quote:
Ik zag het!quote:
ik haat overgeven van de pijn, kotsen omdat je misselkijk bent okay maar omdat de pijn zo erg wordt overgeven is echt zo klotequote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Onverwacht bij vrienden langs gaan en geen krukken mee hebben. Nu zoveel pijn hebben dat ik er van moest kotsen yay
Ga ik straks ff doenquote:Op zondag 9 juni 2013 21:02 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is erfelijk. Maar door de zwangerschappen is het er absoluut niet beter op geworden.
Ehlers Danlos type hypemobiel heet het. Ff googelen is sneller dan wanneer ik alles uitleg
Wat is dat dan, als zij iets claimen? Enquote:Op zondag 9 juni 2013 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
kut youtubehebben ze weer een video van mij geclaimed
gelijk weer ingediend dat ik mijn video terug wil
Als zij denken dat er ook maar iets in de video zit waar ze problemen mee kunnen krijgen gebeurt er dit, als je fotos laat zien die niet van ju zijn trekken ze je beeld eraf, als je muziek gebruikt die niet van jou is trekken ze alle audio van je video weg. Maar het is nu weer gefixed gelukkigquote:Op zondag 9 juni 2013 21:53 schreef Puckzzz het volgende:
En HOEzo kunnen ze dat zomaar doen Sjaan? Jij hebt toch copyright?
en jullie maar denken dat ik niet bruiner kon. .. think again!quote:
nee hoor, zodra je youtube partner wordt trekken ze bij iedereen die audio eraf, anders kan YT een rechtzaak krijgen ivm royaltiesquote:Op zondag 9 juni 2013 22:09 schreef Puckzzz het volgende:
Wat stom!Want bijna iedereen die muziek onder zijn video zet gebruikt bestaande nummers. Dat is toch een onmogelijke taak om te controleren?
Ja ik snap de logica wel, maar het lijkt me onmogelijk om te controleren voor ze. Maar schijnbaar toch nietquote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee hoor, zodra je youtube partner wordt trekken ze bij iedereen die audio eraf, anders kan YT een rechtzaak krijgen ivm royalties
nee hoor mag je er op zetten, je bent geen partner en je krijgt niet betaaldquote:Op zondag 9 juni 2013 22:34 schreef Puckzzz het volgende:
En zo'n filmpje die ik op YT had gezet van Two Brothers on the 4th Floor hun optreden? Dat mag wel gewoon zolang je maar meldt dat hun dat zijn?
Nah, wel kudos voor hun oplettendheid dusquote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Sharana_LV het volgende:
en ik snap t btw ook wel hoormaar de vorige keer hadden ze video geclaimed omdat er een foto in zat, maar die foto kwam dus gewoon van mijn blog af. Binnen 2 uur was de video weer van mij
Ja zeker, normaal krijg je ook mailtjequote:Op zondag 9 juni 2013 22:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Nah, wel kudos voor hun oplettendheid dus
is dat al allemala geregeld joh?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zeker, normaal krijg je ook mailtje
maar ik zie net dat t bij meerdere video's is
ik gok dat het met mijn contract die net ingegaan is te maken heeft, morgen maar ff bij manager informeren
Ja ik heb t contract al getekendquote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef Molo het volgende:
[..]
is dat al allemala geregeld joh?Zoooo gaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |