aaaaaaachquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef AppelCake het volgende:
Dit is mijn hangoorangora konijn!
[ afbeelding ]
skattigquote:Op zondag 9 juni 2013 15:52 schreef AppelCake het volgende:
Dit is mijn hangoorangora konijn!
[ afbeelding ]
lief hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef Pastapipos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Zal t straks even buiten doen
Hier lijkt t alsnog heel grijs
aaahw ben je 12?quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef Pastapipos het volgende:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ik heb ook groene ogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef Pastapipos het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wij hebben dezelfde ogen joh. Die van mij zijn alleen iets lichter.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:53 schreef Pastapipos het volgende:
[ link | afbeelding ]
picsquote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wij hebben dezelfde ogen joh. Die van mij zijn alleen iets lichter.
quote:Op zondag 9 juni 2013 15:54 schreef Rezania het volgende:
Billen ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
bubble buttquote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb echt black genetics![]()
Van mezelf al nogal ronde billen, maar sinds ik ben gaan trainen heb ik echt dat ass gekregen.
Gemiddelde meid is er niks bij
picsquote:Op zondag 9 juni 2013 15:55 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb echt black genetics![]()
Van mezelf al nogal ronde billen, maar sinds ik ben gaan trainen heb ik echt dat ass gekregen.
Gemiddelde meid is er niks bij
Dat dan weer net nietquote:
Ziet er eng uitquote:Op zondag 9 juni 2013 15:57 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die niet groene ogen
[ afbeelding ]
Na jouquote:
Omg fotoquote:Op zondag 9 juni 2013 15:58 schreef zwerty het volgende:
[..]
ja zal ik dat doen dan worden ze heel helder
Damn, die van jou zijn wel erg groen.quote:Op zondag 9 juni 2013 15:57 schreef AppelCake het volgende:
Mensen die niet groene ogen
[ afbeelding ]
heksen hebben toch groene ogenquote:
Ik kreeg de toverkracht van mijn moeder en mijn vader is een dreuzel dus ik ben een... euhm hoe noem je dat ;oquote:
modderbloedje ofzoquote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kreeg de toverkracht van mijn moeder en mijn vader is een dreuzel dus ik ben een... euhm hoe noem je dat ;o
een kneuzel volgens mijquote:Op zondag 9 juni 2013 15:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kreeg de toverkracht van mijn moeder en mijn vader is een dreuzel dus ik ben een... euhm hoe noem je dat ;o
quote:
lachgas?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:00 schreef Pastapipos het volgende:
[..]![]()
Ballonnen vullen. Heb er al aardig wat lol mee gehad
Ik ben ook modieus hoor.,quote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
in augustus gaan we shoppen met VA ofzo
opa + 14 jarigen :ssquote:Op zondag 9 juni 2013 16:04 schreef EugeneKrabs het volgende:
in augustus gaan we shoppen met VA ofzo
nee jij gaat meequote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze willen naar rotterdam misschien kan je ook mee
ik shop niet graag
Wel als ik veel geld krijg en niet steeds de kleren hoef te passen.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ze willen naar rotterdam misschien kan je ook mee
ik shop niet graag
TOOOOTOTOTOOOOOOTTTquote:
kunnen we beter meeten in zeeland dan maakt LB's mam krab met curryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kunnen we beter meeten in zeeland dan maakt LB's mam krab met curryIch bin dabei!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:08 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
kunnen we beter meeten in zeeland dan maakt LB's mam krab met curryik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Die blauwe rand, gaafquote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ziet er best eng uit haha
[ afbeelding ]
Jouw ogenquote:Op zondag 9 juni 2013 16:12 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ziet er best eng uit haha
[ afbeelding ]
Ik zie nog geen fotoquote:
oordeel ik wel overquote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef zwerty het volgende:
[..]
mijn oog is heel stom vergeleken met die van cachet
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik hou wel van mindfuck films dus ik vond het wel leuk, een 7
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:43 schreef zwerty het volgende:
[..]leuk oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik bied 450 euro
gr
[..]Ik vind blauw veel mooier hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
word lid van de blauwe ogen club grquote:Op zondag 9 juni 2013 16:44 schreef zwerty het volgende:
[..]
toto gaf mij 450 euro
dat was fantastisch
[..]Je oog ziet er wel klein uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel toffe kleur, dat grijs erin ook"If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
ze zijn juist heel groot hahaquote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Je oog ziet er wel klein uit
Wel toffe kleur, dat grijs erin ook
Ditquote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef zwerty het volgende:
[..]
dankje maar jouw wimpers zijn veel mooier
Thnx (:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:45 schreef zwerty het volgende:
[..]
dankje maar jouw wimpers zijn veel mooier
Vind ik wel.quote:
geen poster van zwerty aan je muur hebben :Squote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Komt het door de mascara of zijn t genetics? Dat moeten alle vrouwen hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha mijn oog gr gr
#nomakeup #oog #blauwOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:
Genetischquote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Vind ik wel.
Komt het door de mascara of zijn t genetics? Dat moeten alle vrouwen hebben
wat?quote:
Weerspiegelenquote:
Leuk spelquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee tof, deed me denken aan
[ afbeelding ]
dit spel gr
wats daquote:Op zondag 9 juni 2013 16:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
nee tof, deed me denken aan
[ afbeelding ]
dit spel gr
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
Deze wintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haha mijn oog gr gr
#nomakeup #oog #blauw![]()
![]()
wat moet je doen?quote:
Mijn nichtje heeft ook mooie wimpers, zonder mascara. Hier was ze 3 oid:quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Genetisch![]()
Heb t van mijn vaders kant haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
je bent zo'n bel en je moet kleinere bellen aanraken en dan wordt je groter en uiteindelijk ben je de grootste bel tenzij je tegen een grotere botst, dan ben je afquote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook mooie wenkbrauwen, zonder mascara. Hier was ze 3 oid:wenkbrauwen zonder mascaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mijn nichtje heeft ook mooie wenkbrauwen, zonder mascara. Hier was ze 3 oid:Die zijn ook mooi! Je bedoelt de wimpers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Alle bubbels opnemen in je eigen bubbel zodat jij de grootste en enige bubbel bent
Oh coolquote:Op zondag 9 juni 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je bent zo'n bel en je moet kleinere bellen aanraken en dan wordt je groter en uiteindelijk ben je de grootste bel tenzij je tegen een grotere botst, dan ben je af
Heb t al verbeterdquote:Op zondag 9 juni 2013 16:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zijn ook mooi! Je bedoelt de wimpers?
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]zoiets jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 16:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
moest lagge
Doe gewoonquote:
foto makenquote:
Doe er wat aanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:01 schreef zwerty het volgende:
dit topic heet billen en dan posten we allemaal ogen :s
raar :s
Ik heb hem ook met mn webcam gemaakt hoor. neem je mobielquote:
ga hosselen dan grquote:Op zondag 9 juni 2013 17:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
omdat de SC momenteel overspoeld is door meisjes
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef zwerty het volgende:
hij bedoelt zeker de poep hihihi
poep XD XD whaha
kanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb hem ook met mn webcam gemaakt hoor. neem je mobiel
Ja doe maarquote:
"Bier zonder alcohol is als een beha aan de waslijn, het beste is eruit"quote:
wiens troll is ditquote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef leroy98 het volgende:
mense lekker geniete van het lekkere weer the sumemr is magic wohoho ohoo summer is magic
lekker weertje billen gluren van chicks (12+ hahahahahahhaha) btw allemaal genieten van the summer
want onthoud the summer is magic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je spoort nietquote:Op zondag 9 juni 2013 17:05 schreef leroy98 het volgende:
mense lekker geniete van het lekkere weer the sumemr is magic wohoho ohoo summer is magic
lekker weertje billen gluren van chicks (12+ hahahahahahhaha) btw allemaal genieten van the summer
want onthoud the summer is magic![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
whahahawhawhahha goede ik luister die nu ookquote:
Niks mis meequote:Op zondag 9 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
Zwerty ik zou hier ook geen foto's posten van mijn billen![]()
Ik adviseer jou eens een psychiater te bezoeken jongeman.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:08 schreef leroy98 het volgende:
[..]
whahahawhawhahha goede ik luister die nu ook
the summer is magic wohoo
maar wel allemaal lekker op fok zitten he stelletje computer nurds ga tog weg man whahahahahah
sumemr is magic lekkere billen checken!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:07 schreef xcachet het volgende:
Zwerty ik zou hier ook geen foto's posten van mijn billen![]()
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
Heb dus ook een oog:is dat jouw oogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is niet compleet op het plaatje dus ik kan nog geen cijfer geven maar ik heb dus ook geen volledig traumaquote:
gelukkig maarquote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij is niet compleet op het plaatje dus ik kan nog geen cijfer geven maar ik heb dus ook geen volledig trauma
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hij is niet compleet op het plaatje dus ik kan nog geen cijfer geven maar ik heb dus ook geen volledig trauma
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef Toto69 het volgende:
Heb dus ook een oog:Waar zijn je wimpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
okequote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef leroy98 het volgende:
[..]
met zeep zeker a hou je mondt gewoon dicht man schavuit
Mond is in dit geval geen werkwoordquote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef leroy98 het volgende:
[..]
met zeep zeker a hou je mondt gewoon dicht man schavuit
nee want we praten niet echt dus het werkwoord is eigenlijk toetsenbordtquote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mond is in dit geval geen werkwoord
TIENVINGERS BEN JE A DOMBO OFZO IK EHEB WEBGWEWO OO K TIEN VINGERS WEYO OSAMA OBAMA ZIE JE DIE LINK? 1 FUCKING LETTER VERSCHIL ILLUMINATIquote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Mond is in dit geval geen werkwoord
Niet iets wat niet op te lossen valt met je goede tekenkunstenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vergeten op te plakken
nee zal aan de foto liggen
Ga ff lekker ergens anders zo debiel doen..quote:Op zondag 9 juni 2013 17:13 schreef leroy98 het volgende:
[..]
TIENVINGERS BEN JE A DOMBO OFZO IK EHEB WEBGWEWO OO K TIEN VINGERS WEYO OSAMA OBAMA ZIE JE DIE LINK? 1 FUCKING LETTER VERSCHIL ILLUMINATI
ben je berendbotje ofzo ga tegen ienmaand anders smileys gebruiken noobquote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ga ff lekker ergens anders zo debiel doen..
quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef leroy98 het volgende:
[..]
ben je berendbotje ofzo ga tegen ienmaand anders smileys gebruiken noob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk idd dat ze bang zijn dat er niks is na hun leven, en dat vinden mensen te eng om te geloven.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:20 schreef badschaap het volgende:
Ik denk dat de reden waarom mensen geloven is dat ze anders bang zijn dat ze iets niet kunnen verklaren in hun leven.
volgend jaarquote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]ik heb geen idee wanneer het verder gaat
ach ik weet gewoon dat we allemaal ooit dood gaan. Ben ik er bang voor? Nee. Het gebeurt toch, je kan het hoogstens uitstellen . *wat een positieve kijk op het leven zeg*quote:Op zondag 9 juni 2013 17:21 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik denk idd dat ze bang zijn dat er niks is na hun leven, en dat vinden mensen te eng om te geloven.
mensen worden ook zo beinvloed he, als je ze onbewust aan de dood laat denken kiezen ze voor de meest conservatieve optie.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:22 schreef badschaap het volgende:
[..]
ach ik weet gewoon dat we allemaal ooit dood gaan. Ben ik er bang voor? Nee. Het gebeurt toch, je kan het hoogstens uitstellen . *wat een positieve kijk op het leven zeg*
Eetsmakelijkquote:
Sugar en Job zijn ook wel bazenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik vind Proctor het vetste karakter tot nu toe, jij?
oh die, wat een onzin zegquote:Op zondag 9 juni 2013 17:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Banshee, wel hoog testosterongehalte maarja
ga je me nu ook blokken op twitter en alles net zoals rez omdat ik zijn favo serie niet leuk vondquote:
nee, got is ook gewoon een kutseriequote:Op zondag 9 juni 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ga je me nu ook blokken op twitter en alles net zoals rez omdat ik zijn favo serie niet leuk vond
boksquote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee, got is ook gewoon een kutserieniet mijn ding
Zo'n reactie is misschien nog kanslozerquote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Pastapipos het volgende:
Kansloos aandachtzoekend jochie
Gedrag van een 15jarige. Srs
le u-mad gezichtjequote:Op zondag 9 juni 2013 17:35 schreef Pastapipos het volgende:
Kansloos aandachtzoekend jochie
Gedrag van een 15jarige. Srs
ja, banshee misschien ook wel maar het idee staat me niet zo aanquote:Op zondag 9 juni 2013 17:37 schreef jordyqwerty het volgende:
Recitfy is wel een goed gemaakte serie, maar het is gewoon niet mijn ding.
Hiquote:
doodmoe en ik moet een excuus bedenken om 5 euro van mijn ouders te krijgen (niet voor peuken)quote:
Nou, ik vind Rectify beter gemaakt dan Banshee. Maar dat komt misschien doordat Rectify echt een dramaserie is, en ingaat op hoe de gebeurtenissen de familie en omgeving beïnvloedden etc, het heeft meer diepgang. Maar het spreekt me gewoon niet aan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:38 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ja, banshee misschien ook wel maar het idee staat me niet zo aanen ben ook niet zo'n fan van dat genre
Zeg dat je anders doodgaatquote:Op zondag 9 juni 2013 17:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
doodmoe en ik moet een excuus bedenken om 5 euro van mijn ouders te krijgen (niet voor peuken)
Hypoquote:
Chin chan :Squote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef AdoraBelle het volgende:
* AdoraBelle doet haar broek naar beneden en moont iedereen in het topic.
Vanwege de topictitel leek me dit wel gepast.
zondequote:Op zondag 9 juni 2013 18:04 schreef Ezell het volgende:
Een halve vuilniszak gevuld met eten dat over de datum is.
Koelkast ruimen.![]()
WATquote:
Ik snapte nooit waarom ie dat deedquote:Op zondag 9 juni 2013 18:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaaa.
Die heeft me ook geleerd dat het niet erg is als je blote kont te zien is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |