nallie het volgende:
[..]
Voor de rest van je leven elke dag Jillian
Blijven wel jaquote:Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef D. het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de rest van mij leven nodig heb om tevreden te worden?
Zit eigenlijk wel wat in
Just sayin.. Omdat je iedere keer dagen zit te tellen. Als je 'klaar' bent zul je het ook bij moeten houden. Vandaar dus mijn opmerking, het moet niet zoveel uitmaken of je 28 of 35 keer hebt gejilliand.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dan kan ik 'm er toch net zo goed bijdoen?
'Jillian mixed', met uw leukste momentenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Je kunt een ander programma van Jillian doen of een mooie mix maken van level 1, 2, 3. Met nog zwaardere gewichten
Klopt wel, maar ben niet zo'n 'lange termijn sporter', dus doe het stapje voor stapjequote:Op maandag 10 juni 2013 13:30 schreef the85mc het volgende:
[..]
Just sayin.. Omdat je iedere keer dagen zit te tellen. Als je 'klaar' bent zul je het ook bij moeten houden. Vandaar dus mijn opmerking, het moet niet zoveel uitmaken of je 28 of 35 keer hebt gejilliand.
Is dat lekker?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
L: noodles, sla en n snee brood met rookbeleid
Was jij niet degene die claimde 's ochtends en 's avonds krachttraining te doen?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
Wat doen veel mensen iedere dag sporten.. Ik kan dat niet. Moet echt hersteldagje hebben, anders train ik 'achteruit' voor mijn gevoel. Ik merk meer progressie met meer rust raar genoeg.
Ja, tijdelijk om snel in vorm te komen voor een onverwachte race..quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Was jij niet degene die claimde 's ochtends en 's avonds krachttraining te doen?
Dat zou dan volgens je theorie ook niet hebben gewerkt.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, tijdelijk om snel in vorm te komen voor een onverwachte race..
ik vind het zo lekkerquote:
Zie mn vorige edit.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Dat zou dan volgens je theorie ook niet hebben gewerkt.
Ligt er ook aan wat je doet natuurlijk. Elke dag je biceps trainen zal niet echt lekker zijn. Elke dag een 10 km hardlopen ook niet. Maar de hele dag alleen achter je bureau zitten ook niet. Dus dagelijks een uur intensief bewegen lijkt me niets mis mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
Wat doen veel mensen iedere dag sporten.. Ik kan dat niet. Moet echt hersteldagje hebben, anders train ik 'achteruit' voor mijn gevoel. Ik merk meer progressie met meer rust raar genoeg.
ikvind het fijn, mis het ook echt als ik het niet doe gek genoeg, hoewel ik nog helemaal niet lang bezig ben... Ik hoop stiekem dat dat zo blijftquote:Op maandag 10 juni 2013 14:18 schreef the85mc het volgende:
^^ Ik zit op mijn kont, of ik loop naar mijn auto, om daar op mijn kont te gaan zittenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef Nallie het volgende:
Sommige mensen bewegen met werk ook heel veel, elke dag.
Zolang je je er zelf goed bij voelt en niet elke dag helemaal kapot gaat lijkt het me prima!
Ha, gelukkig fiets ik nog wel naar mijn werkquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
^^ Ik zit op mijn kont, of ik loop naar mijn auto, om daar op mijn kont te gaan zitten
ik fietste tot dec elke dag 20 min heen, 20 min terug naar mn werk. Toen ineens totaal niet meer, ik ben niet eens echt aangekomen in die maanden, misschien een kilootje ofzo en dat is er nu wel af.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:33 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ha, gelukkig fiets ik nog wel naar mijn werkmaar ja die paar kilometer zet ook geen zoden aan de dijk!
geen idee, ik was er een paar dagen terug nietquote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Ik heb een deja-vu, hadden we niet precies dezelfde discussie over dagelijks sporten met precies dezelfde argumenten een paar dagen terug?
Jaquote:Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Ik heb een deja-vu, hadden we niet precies dezelfde discussie over dagelijks sporten met precies dezelfde argumenten een paar dagen terug?
awhquote:Op maandag 10 juni 2013 14:40 schreef _Dido_ het volgende:
Blah, er is een poes van een ex-slankie dood (FB'ers weten wel van wie) en nu ben ik emo
NEEquote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja
Maar elk onderwerp komt hier eens in de zoveel tijd terug.
Zullen we het eens over politiek hebben?
Of plofkippen, fulltime werken icm kinderen, vrouwen die teren op de zak van de man etc. etc. etc.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Ja
Maar elk onderwerp komt hier eens in de zoveel tijd terug.
Zullen we het eens over politiek hebben?
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Of plofkippen, fulltime werken icm kinderen, vrouwen die teren op de zak van de man etc. etc. etc.
Vanavond laatste aflevering GoT
zo zwaaaaar allemaal!quote:Op maandag 10 juni 2013 14:50 schreef Novem het volgende:
[..]
Of plofkippen, fulltime werken icm kinderen, vrouwen die teren op de zak van de man etc. etc. etc.
Vanavond laatste aflevering GoT
Rupsenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zo zwaaaaar allemaal! [ afbeelding ]
Laten we het hebben over rupsen en lammetjes en fluitende vogels![]()
![]()
ik houd er niet van, maar Ado en de kinderen mogen ze opetenquote:
* _Dido_ wrijft in ogen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik houd er niet van, maar Ado en de kinderen mogen ze opetenen t ziet er gewoon leuk uit
Relax. Er zijn ook mensen die niet van hardlopen houden.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
* _Dido_ wrijft in ogen.
Niet van aardbeien houden?![]()
![]()
nee. Of er moet heel veel suiker op, of ze moeten in de yoghurt.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:08 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
* _Dido_ wrijft in ogen.
Niet van aardbeien houden?![]()
![]()
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Relax. Er zijn ook mensen die niet van hardlopen houden.
Onbegrijpelijk!quote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef loveli het volgende:
[..]
Relax. Er zijn ook mensen die niet van hardlopen houden.
Sorry, vergeten te noteren in m'n wie-zei-wat-precies-dagboekjequote:Op maandag 10 juni 2013 15:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee. Of er moet heel veel suiker op, of ze moeten in de yoghurt.
Maar dit is weer zo'n terugkerend verhaalwant dat zei ik een tijdje terug ook al
iek! Zhe horrorquote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef Novem het volgende:
[..]
RupsenVorig jaar was ik aan het hardlopen door het park en ik voelde ineens allemaal koude, plakkerige dingen op m'n huid, bleek ik door een zwerm van rupsen heen te rennen die allemaal aan zijden draadjes hingen...ze zaten overal
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:56 schreef Novem het volgende:
[..]
RupsenVorig jaar was ik aan het hardlopen door het park en ik voelde ineens allemaal koude, plakkerige dingen op m'n huid, bleek ik door een zwerm van rupsen heen te rennen die allemaal aan zijden draadjes hingen...ze zaten overal
Ik geloof dat je in mijn allergiezone zit en het is volop hooikoortsseizoen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:21 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, tijdelijk om snel in vorm te komen voor een onverwachte race..
Edit: HPKW, soms heb ik het gevoel dat je iedere keer nogal bits op mij reageert. Heb ik je iets misdaan ofzo?
Ok.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik geloof dat je in mijn allergiezone zit en het is volop hooikoortsseizoen.
Sorry, ik zal niet meer op je reageren.
Jij vast wel. Ik ga gewoon nog iedere keer een stukje dood.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef loveli het volgende:
Hoe snel gaat je conditie vooruit als je om de dag een paar kilometer rent? Merk je na een week al verbetering?
ja, heel erg snel.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:38 schreef loveli het volgende:
Hoe snel gaat je conditie vooruit als je om de dag een paar kilometer rent? Merk je na een week al verbetering?
Volgens mij ben jij echt een schatjequote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ok.
Ik vind t prima als je eens kritisch reageert, maar als het telkens negatief is ga ik het vervelend vinden. Vandaar dat ik er naar vroeg.
Worden we beiden niet vrolijker/positiever van lijkt me.
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over hahaquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een schatje
Wat rot.. Heb je behoefte aan advies of meer aan een virtuele knuffel?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fietste tot dec elke dag 20 min heen, 20 min terug naar mn werk. Toen ineens totaal niet meer, ik ben niet eens echt aangekomen in die maanden, misschien een kilootje ofzo en dat is er nu wel af.
(Zit op -3 nu, vanaf maartben wel tevreden, had meer mogen zijn, maar tis goed, want zo kan ik het volhouden)
Ik heb met al dit thuiszitten steeds minder zin om nuttig bezig te zijn merk ik, moet mezelf er steeds meer toe zetten om in huis dingen te doen, om te zoeken naar vacatures, om afspraken te maken voor dingen die móeten... Alleen sporten heb ik vaak echt zin in (soms ook helemaal niet, vooral op kt dagen)en verder doe ik alleen nutteloze dingen voor mn gevoel.
Ik voel me gewoon totaal nutteloos.
Ja ik had stom nieuws, dus behoefte aan een knuffel.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef the85mc het volgende:
[..]
Daar denkt niet iedereen hetzelfde over haha
Was je vandaag in utrecht trouwens?
Heel herkenbaar JB. Ik ben wel flink aangekomen toen ik werkloos thuis zat/zit (3 uur werken in de week noem ik nu ook niet echt werken). Maar ik werkte ook op een BSO, veel buiten met de kinderen, veel lopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik fietste tot dec elke dag 20 min heen, 20 min terug naar mn werk. Toen ineens totaal niet meer, ik ben niet eens echt aangekomen in die maanden, misschien een kilootje ofzo en dat is er nu wel af.
(Zit op -3 nu, vanaf maartben wel tevreden, had meer mogen zijn, maar tis goed, want zo kan ik het volhouden)
Ik heb met al dit thuiszitten steeds minder zin om nuttig bezig te zijn merk ik, moet mezelf er steeds meer toe zetten om in huis dingen te doen, om te zoeken naar vacatures, om afspraken te maken voor dingen die móeten... Alleen sporten heb ik vaak echt zin in (soms ook helemaal niet, vooral op kt dagen)en verder doe ik alleen nutteloze dingen voor mn gevoel.
Ik voel me gewoon totaal nutteloos.
eensquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een schatje
^^quote:
noem ze eens, dan gaan wij ze ontkrachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nu op de bank en ben bezig allemaal redenen te verzinnen waarom ik niet naar Bodypump hoef zo.![]()
Je wordt super lelijk en vet als je niet gaatquote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Ik zit nu op de bank en ben bezig allemaal redenen te verzinnen waarom ik niet naar Bodypump hoef zo.![]()
Nou, dat helpt dus nietquote:Op maandag 10 juni 2013 17:53 schreef An24 het volgende:
[..]
Je wordt super lelijk en vet als je niet gaatZo! Helpt het?
Ik moet ook maar eens sporten. Geen zin.quote:Op maandag 10 juni 2013 17:51 schreef Goodbye het volgende:
Was te proberenquote:Op maandag 10 juni 2013 17:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, dat helpt dus niet. Wat meestal wel helpt is me indenken hoe ik me erná ga voelen, dus dat moet dan maar.
daar heb ik wel aan gedacht, ook wel vacatures gekeken, ik vond alleen dat er veel dingen bij zaten van minimaal zoveel uren enzo en dat is wat lastig, want ik hoop wel weer week te vinden over een tijdje...quote:Op maandag 10 juni 2013 17:37 schreef Perruche het volgende:
JB; is het geen optie om iets van vrijwilligerswerk te gaan doen zolang je (ongewild) thuis zit?
ik dus wel, alleen eigenlijk níet echt in cardio, kt, cardio, meer in iets anders, alleen is dat vanavond niet handig omdat Ado mee gaat en we dan niet tegelijk klaar zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens sporten. Geen zin.
Ik heb gisteren net gesport, dus dan zit ik altijd al heel lekker in mijn vel wat dat betreft!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:02 schreef An24 het volgende:
[..]
Was te proberensterkte met van de bank af komen
meer aan een knuffel, maar advies is altijd goedquote:Op maandag 10 juni 2013 17:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Wat rot.. Heb je behoefte aan advies of meer aan een virtuele knuffel?
Ik moet nog heel veel opruimen en een presentatie voorbereiden (het onderwerp nog bedenken)quote:Op maandag 10 juni 2013 18:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik dus wel, alleen eigenlijk níet echt in cardio, kt, cardio, meer in iets anders, alleen is dat vanavond niet handig omdat Ado mee gaat en we dan niet tegelijk klaar zijn
Kun je misschien zelfs gratis sporten..quote:Op maandag 10 juni 2013 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
meer aan een knuffel, maar advies is altijd goed![]()
Wil bij de sportschool vragen of ze niet iemand nodig hebben voor t een of ander, daar ben ik toch al zes dagen in de week
Ja, maar dan krijg je geen salarisquote:Op maandag 10 juni 2013 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je misschien zelfs gratis sporten..
"al die yoghurt?", ik zie maar één bakje?quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Nallie het volgende:
Neifile, ik vind je lijstjes wat weinig. Hoezo al die yoghurt?
En als je al weet dat het slechte dagen worden kan je je toch voorbereiden door eten mee te nemen bijvoorbeeld?
Cupcake, ik vind jou lijstje ook erg weinig of er moet heeeel veel in de groentesoep zitten, maar dan nog. Ik zou zeker voor de noten gaan om nog aan te vullen, maar dan wel ongebrand/ongezouten.
Het een hoeft het ander niet uit te sluiten..quote:Op maandag 10 juni 2013 18:27 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ja, maar dan krijg je geen salaris
Ik ga me in mijn spandex hijsen en een rondje rennen
Que? Ze eet een liter yoghurt per dag! Gister zelfs 1,5!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:55 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
"al die yoghurt?", ik zie maar één bakje?
Oh sorry, ik zat naar het lijstje van cupcake te kijkenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Que? Ze eet een liter yoghurt per dag!
Het is wel een flink gevulde soep ja. 400 gram soepgroenten uit zak, en nog een grote ui, champignons en courgette erbij. En een half pak fijne krulvermicelli.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:53 schreef Nallie het volgende:
Neifile, ik vind je lijstjes wat weinig. Hoezo al die yoghurt?
En als je al weet dat het slechte dagen worden kan je je toch voorbereiden door eten mee te nemen bijvoorbeeld?
Cupcake, ik vind jou lijstje ook erg weinig of er moet heeeel veel in de groentesoep zitten, maar dan nog. Ik zou zeker voor de noten gaan om nog aan te vullen, maar dan wel ongebrand/ongezouten.
ze zoeken allemaal instructeurs, voor body attack, body combat, RPM... Maar voorzover ik weet niks administratiefs en daar ben ik dan weer goed inquote:Op maandag 10 juni 2013 18:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Kun je misschien zelfs gratis sporten..
bluh, irritant is dat hequote:Op maandag 10 juni 2013 18:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel opruimen en een presentatie voorbereiden (het onderwerp nog bedenken)
Dus als ik nu ga sporten kom ik thuis in een vies huis waar ik amper kan lopen..
Dan nog denk ik dat je op max 1000-1200 kcal zit en dat is echt te weinig!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Het is wel een flink gevulde soep ja. 400 gram soepgroenten uit zak, en nog een grote ui, champignons en courgette erbij. En een half pak fijne krulvermicelli.
En ik moet inderdaad nog even de balans zoeken.
Ik ken iemand die een opleiding daarin doet naast haar studie, best leuk!quote:Op maandag 10 juni 2013 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze zoeken allemaal instructeurs, voor body attack, body combat, RPM... Maar voorzover ik weet niks administratiefs en daar ben ik dan weer goed in![]()
Ja..quote:
Op uitzending gemist?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Probability het volgende:
Weet iemand waar ik Probleemwijken terug kan kijken?
Oeh ja, dat is inderdaad niet veel. Moet wel zeggen dat de halve stokbrood kruidenboter is vervangen voor een hele baguette, en dan met tzatziki, en ik ga vanavond een kleine reep witte choco wegwerken en misschien ook nog wat cashewnoten, om te compenseren. Morgenochtend dan maar wat langer wii fitten.quote:Op maandag 10 juni 2013 18:59 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat je op max 1000-1200 kcal zit en dat is echt te weinig!
Ik zou t dan aanvullen met gezonde dingen.. maar goed dat is de keuze die je maakt.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:23 schreef Cupcake. het volgende:
[..]
Oeh ja, dat is inderdaad niet veel. Moet wel zeggen dat de halve stokbrood kruidenboter is vervangen voor een hele baguette, en dan met tzatziki, en ik ga vanavond een kleine reep witte choco wegwerken en misschien ook nog wat cashewnoten, om te compenseren. Morgenochtend dan maar wat langer wii fitten.
Dan kun je 'm zelf bezorgenquote:Op maandag 10 juni 2013 18:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Hier hebben ze nog 2 vacatures voor postbezorgers, even een brief uit doen..
Niet persé. Fotografieopdrachten zijn ook veel minder leuk dan vrij werk, omdat het móet, ook als het niet leuk is of je er geen zin in hebt. En dan moet je weer een nieuwe hobby zoekenquote:Op maandag 10 juni 2013 19:06 schreef _Dido_ het volgende:
Ik zou nog weleens hardlooptrainer willen worden![]()
![]()
En dan mensen die in een dip zitten er met lopen bovenop helpen
. Moet ik eerst zelf weer fatsoenlijk kunnen hardlopen
![]()
. Van je passie je werk maken, geweldig
Van wie was het? RTL kan op rtl.nl/gemist (oid), veronica/net5 op kijk.nlquote:
Nietquote:Op maandag 10 juni 2013 19:15 schreef Probability het volgende:
Weet iemand waar ik Probleemwijken terug kan kijken?
Haha ik weet alleen niet of ik postbezorgen in de stromende regen zo leuk vindquote:
Ach, word je hard nat vanquote:Op maandag 10 juni 2013 19:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Haha ik weet alleen niet of ik postbezorgen in de stromende regen zo leuk vind
Jammerquote:Op maandag 10 juni 2013 19:36 schreef D. het volgende:
[..]
Niet
Was van SBS, maar is al zo oud dat het niet meer op SBSgemist staat
Dat is ook.. Zal ik augustus toch iets moeten ben ik bang!quote:
Helaas, dat programma draait om een hele wijk, niet een enkel persoonquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee was benieuwd of ik jou zou zien
Badam tsshhhhquote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee was benieuwd of ik jou zou zien
De eerste weken dat ik sportte voelde ik me echt beroerd. Dus ik kan er wel inkomen dat het invloed heeft op je weerstand.quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van dat vele sporten viel mij ook al op. Ik zit op een plek waar alles draait om gezond eten en sporten, maar er zijn hier in slank zelfs mensen die nog meer sporten dan ik op het moment. Ik hou zelf een max. van 1 uur per dag intensief sporten en bij meer dan 1 uur per dag de volgende dag niets aan.
Als ik volgende week weer thuis ben ga ik gewoon weer terug naar drie keer per week. Merk dat mijn weerstand naar zijn grootje gaat als ik zoveel sport. Continue verkouden.
Waar zit jij dan? DM?quote:Op maandag 10 juni 2013 19:56 schreef Tinkepink het volgende:
Dat van dat vele sporten viel mij ook al op. Ik zit op een plek waar alles draait om gezond eten en sporten, maar er zijn hier in slank zelfs mensen die nog meer sporten dan ik op het moment. Ik hou zelf een max. van 1 uur per dag intensief sporten en bij meer dan 1 uur per dag de volgende dag niets aan.
Als ik volgende week weer thuis ben ga ik gewoon weer terug naar drie keer per week. Merk dat mijn weerstand naar zijn grootje gaat als ik zoveel sport. Continue verkouden.
Holistisch Kurort.quote:
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Misschien dat de bangmakerij van An toch heeft geholpen, ben naar Bodypump geweest. Nu best wel dood. Be proud!![]()
En nu even iets in huis zoeken waar eiwitten in zitten. Geen eieren of kwark in huis.
Ehm, het klinkt alsof je een alien gebaard hebtquote:Op maandag 10 juni 2013 20:15 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Holistisch Kurort.
Heb vandaag wel uitgevonden waarom ik moeite heb met rechtop staan. MIjn bekken en ruggengraat hebbben zo|n opdonder gehad van de geboorte van mijn kinderen dat de boel daar een beetje kaput is. Mag een osteopaat oplossen. Tenminste, ik hoop dat het kan.
Een van de interessantste dingen die ik hier heb geleerd is dat een verkeerde houding een grote invloed kan hebben op je energieniveau, zelfvertrouwen, geluksgevoel etc. En ik moet zeggen, heb het idee dat het klopt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]bezige bij. Tof!
Geen man in de buurt?
ik heb een hele tijd staan kletsen met iemand die die opleiding aan het doen was. Maar dat is voor een paar uurtjes in de week en zet wat geld betreft geen zoden aan de dijk...quote:Op maandag 10 juni 2013 19:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een opleiding daarin doet naast haar studie, best leuk!
Ik heb het hier niet over het kinder-uitpoep-kanaal, maar over mijn ruggengraat en bekken. Ik kan niet goed meer rechtop staan, maar sta standaard met een holle rug. Het kan wel, recht staan, maar dat doet echt extreem pijn en ik kan me dan ook niet meer goed bewegen. Dit trekt weer door naar mijn schouders en vooral bovenste nekwervel, wat weer zorgt voor hoofd- en nekpijn en gespannen schouders. Ook schijnt er nog iets met mijn kaak te zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ehm, het klinkt alsof je een alien gebaard hebtHoop iig dat het te fixen is!
Ik heb mijn rondje erop zitten en heb spierpijnvanaaf op tijd naar bed
![]()
Ohja, mijn sportdisclaimer mag weer: powered by sunlight.in de winter ben ik een lamme tak
^^quote:Op maandag 10 juni 2013 20:34 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn rondje erop zitten en heb spierpijnvanaaf op tijd naar bed
![]()
Ohja, mijn sportdisclaimer mag weer: powered by sunlight.in de winter ben ik een lamme tak
quote:Op maandag 10 juni 2013 20:32 schreef Goodbye het volgende:
Misschien dat de bangmakerij van An toch heeft geholpen, ben naar Bodypump geweest. Nu best wel dood. Be proud!![]()
En nu even iets in huis zoeken waar eiwitten in zitten. Geen eieren of kwark in huis.
Klinkt allemaal niet prettig. Hoop dat ze je kunnen helpenquote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over het kinder-uitpoep-kanaal, maar over mijn ruggengraat en bekken. Ik kan niet goed meer rechtop staan, maar sta standaard met een holle rug. Het kan wel, recht staan, maar dat doet echt extreem pijn en ik kan me dan ook niet meer goed bewegen. Dit trekt weer door naar mijn schouders en vooral bovenste nekwervel, wat weer zorgt voor hoofd- en nekpijn en gespannen schouders. Ook schijnt er nog iets met mijn kaak te zijn.
De precieze hoed en rand ken ik nog niet, maar hoor ik in de loop van de week als het goed is.
Samengevat zorgt het er in ieder geval voor dat ik niet zo bewegelijk ben als ik zou moeten zijn op basis van mijn sportregime en op basis van wat de rest van mijn lijf kan hebben.
En wat betreft de alien: veel bevallingen lopen niet helemaal lekker. DEnk aan zuignappen en vacuumpompen. Gek genoeg kwetst het me wel een beetje deze opmerking.
Alleen dansen lijkt me wel genoeg, toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 21:04 schreef Tinkepink het volgende:
vIk ga morgen drie uur dansen. Eerst een uur merengue, dan 2 uur salsa. ZIn in.
*Nu nog aan het nadenken of het eventueel teveel is om eerst nog met een groepje een uur door het heuvelige bos te rennen.
Dat laatste is niet nodig en ook niet mijn bedoeling. Alleen zoals je het bracht klonk het nogal apart.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb het hier niet over het kinder-uitpoep-kanaal, maar over mijn ruggengraat en bekken. Ik kan niet goed meer rechtop staan, maar sta standaard met een holle rug. Het kan wel, recht staan, maar dat doet echt extreem pijn en ik kan me dan ook niet meer goed bewegen. Dit trekt weer door naar mijn schouders en vooral bovenste nekwervel, wat weer zorgt voor hoofd- en nekpijn en gespannen schouders. Ook schijnt er nog iets met mijn kaak te zijn.
De precieze hoed en rand ken ik nog niet, maar hoor ik in de loop van de week als het goed is.
Samengevat zorgt het er in ieder geval voor dat ik niet zo bewegelijk ben als ik zou moeten zijn op basis van mijn sportregime en op basis van wat de rest van mijn lijf kan hebben.
En wat betreft de alien: veel bevallingen lopen niet helemaal lekker. DEnk aan zuignappen en vacuumpompen. Gek genoeg kwetst het me wel een beetje deze opmerking.
bah, rot dat je daar dan zo'n last van blijft houden...quote:Op maandag 10 juni 2013 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gadverdamme uniek!quote:Op maandag 10 juni 2013 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]bezige bij. Tof!
Geen man in de buurt?
ik heb totaal geen uitzicht op wat dan ookquote:Op maandag 10 juni 2013 20:54 schreef Perruche het volgende:
Maar jb heb je uitzicht op iets permanents? Je kan dat toch makkrlijk doen juist alst maar een paar uurtjes per week is.
Een van vrijwilligerswerk- ga gewoon een naar de vrijwilligerscentrale, vaak iser meer dan genoeg en ook flexibel! Ik zou als ik meer tijd had gaan koken voor dakloze en mensen helpen met hun financien. (Maar nu vind ik mijn baab em sport even belangrijker)
Knieen niet voorbij je tenen en niet doorknikken. Maar dat zegt Jillian ook ,dus ik denk dat je je daar wel aan houdt.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:18 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Gadverdamme uniek!
Ik heb gejilliand en ga nu douchen en dan GoT kijkenDoe nog wel iets niet goed met Jillian, want best last van m'n knieën... Vanmiddag ook op standje 1 naar huis gefietst en door alle bejaarden ingehaald
Lelystadquote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Waar woon je JB? Geen zin om een newbie kraamvrouw gezelschap te houden?
Net al m'n positiemode uit de kast gehaald. Werd er toch beetje emo van dat ik het nooit meer zal dragen.
M'n eigen kleren passen alleen nog niet. Hmmm
Gewoon nog een tijdje positiemode dragen? Je bent zeker niet de enige die dat doet.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net al m'n positiemode uit de kast gehaald. Werd er toch beetje emo van dat ik het nooit meer zal dragen.
dat bedoel ik dus, en als ik straks werk heb, weet ik niet of ik het nog wel zou kunnen en willen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Qua vrijwilligerswerk: mij is ingepeperd dat het vrijwillig, maar niet vrijblijvend is.
Ik wandel iedere maandagavond met verstandelijk gehandicapten en die rekenen gewoon op me.
Voordeel is wel weer dat ik met een uur uit en thuis ben (ok, 30 seconden reistijd is dan ook wel heel erg handig), maar het er wordt dus wel op me gerekend en ik hou er rekening mee in mijn planning.
Goed dat je je dat realiseert.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik dus, en als ik straks werk heb, weet ik niet of ik het nog wel zou kunnen en willen.
Daarom misschien helpen bij evenementen ofzo, dat is elke keer een dagje oid.
Haha, dat heb ik dus niet gehoordquote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Knieen niet voorbij je tenen en niet doorknikken. Maar dat zegt Jillian ook ,dus ik denk dat je je daar wel aan houdt.
Die opmerking snap ik nietquote:Op maandag 10 juni 2013 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Glad ijsquote:Op maandag 10 juni 2013 21:48 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Die opmerking snap ik nietblijft het bij één kind?
Whehe, dat zal wel meevallen, zie jou nog niet met een glas sherry en een sigaar de deur open doen.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben dol op m'n huispak atm. Maar als er visite komt, probeer ik er toch niet helemaal als ma Flodder uit te zien
.
zal het eens navragen, kijken waar dat hier in de buurt kanquote:Op maandag 10 juni 2013 21:43 schreef Perruche het volgende:
Ja precies, er is genowg wat je ook gewoon voor een tijdje kan doen.
Ga voor een spiegel staan en squats en lunges oefenen. Op de sportschool zie ik ook heel vaak mensen die oefeningen fout doen, maar dat id echt de pest voor je knieën.quote:Op maandag 10 juni 2013 21:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Haha, dat heb ik dus niet gehoordIk ga toch nog eens de ondertitelde versie kijken. Eerder had ik er geen last van, dus ik ben blijkbaar toch iets fout gaan doen sinds de vorig ekeer.
Over die lunges..quote:Op maandag 10 juni 2013 21:53 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga voor een spiegel staan en squats en lunges oefenen. Op de sportschool zie ik ook heel vaak mensen die oefeningen fout doen, maar dat id echt de pest voor je knieën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |