Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En hoeveel kruisjes mag je hebben voordat je gebant word? En wat betekend het kruisje anyways..quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen ban? Wel een kruisje achter je naam zeker
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
IMDB top 50 van de 1930s allemaal gezien, ik heb geen leven
Kan me voorstellen dat een kenner er kritiek op heeft, maar voor een leek was dit echt een heerlijke film. Lang geleden dat ik met kippenvel in de bios zat.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke film, maar je moet er niet te lang over nadenken, zeker als Trekkie niet.
Nee, niet bekend. Maar als ik op google kijk kan ik er alleen 1 vinden in Milwaukee en dan vind het ook niet vreemd dat het mij niet bekend isquote:Op zondag 9 juni 2013 19:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik krijg op Facebook reclame van Blackline limousines, bekend bij jou Dyon? Of was jij dat niet die iets met limousines doet?
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.quote:
Vraag beantwoorden en weggaanquote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.
Tenzij je boos bent op Fox voor het cancelen van Firefly. Dan is het goed.
Maar ik stelde de vorige vraag alquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Gebeurd vaker... daar is het weekend voor. En er is niemand die je tegenhoud een opstarter te stellen...
True... sorry ik heb net voetbal zitten kijken en ga nou mijn aandacht een beetje op het formule 1 richten anders had ik er wel eentje gesteldquote:
Nooit gekeken en toch een mening. Goed zo!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Vraag beantwoorden en weggaan
Firefly heb ik nooit gekeken, niet echt de moeite waard
Wel stukjes enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nooit gekeken en toch een mening. Goed zo!
quote:
Maar jij bent ook een aparte picoquote:
quote:
Pokemon 4everquote:
Oh zoveel, ik heb vooral veel animatiefilms gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
ok wat voor films hou je van en heb je nog niet gezien?
Ze vroeg toch wat je nog niet hebt gezien?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh zoveel, ik heb vooral veel animatiefilms gezien.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze vroeg toch wat je nog niet hebt gezien?
Dat wist ik inderdaad. Hetzelfde geldt voor 'of'.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef drakin het volgende:
Wist je dat mensen vaak het woordje niet niet eens opmerken? Dit is niet alleen met Sands zo, maar ligt vooral aan wat men verwacht. En wat met onbewust dus absoluut negeert is zo'n klein woordje.
Thor nog nietquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef drakin het volgende:
Heb je trouwens die borroweranimatiefilm al gezien Sands, met Arrietty?
Of Thor tales of asgard is ook wel een mooie animatiefilm
Niet meer gelopen, te moe. Ik heb ook de hele dag in bed gelegen/op de bank gehangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyc, ben je nog wezen lopen het weekend? En zo ja, 1x40 of 2x20?
weekje ardennen met mijn vrouw, mijn zus en haar gezinnetje en mijn moeder.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet meer gelopen, te moe. Ik heb ook de hele dag in bed gelegen/op de bank gehangen.
DF, waar was je op vakantie?
Galloquote:
Ah, heerlijk. Even niksen en van de natuur genieten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
weekje ardennen met mijn vrouw, mijn zus en haar gezinnetje en mijn moeder.
wel lekker veel gewandeld, maar inderdaad ook veel gerelaxed. Voor mijn moeder was het wel een beladen vakantie, haar trouwdag zou afgelopen week geweest zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Even niksen en van de natuur genieten.
Of heb je een actieve vakantie gehad?
Ah, maar daarom wel fijn dat jullie met haar samen zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wel lekker veel gewandeld, maar inderdaad ook veel gerelaxed. Voor mijn moeder was het wel een beladen vakantie, haar trouwdag zou afgelopen week geweest zijn.
Jup. En zijn verjaardag, en in juli zijn sterfdatum. Worden geen leuke maanden denk ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, maar daarom wel fijn dat jullie met haar samen zijn.
Het eerste jaar is altijd het moeilijkst zeggen ze, want dan heb je voor het eerst al die 'feest'dagen. Deze maand ook vaderdag.
ja, het gaat snel inderdaad. Het is vreemd; aan de ene kant lijkt het nog heel vers, aan de andere kant lijkt het al heel lang geleden. Vaag.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, al bijna een jaar geleden. Het leek maar een paar maanden geleden.
Sterkte.
Sterkte man!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jup. En zijn verjaardag, en in juli zijn sterfdatum. Worden geen leuke maanden denk ik.
Het hoort erbij, Sands. Helaas.quote:
Ik weet het, vriend van mijn ouders zakte vorig jaar met 44 in elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Volgt iemand de serie Game of Thrones? O... MY.... GOD!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red wedding?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat letterlijk een minuut in shock naar mijn monitor te staren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Red wedding?
Geen idee waar het over gaat, maar blijkbaar was dat een big deal en was heel Game of Thrones-land in rep en roer.
Ik hou er nu over op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
niks spoileren aub... ik ben er nog niet...
Ik heb al te veel meme's op 9GAG gezien... maar ja, gelukkig weet ik geen namenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk een minuut in shock naar mijn monitor te staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Nummertje 10 zal de opbouw naar seizoen 4 toe zijn...hoop ikquote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler gaat over de serie Sherlock Holmes.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?Dat was een beetje laat wyccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler gaat over de serie Sherlock Holmes.
Ik was een weekje weg. Ik was hier niet op voorbereidquote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?
Ik lees de boeken nadat ik de serie heb gezien. Andersom loopt altijd op teleurstelingen uit,quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef DragonFodder het volgende:
Niet voor Dyon:OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut(gewoon voor iedereen hoor
)
http://www.stumbleupon.co(...)watch?v=I9ficvPdpZg/Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Die kende ik inderdaad. Derren Brown heeft ook iets dergelijks in zijn show gedaan.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok![]()
Whut(gewoon voor iedereen hoor
)
http://www.stumbleupon.co(...)watch?v=I9ficvPdpZg/
Ik vond het best netjesquote:Op zondag 9 juni 2013 22:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die kende ik inderdaad. Derren Brown heeft ook iets dergelijks in zijn show gedaan.
Dat kan ik ook wel makenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik vond het best netjes![]()
Deze vind ik ook wel ehh... de moeite waard. Wie wil het een keer uitproberen?
http://www.stumbleupon.co(...)without-a-cup-trick/
Je mag het altijd zelf proberenquote:Op zondag 9 juni 2013 22:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik had nog wel zo gehoopt dat dat echt was...
Alleen jammer dat ik Sherlock Holmes nu voorlopig niet meer hoef te kijkenquote:
Ach, eigenlijk was het al bekend. Sir Arthur Conan Doyle kreeg destijds al een horde boze fans over zich heen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:40 schreef Sands het volgende:
Alleen jammer dat ik Sherlock Holmes nu voorlopig niet meer hoef te kijken
Een serie/film hoeft natuurlijk niet hetzelfde te eindigen.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk was het al bekend. Sir Arthur Conan Doyle kreeg destijds al een horde boze fans over zich heen.
Ik zit te wachten op serie drie.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:47 schreef Sands het volgende:
Een serie/film hoeft natuurlijk niet hetzelfde te eindigen.
Waaaaat!?!?!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe kan dat als de hoofdpersoon dood is?
ik moet nog aan seizoen twee beginnen. Daarom klikte ik niet op de spoiler van Wycciequote:
Maar maar... Wyc wacht op seizoen 3... dus dus...quote:Op zondag 9 juni 2013 22:58 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik moet nog aan seizoen twee beginnen. Daarom klikte ik niet op de spoiler van Wyccie
![]()
I could just... but I won't
Maak het nou niet erger dan het al isquote:Op zondag 9 juni 2013 22:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar maar... Wyc wacht op seizoen 3... dus dus...
Ik vertel niks wat je niet mag weten. Op Wikipedia is zelfs te lezen dat de makers het zelf al hadden getweet.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vertel niks wat je niet mag weten. Op Wikipedia is zelfs te lezen dat de makers het zelf al hadden getweet.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:21 schreef drakin het volgende:
De wereld is hard, ik ga glee kijken om hier overheen te komen.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 9 juni 2013 23:26 schreef drakin het volgende:
nee echt niet, niet nu, ik heb dit 1 keer eerder meegemaakt met een serie die ik al aan het kijken was. En dat doorkijken pakte ook niet uit. Hier ben ik tenminste nog niet aan begonnen en ik heb nog heel wat series die ik nog niet gezien heb die ook nog gezien moeten. Die hebben voorrang, vooral nu.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
Jammer, want tot aan de bewuste aflevering maakt dat gegeven helemaal niks uit. En zelfs dan nog ...
Ik ga echt wel kijken. De kwaliteit is onmiskenbaar. Het beleven van een serie hangt echt niet van spoilers aan elkaar. Zo had ik de gebeurtenissen in Game of Thrones al gespoilerd gezien op een ander forum, dan nog zat ik flabbergasted achter mijn scherm. Het gaat om de uitvoering. Als die sterk genoeg is, kun je zelfs twee keer geraakt worden, al heb je het al eens gezien. ZO'n stemmetje achter in je hoofd dat de futiele hoop uitspreekt dat het misschien deze keer wel goed komt. Hoe belachelijk ook.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:23 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Nee!
Echt wel Sherlock gaan kijken, hoor. Ja, please?
Ja ja. Je hebt geen zin om me te geloven, dat is wel duidelijk.quote:
GMTAquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja ja. Je hebt geen zin om me te geloven, dat is wel duidelijk.
Jammer dat je je daardoor laat leiden om daarom een goede serie niet te gaan kijken. DF kan je ook wel vertellen dat het who-did-it hierbij niet zo belangrijk is alswel het how-gehalte en alles eromheen.
Oh, kijk, daar heb je hem al.
En dit. Kende de spoilers van GoT mbt Ned Stark, The Red Wedding etc ook al maar hoe de uitwerking op beeld is.Goosebumpsquote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ga echt wel kijken. De kwaliteit is onmiskenbaar. Het beleven van een serie hangt echt niet van spoilers aan elkaar. Zo had ik de gebeurtenissen in Game of Thrones al gespoilerd gezien op een ander forum, dan nog zat ik flabbergasted achter mijn scherm. Het gaat om de uitvoering. Als die sterk genoeg is, kun je zelfs twee keer geraakt worden, al heb je het al eens gezien. ZO'n stemmetje achter in je hoofd dat de futiele hoop uitspreekt dat het misschien deze keer wel goed komt. Hoe belachelijk ook.
Nee zoiets werkt maar 1 keer, tenminste voor mij.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ga echt wel kijken. De kwaliteit is onmiskenbaar. Het beleven van een serie hangt echt niet van spoilers aan elkaar. Zo had ik de gebeurtenissen in Game of Thrones al gespoilerd gezien op een ander forum, dan nog zat ik flabbergasted achter mijn scherm. Het gaat om de uitvoering. Als die sterk genoeg is, kun je zelfs twee keer geraakt worden, al heb je het al eens gezien. ZO'n stemmetje achter in je hoofd dat de futiele hoop uitspreekt dat het misschien deze keer wel goed komt. Hoe belachelijk ook.
Dat van Ned wist ik vantevoren nog niet. Ik heb echt tot de daadwerkelijke klap zitten denken en hopen: ze gaan hem op het laatste moment redden, ze gaan het doen. Het komt goed. Het komt goed. En dan BAM!quote:Op zondag 9 juni 2013 23:44 schreef lamers het volgende:
[..]
En dit. Kende de spoilers van GoT mbt Ned Stark, The Red Wedding etc ook al maar hoe de uitwerking op beeld is.Goosebumps
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
De serie is echt heel goed. En bruut. Dat wel.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:45 schreef wyccie het volgende:
Kijk, hoe jullie erover spreken maken dat ik het wil zien, ook al heb ik de spoiler van GoT ook gezien nu (omdat ik dus dacht dat de spoiler over iets anders ging).
Helemaal perfect.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:47 schreef DragonFodder het volgende:
De serie is echt heel goed. En bruut. Dat wel.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat van Ned wist ik vantevoren nog niet. Ik heb echt tot de daadwerkelijke klap zitten denken en hopen: ze gaan hem op het laatste moment redden, ze gaan het doen. Het komt goed. Het komt goed. En dan BAM!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 23:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat van Ned wist ik vantevoren nog niet. Ik heb echt tot de daadwerkelijke klap zitten denken en hopen: ze gaan hem op het laatste moment redden, ze gaan het doen. Het komt goed. Het komt goed. En dan BAM!Idd. Moet wel eerlijk zeggen dat sommige spoilers een film wel goed kunnen verneuken maar bij GoT en Sherlock ben ik er niet bang voor,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tegen die tijd is seizoen drie misschien ook al op dvd verschenen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:49 schreef wyccie het volgende:
Dammit, ben al jarig geweest. De GoT-boxen komen er pas als ik een auto heb.
ik kan alleen maar gokken hoe stuk ik gegaan was als ik dit niet vantevoren had geweten bij GoTquote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef lamers het volgende:
[..]
Idd. Moet wel eerlijk zeggen dat sommige spoilers een film wel goed kunnen verneuken maar bij GoT en Sherlock ben ik er niet bang voor,
3 seizoenen in een week. Genietenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
tegen die tijd is seizoen drie misschien ook al op dvd verschenen.
En dat is mijn probleem met spoilersquote:Op zondag 9 juni 2013 23:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik kan alleen maar gokken hoe stuk ik gegaan was als ik dit niet vantevoren had geweten bij GoT
Ik kan soms zo jaloers zijn op mensen die een bepaalde ervaring nog voor de eerste keer mogen krijgen.quote:
Ik ontken niet dat de emotionele impact soms minder groot is als je gespoilerd bent, maar het maakt de kijkervaring niet meteen nutteloos. Alleen.. suboptimaal.quote:
Maar ik wil geen suboptimaalquote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat de emotionele impact soms minder groot is als je gespoilerd bent, maar het maakt de kijkervaring niet meteen nutteloos. Alleen.. suboptimaal.
Ik vind de kijkervaring van een gecancellede serie met een te open einde veel nuttelozer dan spoilers al kennen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:53 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat de emotionele impact soms minder groot is als je gespoilerd bent, maar het maakt de kijkervaring niet meteen nutteloos. Alleen.. suboptimaal.
Ja, ik ook. En maar goed ook, anders had ik een zekere kus in Empire strikes back nogal ranzig gevondenquote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar ik wil geen suboptimaalIk heb de originele Star Wars trilogie gezien zonder er iets van te weten
Dat geloof ik niet. Dat ene zinnetje kent iedereen.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef Sands het volgende:
Maar ik wil geen suboptimaalIk heb de originele Star Wars trilogie gezien zonder er iets van te weten
eens.quote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef lamers het volgende:
[..]
Ik vind de kijkervaring van een gecancellede serie met een te open einde veel nuttelozer dan spoilers al kennen.
Toen ik 9 was nietquote:Op zondag 9 juni 2013 23:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet. Dat ene zinnetje kent iedereen.
Dit.quote:
Ik denk dat ik wacht met het kijken van seizoen 3 tot een maand voordat seizoen 4 gaat beginnenquote:
als je alles in volgorde kijkt (ep 1 t/m 6) maakt dat zinnetje niets uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:03 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, die films zijn in de verkeerde volgorde gefilmd.
Dus nu kan ik Star Wars ook maar beter niet meer kijken, want nu is alles verpest omdat ik dat ene zinnetje ken.
Hoe lang duren al die Star Warsen achter elkaar?
GoT of alle delen van Star wars?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef wyccie het volgende:
Die komt op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas of de kerstman. Anders ben ik alles al vergeten en ben dan uit het ritme.
Episode III is leukquote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als je alles in volgorde kijkt (ep 1 t/m 6) maakt dat zinnetje niets uit.
In totaal is het zo'n 13, 13,5 uur.
Maar wat is dan nu eigenlijk de aanbevolen volgorde? Hij heeft het nu toch wel zodanig gefilmd dat je ze ook half omgekeerd kunt kijken?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:06 schreef DragonFodder het volgende:
als je alles in volgorde kijkt (ep 1 t/m 6) maakt dat zinnetje niets uit.
In totaal is het zo'n 13, 13,5 uur.
ja, maar dat voegt weinig toe. Behalve dat ep 1. 2 en 3 dan bol staan van de foreshadowing.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:09 schreef wyccie het volgende:
GoT, dyon.
Star Wars hoef ik niet per se. Trekt me toch een stuk minder.
[..]
Maar wat is dan nu eigenlijk de aanbevolen volgorde? Hij heeft het nu toch wel zodanig gefilmd dat je ze ook half omgekeerd kunt kijken?
Wat geef jij toch veel DVD's weg... maar ik heb echt niks met Star Wars dus nee dank u. Ben trouwens ook geen trekkie...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:09 schreef DragonFodder het volgende:
Star Wars heb ik over op DVD aangezien ik de Bluray collectie heb. Als iemand het wil... PM me maar
Valt wel mee, aangezien ik ArtistA nog steeds Prometheus moet opsturenquote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat geef jij toch veel DVD's weg... maar ik heb echt niks met Star Wars dus nee dank u. Ben trouwens ook geen trekkie...
Materie waar ik niet graag afstand van neem hoor...quote:Op maandag 10 juni 2013 00:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Valt wel mee, aangezien ik ArtistA nog steeds Prometheus moet opsturen
En het is maar materie.
als ik het dubbel heb zie ik geen reden om dat allemaal te houden.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Materie waar ik niet graag afstand van neem hoor...
Ik heb wel interesse in Labyrinth. Ruilen voor de star wars films?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik wilde ook nog 3 dvd's weggeven, omdat ik ze dubbel heb.![]()
Labyrinth, Babel en It happened one Night. Géén Blu-ray.
hmm... tja ja en nee denk ik..quote:Op maandag 10 juni 2013 00:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
als ik het dubbel heb zie ik geen reden om dat allemaal te houden.
en dat is je goed rechtquote:Op maandag 10 juni 2013 00:13 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hmm... tja ja en nee denk ik..
Ik heb Akira 3 keer geloof ik. 2x DVD en 1x VHS en wil daar toch geen afscheid van nemen
Ik hoef de nieuwe Star Trek ook niet perse in de bios te zien maar dit binnenkort welquote:Op maandag 10 juni 2013 00:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat geef jij toch veel DVD's weg... maar ik heb echt niks met Star Wars dus nee dank u. Ben trouwens ook geen trekkie...
Dat is wel een ongelijke ruil.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
Ik heb wel interesse in Labyrinth. Ruilen voor de star wars films?
zoals gezegd; ik heb het dubbel, en er echt geen problemen mee.quote:
daar kijk ik ook naar uit.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:14 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik hoef de nieuwe Star Trek ook niet perse in de bios te zien maar dit binnenkort wel
[ afbeelding ]
Beide waarschijnlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar uit.
Star Trek gisteren in de bios gezien. Mijn goed, wat staat het geluid bij IMAX hard. Of word ik oud?
Jij bent tof.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:17 schreef DragonFodder het volgende:
zoals gezegd; ik heb het dubbel, en er echt geen problemen mee.
Hoezo?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:19 schreef DragonFodder het volgende:
ik moest bij een zekere scene wel even aan jou denken Sands
Zo rol ik.quote:
dat wordt je wel duidelijk als je de film gezien hebt.quote:
Hier in Eindhoven wel vind ik. Je hebt er soms last van in andere zalen omdat je de bass hoort trillen.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar kijk ik ook naar uit.
Star Trek gisteren in de bios gezien. Mijn goed, wat staat het geluid bij IMAX hard. Of word ik oud?
Zit er een mensenschuw persoon in met een voorliefde voor klassieke werken?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:20 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat wordt je wel duidelijk als je de film gezien hebt.
Het was in Eindhoven idd.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef lamers het volgende:
[..]
Hier in Eindhoven wel vind ik. Je hebt er soms last van in andere zalen omdat je de bass hoort trillen.
nee.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zit er een mensenschuw persoon in met een voorliefde voor klassieke werken?
quote:Op maandag 10 juni 2013 00:22 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee.Jezus wat een ratface... maare, denk je dat Sands er zo uitziet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Nee. Het is niet wat je denktquote:Op maandag 10 juni 2013 00:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jezus wat een ratface... maare, denk je dat Sands er zo uitziet?
Prima.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:25 schreef picodealion het volgende:
Ik wil Babel wel wyccie, zal ik een lijstje maken van de dvd's waar ik wel afscheid van wil nemen zodat we kunnen ruilen?
Jow!quote:Op maandag 10 juni 2013 00:29 schreef Sands het volgende:
Iemand met Steam interesse in dit?
[ afbeelding ]
Oh ik hoef niet perse ietsquote:
Ik had dat met Half Life 2. Die had ik origineel, en toen ik de orange box kocht kreeg ik de kans HL2 cadeau te doen. Ik weet niet of dat nog steeds kan, ik check het ff. Ik pm je mijn steamnaam wel ff.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet perse ietsDie code ligt hier al 3 jaar (ik weet ook niet of die het nog doet
)
Ik heb 2 Digital Download Coupon's gekregen destijds bij mijn pc. En toen mijn videokaart een week later al vervangen moest worden...maar toen gebruikte ik eigenlijk nooit Steam, en nu alleen voor Age of Empires II HDquote:Op maandag 10 juni 2013 00:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik had dat met Half Life 2. Die had ik origineel, en toen ik de orange box kocht kreeg ik de kans HL2 cadeau te doen. Ik weet niet of dat nog steeds kan, ik check het ff. Ik pm je mijn steamnaam wel ff.
en thanks!
Ik kan je half life 2 schenken als je wil.quote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb 2 Digital Download Coupon's gekregen destijds bij mijn pc en toen mijn videokaart een week later al vervangen moest worden...maar toen gebruikte ik eigenlijk nooit Steam, en nu alleen voor Age of Empires II HD
Van mij mag jequote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan je half life 2 schenken als je wil.
moet je me ff toevoegen als vriend op steamquote:
Wat is je naam?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
moet je me ff toevoegen als vriend op steam
Hoe vaak?quote:Op maandag 10 juni 2013 00:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik kan je half life 2 schenken als je wil.
Okquote:Op maandag 10 juni 2013 00:55 schreef wyccie het volgende:
Ter compensatie van het nerdgehalte hier, ben ik midden in de nacht mijn haar aan het krullen.
zie pmquote:
1x helaas.quote:
Hoe dat je dat? Ik heb Red Alert 3 in de aanbieding voor de liefhebber. Speel het toch nooit.quote:
Geen filmpje of nog een serie liggen?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben klaarwakker en geen zin uren wakker te liggen.
wat is je steamnaam? volgnes mij kun je ook dingen ruilen namelijkquote:Op maandag 10 juni 2013 00:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hoe dat je dat? Ik heb Red Alert 3 in de aanbieding voor de liefhebber. Speel het toch nooit.
Genoeg, maar ik doe dat niet zo gauw 's nachts.quote:
Werkt de code btw?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:03 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wat is je steamnaam? volgnes mij kun je ook dingen ruilen namelijk
En wat gaat het worden?quote:Op maandag 10 juni 2013 01:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Genoeg, maar ik doe dat niet zo gauw 's nachts.
Ga ik nu toch maar eens doen, want ik ben uitgeprutst met mijn haar.
Vervelend, als je je dan maar wel kan concentreren straks en niet te moe bent...quote:Op maandag 10 juni 2013 10:32 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet echt, nogal onrustig want heb vandaag een tentamen
Gaat... Kan beter, kan slechterquote:
Nope, morgen pas...quote:
Nee, dat vind ik ook wel wat jammer... maar ja kan niet altijd mooi zijn natuurlijkquote:Op maandag 10 juni 2013 10:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh, rustig dagje dus. Helaas geen mooi weer vandaag..
Hier in Helmond schijnt het zonnetje alweerquote:Op maandag 10 juni 2013 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik ook wel wat jammer... maar ja kan niet altijd mooi zijn natuurlijk
Hier is het redelijk bewolkt, met een jammere 16 graden... maar jaquote:Op maandag 10 juni 2013 10:46 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hier in Helmond schijnt het zonnetje alweer
Nu ben ik nieuwsgierig, zit zelf niet op steam maar mijn zoon zit er bijna elk moment dat hij vrij is erop.quote:
Niet vergeten dit weekend vrij te houden?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef DragonFodder het volgende:
weekje ardennen met mijn vrouw, mijn zus en haar gezinnetje en mijn moeder.
Komend weekend bedoel je?quote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Niet vergeten dit weekend vrij te houden?
Dat en dat.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:32 schreef DragonFodder het volgende:
Komend weekend bedoel je?
En The Last of Us bedoel je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Het is Videodrome geworden die ik vorige week zou kijken, maar er toch te moe voor was.quote:
quote:
de code werkt. Thanks man!quote:
Met Ellie blijkbaar als ster van de show. Ben benieuwd naar de gameplay en dan vooral naar de clickers, waar je toch stealth zult moeten gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:44 schreef DragonFodder het volgende:
Het regent tienen voor die game. Met name de sfeer en het persoonlijke verhaal schijnen geniaal te zijn.
Lee?quote:En ik trok de verhaallijn van Telltale's walking dead game maar net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik me het goed herinner, liet Fox z'n tranen al de vrije loop bij o.a. Kung Fu Panda 2. Dus waar gebruik jij ze voor?quote:Dat wordt met tissues achter de tv zitten. En dan niet voor dezelfde doeleinden als waarvoor FireFox1 ze gebruikt!
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
iddquote:Op maandag 10 juni 2013 13:26 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Met Ellie blijkbaar als ster van de show. Ben benieuwd naar de gameplay en dan vooral naar de clickers, waar je toch stealth zult moeten gebruiken.
quote:Lee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eh...quote:Als ik me het goed herinner, liet Fox z'n tranen al de vrije loop bij o.a. Kung Fu Panda 2. Dus waar gebruik jij ze voor?
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
er zijn er een paar die emoties losmaken ja. het medium wordt steeds volwassener.quote:
Waarom niet?quote:
Speel The Walking Dead, het zijn vijf episodes van ongeveer 2 uur. Dan praten we verderquote:Op maandag 10 juni 2013 13:38 schreef drakin het volgende:
maar in de meeste games ga jij of anderen dood, erger kan bijna niet. Wat is er dan om over in tranen te storten?
niet verdrietig, maarquote:Op maandag 10 juni 2013 13:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik werd niet echt verdrietig/emotioneel van Heavy rain eigenlijk...
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:43 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
niet verdrietig, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Een goede game doet dat met je, net als een goede film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
Hmm blijkbaar heb ik dan nog nooit een goede game gespeeldquote:Op maandag 10 juni 2013 13:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Een goede game doet dat met je, net als een goede film.
The. Walking. Dead.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Hmm blijkbaar heb ik dan nog nooit een goede game gespeeld
quote:
je had de keuze het niet te doen. maar met gevolgen. en de gevolgen durfde ik niet te riskeren.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan me niet meer herinneren dat ik dat heb gedaan DF...Of ik heb het misschien ook niet gedaan, andere verhaallijn...
O was dat nu al... Ik dacht altijd dat dat pas na de Tour was...quote:Op maandag 10 juni 2013 13:37 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dat is toch niet weer zo'n spel dat me elke keer weer stoort met cutscenes waar ik niks kan doen?quote:
speel het nou maar. Het is een adventuregame.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat is toch niet weer zo'n spel dat me elke keer weer stoort met cutscenes waar ik niks kan doen?
Verdorie, al te lang geleden dat ik niet meer weet of ik het wel of niet gedaan hebquote:Op maandag 10 juni 2013 13:51 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
je had de keuze het niet te doen. maar met gevolgen. en de gevolgen durfde ik niet te riskeren.
Ik zal het eens proberen als er een demo van is.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:54 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
speel het nou maar. Het is een adventuregame.
Ga maar een vraag stellen in plaats van spelletjes spelenquote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
En op welke console zit dat spel the walking dead? Ik ga geen pc spellen spelen.
ps3 is ie verkrijgbaar, maar ook voor IOS (iPad)quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
En op welke console zit dat spel the walking dead? Ik ga geen pc spellen spelen.
Was natuurlijk maar een grapje...quote:
op IOS is de eerste volledige episode gratis.quote:Op maandag 10 juni 2013 13:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik zal het eens proberen als er een demo van is.
Zowel Xbox360, PS3, iPad als PC en Mac.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:01 schreef drakin het volgende:
The. Walking. Dead.quote:Op maandag 10 juni 2013 14:20 schreef wyccie het volgende:
Van die games uit je eigen perspectief, waarbij je de omgeving verkent en het beeld dus telkens draait, krijg ik motion sickness.
Ik probeer je niks aan te smeren en zo te zien kun je normale games maar beter laten liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Hij is ook verkrijgbaar voor pc en iPad. 5 episodes (van 2+ uur) voor 25 euro. Op steam (pc) komt ie ook vaak in de aanbieding voorbij.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:25 schreef wyccie het volgende:
Ziet er wel mooi uit, maar het is een Playstation game? Ik heb helemaal geen gameconsoles.
Geen idee wat dat zijn.quote:Op de pc speelde ik nog wel eens die Hidden Object games. Van die meisjesspelletjes.
Op de ipad is de eerste episode gratis, en kun je de overige episodes voor 15¤ totaal bijkopen.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:44 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hij is ook verkrijgbaar voor pc en iPad. 5 episodes (van 2+ uur) voor 25 euro. Op steam (pc) komt ie ook vaak in de aanbieding voorbij.
[..]
Geen idee wat dat zijn.
Het hangt er dan een beetje vanaf hoe oud je pc is, maar als je eens een keer iets wil proberen, is dit een aan te bevelen keus.
1 stilstaand scherm en dan staan er een stuk of 20 voorwerpen in beeld en die moet jij tussen een hoop rotzooi dan vinden om naar een volgend level te kunnen...quote:
Zo klinkt het nog stommer dan het al is.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef dyonvbaal het volgende:
1 stilstaand scherm en dan staan er een stuk of 20 voorwerpen in beeld en die moet jij tussen een hoop rotzooi dan vinden om naar een volgend level te kunnen...
Maar dat is het toch?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo klinkt het nog stommer dan het al is.
Geen iPad, dus helaas geen proefepisode.
I know, mijn moeder is verslaafd aan die dingen... en ik ben de persoon die mag zorgen dat al die spelletjes op haar pc komen...quote:Op maandag 10 juni 2013 16:06 schreef wyccie het volgende:
Ja, bij de meeste zit er nog wel een puzzeltocht omheen. Bijvoorbeeld dat je in een kasteel van kamers moet wisselen om bepaalde onderdelen te zoeken om iets in elkaar te zetten.
Dat zijn meestal van die 1 uur proefversies...quote:Op maandag 10 juni 2013 16:10 schreef wyccie het volgende:
Dat is zo simpel, gewoon klik download op BigFishGames.
Zo gaat het bij mijn moeder ook... tot het uur voorbij is en dan is het: Dyon... Kun jij voor mij .... op de computer zetten?quote:Op maandag 10 juni 2013 16:13 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, klopt. Ik speel alleen maar proefversies.
quote:Op maandag 10 juni 2013 15:50 schreef dyonvbaal het volgende:
1 stilstaand scherm en dan staan er een stuk of 20 voorwerpen in beeld en die moet jij tussen een hoop rotzooi dan vinden om naar een volgend level te kunnen...
Woorden kunnen het niet beschrijven.quote:
Het is geen zwaar spel. Zou haast wel moeten lukken.quote:Ik denk dat mijn pc 2 of 3 jaar oud is. Er zit Windows 7 op, Intel core i3. En de videokaart weet ik niet, maar wel een losse dacht ik. Mogelijk nVidia.
Het is idd geen zwaar spel, en de performance issues die het heeft, heeft het ook snelle systemen.quote:Op maandag 10 juni 2013 16:47 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
[..]
Woorden kunnen het niet beschrijven.
[..]
Het is geen zwaar spel. Zou haast wel moeten lukken.
Hoeveel RAM heb je en wat is je processorsnelheid (GHz)? Start - Configuratiescherm - Systeem & beveiliging - systeem - processor/geïnstalleerd geheugen
En, zolang 't geen geïntegreerde is, welke videokaart? Start - Configuratiescherm - Systeem & beveiliging - apparaatbeheer - beeldscherm-adapters
Frustratie...hoe ging je tentamen?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerst zoveel pagina's vol over games, en nu weer GoT.
Ik ga zometeen die porn stars aflevering van Theroux eens kijken.
Kom dan met een leuk/interresant onderwerp als je GoT en games niks vind....quote:Op maandag 10 juni 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
Eerst zoveel pagina's vol over games, en nu weer GoT.
Ik ga zometeen die porn stars aflevering van Theroux eens kijken.
Haha, ging wel, dankje.quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Frustratie...hoe ging je tentamen?
Ehm.. ik weet niet echt iets. Nog een leuke film gezien onlangs?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Kom dan met een leuk/interresant onderwerp als je GoT en games niks vind....
Staat ie niet gewoon op Youtube?quote:Op maandag 10 juni 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Nieuwe frustratie: ik kan die aflevering van Theroux niet kijken vanuit Belgie. Grmbl. Even een andere link zoeken dan maar.
Jups, gevonden.quote:
Ja, stoute meidquote:Op maandag 10 juni 2013 20:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm ik heb gepost in een topic in SEX dat nu verplaatst is naar KPD. Heb ik nu in KPD gepost?
Daar gaat mijn reputatiequote:
quote:
Daar heb jij niks over te zeggen. Maar doe ik idd want val nu al om van de slaapquote:Op maandag 10 juni 2013 20:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee sorry, ik denk dat je vandaag beter vroeg naar bed kan gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |