Wel goed dat je dat doorhebtquote:Op zondag 9 juni 2013 16:43 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja!
Ik projecteer mijn studiestress op hem merk ik nu. Dat het zich uit in twijfelen over hem/ons/enz
Ja nu nog toepassenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wel goed dat je dat doorhebt
Ik projecteer mijn stress vaak ook op de verkeerden en op het moment zelf denk ik dat dat heel terecht is, maar achteraf.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Wilde eigenlijk aapjes kijken maar slapen is ook goed.
V1z aan de yoga
Dus goedgekeurdquote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef V1z0R het volgende:
Denk dat je dude het ook wel doorheeft hoor, Billy.Vind het tof om te horen
[..]
Zelf ook verbaasd, maar doe nu ook push-ups en pull-ups op 't werk...
"Had last van m'n rug dus moest even aan de trap hangen", zo verhul ik het dan nog als een collega me betrapt.
Knie is nog rete-dik dus gisteren maar even geskipped maar vanochtend toch weer push-ups gedaan.
Beetje aan het doordraven maar voelt lekker
Nog niet zo aan het doordraven als ons Nallie, die zit echt in beestmodus volgens mij
Denk niet dat die keuze bij mij ligtquote:Op zondag 9 juni 2013 17:41 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus goedgekeurd?
Die beestmodus wil ik ook!!!!!!
Kunnen jullie gezellig whatsappenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mijn lief krijgt een smartphneTenminste die heb ik even voor hem geregeld
Doe eens lijstje Cupcake? En welkom.
Popcorn.. en zo nog kwark, karamelvla, vanillevla, rabarber en verse ananas
Wat goed van je hardlopenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:58 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O kwark, havermout, bosbessen, banaan
L rijstwafel appelstroop, boterham kaas + ei, boterham appelstroop
B uurtje wandelen
T paar zoute stokjes
D courgette pannenkoekjes, salade, gegrilde kip
B uurtje wandelen
T klein bakje kwark
Sporten:
Ma: hardlopen interval
Di: Jillian + extra bbb
Wo: hardlopen interval
Do: Jillian + extra bbb
Vr: hardlopen duurloopje en op vakantie
Ja, gaat wel lekker! Ga nu beginnen met opbouw naar de 10 km. Ben wel echt traag, ik hou niet zo van zweten /afzienquote:Op zondag 9 juni 2013 20:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wat goed van je hardlopen. Waar gaat de reis naartoe?
Jij hebt een beroep waarbij je de hele dag rondloopt en volgens mij wandel jij ook nog eens heel erg veel. Dus jij mag niets zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaah, whatsappen.. werd eens tijd.
Zo, net even dinsdag een snipperdag geregeld. Gewoon omdat het kan.
Nu heb ik na alle geplande snipperdag dit jaar nog 18 over, dat moet lukken.
Jezus wat sporten jullie veel, voel mij echt een ongelooflijke luilak zeg. Goed bezig jongens!
Ga je naar Terschelling?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:09 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij hebt een beroep waarbij je de hele dag rondloopt en volgens mij wandel jij ook nog eens heel erg veel. Dus jij mag niets zeggen.
![]()
Hoe is het met je knie?
Zou niet gaan.. word je moe van en zulksquote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef loveli het volgende:
Ik zou eventueel een stukje kunnen gaan hardlopen.
Groepsdruk anyone?
Gelukkig moet de lange duurloop langzaam, dus dat is dan jouw loopjequote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel lekker! Ga nu beginnen met opbouw naar de 10 km. Ben wel echt traag, ik hou niet zo van zweten /afzien
We gaan een weekje naar La Douce France
Woensdagaaf?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:16 schreef loveli het volgende:
Ik zou eventueel een stukje kunnen gaan hardlopen.
Groepsdruk anyone?
Oerol! En dat betekent vooral het hele eiland over fietsen, want de leukste voorstellingen zijn natuurlijk way uit de route.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ga je naar Terschelling?Leuk! Goede ponykamp herinneringen
![]()
Fietsen? waarom fietsen? Met wie en waarom enzo...
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Woensdagaaf?
Sportlijst is redelijk voorspelbaar:
Ma: evy 22
Di: fitness
Wo: evy 23
Do: fitness
Vr: evy 24
Za: fitness
Zo: lamme tak uithangen
Zouden ze deze keer ook weer voorbereiding-sessies organiseren? Goed bezig!quote:Op zondag 9 juni 2013 21:23 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Woensdagaaf?
Sportlijst is redelijk voorspelbaar:
Ma: evy 22
Di: fitness
Wo: evy 23
Do: fitness
Vr: evy 24
Za: fitness
Zo: lamme tak uithangen
Lijkt mij wel leukquote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Perruche het volgende:
Gaan jullie meedoen aan de urbanathlon trouwens?
De wat?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:34 schreef Perruche het volgende:
Gaan jullie meedoen aan de urbanathlon trouwens?
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:27 schreef J0ycie88 het volgende:
Vandaag niet echt een planningwaardigdagje. Maar dat wist ik al van te voren. Heb het vette vlees laten liggen bij de BBQ, wel wat slaathe gegeten en een paar stukjes brood. 1 klein stuktje kipsate en 2 bieflapjes. Wel lekker gelopen smiddags!
Vanmorgen 2 wraps met kipfilet avocado en tomaat. En net afgesloten met een softijsje.
Morgen weer een normale dag en dit word mijn planning:
O: Turkse yogurt met wat meloen en ananas. Schepje havermout er door.
S: 25 min loopband in 2 fases en KT. Heb een nieuwd schema en ziet er behoorlijk pittig uit.
L: Omelet met roerbakgroenten
T: Stuk watermeloen
D: Pasta met ricotta??saus en groene asperges. Misschien een stukje zalmfilet erbij.
T: handje nootjes.
In mijn nieuwe sportschema staat onder andere opdrukken, veel met losse gewichten en iets tussen 2 banken. Erg spannend. Er werd zaterdag heel positief gezegd dat ik dat echt wel kan dus ik ben benieuwd.
Mijn sportplanning voor de week:
M: Fitness (cardio en kracht)
D: 5 km avondvierdaagse lopen en misschien overdag nog Fitness (alleen kracht)
W: 5 km avondvierdaagse lopen
D: Fitness (cardio en kracht)
V: 5 km avondvierdaagse lopen
Z: Fitness (cardio en kracht)
Z: -
Ga je dan 2x op je tenen staan? Hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 21:22 schreef _Dido_ het volgende:
Oh, dan doe ik ook maar een 'sport'planning
Zo: toe raises, Jillian level 1:4
Ma: 2 x toe raises, Jillian level 1:5
Di: 2 x toe raises, Jillian level 1:6
Wo: 2 x toe raises, Jillian level 1:7
Do: 2 x toe raises, Jillian level 1:8
Vrij: hopelijk een klein hardlopen op m'n nieuwe hardloopschoenen. Tzt post ik een foto, want ik zal het zeker winnen van uniek qua lelijke schoenen, Jillian level 1:9, 2 x toe raises
Net begonnen met toe raises om de tibialis anterior (scheenbeenspier, in de volksmond) sterker te maken. Lekker wiebelen op een trapje![]()
En ik vind dat je wel echt snel wat van Jillian merkt, qua spieropbouw, ik iig. Heerlijk gevoel is dat: trillende spieren tijdens de workout en een beetje spierpijn daarna
Mij ook wel, maar ik hoef niet zo nodig blessuresquote:
Nee, met je hiel op een trapje en dan tenen naar beneden, weer omhoog, 30 secs lang en dan 3 setjes. Schijnt te helpen om die spier sterker te makenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga je dan 2x op je tenen staan? Haha
Als ik de goede heb gegoogled.. is het dan niet meer voor mannen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:40 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Mij ook wel, maar ik hoef niet zo nodig blessures
Wij kunnen alles wat mannen ook kunnen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als ik de goede heb gegoogled.. is het dan niet meer voor mannen?
Mehe ik voel me ook aangesproken door de koningin van het anti-crap eten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.
Dus of of en niet en en.
Tegen een boom pissen is anders knap lastig.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Wij kunnen alles wat mannen ook kunnen hoor
Pics?quote:
Is een youtube filmpje van een vrouw die staand plast, en dan zonder zo'n tuitje....quote:Op zondag 9 juni 2013 21:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Tegen een boom pissen is anders knap lastig.
On topic:omgekleed, toedels!
quote:
Ik gok van welquote:Op zondag 9 juni 2013 21:33 schreef anna82 het volgende:
[..]
[..]
Zouden ze deze keer ook weer voorbereiding-sessies organiseren? Goed bezig!
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:44 schreef Perruche het volgende:
[..]
Mehe ik voel me ook aangesproken door de koningin van het anti-crap eten.
Maar gaan jij en Anna en iedereen nog naar de UA?
quote:
Tof! Ik heb vandaag ergens aan gehangen in case of monkey bars, het duurde misschien 3 sec maar m'n oksels voelen uitgescheurd. Maw: ik moet ook!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik gok van wel![]()
En ik moet wel he, ik sleep denk ik 10 kg meer mee dan jij
Yup, naja is de planning.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef An24 het volgende:
Vaiz yoga?![]()
En je bent wel gegaan loveli![]()
Freud en ik zijn lekker naar de sauna geweest
Ik ook. Yoga geeft een mooi figuur.quote:Op maandag 10 juni 2013 01:46 schreef loveli het volgende:
Yogaklasje met allemaal vrouwen... ik snap.
Veel kijkplezier.quote:Op maandag 10 juni 2013 02:44 schreef V1z0R het volgende:
Gek genoeg was dat niet de redenering Linu mezelf even pijnigen met de schoonheid van 'Grave of the fireflies'
Dank je.quote:
Spelletjes, kletsen met verpleging, mensen beter maken, tosti's maken en eten. In die volgorde het liefstquote:Op maandag 10 juni 2013 03:13 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Dank je.
Hoe doe jij dat trouwens? Lijkt me maar lastig vele nachten wakker zijn..
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?quote:Op maandag 10 juni 2013 04:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Spelletjes, kletsen met verpleging, mensen beter maken, tosti's maken en eten. In die volgorde het liefst
goeiemorgen uniekje!quote:Op maandag 10 juni 2013 05:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jij ook nachtdienst V1?
Slaap lekker voor straks Puff.
Loveli, goedzo
Kwark/vla/rabarber, nom
Nee dat betekent dat de patienten niet ziek zijn of niet naar het ziekenhuis komen. Natuurlijk heb ik dat veel liever.quote:Op maandag 10 juni 2013 05:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?
Mogge Didoquote:
Spelletjesquote:Op maandag 10 juni 2013 05:28 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
dus je doet liever een spelletje dan dat je iemand beter maakt?
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Mogge Didowat Was jij vroeg!
Heb nu al geen zin meer haha
Is het zoveel werk om die tomatensalade te eten Aurum?quote:Op maandag 10 juni 2013 08:54 schreef _aurum_ het volgende:
o haiz! Veel te vroeg opgestaan vanmorgen/zhepain
S: Tomatensalade met kip
quote:Op maandag 10 juni 2013 08:57 schreef Perruche het volgende:
[..]
Is het zoveel werk om die tomatensalade te eten Aurum?
Ik snap wat je zegt en het is ook zo dat weet ik. Maar wat ik wel jammer vind is dat ik reactie krijg op het eerste stukje van mijn post. En niet op het deel waarin ik aangeef hoe ik het wil gaan doen?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Ik scoor nu geen punten, maar ik vind dat je teveel crap eet. Van de week vreetbuien, vandaag ook weer een softijsje. Probeer keuzes te leren maken, dus wel bbq'en en geen toetjes etc.
Dus of of en niet en en.
het was gisteraaf en ik was moe, dus dan pik ik eruit wat mij als eerste opvalt.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:08 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ik snap wat je zegt en het is ook zo dat weet ik. Maar wat ik wel jammer vind is dat ik reactie krijg op het eerste stukje van mijn post. En niet op het deel waarin ik aangeef hoe ik het wil gaan doen?
Ik kan goed tegen schoppen onder mijn kont hoor, dus ben niet bang dat je geen punten scoort. Alleen het eenzijdige vind ik een beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |