quote:
Ik zag het!quote:
ik haat overgeven van de pijn, kotsen omdat je misselkijk bent okay maar omdat de pijn zo erg wordt overgeven is echt zo klotequote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Onverwacht bij vrienden langs gaan en geen krukken mee hebben. Nu zoveel pijn hebben dat ik er van moest kotsen yay
Ga ik straks ff doenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is erfelijk. Maar door de zwangerschappen is het er absoluut niet beter op geworden.
Ehlers Danlos type hypemobiel heet het. Ff googelen is sneller dan wanneer ik alles uitleg
Wat is dat dan, als zij iets claimen? Enquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
kut youtubehebben ze weer een video van mij geclaimed
gelijk weer ingediend dat ik mijn video terug wil
Als zij denken dat er ook maar iets in de video zit waar ze problemen mee kunnen krijgen gebeurt er dit, als je fotos laat zien die niet van ju zijn trekken ze je beeld eraf, als je muziek gebruikt die niet van jou is trekken ze alle audio van je video weg. Maar het is nu weer gefixed gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
En HOEzo kunnen ze dat zomaar doen Sjaan? Jij hebt toch copyright?
en jullie maar denken dat ik niet bruiner kon. .. think again!quote:
nee hoor, zodra je youtube partner wordt trekken ze bij iedereen die audio eraf, anders kan YT een rechtzaak krijgen ivm royaltiesquote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Wat stom!Want bijna iedereen die muziek onder zijn video zet gebruikt bestaande nummers. Dat is toch een onmogelijke taak om te controleren?
Ja ik snap de logica wel, maar het lijkt me onmogelijk om te controleren voor ze. Maar schijnbaar toch nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor, zodra je youtube partner wordt trekken ze bij iedereen die audio eraf, anders kan YT een rechtzaak krijgen ivm royalties
nee hoor mag je er op zetten, je bent geen partner en je krijgt niet betaaldquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
En zo'n filmpje die ik op YT had gezet van Two Brothers on the 4th Floor hun optreden? Dat mag wel gewoon zolang je maar meldt dat hun dat zijn?
Nah, wel kudos voor hun oplettendheid dusquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik snap t btw ook wel hoormaar de vorige keer hadden ze video geclaimed omdat er een foto in zat, maar die foto kwam dus gewoon van mijn blog af. Binnen 2 uur was de video weer van mij
Ja zeker, normaal krijg je ook mailtjequote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah, wel kudos voor hun oplettendheid dus
is dat al allemala geregeld joh?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zeker, normaal krijg je ook mailtje
maar ik zie net dat t bij meerdere video's is
ik gok dat het met mijn contract die net ingegaan is te maken heeft, morgen maar ff bij manager informeren
Ja ik heb t contract al getekendquote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat al allemala geregeld joh?Zoooo gaaf
Tof! Gewoon jezelf zijn en ook kritisch kijken of jij daar jezelf ziet wonenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:33 schreef Maisnon het volgende:
Woensdag op soort van kijkavond bij kamereerste keer in mn 26 jarige leven
spannend
heb je zelf kipstukken gemalen of gehakt zo gekocht?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:21 schreef Puckzzz het volgende:
OMG MOLO! Die kipgehakt met venkel moet je proberen!
Ermnermnerm!!!
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nah molo ik heb mn eigen krukken met soft touch ergonomische handvatten, maar dan moeten de kinderen ze niet uit de auto halen omdat ze hun benen achterin niet kwijt kunnen
Oh bahquote:Op zondag 9 juni 2013 22:56 schreef Molo het volgende:
Koos maar even zitten bedreigen dat hij morgen huisarts moet bellen, hij heeft sinds gisteren ineens rare bult in zijn nek zitten
maar waarschijnlijk zou hij net nķg erger hebben gemaakt als hij wel daadwerkelijk geholpen had, of niet?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
M'n man zou me wel ff helpen zei hij. Die stormde de trap op en ging daar staan leuteren terwijl ik me in mn eentje de trap op aan het worstelen was
De lul
gelukkig luistert hij wel goed naar me, dus hij gaat morgenochtend meteen bellenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh bahbeter maar ff na laten kijken ja!
preciesquote:Op zondag 9 juni 2013 23:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nja dan trekt hij er weer een hand ofzo af, schiet ook niet op
kijk, das een beter idee, waaro?quote:
Ik haat in de zon bakken eigenlijk, maar zodra het zulk weer is worden bij mij alle activiteiten naar buiten verplaatst. Dus ook naaien, frietpan schrobben etc. Ik had idd wat eerder de parasol uit moeten klappenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:55 schreef Molo het volgende:
Puckzzie, muppet, beter smeren en minder in de zon bakken
Je bent nu net Duo Penotti
En kus voor Taart! zijn opklapbare krukken niks voor jou?
ja dan gaat het wel hard, zeker als je bezig bent.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik haat in de zon bakken eigenlijk, maar zodra het zulk weer is worden bij mij alle activiteiten naar buiten verplaatst. Dus ook naaien, frietpan schrobben etc. Ik had idd wat eerder de parasol uit moeten klappen
Oh en kipgehakt kant en klaar gekocht. Ik zou wel graag een gehaktmolen willen hebben eigenlijk, en een worstenmaker erbij
Dit gehakt was juist heel erg nat.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
ja dan gaat het wel hard, zeker als je bezig bent.
ik heb weleens kip gemalen, maar kipfilet was dat en werd heel droog. Denk dat ik er dan wat olie doorheen moet knallen ofzo. Kipvet vind ik vies smaken dus dat wil ik er niet zo doorheen hebben. Maar wel weer iets om te proberen ja
Vanessa Paradis?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:15 schreef Puckzzz het volgende:
Is de vrouw die de echtgenote van Johnny Depp speelt niet diezelfde vrouw uit GoT?
Ik weet haar naam ff niet...
*googelt*
quote:
Ohquote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Dat was zijn echte vrouw...heel erg lang. Recent gescheiden geloof ik.
mijn opa was slager, zo'n ouderwetse, die maakte dat ook allemaal zelf, heel tof.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dit gehakt was juist heel erg nat.
Zal wel plofkip geweest zijn![]()
Ik heb bij de slager gewerkt, ik zou zo graag zelf worst maken enzo
En speelt zij ook de gemene heks en broer neukende vrouw in GoT?quote:
ja die is het zegt Koos net (die vindt het een lekker wijf blijkbaarquote:
nope, das Lena Headeyquote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En speelt zij ook de gemene heks en broer neukende vrouw in GoT?
Nope, dat is Lena Headeyquote:Op zondag 9 juni 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En speelt zij ook de gemene heks en broer neukende vrouw in GoT?
Welke?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:24 schreef Molo het volgende:
die weight watchers dame is een oompa loompa geworden
JOHNNY DEPP SINLGE? dus wij maken nu een kans?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]Dat was zijn echte vrouw...heel erg lang. Recent gescheiden geloof ik.
Ik heb het over zijn film echtgenote
Is hij niet al bijna 50 ook?quote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JOHNNY DEPP SINLGE? dus wij maken nu een kans?
oh wait
hij is alweer bezet begreep ikquote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh wait
Jij wel! Ik ben waaaaay past my expiration datequote:Op zondag 9 juni 2013 23:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh wait
gezellig, ik neem de lubricant wel meequote:
DAAR VOEL JE HEUL NIKS VAN JONGUH!quote:
EN NOG STEEDS LEKKER!!quote:
ach, zo zie ik er ook uit als ik mijn make up er niet af haal en ga slapen, dan op sta en een zonnebril op zetquote:
oh ik maak SF ook voor alles uit ... relatiesquote:Op zondag 9 juni 2013 23:31 schreef Molo het volgende:
Koos noemt mij soms een dik vogeltje, furby of horror panda als ik mijn bed verrot uit kom
ja, heerlijk toch, moet kunnenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh ik maak SF ook voor alles uit ... relaties
oh ik dacht IJsdraakjequote:
ik ben er weleens door een vriendin op aangesproken, die vond dat ik Koos zo zat af te zeiken, wij beide echt keihard lachen. Dat hoort er toch juist bij manquote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja zo af en toe ...... elke dag ..
... meerdere keren per dag ..
![]()
ijsdraakjequote:Op zondag 9 juni 2013 23:38 schreef Molo het volgende:
[..]
oh ik dacht IJsdraakje
te snel gegeten of darmen naar de tering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ijsdraakjebwheheheheheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Wel een mooie filmquote:Op maandag 10 juni 2013 00:46 schreef Puckzzz het volgende:
Godsamme wat eindigt Finding Neverland toch zielig
Nu moet ik met jankhoofd en snotneus proberen te slapen
Wel leuk?quote:
kwart voor 7 wegquote:Op maandag 10 juni 2013 10:28 schreef Mirjam het volgende:
Kunnen jullie me adviseren?
Ik moet donderdagmorgen om half 9 s'morgens in Bergen op Zoom zijn voor een afspraak.
Niet later dus.
Het is vanuit mijn huis 1 uur en 10 minuten rijden, maar je zit natuurlijk met die spits...
Ik kan de afspraak ook niet verzetten.
Om hoelaat zouden jullie dan vertrekken?
Ja sowieso langs delft en rotterdam enzo, daar staat t altijd vastquote:Op maandag 10 juni 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kwart voor 7 wegje kunt beter iets te vroeg zijn dan te laat
ik zou ook ff kijken of je over hele drukke wegen heen meot
Dit. Of half 7 zelfs, als je zeker wil zijn. In het ergste geval ben je er dan om 8 uur al, maar weet je wel zeker dat je op tijd bent. Als ik ergens naartoe moet met de auto in de ochtend en ik wil zeker weten op tijd zijn, dan ga ik een uur eerder weg dan wat de routeplanner aangeeft. Met veel file in de ochtend loop je namelijk al snel een half uur tot 3 kwartier vertraging opquote:Op maandag 10 juni 2013 10:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
kwart voor 7 wegje kunt beter iets te vroeg zijn dan te laat
ik zou ook ff kijken of je over hele drukke wegen heen meot
Ik denk het wel. Bij Bergen op Zoom zelf staat niet zo vaak file volgens mij.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:35 schreef Mirjam het volgende:
Ja denken jullie dat een uur speling voldoende is?
Ik vind dat zķ moeilijk inschatten
Ik vind altijd dat een uur speling maar genoeg moet zijnquote:Op maandag 10 juni 2013 10:35 schreef Mirjam het volgende:
Ja denken jullie dat een uur speling voldoende is?
Ik vind dat zķ moeilijk inschatten
Ohhh dat is wel gaaf dat je dan zoiets wel zelf kan gaan dragenquote:Op maandag 10 juni 2013 09:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel leuk?
Ik ben zaterdag gaan shoppen met den vent, niet normaal meer hoeveel spullen hij heeft gekochtZes grote volle tassen en niet een voor mij
En toen ging hij zijn kast uitmesten om ruimte te maken voor zijn nieuwe aankopen en toen kwam hij een zak tegen met spullen van mijn moeder... Na de eerste *slik* huil dit dat, bleek dat er ook een supertof leren jasje in zat die ik altijd heel mooi heb gevonden bij haar maar hij paste me nooit. Maar nu welDus zodra ik de kreukels eruit krijg, ga ik hem gewoon dragen
Zorg gewoon dat je tussen half 7 en kwart voor 7 echt gaat rijden dan zit je wel goedquote:
bij mij zijn ze echt nooit te laatquote:Op maandag 10 juni 2013 10:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
En vaak loopt het dan al uit. Voordat de artsen zijn opgestart
Hier wel om half 9 de afspraak, en de arts kwam pas 10 minuten later aanquote:Op maandag 10 juni 2013 10:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
bij mij zijn ze echt nooit te laat
Niet? Ooit in Toscane geweest?quote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
maleisie ziet er ook mooi uit
ik heb t niet zo heel erg op europa
Of nee wacht ik zeg het verkeerdquote:
O ja snap ikquote:Op maandag 10 juni 2013 10:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Of nee wacht ik zeg het verkeerd
Ik vind bijvoorbeeld in europa leuk om ergens vor een week heen te gaan, maar ik wil eigenlijk ook elk jaar wel 2/3 weg en dan lekker rondreizen. Indonesie en Afrika waren ook zo ontzettend mooiHet liefst ga ik nu naar thailand of maleisie en dan dus lekker rondreizen.
Maar portugal kan ook leuk zijnMisschien dat we daar ook een keer van stad kunnen wisselen
Mja k heb genoeg dagen enzo, alleen t is lang vliegen wat voor sf minder relaxed isquote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O ja snap ikIk wil ook graag naar Azië; maar ja... qua dagen is dat niet handig voor ons... + prijs
Ahja voorlopig houden we het nog even op EuropaNog zat te zien hier!
Ja dat scheelt wel! Wij zouden al onze dagen dan moeten opmaken aan 1 reis want anders is het ook zonde als je maar 10 dagen kan rondreizen.. Zit je bijna langer in het vliegtuig dan iets andersquote:Op maandag 10 juni 2013 11:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mja k heb genoeg dagen enzo, alleen t is lang vliegen wat voor sf minder relaxed is
ik heb nu nog 6,8 week vakantie open staanquote:Op maandag 10 juni 2013 11:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja dat scheelt wel! Wij zouden al onze dagen dan moeten opmaken aan 1 reis want anders is het ook zonde als je maar 10 dagen kan rondreizen.. Zit je bijna langer in het vliegtuig dan iets anders
En idd daar ziet cif ook enorm tegenop... Dat lange vliegenAlhoewel we dan voor luxe zouden gaan; maar dan nog is ie er niet zo'n fan van.
Crapquote:Op maandag 10 juni 2013 11:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb nu nog 6,8 week vakantie open staan
ik had er 11 en een beetje aan t begin van t jaarquote:Op maandag 10 juni 2013 11:20 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Crap![]()
![]()
Ik volgens mij nog iets van 7 dagen (mijn vakantie van september al afgerekend)
11 weken?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had er 11 en een beetje aan t begin van t jaar
Toen ik aan de aziaat op het werk zei dt ik naar Thailand wil gaan zei hij inderdaad ook dat Maleisie een mooi Aziatisch land is om "kennis" te maken met Azië, het lijkt qua hygiene dan nog het meeste op Europa van al die landenquote:Op maandag 10 juni 2013 10:53 schreef Sharana_LV het volgende:
maleisie ziet er ook mooi uit
ik heb t niet zo heel erg op europa
Voor hoe lang? Ik moet volgende week echt gaan nadenken wat ik mee ga nemen voor 4 dagen Madrid tot 10kg.quote:
4 jurkjes slotje opgelost.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Voor hoe lang? Ik moet volgende week echt gaan nadenken wat ik mee ga nemen voor 4 dagen Madrid tot 10kg.
Zal wel lukken maar ik wil het liefst iedere dag iets anders aan en ik vrees dat de kilo's geen probleem gaan zijn maar eerder de plek in mijn koffer
Geen idee die sukkels hadden vrijdag een mail gestuurd dat het zaterdag zou komen, inclusief tracking. Sturen ze zaterdag opeens weer een mail dat het pas vandaag zou komenquote:Op maandag 10 juni 2013 12:22 schreef PriemGirl het volgende:
@Mandy: Had jij je asos als pakket binnen gekregen of gewoon door de brievenbus?
Jamaar ik moet wel helemaal fashion gaan hequote:
Als er niet voor getekend hoeft te worden en het past makkelijk dan wil de pakketman het nog wel eens door de brievenbus frotten als je niet thuis bentquote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee die sukkels hadden vrijdag een mail gestuurd dat het zaterdag zou komen, inclusief tracking. Sturen ze zaterdag opeens weer een mail dat het pas vandaag zou komenen ik ben t/m vrijdag in Eindhoven.
Dus nu hoop ik wel dt mijn bikini op tijd gaat komen want die laat ik in Eindhoven bezorgen en megatoby is nooit thuis op het tijdstip dat de post komt
Oja, maar ik had dus een track&trace dus zak niet door de brievenbus gaan?
Hele dag Filosofie of Filosofie, allebei even fantastischquote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Mirjam het volgende:
Dilemma : vanavond pizza of pasta is allebei zo lekker ermhagerd
Ja track en trace is normaal idd pakket..quote:Op maandag 10 juni 2013 12:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Geen idee die sukkels hadden vrijdag een mail gestuurd dat het zaterdag zou komen, inclusief tracking. Sturen ze zaterdag opeens weer een mail dat het pas vandaag zou komenen ik ben t/m vrijdag in Eindhoven.
Dus nu hoop ik wel dt mijn bikini op tijd gaat komen want die laat ik in Eindhoven bezorgen en megatoby is nooit thuis op het tijdstip dat de post komt
Oja, maar ik had dus een track&trace dus zak niet door de brievenbus gaan?
In een technocratie kan de samenleving niet bewust een bepaalde gewenste richting op worden gestuurd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:44 schreef Maisnon het volgende:
Spees anders doe je eerst even filosofie?
Behalve als iemand met de experts sjoemeldquote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In een technocratie kan de samenleving niet bewust een bepaalde gewenste richting op worden gestuurd.
Maar de mens is een redelijk wezen, en je moet altijd van het goede in mensen uitgaan.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Behalve als iemand met de experts sjoemeld
TANTE TIL SLOTJEquote:Op maandag 10 juni 2013 12:30 schreef Mirjam het volgende:
Dilemma : vanavond pizza of pasta is allebei zo lekker ermhagerd
nee joh gewoon ff rustig afwachtenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:27 schreef Maisnon het volgende:
Mn kettingen zijn er nog steeds niet! buh! Maar ze was ook laat met verzenden.. 't is nu een week sinds het berichtje en het komt uit Engeland... moet ik me al zorgen maken?
Mijn SNES games daarentegen wel binnendus ik ga lekker Rainbow Bell Adventures doen
jij bent ook en rare vogel jij zou hem juist moeten begrijpen!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin kant en darwin een beetje te snappen, maar wittgenstein is maar een rare vogel.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jij bent ook en rare vogel jij zou hem juist moeten begrijpen!
NOMMERT!quote:Op maandag 10 juni 2013 13:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
PIZZA PASTA EN TANTE TIL TEGELIJK OK ERM NERM NERM GR GR
Filosofiequote:Op maandag 10 juni 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik begin kant en darwin een beetje te snappen, maar wittgenstein is maar een rare vogel.
Ik kreeg de track&trace bij de mail van MORGEN KOMT JE PAKKETJON EMRAHGERD!quote:Op maandag 10 juni 2013 12:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja track en trace is normaal idd pakket..
Naja ik heb nog geen link; dus ik wacht nog maar 'geduldig' af
huh welke dan? kun je ze niet cancellen?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik dacht ook dat mijn nieuwe lakjes onderweg waren maar nu worden ze opeens morgen opgestuurd? Ik hoef ze nu al niet meer eigenlijk![]()
![]()
![]()
Ja die crazy polish lady nog steeds, als ze nu niet aankomen wil ik mn geld terug.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huh welke dan? kun je ze niet cancellen?
oh die jaquote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja die crazy polish lady nog steeds, als ze nu niet aankomen wil ik mn geld terug.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:40 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kreeg de track&trace bij de mail van MORGEN KOMT JE PAKKETJON EMRAHGERD!
Wat later dus helemaal niet zo bleek te zijn
ja kan wel begrijpen, had ik toen met die amerikaan van jou die mijn bohemians zou regelenquote:Op maandag 10 juni 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind ze wel leuk hoor, maar als het steeds zo lang duurt dan heb ik er al geen zin meer in
Ja van die amerikaan krijg ik nu nog hologlams, ik heb me voorgenomen dat dat het laatste isquote:Op maandag 10 juni 2013 13:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja kan wel begrijpen, had ik toen met die amerikaan van jou die mijn bohemians zou regelen
toen ze eindelijk zei ik heb ze wou k ze eig al niet meer
ik heb haar toen gemailed hoeveel t was en waar ik het heen moest sturen en ze heeft nooit meer gereageerd dus naja dan nietquote:Op maandag 10 juni 2013 13:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja van die amerikaan krijg ik nu nog hologlams, ik heb me voorgenomen dat dat het laatste is
ja echt hequote:Op maandag 10 juni 2013 13:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb haar toen gemailed hoeveel t was en waar ik het heen moest sturen en ze heeft nooit meer gereageerd dus naja dan niet
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
Dus ik aan m'n schoonfamilie vertellen dat ik die operatie krijg (huh? wat? ja, bijna niemand weet 't nog, gastric bypass ermahgerd)
Ik zo beginnen , schoonmoeder zit naast me.
En dit is wat er gebeurde, dahag mooi vertelmoment
'ja nu jullie allemaal bij elkaar zijn wil ik even w'
'ERMAHGERD JULLIE GAAN TROUWEN@!#!@#@$%#^EINZ ZWEI ERMHAGERD'
'nee'
'ERMAHGEEREEEEEERD JE BENT ZWAGNER EINZ ZWEI DRIE VIER VUNF SEX$#@%#!@$%^'
'ermahgerd NEE '
Laat me uitpraton
buhquote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
Dus ik aan m'n schoonfamilie vertellen dat ik die operatie krijg (huh? wat? ja, bijna niemand weet 't nog, gastric bypass ermahgerd)
'nee'
'ermahgerd NEE '
Laat me uitpraton
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:59 schreef Mirjam het volgende:
'nee'
'ermahgerd NEE '
Laat me uitpraton
familie, gotta love emquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
Mja wat eenen faal
Verder prima reacties trouwens hoor, maar echt, dat moment...
Overigens wel extreem herkenbaarquote:Op maandag 10 juni 2013 14:03 schreef Mirjam het volgende:
Mja wat eenen faal
Verder prima reacties trouwens hoor, maar echt, dat moment...
oh my lord irritant he?quote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens wel extreem herkenbaarAls ik nu iets wil vertellen aan mijn ouders/schoonouders/familie/vrienden.... en ik begin met: Ja ik moet even iets zeggen..
WHAAA JE BENT ZWANGER EINDELIJK WAT FANTASTISCH.
Nee. Flikker op. Ga weg. Ik vertel niks meer![]()
![]()
![]()
Kutverwachtingen
Maar gelukkig reageerden ze verder wel primaWel spannend; niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 14:10 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh my lord irritant he?ggggggggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Ja, helen velen spannend,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whiiii instant stomach ache allessss
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
8 jyliquote:
mja scumbagbodyquote:Op maandag 10 juni 2013 14:15 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Whiiii instant stomach ache allessss
![]()
Mehehehehehe.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:17 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd de volgende keer gewoon aankondigen dat je aids hebt!
Ik was vergeten dat de aflevering er vandaag wasquote:Op maandag 10 juni 2013 14:31 schreef megamandy het volgende:
Zeg, ik wil GOT kijken, maar ik moet wachten op megatoby
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:07 schreef PriemGirl het volgende:
Ok mijn schouder heeft toch echt een behoorlijk klap gehad gisteren... Iets liften gaat met moeite... Goed geschaafd en blauwig er omheen ook![]()
Zekerquote:
Naaaaaaaaahquote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ZekerRuilen voor je goede schouder?
Herkenbaar, op mijn benen staan altijd wel minimaal 2 blauwe plekken. Is het niet van het dansen zal ik mij denk ik ergens in het magazijn op het werk wel gestoten hebben.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik bedenk me ook dat het echt al lang geleden is dat ik een keer geen blauwe plekken/schaafwonden had... Elke week wel iets blauwig door mijn lompheid
Ik kwam gisteren thuis en wou cif een kus geven... ging ie achteruit en vroeg of ik even wou gaan douchenquote:Op maandag 10 juni 2013 15:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed, douchen. Voor ik mezelf ga ruiken.
Lomperds unitedquote:Op maandag 10 juni 2013 15:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
Herkenbaar, op mijn benen staan altijd wel minimaal 2 blauwe plekken. Is het niet van het dansen zal ik mij denk ik ergens in het magazijn op het werk wel gestoten hebben.
Tenminste ik zou niet weten waar het anders door zou komen
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren thuis en wou cif een kus geven... ging ie achteruit en vroeg of ik even wou gaan douchenSMELL MAH BODYYYY
38 cm willen hebbenquote:
Ja echt ongelooflijkquote:Op maandag 10 juni 2013 15:54 schreef megamandy het volgende:
[..]
38 cm willen hebbendan ben je net 16cm breed ofzo vanaf de voorkant gezien
Dafuq.quote:
De broer van Joop is filosoof. En daarvoor deed 'ie ciw.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk dat ik maar filosofie ga studeren
Zei geen weldenkend mens ooit
Wat de neuk doet hij dan heel de dag als werk?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De broer van Joop is filosoof. En daarvoor deed 'ie ciw.
Plots vind ik mijn studiekeuze heul zo dramatisch niet.
Hij heeft twee banen om rond te komen, geeft ook les.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat de neuk doet hij dan heel de dag als werk?niks?
![]()
JIJ MOEST LEREN HUPHUPquote:Op maandag 10 juni 2013 17:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
Filosofen zijn nog erger dan ambtenaren
klinkt als: speeskeesquote:Op maandag 10 juni 2013 16:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Want het beeld dat ik van filosofen heb: 12 weken zeiken over zeehonden en dan een tentamen samenstellen dat niets te maken heeft met wat je verteld hebt
valar morghulis!quote:Op maandag 10 juni 2013 21:09 schreef megamandy het volgende:
Braaf met megatoby naar de keynote gekeken, nu tijd (EINDELIJK) voor GOT
verdammt! We hadden wel een goeden HOE- nummer op de radio toen we jou oppiktenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Mss het volgende:
ERMAHGERD IK BEN VERGETEN TE JANKEN ERMAHGERD
Ik had die extra trede niet moeten nemen.quote:
Armen jijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had die extra trede niet moeten nemen.
Dat was idd echt fantastischquote:Op dinsdag 11 juni 2013 07:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had die extra trede niet moeten nemen.
Ik kreeg gisterenavond pas bericht en nu de melding dat ie vandaag wordt afgeleverd. We hadden toch tegelijkertijd besteld zowat?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:10 schreef megamandy het volgende:
Kut post
Mijn asos pakketje zou dus eerst zaterdag in de middag komen, toen werd het veranderd naar maandag (tijdvak hele dag) en nu is de tijd opeens onbekend
godverdomme zeg
Eigenlijk ben ik bang dat het pakket kwijt is
Beterschap!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Cif is van de griep af.. Nu heb ik em.. uiteraardMisselijk op het werk
![]()
![]()
Beterschapquote:Op dinsdag 11 juni 2013 09:06 schreef PriemGirl het volgende:
Morgeuh!
Cif is van de griep af.. Nu heb ik em.. uiteraardMisselijk op het werk
![]()
![]()
Dan was ik te laat denk ik!quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
ERMAHGERD ik krijg gratis bornpretty holo lak. Ze hadden zo'n first 200 free giveaway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |