Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
En hoeveel kruisjes mag je hebben voordat je gebant word? En wat betekend het kruisje anyways..quote:Op zondag 9 juni 2013 16:48 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Geen ban? Wel een kruisje achter je naam zeker
Gefeliciteerdquote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef Sands het volgende:
IMDB top 50 van de 1930s allemaal gezien, ik heb geen leven
Kan me voorstellen dat een kenner er kritiek op heeft, maar voor een leek was dit echt een heerlijke film. Lang geleden dat ik met kippenvel in de bios zat.quote:Op zondag 9 juni 2013 08:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zeer vermakelijke film, maar je moet er niet te lang over nadenken, zeker als Trekkie niet.
Nee, niet bekend. Maar als ik op google kijk kan ik er alleen 1 vinden in Milwaukee en dan vind het ook niet vreemd dat het mij niet bekend isquote:Op zondag 9 juni 2013 19:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik krijg op Facebook reclame van Blackline limousines, bekend bij jou Dyon? Of was jij dat niet die iets met limousines doet?
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.quote:
Vraag beantwoorden en weggaanquote:Op zondag 9 juni 2013 19:50 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Wat? En doe niet zo boos. Daar is het veel te warm voor.
Tenzij je boos bent op Fox voor het cancelen van Firefly. Dan is het goed.
Maar ik stelde de vorige vraag alquote:Op zondag 9 juni 2013 19:53 schreef dyonvbaal het volgende:
Gebeurd vaker... daar is het weekend voor. En er is niemand die je tegenhoud een opstarter te stellen...
True... sorry ik heb net voetbal zitten kijken en ga nou mijn aandacht een beetje op het formule 1 richten anders had ik er wel eentje gesteldquote:
Nooit gekeken en toch een mening. Goed zo!quote:Op zondag 9 juni 2013 19:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Vraag beantwoorden en weggaan
Firefly heb ik nooit gekeken, niet echt de moeite waard
Wel stukjes enzoquote:Op zondag 9 juni 2013 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nooit gekeken en toch een mening. Goed zo!
quote:
Maar jij bent ook een aparte picoquote:
quote:
Pokemon 4everquote:
Oh zoveel, ik heb vooral veel animatiefilms gezien.quote:Op zondag 9 juni 2013 20:54 schreef drakin het volgende:
ok wat voor films hou je van en heb je nog niet gezien?
Ze vroeg toch wat je nog niet hebt gezien?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:00 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh zoveel, ik heb vooral veel animatiefilms gezien.
quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze vroeg toch wat je nog niet hebt gezien?
Dat wist ik inderdaad. Hetzelfde geldt voor 'of'.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef drakin het volgende:
Wist je dat mensen vaak het woordje niet niet eens opmerken? Dit is niet alleen met Sands zo, maar ligt vooral aan wat men verwacht. En wat met onbewust dus absoluut negeert is zo'n klein woordje.
Thor nog nietquote:Op zondag 9 juni 2013 21:10 schreef drakin het volgende:
Heb je trouwens die borroweranimatiefilm al gezien Sands, met Arrietty?
Of Thor tales of asgard is ook wel een mooie animatiefilm
Niet meer gelopen, te moe. Ik heb ook de hele dag in bed gelegen/op de bank gehangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyc, ben je nog wezen lopen het weekend? En zo ja, 1x40 of 2x20?
weekje ardennen met mijn vrouw, mijn zus en haar gezinnetje en mijn moeder.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet meer gelopen, te moe. Ik heb ook de hele dag in bed gelegen/op de bank gehangen.
DF, waar was je op vakantie?
Galloquote:
Ah, heerlijk. Even niksen en van de natuur genieten.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:25 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
weekje ardennen met mijn vrouw, mijn zus en haar gezinnetje en mijn moeder.
wel lekker veel gewandeld, maar inderdaad ook veel gerelaxed. Voor mijn moeder was het wel een beladen vakantie, haar trouwdag zou afgelopen week geweest zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, heerlijk. Even niksen en van de natuur genieten.
Of heb je een actieve vakantie gehad?
Ah, maar daarom wel fijn dat jullie met haar samen zijn.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
wel lekker veel gewandeld, maar inderdaad ook veel gerelaxed. Voor mijn moeder was het wel een beladen vakantie, haar trouwdag zou afgelopen week geweest zijn.
Jup. En zijn verjaardag, en in juli zijn sterfdatum. Worden geen leuke maanden denk ik.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, maar daarom wel fijn dat jullie met haar samen zijn.
Het eerste jaar is altijd het moeilijkst zeggen ze, want dan heb je voor het eerst al die 'feest'dagen. Deze maand ook vaderdag.
ja, het gaat snel inderdaad. Het is vreemd; aan de ene kant lijkt het nog heel vers, aan de andere kant lijkt het al heel lang geleden. Vaag.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:03 schreef wyccie het volgende:
Oh, al bijna een jaar geleden. Het leek maar een paar maanden geleden.
Sterkte.
Sterkte man!quote:Op zondag 9 juni 2013 22:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Jup. En zijn verjaardag, en in juli zijn sterfdatum. Worden geen leuke maanden denk ik.
Het hoort erbij, Sands. Helaas.quote:
Ik weet het, vriend van mijn ouders zakte vorig jaar met 44 in elkaar.quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Volgt iemand de serie Game of Thrones? O... MY.... GOD!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Red wedding?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zat letterlijk een minuut in shock naar mijn monitor te staren.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Red wedding?
Geen idee waar het over gaat, maar blijkbaar was dat een big deal en was heel Game of Thrones-land in rep en roer.
Ik hou er nu over op.quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef dyonvbaal het volgende:
niks spoileren aub... ik ben er nog niet...
Ik heb al te veel meme's op 9GAG gezien... maar ja, gelukkig weet ik geen namenquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk een minuut in shock naar mijn monitor te staren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?quote:Op zondag 9 juni 2013 22:10 schreef DragonFodder het volgende:
Nummertje 10 zal de opbouw naar seizoen 4 toe zijn...hoop ikquote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:13 schreef Sands het volgende:
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler gaat over de serie Sherlock Holmes.
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?Dat was een beetje laat wyccieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoiler gaat over de serie Sherlock Holmes.
Ik was een weekje weg. Ik was hier niet op voorbereidquote:Op zondag 9 juni 2013 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht even daat je het over de aflevering van vanavond al had, maar late reactie hoor! Nu pas aflevering 9 gezien?
Ik lees de boeken nadat ik de serie heb gezien. Andersom loopt altijd op teleurstelingen uit,quote:Op zondag 9 juni 2013 22:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat dan anders was in het boek.
DF, jij bent een nerd. Heb jij de boeken niet gelezen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Op zondag 9 juni 2013 22:27 schreef DragonFodder het volgende:
Niet voor Dyon:OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whut(gewoon voor iedereen hoor
)
http://www.stumbleupon.co(...)watch?v=I9ficvPdpZg/Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |